Gość Tofu Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 własnie nawet nie ale mam latające cisnienie po pbrotach spora graficzka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 (edytowane) masakra Edytowane 15 Maja 2010 przez Jummbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 masakra na początek zmniejsz ciśnienie na reduktorze do 1bara w zupełności wystarczy, wtedy zrób autokalibrację podejrzewam, że będą dysze do rozwiercenia, gość obniżył mnożnik podwyższając ciśnienie zamiast wiercić dysze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 na początek zmniejsz ciśnienie na reduktorze do 1bara w zupełności wystarczy, wtedy zrób autokalibrację podejrzewam, że będą dysze do rozwiercenia, gość obniżył mnożnik podwyższając ciśnienie zamiast wiercić dysze póki co zrobiłem autokalibracje na postoju, jutro zmiene parametry i zrobie jeszcze raz. Na czym polega kalibracja podczas jazdy? Jak to zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 póki co zrobiłem autokalibracje na postoju, jutro zmiene parametry i zrobie jeszcze raz. Na czym polega kalibracja podczas jazdy? Jak to zrobić? najpierw zmniejsz ciśnienie na reduktorze, czyli podłączasz lapka odpalasz auto przełączasz na LPG i lukając na ciśnienie gazu kręcisz śrubą na reduktorze do czasu aż pojawi się wartość 1bar, następnie robisz autoakalibrację i patrzysz co wyjdzie, jak mnożnik będzie w okolicach 1-1,2 jest git (ważne aby wszystko w aucie było powyłączane, klima, światła nie ruszać kierownicą, silnik musi być zagrzany do pracy) jedziesz w traskę i tworzy Ci się mapa PB to takie niebieskie, następnie przełączasz na LPG i robisz to samo, czyli jedziesz tak samo jak na PB i tworzy Ci się mapa LPG to ta zielona, i teraz mamy, że powyższe mapy na pewno są nei pokryte, to teraz klikasz w daną kropę i podnosisz do góry lub na dół podczas jazdy aż mapy się pokryją, przy wprawie można to zrobić samemu, ale łatwiej i lepiej jak sie siedzi obok i klika można bardziej się skupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 najpierw zmniejsz ciśnienie na reduktorze, czyli podłączasz lapka odpalasz auto przełączasz na LPG i lukając na ciśnienie gazu kręcisz śrubą na reduktorze do czasu aż pojawi się wartość 1bar, następnie robisz autoakalibrację i patrzysz co wyjdzie, jak mnożnik będzie w okolicach 1-1,2 jest git (ważne aby wszystko w aucie było powyłączane, klima, światła nie ruszać kierownicą, silnik musi być zagrzany do pracy) jedziesz w traskę i tworzy Ci się mapa PB to takie niebieskie, następnie przełączasz na LPG i robisz to samo, czyli jedziesz tak samo jak na PB i tworzy Ci się mapa LPG to ta zielona, i teraz mamy, że powyższe mapy na pewno są nei pokryte, to teraz klikasz w daną kropę i podnosisz do góry lub na dół podczas jazdy aż mapy się pokryją, przy wprawie można to zrobić samemu, ale łatwiej i lepiej jak sie siedzi obok i klika można bardziej się skupić czylu obnizam ciśnienie nie w programie tylko ktęcąc śrbubą - ok tylko teraz która śrubą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 dobra poprzenosiłem abyś miał swój temat odnośnie nissmo, jeszcze tylko zobaczymy czy jest porządek i będzie gitt zmieniasz na reduktorze a nie w programie, powinna być śruba przy membranach, a w programie patrzysz jak się zmienia, i wtedy kalibracja od nowa tam na tym wystającym czymś heheh masz imbus i to jest do regulacji ciśnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 dobra poprzenosiłem abyś miał swój temat odnośnie nissmo, jeszcze tylko zobaczymy czy jest porządek i będzie gitt zmieniasz na reduktorze a nie w programie, powinna być śruba przy membranach, a w programie patrzysz jak się zmienia, i wtedy kalibracja od nowa tam na tym wystającym czymś heheh masz imbus i to jest do regulacji ciśnienia zmniejszyłem ciśnienie do 1 i ma małej trasie mam coś takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 zmniejszyłem ciśnienie do 1 i ma małej trasie mam coś takiego cos jest nie tak ciśnienie na reduktorze 1.06 a w programie 1.33 robiłeś kalibrecję po zmianie ciśnienia?? mnożnik prawie sięnie ruszył a to był spadek prawe o 0.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 cos jest nie tak ciśnienie na reduktorze 1.06 a w programie 1.33 robiłeś kalibrecję po zmianie ciśnienia?? mnożnik prawie sięnie ruszył a to był spadek prawe o 0.2 W programie powinno się samo zmienić? Była kalibracja po zmianie ciśnienia (wykasowane stare mapy). Podczas jazdy program się zawiesił, reset kompa i znowu zwiecha tyle że był komunikat "błąd sterownika gazu" ale samochód jechał na gazie bez problemu. Czyli teraz zmienić ciśnienie w programie i kalibracja potem jazda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 W programie powinno się samo zmienić? Była kalibracja po zmianie ciśnienia (wykasowane stare mapy). Podczas jazdy program się zawiesił, reset kompa i znowu zwiecha tyle że był komunikat "błąd sterownika gazu" ale samochód jechał na gazie bez problemu. Czyli teraz zmienić ciśnienie w programie i kalibracja potem jazda? po zmianie ciśnienie na reduktorze za pomocą imbusa i zrobieniu kalibracji w programie powinno się ustawić ciśnienie pracy. wtedy po ustawieniu mnożnika jedziemy w trasę, pamiętaj, że samochód