Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Jakie klocki i tarcze ?


Gość Bruneros
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W P11.144 jest tak:

- z przodu 257 (QG16DE, QG18DE i CD20T bez ABS, sedan i hb) lub 280 (QG16DE, QG18DE, CD20T z ABS, wszystkie SR20DE i wszystkie kombi)

- z tyłu 258 (QG16DE, QG18DE i CD20T, bez ABS, sedan i hb; SR20DE w manualu) lub 278 (QG16DE, QG18DE, CD20T z ABS, wszystkie kombi i SR20DE w automacie)

 

ale kolega będzie na warszawskim spocie to pomierzymy co tam naprawdę ma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- z tyłu 258 (QG16DE, QG18DE i CD20T, bez ABS, sedan i hb; SR20DE w manualu) lub 278 (QG16DE, QG18DE, CD20T z ABS, wszystkie kombi i SR20DE w automacie)

 

ale kolega będzie na warszawskim spocie to pomierzymy co tam naprawdę ma :)

 

Nie wszystkie kombi bo u mnie jest 258 :)

 

A na spocie kolegi nie będzie bo na stałe jest zagranicą a Primerka jest ojca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wszystkie kombi bo u mnie jest 258 :)

 

A na spocie kolegi nie będzie bo na stałe jest zagranicą a Primerka jest ojca

 

racja PrzeRuSco, powinno być tak:

 

- z przodu 257 (QG16DE, QG18DE i CD20T bez ABS, sedan i hb) lub 280 (QG16DE, QG18DE, CD20T z ABS, wszystkie SR20DE i wszystkie kombi)

- z tyłu 258 (sedan i hb w wersji bez ABS z silnikami: QG16DE, QG18DE i CD20T, wszystkie SR20DE w manualu) lub 278 (sedan i hb w wersji z ABS jak również wszystkie kombi z silnikami: QG16DE, QG18DE, CD20T, wszystkie SR20DE w automacie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

A użytkuje ktoś zestaw boscha - tarcze +klocki ?

Poszukuje aktualnie zestawu na przód i widzę że jest w niezłej cenie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście używam na przód zestawu tarcze BREMBO klocki GERLING,w moim przekonaniu jest git,nie pyla nie piszcza ,i dobrze sie sprawuja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak byście ocenili takie tarcze ? Zastanawiam się czy jeszcze na tych tarczach i klockach mogę jeździć, czy to już niezbędny wydatek...

 

https://plus.google.com/photos/102604335005575280543/albums/5895572869547837601?authkey=CJOxnrvZkbyxMg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg producenta minimum grubości tarcz to 20mm (nowe 22), ale praktycznie to niektórzy mieli nawet 17 i jeszcze jeździli. Tylko wtedy chyba łatwiej tarcze przegrzać czy skrzywić. Klocków w uj :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

Wg producenta samochodu Fiat Ducato olej sie w nim zmienia co 45 tys km w dieselu-paranoja ;)
Spokojnie możesz smigać.Jak masz 18-19 mm to nic sie nmie stanie a na moje oko mniej więcej tam masz jeszcze troche tej tarczy. ;)
Inne pytanie-czy już nie jest krzywa :)
Ja bym to rozebrał,wszystko ładnie oczyścił z rdzy i nalotów,nasmarował tłoczki i smigał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm..To mówicie że jeszcze nie wyglądają tak źle te tarcze ? Bo tak juz w zasadzie byłem zdecydowany wziąść nowe, sądząc że to one mogą być przyczyną bicia na kierownicy, z którym walczę już od dobrych paru mcy. A autem jeżdżę od 3 lat (ok. 55tys km) i na przodzie tylko zmieniałem klocki  do tej pory, także też nie wiadomo ile te tarcze już mają za sobą. Tym bardziej, że klocki które wyjąłem były Jurid - Nissan, więc oryginały co by świadczyło o tym że tarcza od nowości tam może siedzieć...

