Gość HunterR32 Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Witam chce kupić pajero III albo patrola Y61 (3d) ok 1999-2002 wybor padl na silnik 2.8 z tego co widze bedzie lepszy... znalazlem ladnego na allegro co sadzicie o tym aucie czy to nie jest jakis bubel?? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11511928 Dzieki za pomoc... z racji tego za link juz wygasl znalazem innego patrolka co o nim sadzicie?? wydaje sie byc ok... http://moto.allegro.pl/item941858569_patrol_grii_y61_1998_rok_sprawdzony_doskonaly.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Pasuje, tylko ten silnik jakoś tak odpicowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarioemP10 Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Ja bym sprawdził tą książkę serwisową co było robione i mniej więcej sprawdził czy to prawda.Silniczek na ten rok to za ładny,chyba że jeździła kobieta albo stary dziadzio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sp7foy Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Ja bym sprawdził tą książkę serwisową co było robione i mniej więcej sprawdził czy to prawda.Silniczek na ten rok to za ładny,chyba że jeździła kobieta albo stary dziadzio. Książkę czystą to można kupić i sobie wypełnić. W żadną książkę nigdy nie uwierzę. Tutaj to bym się zastanawiał nad przebiegiem i wiekiem. Wygląd silnika może być odpicowany do sprzedania, trzeba obejrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip_212 Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 (edytowane) Książkę czystą to można kupić i sobie wypełnić. W żadną książkę nigdy nie uwierzę. Tutaj to bym się zastanawiał nad przebiegiem i wiekiem. Wygląd silnika może być odpicowany do sprzedania, trzeba obejrzeć. Zasada numer jeden- Umyty silnik to szrot. Brudny, z wyglądu lekko sfatygowany, ale bez wycieków i bez zużycia materiałów, zwykle odstrasza amatorów, ale to z reguły pewny silnik, którym zrobisz jeszcze ładnych parę kilometrów Przy oglądaniu samochodu zwróć uwagę na takie szczegóły jak wytarta kierownica, czy siedzenia i porównaj je z pewnymi Patrolami z tego rocznika i z podobnym przebiegiem. Przyjrzyj się miejscom, gdzie mogą być ślady ponownego malowania karoserii. Albo po prostu- pojedź do ASO i zleć tą zabawę biegłym- lepiej zaplacić pare złotych na początku, niż potem topić pieniądze w próchnie i ganiać po sądach za nieuczciwym sprzedawcą Przedstaw nam swoje konkretne wymagania co do samochodu i powiedz ile masz do wydania. Edytowane 2 Marca 2010 przez Filip_212 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dzikunek Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 eh szkoda teraz nie moge znalezc tego samego ale mam innego.... http://moto.allegro.pl/item941858569_patrol_grii_y61_1998_rok_sprawdzony_doskonaly.html i jak ten??? warty uwagi??? wary rozrząd w GRach co 100tys sie wymienia? nawet nie wiedziałem.... źródło: http://rajdy4x4.pl/index.php/ida/27/?faqID=11&p=1 skoro w styczniu 2008 była wymiana to jakim cudem teraz ma 182 tys? Silnik tragicznie odpicowany - odradzałbym Z plusów to: wg mnie w poważniejszym terenie to autko nie było. (nie z tymi oponami, progami, plastikami itp) pozdr, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Mi coś tylna prawa ćwiartka nie pasuje. Dziwnie zderzak skosem do krawędzi błotnika idzie. A co do silnika, to różnie z tym bywa. Wielu "szrociarzy" specjalnie wybiera się autem gdzieś na żwirownie albo polne drogi, żeby zakurzyć silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Zobaczcie na kierownicę i lewarek Moim zdaniem może mieć nalatane 300-400 tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Witam chce kupić patrola Y61 (3d) ok 1999-2002 wybor padl na silnik 2.8 z tego co widze bedzie lepszy... znalazlem ladnego na allegro co sadzicie o tym aucie czy to nie jest jakis bubel?? http://www.otomoto.p...ow&id=C11511928 Dzieki za pomoc... Na podstawie zdjęć, i to jeszcze o tak słabej rozdzielczości, nie można określić stanu technicznego ani przebiegu samochodu. Wróżenie na podstawie tego, czy silnik jest umyty czy nie, to bzdura. Z uwagi na to, że w przypadku nietrafionego zakupu koszt napraw może przewyższyć wartość samochodu, radzę trzymać się profesjonalnych metod: - felerów nadwozia szuka się dobrym miernikiem grubości lakieru; - w silniku należy zmierzyć ciśnienie w cylindrach, wydajność turbiny i pompy; - poza tym normalny przegląd techniczny: luzy w zawieszeniu, amortyzatory, hamulce. Podczas jazdy próbnej należy sprawdzić czy działa reduktor, stabilizator tylnego