Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić patrola? Masz pytania? Pytaj tutaj


Gość tho-mas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zdecydowanie odradzam tą firmę i ich malowane auta

 

 

http://moto.allegro.pl/item795860392_nissan_patrol_gr_y61_diesel.html

 

pls. co sądzicie o tym, - zdaję sobie sprawę że ze zdjęć to wróżenie z fusów, ale może jakieś sugestie, albo może coś widzi Wasze wprawne oko, co dla mnie jest niewidoczne :rolleyes:

ładny , lekko odpicowany .... przebieg MOŻE ale nie musi być oryginalny

Warty uwagi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie odradzam tą firmę i ich malowane auta

 

 

ładny , lekko odpicowany .... przebieg MOŻE ale nie musi być oryginalny

Warty uwagi

 

Dzięki !

 

Dochodzę do wniosku ze dziś jednak łatwiej sprzedać samochód niż kupić. Albo bite, z zaśleplkami na poduszki, krzywe, albo motor padlina, albo znowu ciężarówka, bo trzeba ominąć akcyzę, albo znów taki co znaczy teren wszelkiej maści wyciekami, a tylna częśc ramy zniknęła bezpowrotnie. :rolleyes: Zaczynam coraz bardziej przyjmować błędne myślenie ze może tak kupić 3.0 a nie 2.8. Tych jest wiecej i może coś by wychaczył znośnego. No ale jeżdzić z bombą pod maską w terenie troche nie po mojemu. Off-roader, ze względu na Twoją ogromną wiedzę w tym temacie, zapytam jeszcze raz, choć zdaje mi się że odpowiedz znam świetnie.- Czy 3.0l to naprawdę taki "wybuch", jak się pisze, i czy można założyć że, motor który nie uległ defektowi mając przebieg około 170 tys. km, raczej już nie powiniem się rozsypać z oczywistych względów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Off-roader, ze względu na Twoją ogromną wiedzę w tym temacie, zapytam jeszcze raz, choć zdaje mi się że odpowiedz znam świetnie.- Czy 3.0l to naprawdę taki "wybuch", jak się pisze, i czy można założyć że, motor który nie uległ defektowi mając przebieg około 170 tys. km, raczej już nie powiniem się rozsypać z oczywistych względów ?

nikt Ci nie da takich gwarancji ...

3.0 to czysta loteria

roczniki 2000 - 2001 mają zdecydowanie największą awaryjność ( poważna wada układu chłodzenia olejem denka tłoka )

2002 - 2003 jest już lepiej ale motorki padają dalej

2004 - jest już znacznie lepiej

 

Chcesz znać moje zdanie ?

Ja bym poszukał Y61 z padniętym motorkiem 3.0 lub padającym

Za nieduże pieniądze można w Anglii zakupić motor 4.2 wolnossący

Kupujesz sam motor bo skrzynia Ci podejdzie od 3.0

 

Za stosunkowo nieduże pieniądze możesz mieć naprawdę bezawaryjne autko ;)

 

Jeżeli jednak zdecydujesz się na 3.0 to wybieraj autka po 2003 roku

Edytowane przez OFF-ROADER
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikt Ci nie da takich gwarancji ...

3.0 to czysta loteria

roczniki 2000 - 2001 mają zdecydowanie największą awaryjność ( poważna wada układu chłodzenia olejem denka tłoka )

2002 - 2003 jest już lepiej ale motorki padają dalej

2004 - jest już znacznie lepiej

 

Chcesz znać moje zdanie ?

Ja bym poszukał Y61 z padniętym motorkiem 3.0 lub padającym

Za nieduże pieniądze można w Anglii zakupić motor 4.2 wolnossący

Kupujesz sam motor bo skrzynia Ci podejdzie od 3.0

 

Za stosunkowo nieduże pieniądze możesz mieć naprawdę bezawaryjne autko ;)

Jeżeli jednak zdecydujesz się na 3.0 to wybieraj autka po 2003 roku

 

 

 

 

Thanks,- :thumbsup:

 

To może jeszcze jedno, - Rozumiem że 3.0 jest mniej odporny na "moczenie" tudzież brodzenie /elektronika/ niż 2.8 czy 4.2 , jeśli się nie myle, to czy różnica w odporności ów wadliwej 3.0 jest "zauważalna"? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thanks,- :thumbsup:

 

To może jeszcze jedno, - Rozumiem że 3.0 jest mniej odporny na "moczenie" tudzież brodzenie /elektronika/ niż 2.8 czy 4.2 , jeśli się nie myle, to czy różnica w odporności ów wadliwej 3.0 jest "zauważalna"? :)

Nie miałem kłopotów nigdy z zamoczeniem 3.0

Były chwilowe przejazdy w wodzie po szyby ... do tego stopnia że przez szybę wlewała mi się woda w drzwi ...

