Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić, sprzedać Terrano - najpierw go poznaj !!!


Gość picia277
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Myślę, że te 300.000 wyznacza pewną granicę "ryzyka"

kupując nieznanego diesla przed zimą można sobie w kolano strzelić

ale najlepiej niech wypowiedzą się "traktorzyści" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od sposobu eksploatacji. Znam gościa co Pandą zrobił 200tys na jednych klockach ;) Samochód użytkowany sporadycznie i na krótkich dystansach zużyje się znacznie szybciej niż mogłoby to wynikać z przebiegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tu o silnik chodzi a nie klocki i płyn do spryskiwaczy

 

Ja swoim jeżdżę codziennie do pracy + weekendowe upalania ... od kiedy go mam średnio dało to 8-10 tys/rok

wiadomo, oprócz większych "manewrów", na palcach mógłbym policzyć dni które auto spędziło w garażu

dla mnie 30 tys/ rok to kosmos

 

No, jest zaleta ... tamten traktorek z pewnością nie przejechał tego w terenie ;)

 

... a może tak właśnie nabił kilometrów ??? :D

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby silnik to nie to samo co klocki hamulcowe, ale jeśli samochód używany jest na krótkich odcinkach gdzie silnik nawet dobrze się nie zagrzeje to coś się może posypać nawet po 100 kkm natomiast jeśli ktoś robi tylko długie trasy nie żyłując silnika do granic możliwości (co w przypadku Tyranka można rozumieć jako jazda do 120 km/h ;) ) to i 500 kkm powinien przejechać bez większych awarii. Nie bez znaczenia jest też jakość paliwa i regularność wymiany oleju, więc jeśli samochód większość trasy zrobił np. w Niemczech to (biorąc pod uwagę lepsze paliwo, równiejsze drogi i zazwyczaj dłuższe trasy do pokonania) 300 kkm nie powinno stanowić problemu.

 

Żeby nie było że jestem teoretyk gawędziarz to dodam, że przez jakiś czas użytkowałem Passata B3 z przebiegiem ponad pół mln km, z czego duża część została przejechana na gazie i z silnikiem nie miałem nigdy problemów (nie licząc pękniętego przewodu paliwowego ;) ).

Edytowane przez marcin316
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem też takiego do tzw lansu(kasza121 też miał na niego chrapke) 240 przebiegu, sprawny motor odpala praktycznie z pół obrotu wałem. Patrz na ogólny stan auta, dużo mówi o furze,jak ktoś dbał i kasy nie żałował na naprawy pozornie błachych usterek to i motor powinien być ok,ale gwarancji nie ma. Takie przebiegi to raczej autostradowe loty, w mieście ciężko natłuc tyle i nie łudź sie że inne mają mniej mimo stanu licznika i jego wskazanie biore pod uwage na końcu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wyżej opisywany pojazd. 

 

http://olx.pl/oferta/nissan-terrano-nissan-terrano-ii-3-0-tdi-16v-154km-2004-CID5-IDcjMyj.html#f4fe171de8

 

I przepraszam za błąd w roczniku jest to 2004. Coś mi się pokićkało. Jedyny ból że nie ma haka ale to może i dobrze.


Fikołek o którym tyranie mówisz?? Bo już straciłem rachube

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, chciałem prosić o pomoc, szukam samochodu jak w temacie, może ktoś ma do sprzedania lub widział, słyszał.

Przeszukałem cały internet i znalazłem tylko to: http://otomoto.pl/oferta/nissan-terrano-ID6ycH2l.html#08ce3fb5c3, byłem i oglądałem ale z zewnątrz ładny a cała reszta to porażka. Z góry dziękuję za jakieś info lub linki.