mostu, elektryka, klima itp. Najczęstszą przypadłością jest zdychająca pompa wtryskowa, która kończy się po ok. 400 tys. km. Koszt nowej to ponad 20 tys. zł. Często uwalone są sprzęgiełka przednich piast oraz siłownik stabilizatora tylnego mostu (koszt ok. 3 tys. zł). Większośc egzemplarzy na polskim rynku jest powypadkowa. Warto sprawdzić od spodu ramę (jeśli nie jest pokryta pseudokonserwacją w celu zamaskowania spawów). Egzemplarze z lat 2000 - 2003 to ruletka - wady fabryczne silników, podatność na korozję. Polecam egzemplarze z 1998-99 oraz po 2004 (lifting, wzmocnione silniki). Pozdrawiam i życzę szerokości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Masz pojęcie o Patrolach i cenach części zamiennych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 (edytowane) Masz pojęcie o Patrolach i cenach części zamiennych Ceny części podaję według informacji uzyskanych w Bosch Diesel Serwis w Lublinie. Opinie dotyczące Patroli z lat 2000 - 2004 na podstawie postów zamieszczonych na tym forum oraz informacji z autoryzowanych serwisów w Lublinie i Rzeszowie. Edytowane 2 Marca 2010 przez Niebora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 ... i tego się trzymaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 (edytowane) Co do silnika powiem tak. Weź auto i pojedź z gościem na błoto i szuter. Później otwórz maskę i sam sobie odpowiedz czemu ten silnik jest taki czysty. Ja nie raz tak jeździłem, i patrolem i frontier i z zewnątrz może być praktycznie czyste autko, a pod maską jakby ktoś wiadrami wodę lał. Taki urok. Ja bym brał lekko brudne. A co do blacharki to dobrze wiedzieć czy było bite czy nie ale jak to było obtarcie to nie ma co patrzeć. 90% aut w Polsce jest po lakierowaniu. A co do turbiny do żeby zajechać turbinę Gerrett'a trzeba być naprawdę asem Edytowane 3 Marca 2010 przez szczureczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 (edytowane) Zasada numer jeden- Umyty silnik to szrot. Brudny, z wyglądu lekko sfatygowany, ale bez wycieków i bez zużycia materiałów, zwykle odstrasza amatorów, ale to z reguły pewny silnik, którym zrobisz jeszcze ładnych parę kilometrów ja tam mam "odpicowany" silnik na codzien po co mam sie brudzic jak bede musial np zarowke wymienic? silnik nie musi byc brudny zeby dzialal! oczywiscie trzeba umiec "myc" silnik zeby nie narobic szkod. z samochodami terenowymi wyglada to troche inaczej. w poprzednim (plaskim) samochodzie tez mialem zawsze czysto pod maska. wystarczylo zwalniac przed glebokimi kaluzami, albo je omijac. drogowa solanka wcale tak dobrze nie konserwuje np alternatora. Edytowane 3 Marca 2010 przez camo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip_212 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 ja tam mam "odpicowany" silnik na codzien po co mam sie brudzic jak bede musial np zarowke wymienic? silnik nie musi byc brudny zeby dzialal! oczywiscie trzeba umiec "myc" silnik zeby nie narobic szkod. z samochodami terenowymi wyglada to troche inaczej. w poprzednim (plaskim) samochodzie tez mialem zawsze szysto pod maska. wystarczylo zwalniac przed glebokimi kaluzami, albo je omijac. drogowa solanka wcale tak dobrze nie konserwuje np alternatora. Zgadzam się, tylko, że co innego jest myć silnik dla siebie, a co innego na handel Po prostu wielu nieuczciwych sprzedawców chce w ten sposób ukryć wycieki i ogólne zużycie materiałów, np nabłyszczając po umyciu plastiki i gumy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Zgadzam się, tylko, że co innego jest myć silnik dla siebie, a co innego na handel Po prostu wielu nieuczciwych sprzedawców chce w ten sposób ukryć wycieki i ogólne zużycie materiałów, np nabłyszczając po umyciu plastiki i gumy. U mnie też silnik jest czysty - w Mercedesie są osłony od spodu i uszczelka pod maską. W Patrolu myję na wiosnę i na jesieni karcherem, ponieważ dieslowi woda nie szkodzi a ja lubię jak auto jest czyste i zadbane. Handlarze je picują, ponieważ 99% klientów nie jedzie do serwisu żeby sprawdzić stan techniczny na urządzeniach do tego służących tylko "kupuje je oczami" - ma się błyszczeć na zewnątrz i w środku. Na tym forum są nawet jasnowidze mający się za fachowców, którzy potrafią określić przebieg samochodu na podstawie kilku zdjęć wykonanych telefonem komórkowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Na tym forum są nawet jasnowidze mający się za fachowców, którzy potrafią określić przebieg samochodu na podstawie kilku zdjęć wykonanych telefonem komórkowym. ... a zgadza się kolego Jestem specjalistą od wróżenia z fusów Miej teorii i dyrdymałów kolego ... a znacznie więcej obserwacji i ... ćwicz ćwicz i ćwicz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 ... a zgadza się kolego Jestem specjalistą od wróżenia z fusów Miej teorii i dyrdymałów kolego ... a znacznie więcej obserwacji i ... ćwicz ćwicz i ćwicz Sąsiadka mnie pytała czy jej pomożesz. Ciągle boli ją głowa. Lekarz jej nie pomógł. Czy jak prześlę Ci jej zdjęcie powiesz co jej dolega ? Z góry dziękuję. N. