Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

gaz w sunny 1.4 16V 95r


jummbo76
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pujdzie na PW a

teraz troszkę odczuć z jazdy na krótkich węzykach jest zupelnie inny samochód delikatnie i szybciej przyspiesza dynamika wieksza nie jest to przereklamowane bo nie zmieniałem nic na mnożnikach tylko poszło węże z 17 cm na 4 cm wiec warto

 

mapa dziasiaj poprawiona, węże też b. krótkie (4-5 cm) dynamika ok, spalanie ... no dobra do przyjęcia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz jeszcze czy po nocy masz gaz w układzie czy Ci nie znika ,,,bo ja troszkę puszczałem w atmosferę

i wydaje mi sie że na trasie Ci powinien 7-8 l max brać ,,, ale eko drive ,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz jeszcze czy po nocy masz gaz w układzie czy Ci nie znika ,,,bo ja troszkę puszczałem w atmosferę

i wydaje mi sie że na trasie Ci powinien 7-8 l max brać ,,, ale eko drive ,,

 

Jak sprawdzić czy jest gaz w układzie? 7-8 L byłoby idealnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawsz jakie masz ciśnienie jak gasisz autko na włączonych kontrolkach i na 2 gi dzień sprawdz przy włączonych kontrolkach i tyle cisnienie nie powinno sie zmienic za bardzo ,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawsz jakie masz ciśnienie jak gasisz autko na włączonych kontrolkach i na 2 gi dzień sprawdz przy włączonych kontrolkach i tyle cisnienie nie powinno sie zmienic za bardzo ,,

 

 

ok sprawdze, ale dzisiaj rano cos mi "pachniało" gazem w kabinie (wczesniej tego nie było).

Co do jazdy, dynamiki jest ok - bez różnicy co do benzyny tyle że na 23 l (trasa) 220 km. Już to zaakceptowałem chociaż powinno być mniej ale już nie wiem co zmienić i gdzie szukac tych 2-3 L mniej. Czy włączona klimatyzacja może być powodem tego wzrostu spalania o 2-3 l?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok sprawdze, ale dzisiaj rano cos mi "pachniało" gazem w kabinie (wczesniej tego nie było).

Co do jazdy, dynamiki jest ok - bez różnicy co do benzyny tyle że na 23 l (trasa) 220 km. Już to zaakceptowałem chociaż powinno być mniej ale już nie wiem co zmienić i gdzie szukac tych 2-3 L mniej. Czy włączona klimatyzacja może być powodem tego wzrostu spalania o 2-3 l?

 

poszukaj tak jak Tofu mówi jakiejś nieszczelnści,

klimka powoduje też wieksze zużycie ale to i na PB i na LPG, a ile pali na PB??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poszukaj tak jak Tofu mówi jakiejś nieszczelnści,

klimka powoduje też wieksze zużycie ale to i na PB i na LPG, a ile pali na PB??

 

pomiary z zeszłego roku - trasa 6,5-7 - miasto 8-9

 

na wszystkich wężach są opaski jedynym miejscem gdzie ich nie ma (od samego początku - nie po moich zmianach) to na "wwiertkach" (brak dojścia by założyć)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomiary z zeszłego roku - trasa 6,5-7 - miasto 8-9

 

na wszystkich wężach są opaski jedynym miejscem gdzie ich nie ma (od samego początku - nie po moich zmianach) to na "wwiertkach" (brak dojścia by założyć)

 

czyli: 7+20%=8.4, 9+20%=10.8

to tak w przybliżeniu, z doświadczenia wiem, że mi po zmianach mocy i instalacji trochę bardziej noga szła w dywan ;) i kończyło się na 15 w mieście, a w trasie coś koło 12 ale to było heheheh ;)

opaski przy kolektorze powinny być, musisz się pomęczyć i założyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

da sie pozakładać u mnie to i u Ciebie też sie da ....

 

musisz mieć płaski długi śrubokręt i znajdziesz odpowiedni kont ..

 

i tak troszke mi się wydaje że za dużo pali ,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podejrzewam że jak kolega dociśnie wężyki to okaże sie że spalanie spadnie i że dysze dużo za duże ... fakt faktem ma już bardzo płasko z wolnych do końca mi się podoba bo wychodzi że jak by reduktor był idealny to nam żadne korekty nie potrzebne i charakterystyka taka jak dla wtryskiwacza PB ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podejrzewam że jak kolega dociśnie wężyki to okaże sie że spalanie spadnie i że dysze dużo za duże ... fakt faktem ma już bardzo płasko z wolnych do końca mi się podoba bo wychodzi że jak by reduktor był idealny to nam żadne korekty nie potrzebne i charakterystyka taka jak dla wtryskiwacza PB ..