Najgorsze, że do telepania kierownicą dochodzi po przekroczeniu 100km/h a przy hamowaniu jest raczej średnio odczuwalne... :rolleyes2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mirekg9

Najgorsze, że do telepania kierownicą dochodzi po przekroczeniu 100km/h a przy hamowaniu jest raczej średnio odczuwalne... :rolleyes2:

 

Więc tutaj bym nie stawiał na krzywe tarcze, jeśli nie czujesz bicia podczas hamowania.

U Ciebie zostają do sprawdzenia felgi, opony, wyważenie, zawieszenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Najgorsze, że do telepania kierownicą dochodzi po przekroczeniu 100km/h a przy hamowaniu jest raczej średnio odczuwalne... :rolleyes2:

 

 

Więc tutaj bym nie stawiał na krzywe tarcze, jeśli nie czujesz bicia podczas hamowania.

U Ciebie zostają do sprawdzenia felgi, opony, wyważenie, zawieszenie.

 

U mnie winna była piasta, która była już na tyle wyrobiona że dość luźno siedziała w łożysku. Ale luz nie był wyczuwalny ręką, właściwie nawet nie telepało bardzo (a jeżli już to właśnie w okolicach 100km/h), za to było słychać rytmiczne chrobotanie przy wolnej jeździe w takt obrotów koła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam, mam w p10 z przodu tarcze 242mm, ktore są do wymiany, zeby przejśc na 257mm potrzebuje tylko zaciski i tarcze+klocki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

no właśnie była, niektóre samochody z tyłu mają większe, jak co mogę wstawić foto;p

A masz na zaciskach napis nissan?

bo może ktos Ci sztuke odwalił,albo jakaś rzeźba ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Wymieniłem klocki z przodu w n15 kupiłem Trw ,zobaczę jakie wrażenia będą.

Trochę muszą się dotrzeć .Stare się skończyły niestety .

Chyba będę myslał o wymienie tarcz też z przodu też pewnie będą Trw albo nawiercane ,nacinane Mikoda,chociaż Mikody to raczej do sportowych aut a nie do 1,4b 75KM .Chociaż hamulce powinny być dobre nie patrząc na sportowe auto.Obecne mają 16,60mm . A nowe mają 18 mm.

Niby 16mm to są już do wymiany .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

 

chociaż Mikody to raczej do sportowych aut a nie do 1,4b 75KM

Ja do swojej primerki założyłem właśnie Mikodę GT+ klocki TRW, to już 3ci taki zestaw. Wcześniej takie miałem w Astrze GSI i Vectrze GTS 3.2 V6. Jak dla mnie zestawy godne polecenia, najbardziej różnicę odczułem w Vectrze. Cena przystępna, polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz KASHIYAM-e, jeździłem i było wszystko ok. Zawsze kupowałem w Inter Carsie. Poszukaj w ich sklepie internetowym, maja dobre ceny.


czas chyba wymienic klocki na przodzie,
jeszcze ze 3-4 mm sa , ale piszcza jak cholera
a i sila hamowania jakas taka marna ;-)

auto: nissan primera 2.0 '93, automat z ABS.

w pobliskim sklepie maja na stanie 2 rodzaje klockow

1) kashiyama za 100 zl
2) jakies z Japan Parts za 105 zl

ktore brac ? by nie piszczaly i byly ok ?
a moze poszukac jakis innych ?
wiem ze tanie ale sredniej jakosci
beda lukasy i tych bym nie chcial,
Coobcio pewnie napisze o ferodo premium ?
ale z dostepnoscia od reki bedzie pewnie problem i cena wysoka...
i w sklepach z czesciam ido japonczykow mowia ze sklepy tjuningowe tylk oto maja....

co radzicie ? sklaniam sie ku temu by brac kashiyame...

MK

MK

Kup Kashiyam-e ja jezdziłem i są ok. Zobacze w sklepie internetowym Inter Carsu. Maja tam dobre ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedziałeś na post z 23 Maja 2005 r. chyba zostałeś rekordzistą w archeologii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nowy kolega - 1-szy post - nawet się nie przywitał, to też nie ma się co temu dziwić.

Nie zapoznał się jeszcze z forum lub "wszedł" to całkowicie po co inne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...