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Kolego Niebora grzeczniej. Sam opisujesz parę tematów temu Twoje niezadowolenie z zakupu Nissana. To może powiedz czym ty się kierowałeś przy zakupie Patrola? Ile oglądałeś i na ile poznałeś jego możliwości, że kupiłeś coś z czego jesteś niezadowolony? Wcześniej widziałeś wogóle to auto jak się sprawuje czy tylko na folderach i pod marketem? A może było napisane przy Twoim, że jeździł nim Niemiec w niedzielę do kościoła i to Ci wystarczyło za wszystko? Mówisz tam ceny podpierając się jakimś Boschem w Lublinie, a wierz mi są w Polsce stodoły gdzie takie Patrole znają co do śrubki i śmieją się z takich cen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 (edytowane) Kolego Niebora grzeczniej. Sam opisujesz parę tematów temu Twoje niezadowolenie z zakupu Nissana. To może powiedz czym ty się kierowałeś przy zakupie Patrola? Ile oglądałeś i na ile poznałeś jego możliwości, że kupiłeś coś z czego jesteś niezadowolony? Wcześniej widziałeś wogóle to auto jak się sprawuje czy tylko na folderach i pod marketem? A może było napisane przy Twoim, że jeździł nim Niemiec w niedzielę do kościoła i to Ci wystarczyło za wszystko? Mówisz tam ceny podpierając się jakimś Boschem w Lublinie, a wierz mi są w Polsce stodoły gdzie takie Patrole znają co do śrubki i śmieją się z takich cen. Chyba źle mnie zrozumiałeś. Czy byłem niegrzeczny lub napisałem gdzieś, że jestem niezadowolony ? Moją intencją było raczej przekazanie własnego zdania, opisanie plusów i minusów, przybliżenie tematu osobom, które chcą nabyć Patrola i szukają tu informacji. Sam przy zakupie kierowałem się opiniami handlujących autami oraz artykułami w internecie i pisamach motoryzacyjnych. Przed zakupem obejrzałem kilkanaście egzemplarzy w Polsce. Wszystkie były albo powypadkowe, albo w złym stanie technicznym. Znajomy handlarz powiedział, że mi nie sprowadzi, bo wozi tanie a nie dobre. Potem 3 miesiące siedziałem na Mobilu i innych serwisach - dzwoniłem i wysyłałem maile z pytaniami odnośnie bezwypadkowości, przebiegu i stanu technicznego. Większość oferowanych w Niemczech Patroli była po jakichś stłuczkach, w wielu były wymieniane silniki, turbiny i sprzęgła. Przez te trzy miesiące znalazłem tylko jednego od pierwszego właściciela, nie malowanego, z oryginalnymi szybami, fabrycznymi oponami i książką serwisową. Potem utargowałem cenę, przelałem zaliczkę, pojechałem i przyprowadziłem. To był Niemiec w wieku 78 lat, właściciel stadniny koni, który użytkował go do 2006 r. Odnośnie części każdy może zadzwonić do dowolnego serwisu i powiedzą mu, że np. pompa kosztuje 23 tys. zł. Fakt, że ceny nowych częsci do Patrola idą w tysiące nie jest tajemnicą. Jeśli znasz tańsze źródła podaj adres stodoły, gdzie są części za grosze to chętnie zadzwonię i sprawdzę. Pozdrawiam. Edytowane 4 Marca 2010 przez Niebora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkuna Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Witam, Co sądzicie o takim Patrolu? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11699334 Dzięki, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rowinx Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 wszystko ładnie poza tym że ten parch nie ma blokady dyferencjału , ktoś myli reduktor z blokadą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Hunter - odpuśc sobie tego Patrola A co do cen gratów, cóż jeden kupuje w ASO, drugi gdzie indziej. Każdy ma to co chce i płaci ile chce. Proste Garrett też nie jest niestety niesmiertelny, no chyba że jeżdzisz "wycieczkowo" i auto teren ogląda przez okno Samo życie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sp7foy Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 wszystko ładnie poza tym że ten parch nie ma blokady dyferencjału , ktoś myli reduktor z blokadą A czemu akurat ten nie ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 (edytowane) A czemu akurat ten nie ma? Bo część /na szczęście ta mniejsza/ wychodziła z LSD Edytowane 5 Marca 2010 przez clipp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.