Y61 jest bardzo szczelny ... sam przejazd przez wodę nic Ci nie uszkodzi

 

w 2.8 jest już podobna elektronika jak w 3.0

 

Najbardziej odpornym motorem jest 4.2

 

Bardzo ładny, tylko ja choruję na krótki :dribble:

Długi moim zdaniem jest bardziej uniwersalny

Znam ludzi którzy chorowali na krótkiego a po zakupie żałowali że nie nabyli długiego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Długi moim zdaniem jest bardziej uniwersalny

Znam ludzi którzy chorowali na krótkiego a po zakupie żałowali że nie nabyli długiego

 

Zaczynasz burzyć mój porządek świata. :unsure: Teraz to dopiero jestem "głupi" :blink:

Miałeś pomóc a nie komplikować ;)

Edytowane przez clipp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Długi moim zdaniem jest bardziej uniwersalny

Znam ludzi którzy chorowali na krótkiego a po zakupie żałowali że nie nabyli długiego

 

Zaczynasz burzyć mój porządek świata. :unsure: Teraz to dopiero jestem "głupi" :blink:

Miałeś pomóc a nie komplikować ;)

Kup długiego, albo ode mnie krótkiego a ja sobie kupie długiego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3.0 to muł i chodzi jak traktor :) ja bym brał taka jak Off-Roader mówi. Czasami pożyczam takiego długiego 3.0 i ten motor zdecydowanie za mały i paliwożerny!!! a różnica w krótkim i długim jest chyba znikoma, a długi po odpowiednim podniesieniu też świetnie daje sobie radę w terenie. Tylko takiego białego szkoda w krzaka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpadnij na spota jak jestes w wawie to pogadamy ;) albo sie ustawimy na inny termin, jak chcesz, pw w razie co

Teraz jestem w Czewie, :( nie wiem czy uda mi się w tym tygodniu dojechać :rolleyes2: ale w następnym tygodniu napewno będę w Wawie, dam znać na PW kiedy :)

 

3.0 to muł i chodzi jak traktor :) ja bym brał taka jak Off-Roader mówi. Czasami pożyczam takiego długiego 3.0 i ten motor zdecydowanie za mały i paliwożerny!!! a różnica w krótkim i długim jest chyba znikoma, a długi po odpowiednim podniesieniu też świetnie daje sobie radę w terenie. Tylko takiego białego szkoda w krzaka.

 

Długi bezdyskusyjnie jest idealny na wyprawy dalsze lub bliższe. Ja najwiecej pomykam po Jurze, lasy, ścieżki, dużo drzew, teren pagórkowaty itp, jak to Jura. Dzużym /czytaj długim/ ciężej jest manewrować między drzewami, czasami ciężko wogule przejechać. Do tej pory dosiadałem małe auta,- małe, sprytne, agresywne. No cóż człowiek rośnie, starzeje się i skakanie po dołkach i górkach przestaje być priorytetem, bo albo dzieciaki w samochodzie, albo odcinek lędzwiowy daje o sobie czasami znać. Jak się już ktoś zaraził terenem to pewno z tym umrze - znaczy jeżdzić trzeba, bo to jak narkotyk, ale już spokojniej , wygodniej, bezpieczniej. Dlatego też Patrol,- cóż tereny do jazdy pozostają z grubsza te same wąsko, ciasno itd itp. BTW jak zanabędę wreszcie Patrola to zapraszam w te rejony, pojeżdzimy, zobaczycie .... a warto !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

 

 

http://moto.allegro.pl/item795860392_nissan_patrol_gr_y61_diesel.html

 

pls. co sądzicie o tym, - zdaję sobie sprawę że ze zdjęć to wróżenie z fusów, ale może jakieś sugestie, albo może coś widzi Wasze wprawne oko, co dla mnie jest niewidoczne :rolleyes:

 

Co do tej sztuki to coś z pewnością kombinowane, grill na 100% nie z tego rocznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam i pozdrawiam miłośników terenu :) wek

http://www.allegro.pl/item904689144_nissan_patrol_gr_lift_3_cale_snorkel_monster.html co o tym sądzicie?? Czytałem,że to firma z wadami ale kto ich nie ma...?? Może doradzicie z której skorzystać,jestem z 3M ( trójmiasto )?Poszukuje Patrolka GR Y60 / 61 2,8 diesel do jazdy turystycznej,codziennej oraz czasem gdzieś w terenie większym lub mniejszym.Zastanawiałem sie nad dłuższym ze względu na rodzinke do zapakowania oraz sprzęt. Każda opinia mile widziana oraz porada.