 

dobre "sama słodycz" :) czyli nie pozostaje nic innego jak spróbowac założyć opaski i zobaczyć spalanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no może poprostu nie zasysać tak jak trzeba i reszta gdzieś tam ucieka ...choć tam już jest podciosanie a nie ciśnienie ,

i jakie masz tam węże jak 3 mm to one dosyć ciasno wchodzą ja dałem 4 mm i na oleju wmiare ok właziły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no może poprostu nie zasysać tak jak trzeba i reszta gdzieś tam ucieka ...choć tam już jest podciosanie a nie ciśnienie ,

i jakie masz tam węże jak 3 mm to one dosyć ciasno wchodzą ja dałem 4 mm i na oleju wmiare ok właziły

 

ale to jednak 1 bar, ja miałem słabo zaciśnięte opaski na wtryskach i leciało ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak na rozdzielkach to sie sporo tego robi a opaski teraz strasznie kiepskie są po przekręcałem kilka ,,

 

na rozdzielaczu i wtryskiwaczach opaski skręcona na "fest" - nie ma prawa nic lecieć :)

jedynie brakuje na "wwiertkach" - już kupione tylko zamontować

co do węży to na wtryskiwacz musiałem go wciskać na cienka warstwe smaru (b.ciasno) + opaska

na "wwiertkę" też wciskał się dość ciasno - co lepsze od samego początku nie bylo tam opasek zaciskowych!

 

Tak przy okazji czy przy wierceniu w kolektorze powinien byc zdemontowany?

Pytam bo prawdopodobnie u mnie nic takiego nie mialo miejsca. I od razu czy w takim przypaku moglo zostac cos uszkodzone?

 

teraz długi śrubowkręt i dużo cierpliwości :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jest łatwo ale dasz rade ,,,ew można grzechotką z 4 krą sześciokątem ,,

 

Wężyki zaciśnięte. Łatwo nie było ale jest zrobione. Jutro wymiana świec i filtra powietrza. Tankowanie do pełna i testowanie.

Pytanie czy teraz trzeba znowu robić kalibrację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma potrzeby, a zmniejszyłeś trochę dysze, czy zostały 2.2??

 

zostały 2,2

nie wiem czy ma to znaczenie ale kolo "wwiertek" były takie ślady (teraz nie wiem jak to nazwać) przedmuchu - plama kolo "wwiertek" miała troche inny kolor niż kolektor.

Po wlace 4h i słowach dosć mocnych @@#*&!!! pogryziony przez komary, zdjęciu listwy wtryskowej (benzyny) założyłem te opaski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zostały 2,2

nie wiem czy ma to znaczenie ale kolo "wwiertek" były takie ślady (teraz nie wiem jak to nazwać) przedmuchu - plama kolo "wwiertek" miała troche inny kolor niż kolektor.

Po wlace 4h i słowach dosć mocnych @@#*&!!! pogryziony przez komary, zdjęciu listwy wtryskowej (benzyny) założyłem te opaski.

 

no to jak było coś takiego widać to zrób może kalibrację, i zobaczymy co z mnożnikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to jak było coś takiego widać to zrób może kalibrację, i zobaczymy co z mnożnikiem

 

wymienione świece

wymieniony filtr powietrza

kalibracja zrobiona

 

i niestety chyba trzeba będzie wrócić do 2mm

post-33470-1276339927,6375_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzisz początek mapy jest za ubogo na gazie podnieś pierwszą kropę powyżej 1 i ostatnią na 40, i wtedy zgraj mapy niewiele trzeba, ale może skończyć się dyszą 2.1, to niewiele roboty ja w swoim ostatnio robiłem i zajęło mi to jakieś 20 minut, a jaka radość :D

 

strona 7 post 134 dałeś tam mapy po kalibracji i tu też są mapy po kalibracji zobacz różnicę ;) nie wiem czy to po założeniu opasek a może coś jeszcze robiłeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzisz początek mapy jest za ubogo na gazie podnieś pierwszą kropę powyżej 1 i ostatnią na 40, i wtedy zgraj mapy niewiele trzeba, ale może skończyć się dyszą 2.1, to niewiele roboty ja w swoim ostatnio robiłem i zajęło mi to jakieś 20 minut, a jaka radość :D

 

strona 7 post 134 dałeś tam mapy po kalibracji i tu też są mapy po kalibracji zobacz różnicę ;) nie wiem czy to po założeniu opasek a może coś jeszcze robiłeś

 

tylko opaski doszły (no i wymiana filtra powietrza i świec)

 

może nie będzie tak źle (screen) tylko czy tak może pozostać?

post-33470-1276354646,1394_thumb.jpg

post-33470-1276354667,488_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...