Gość leszekhirsz Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Witam. Mam zamiar założyć gaz do swojego nowego nabytku. Tylko jaki? Na pewno sekwencja, ale jaka? I jakie jest spalanie jeśli chodzi o Primerę P11.144 1.6 16V 2000r. Dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 poszukaj poczytaj i będziesz wiedział napisz co proponuje gazownik i wtedy mamy podłoże do rozmowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leszekhirsz Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 poszukaj poczytaj i będziesz wiedział napisz co proponuje gazownik i wtedy mamy podłoże do rozmowy No jeszcze nie byłem u gazownika. Mam znajomego gazownika, ale on zakłada, że tak napisze tradycyjną sekwencję. Tzn. że nie dobiera do auta tylko bierze te popularne. Tobie pali ponad 7l? Możesz napisać jak to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 No jeszcze nie byłem u gazownika. Mam znajomego gazownika, ale on zakłada, że tak napisze tradycyjną sekwencję. Tzn. że nie dobiera do auta tylko bierze te popularne. Tobie pali ponad 7l? Możesz napisać jak to? spalanie dopiero się układa także nie patrz na to na forum jest dużo propozycji w moim podpisie masz jedną z nich i jestem zadowolony a na gzie przelatane już ponad 130kkm, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leszekhirsz Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 spalanie dopiero się układa także nie patrz na to na forum jest dużo propozycji w moim podpisie masz jedną z nich i jestem zadowolony a na gzie przelatane już ponad 130kkm, A o co chodzi w tym NO EGR - 17gr ... Bo EGR to wiem co to jest, ale o co chodzi dalej? Zaślepiłeś go czy wogóle zdemontowałeś? I co to da? Bo u mnie w Lanosie nic nie dało A w primerach coś daje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 A o co chodzi w tym NO EGR - 17gr ... Bo EGR to wiem co to jest, ale o co chodzi dalej? Zaślepiłeś go czy wogóle zdemontowałeś? I co to da? Bo u mnie w Lanosie nic nie dało A w primerach coś daje? zaślepiłem, a z racji zmiany kolektora wydechowego musiałem pociąć rurkę od EGR i od strony kolektora weszło 3x5gr=15 a od strony zaworu 2 gr czyli mamy 17 gr a daje na pewno czysty kolektor dolotowy i może coś jeszcze ale moja dupohamownia jakoś z racji innych zmian nie odczuła tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konrad.l Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Witam. Ja od 3 lat użytkuje Primere P.11 po lifcie kombi 2.0 140 KM. Założoną mam instalację ZENITHA, spala mi latem z klimą średnio 11 l. LPG zimą troche mniej ze względu na późniejsze przełączanie na LPG. Są małe kłopoty nieraz z falującymi obrotami, ale ogólnie nie jest najgorzej. Jeżeli teraz miałbym coś doradzać to proponowałbym instalację BRC podobno jest najmniej awaryjna. Ale to w dużej mierze zależy od fachowości montażystów. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OLoo Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 witam mam nissana primerę p11 2001r 2.0 140km, z instalacja brc sequent light, spala mi 13-14l gazu wydaje mi się ze trochę za dużo, może ktoś ma podobny zestaw, piszcie ile wam pali, jak mniej to będę musiał pogadać z moim gazownikiem pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witekpierwszy Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Witam, też chcę założyć w tym tygodniu gaz do swojej Primerki, tylko, że silnik 2.0. Moje pytanie jest takie: czy może ktoś polecić jakiś zakład w Łodzi (lub w okolicy) gdzie można dobrze założyć STAGa? Jak na razie to znalazłem tylko Stefanowski Nagaz, ale opinie o tej firmie są różne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 najlepiej pojeździj po zakładach i popytaj o instalację i elementy jakie chcą włożyć to będziesz miał jakiś pogląd na jakość zakłądu i wtedy daj znać co chceli zamontować i będzie wiadomo kogo omijać, co do instalacji to: STAG200, 4, 300+ wtryski Hana2000 pojedyncze reduktor MAGIK III, ZAVOLI ZETA S zbiornik w koło jak to kombi to wchodzi bez problemu 62L i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witekpierwszy Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 (edytowane) ================== Dodzwoniłem się do dwóch firm w Łodzi i oto, co mi zaproponowali: 1. Stefanowski Nagaz: - Sterownik STAG (Stag4 lub Stag300+ jeśli jest układ OBD i dwie sondy lambda - nie mam pojęcia o co chodzi) - Wtryski Valtek - Reduktor Zavoli Do tego auto po instalacji jest sprawdzane na hamowni. Za całość 2900zł w przypadku Stag4 lub 3000zł za Stag300+). I nie montują listw podgrzewających wtryski. 2. Tomgaz - Sterownik STAG - Wtryski Magic - Reduktor Silver KME Za instalację 2300 + 120 za wlew pod klapką (jak się da) + ileś tam za listwę podgrzewająca wtryski Moje pytanka: 1. Co sądzicie o tych konfiguracjach i cenach? 