 

 

Kolega szuka Terrano II 3d w automacie

                                                                  

                                                                  Lemmy ;)

Edytowane przez lemmy69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kasza

Mamy tam 3 ludzi

W Szczecinie bywa Enzo

http://forum.nissanklub.pl/index.php/user/43864-ceniakenzo/

 

w Gryfinie ... Dronx

http://forum.nissanklub.pl/index.php/user/22429-dronx/

 

i Kaine ... też w Szczecinie

http://forum.nissanklub.pl/index.php/user/78265-kaine/

 

pisz do nich na priv.

telefonów Ci podać nie mogę bez ich wiedzy ;)

 

Z Włodawy faktycznie trochę daleko żeby wycieczkę sobie zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam dalej. Koło mnie pojawiło się coś takiego: 

 

http://otomoto.pl/oferta/nissan-terrano-2-7-td-4x4-klimatyzacja-homologacja-na-ciezarowy-ID6ydajB.html#0d4fd61ed7


P.S. Już myślałem, że uda mi się jednego Pana umówić na przyjazd do mnie tak zachwala samochód ale w ostateczności zrezygnował. Stwierdził, że za daleko.  :icon_cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam Panowie,

może ktoś ma ochotę przejechać się do Austrii http://ww3.autoscout24.de/classified/279303061?asrc=st|as, i luknąć na auto  :)

A tak na poważnie to czy ktoś z ekspertów od Terrano zna może język niemiecki aby dopytać o szczegóły stanu technicznego tego auta u sprzedawcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Koledzy..

 

....czy ktoś z Was interesował się tymi autami:

 

http://otomoto.pl/oferta/nissan-terrano-terrano-2-7-tdi-4x4-ID6y8Qbn.html

 

http://otomoto.pl/oferta/nissan-terrano-polski-salon-oryginalny-przebieg-110-tys-km-silnik-2-7-stan-bdb-ID6ydash.html

 

Szukam auta do jady wokół komina i raz dwa razy do roku lekki off z rodziną.

Duży rozrzut cenowy wiem - lecz przyjąłem założenie że albo drożej kupię i (być może) niewiele dołożę, albo przy drugi więcej dołożę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam wszystkich.

Jestem użytkownikiem Suzuki G Vitary I i pora się przesiąść na coś 7 osobowego. Mam dylemat suzuki xl-7 czy Nissan T II  ?

Samego mnie zainteresował ten z linku powyżej. 

Samochód do jazdy do pracy itp. czasem trasa do 300km. W Terrano przerażają mnie pojemności silników ponieważ teraz mam 2.0 TD (na zwykłych wtryskach)  a w xl-7 jest 1,9 HDI ( no wlasnie HDI) którego ze względu na opinie awaryjnego troche sie obawiam. Ale np. w takiej 3,0 T II obawiam sie opłat i spalania. Poda ktoś spalanie takie z reka na sercu. Jazda samochodem w górach (małopolska). Obawiam się też tych sprzęgiełek gdyz w Vitarce mam juz załanczany naped przez membrane w przednim moscie wiec nigdy nie musialem zwracac na to uwagi, jak chciałem to 4h jak nie to 2H w czasie jazdy i nigdy nie bylo problemów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W t2 3.0 raczej już sprzęgiełek nie ma tylko zabieraki, suzuki nie poleca mój sąsiad bo ma i jak szukałem auta to też taka opcja była brana pod uwage, bo mało nią jeździ i chce sprzedać. Za słaby silnik w suzi trzeba wysoko kręcić co sie wiąże z wysokim spalaniem i awaryjnością. Posłuchałem rad sąsiada :-) i wróciłem do t2 w opcji 3.0 przedtem miałem 27td .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albin z ręka na sercu :) 3.0 Di 154 km spala mi przynajmniej 9-10 l/100 , dojazdy do pracy itp. wypad w teren dwa razy w miesiącu, opony cooper discoverer STT . Myślę że na szosówkach zachowasz spokojnie  9l/100 . 154 km robi swoje więc jazda bardzo przyjemna , start spod świateł  też :). Co do opłat  OC z 60% zniżką i coś tam od agenta za cały rok 430 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...