Pisze na forum ze wzgledu na szybszą odpowiedz z waszej strony i może większe zainteresowaniem oraz pomoc. Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam; Jeśli do jazdy codziennej, rodzinnej i turystycznej, to na pewno nie jakiś krótki "monster". Moim zdaniem najlepsza będzie wersja kombi i opony AT, które poprawią właściwości jezdne w lekkim terenie, nie pogarszając ich zbytnio na szosie. Ewentualnie dwa komplety kół - jeden z oponami MT w teren, drugi z szosowymi, do jazdy na codzień i w trasy. Odradzam też kupno pojazdu po przeróbkach - zapewne dostał już dobrze w kość i został odpicowany na sprzedaż. Konserwacja dobrze skrywa zardzewiałą podłogę i spawaną ramę, pod nowym lakierem nie widać szpachli. Lepiej kupić auto, które nie jeździło w terenie i samemu je przygotować. Wówczas wiesz, co masz. Poczytaj zresztą tematy na forum. Jest dużo wypowiedzi i będziesz mógł wyrobić sobie własny pogląd. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

 

Od pewnego czasu rozglądam się za autkiem terenowym. Ustaliłem, że wybór nastąpi pomiędzy Toyotą Land Cruiser J9 3.0TD 1KZ-TE, a Nissanem Patrol GR Y61 - raczej krótka - długa jest za wielka ;)

 

Przeczytałem cały wątek i trochę się pogubiłem, otóż, niedawno spotkałem się z opinią, że w silnikach diesla 3.0 pękają głowice, ale 2,8 są ok. Tutaj czytam, że 2,8 też są słabe w tym elemencie. Po przeżyciach z kiepskim silnikiem w poprzednim aucie chciałbym kupić samochód jak najmniej awaryjny.

Jak to w końcu jest z tymi głowicami w 2,8?

 

Mowa o rocznikach 1998-2000

 

z góry dzięki !

pozdrawiam!

 

p.s. ma ktoś może wymiary bagażnika krótkiego Patrola Y61?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość consigliero

Po przeszło tygodniowym poszukiwaniu nowego samochodu na wycieczki (nie do jazdy po mieście) w 4 osoby+ pies , stwierdziłem że znalezienie Toyoty w wersji 100/120 od pierwszego właściela z prawdziwym przebiegiem graniczy z cudem. Przeglądając ogłoszenia znalazłem model Pathfinder w specyfikacji bez skóry , przebiegiem 106000 od pierwszego właściciela serwisowany co 15 tys (będę mógł go kupić dopiero pod koniec marca)niestety nie mam do końca przekonania do tego modelu. Rozmawiając z innym właścicielem Pathfindera sam przyznał że to nie jest niestety Toyota. Mam natomiast przekonanie do modelu Patrol (takie samo jak do modelu LC) i jest do kupienia auto z roku 2005 z przebiegiem 219000 pierwszy właściciel , serwisowany ostatni serwis w ASO w grudniu 2009 przy 215000 km. Cena 88900 co przy porównaniu ze 120 jest dla mnie do przyjęcia , atutem jest dla mnie historia auta czego nie mam w przypadku LC. Pytanie brzmi jakie jest spalanie w porównaniu do 4.2 td w HDJ 80 z 92 który pobierał przy moim stylu jazdy około 10 litrów( 80-110 km/h). Jakie są przebiegi tych silników czy 220000km to już jego koniec czy też dojeżdżają przy odpowiednim traktowaniu do większej wartości . HDJ80 zrobiłem 30 tys przez 2 lata , Rumunia ,Albania, Grecja ale po drogach nieważne jakich (kamieniste, piaskowe ,szutrowe i asfaltowe), podejrzewam że nowy wycieczkowóz będzie traktowany podobnie. W zimie jeździmy jescze w góry w gdzie mam do pokonania 300m pod stromą górę po śniegu (dawałem radę Rav4 , HDJ 80 ale mówiono mi że jednego Patrola ściągali ratrakiem bo się zakopał, ale może to wina kierowcy)

Tą przydługą dywagację proszę też potraktować jako post powitalny, bo nie doszukałem się takowego miejsca.

 

PozdrawiaM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko powiedzieć o Patrolu który ma przejechane 22o tyś i był serwisowany

W tym samochodzie przebieg jest bez znaczenia

Silnik to loteria ... jeden , tak jak mój wytrzymał 75 tyś km , znam egzemplarze które mają po 500 tyś

Nie ma reguły

 

Patrol to fantastyczny samochód pod warunkiem że posiada serce 4.2

Dysponujesz jak widzę budżetem , który pozwala Ci szukać Patrola 4.2

W Holandii ciężko ale można jeszcze znaleźć autko z takim motorkiem

 

Jak dla mnie to wieczny samochód

Sam mam dwa egzemplarze , jeden 2007 rok drugi 2006

Z jednym eksperymentuję i wrzucam 6.5 litra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich.

 

Chciałbym zapytać właśnie o zakup Patrola.

od pewnego czasu poszukuję samochodu 4x4 do ciągania przyczepy wraz z łodzią (2000-2300Kg), dodatkowo, samochód miałby służyć do długich wyjazdów na narty do Włoch itd, oraz na wyprawy np: Ukraina, Szwecja, Norwegia. Oczywiście będzie to 2 auto w rodzinie, więc z poruszaniem się po mieście nie ma problemu.

Moje pytanie brzmi następująco:

Jakiego Patrola wybrać? Dodam tylko że chciałbym aby był wygodny w dalszych podróżach przy 4 osobowym składzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiego Patrola wybrać? Dodam tylko że chciałbym aby był wygodny w dalszych podróżach przy 4 osobowym składzie.

Długiego Y61

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...