musi być zagrzany, i najlepiej pełny zbiornuk gazu, jak się zwiesza to może być jakiś problem w komunikacji albo zassaj nowszy program. jest jeszce taka zakładka z znakiem zapytania wciśnij i tam jest aktualizacja softu i niech sobie zaktualizuje ale razej powinien mieć nowy bo niedawno montowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 po zmianie ciśnienie na reduktorze za pomocą imbusa i zrobieniu kalibracji w programie powinno się ustawić ciśnienie pracy. wtedy po ustawieniu mnożnika jedziemy w trasę, pamiętaj, że samochód musi być zagrzany, i najlepiej pełny zbiornuk gazu, jak się zwiesza to może być jakiś problem w komunikacji albo zassaj nowszy program. jest jeszce taka zakładka z znakiem zapytania wciśnij i tam jest aktualizacja softu i niech sobie zaktualizuje ale razej powinien mieć nowy bo niedawno montowany. Przy uruchamianiu mówi że jest nowsza wersja i czy chce aktualizowac, ale nic nie robiłem. Program podawał soft z 11.2009. Czy do aktualizacji musze byc w sieci czy nowy soft jest w oprogramowaniu do ustawiania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Przy uruchamianiu mówi że jest nowsza wersja i czy chce aktualizowac, ale nic nie robiłem. Program podawał soft z 11.2009. Czy do aktualizacji musze byc w sieci czy nowy soft jest w oprogramowaniu do ustawiania? zaktualizuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 zaktualizuj sterownik zaktualizowany na najnowszy, zbiornik LPG zatankowany do pelna, autokalibracja zrobiona i mala jazda Co dalej? Jak zgrać teraz linie? Czy jest cos lepiej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 sterownik zaktualizowany na najnowszy, zbiornik LPG zatankowany do pelna, autokalibracja zrobiona i mala jazda Co dalej? Jak zgrać teraz linie? Czy jest cos lepiej? widzisz teraz mnożnik poszedł do góry powyżej 1.4 bierzesz teraz wiertło i wiercisz dyszę (trzeba je wykręcić z listwy i rozwiercić, to ta cząść na którą jest naunięty wąż od kolektora), podejrzewam, ze jest 1.5 czyli rozwierć na początek na 1.8 i znowu kalibracja aż mnożnik osiągnie stan pomiędzy 1 a 1.2 wtedy zbieranie map, ustaw jeszcze sobie czas przełączania cylindra na 8s min obr na gazie na 400-500 to na pierwszej zakładce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 widzisz teraz mnożnik poszedł do góry powyżej 1.4 bierzesz teraz wiertło i wiercisz dyszę (trzeba je wykręcić z listwy i rozwiercić, to ta cząść na którą jest naunięty wąż od kolektora), podejrzewam, ze jest 1.5 czyli rozwierć na początek na 1.8 i znowu kalibracja aż mnożnik osiągnie stan pomiędzy 1 a 1.2 wtedy zbieranie map, ok a czy chwilowo jazda na "gazie" jest mozliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 ok a czy chwilowo jazda na "gazie" jest mozliwa? można mozesz troszkę podrególować kropę z 3 przesuń 2 kliki niżej kropę z 6 przesuń 4 kliki nizej kropę z 7 przesuń na 8 i daj 6 klików niżej ustaw tak podczas jazdy lub wcześniej i pojedź w trasę zobacz jak mapy się ułożą, powinna zielona zejść na niebieską jak przejdzie niżej to podnieś kropy o klik do góry, jakby coś jeszce się nie chciało zgrać to dorób dodatkową kropę, czyli jak masz kropę na czerwono wciskasz Insert i po prawej powstaje nowa i tak aż pokryjesz mapy, możesz teraz się pobawić bo i tak dysze do zmiany a zawsze małe ćwiczenia są wskazane, wartości 3,6,7 to są czasy wtrysku z dolnej osi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 można mozesz troszkę podrególować kropę z 3 przesuń 2 kliki niżej kropę z 6 przesuń 4 kliki nizej kropę z 7 przesuń na 8 i daj 6 klików niżej ustaw tak podczas jazdy lub wcześniej i pojedź w trasę zobacz jak mapy się ułożą, powinna zielona zejść na niebieską jak przejdzie niżej to podnieś kropy o klik do góry, jakby coś jeszce się nie chciało zgrać to dorób dodatkową kropę, czyli jak masz kropę na czerwono wciskasz Insert i po prawej powstaje nowa i tak aż pokryjesz mapy, możesz teraz się pobawić bo i tak dysze do zmiany a zawsze małe ćwiczenia są wskazane, wartości 3,6,7 to są czasy wtrysku z dolnej osi OK, zobacze jutro - - dzisiaj niedziela Czy przy wyciąganiu tych dysz trzeba zakręcić zawór od gazu w zbiorniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 OK, zobacze jutro - - dzisiaj niedziela Czy przy wyciąganiu tych dysz trzeba zakręcić zawór od gazu w zbiorniku? nie, wyleci tyle co w wężu i nic więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 wyleci tylko z odcinka do najbliżeszgo zaworu czyli wtryskiwaczy ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 wyleci tylko z odcinka do najbliżeszgo zaworu czyli wtryskiwaczy ,, nareszcie brachu czułem sie już osamotniony podniosłem Ci temat nalpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 (edytowane) dysze jeszcze nie zrobione ale póki co wygląda to tak Edytowane 17 Maja 2010 przez Jummbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 musisz klepac na dół aż się pokryją, tylko po kawałku bo przeleci pod PB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 musisz klepac na dół aż się pokryją, tylko po kawałku bo przeleci pod PB "klepnąć w dół" ok a dysze rozwiercać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 rozwiercać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.