2. Czy w WP11.144 można zamontować wlew pod klapką? 3. Czy przy sekwencji konieczne jest montowanie listwy podgrzewającej wtryski? 4. Czy w WP11.144 da się tak wmontować butlę, żeby dojazdówka weszła na nią i zmieściła się w odwrócone korytko w bagażniku, tak żeby mieć praktycznie cały bagażnik wolny Edytowane 20 Września 2010 przez witekpierwszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 ================== Dodzwoniłem się do dwóch firm w Łodzi i oto, co mi zaproponowali: 1. Stefanowski Nagaz: - Sterownik STAG (Stag4 lub Stag300+ jeśli jest układ OBD i dwie sondy lambda - nie mam pojęcia o co chodzi) - Wtryski Valtek - Reduktor Zavoli Do tego auto po instalacji jest sprawdzane na hamowni. Za całość 2900zł w przypadku Stag4 lub 3000zł za Stag300+). I nie montują listw podgrzewających wtryski. 2. Tomgaz - Sterownik STAG - Wtryski Magic - Reduktor Silver KME Za instalację 2300 + 120 za wlew pod klapką (jak się da) + ileś tam za listwę podgrzewająca wtryski Moje pytanka: 1. Co sądzicie o tych konfiguracjach i cenach? 2. Czy w WP11.144 można zamontować wlew pod klapką? 3. Czy przy sekwencji konieczne jest montowanie listwy podgrzewającej wtryski? 4. Czy w WP11.144 da się tak wmontować butlę, żeby dojazdówka weszła na nią i zmieściła się w odwrócone korytko w bagażniku, tak żeby mieć praktycznie cały bagażnik wolny poinformuj Pana z punktu 1, że z OBD łaczy siętylko STAG PREMIUM a nie STAG 300+, ilość sond nie ma znaczenia, a valdemary może sobie założyć do swojego auta jak nie za bardzo je lubi , jaki ZAVOLI?? ale ja bym sobie go podarował druga opcja też taka sobie może warto podjechać gdzieś dalej i mieć spokój ad1. ja bym suzkał dalej, taka konfiguracja jak podałem była założona w P11.144 za 2800 jak dobrze pamiętam ad2. można tak jak u mnie ad3. nie jest konieczne ale się przydaje, ad4. pewnie można ale zmniejszysz drastycznie butlę od gazu, ja mam dojazd w bagażniku i jak trzeba coś popakować to stawiam pionowo i jest gitt a 500km robię na zbiorniku gazu, ale dla mnie jest ważniejszy przebieg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witekpierwszy Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 może warto podjechać gdzieś dalej i mieć spokój No to lipa trochę, bo jakoś mało kto montuje w Łodzi STAGa. Mam sprawdzoną firmę, ale oni montują tylko BRC, a z tego co wyczytałem na na forum, to STAG lepszy. W takim razie może ktoś z forumowiczów poleci jakiś warsztat w Warszawie? Tam też mogę odstawić auto (w końcu tylko w jedną stronę będę musiał jechać na benzynce ) I techniczne pytanie dodatkowe: dlaczego DINO poleca wtryski pojedyncze? Lepsze od listwy? I co wtedy z podgrzewaniem wtrysków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 No to lipa trochę, bo jakoś mało kto montuje w Łodzi STAGa. Mam sprawdzoną firmę, ale oni montują tylko BRC, a z tego co wyczytałem na na forum, to STAG lepszy. W takim razie może ktoś z forumowiczów poleci jakiś warsztat w Warszawie? Tam też mogę odstawić auto (w końcu tylko w jedną stronę będę musiał jechać na benzynce ) I techniczne pytanie dodatkowe: dlaczego DINO poleca wtryski pojedyncze? Lepsze od listwy? I co wtedy z podgrzewaniem wtrysków? może do Poznania PITEC - Montaż i serwis instalacji autogaz. Hurtownia części instalacji autogaz. Tel: +48 517 160 050 www.pitec.pl albo do Lubicza AUTO-FLESZ Autoryzowany Warsztat Partnerski AC S.A. - producenta układów STAG. 87-162 Lubicz ul. Henryka Orszta 11 (056) 6782 021 lub 694 626 027 www.auto-flesz.pl pojedyncze, bo ładnie będą schowane i na króciutkich wężykach, pozatym jak któryś padnie to zmieniasz jeden a nie całą listwę, podgrzewanie jest potrzebne do gorszych wtrysków i do tego jak chcesz mieć temperaturę przełączania bardzo nisko, ale nie wiem czy to też dobrze, 30st jest OK a na lato można włożyć 20st Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witekpierwszy Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 (edytowane) Znalazłem punkt w Warszawie, gdzie mi zamontują STAG, wtryski HANA i reduktor Magic. Za 2900zł. Firma ENERGY GAZ POLSKA na Ostrobramskiej (ktoś zna może?). Mam jeszcze pytanko do DINO: co jest nie tak z tymi Valtekami? Pytam tak trochę z ciekawości, bo większość warsztatów proponowała mi właśnie te. Edytowane 20 Września 2010 przez witekpierwszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Znalazłem punkt w Warszawie, gdzie mi zamontują STAG, wtryski HANA i reduktor Magic. Za 2900zł. Firma ENERGY GAZ POLSKA na Ostrobramskiej (ktoś zna może?). Mam jeszcze pytanko do DINO: co jest nie tak z tymi Valtekami? Pytam tak trochę z ciekawości, bo większość warsztatów proponowała mi właśnie te. widzisz, elementy dużo lepsze a cena ta sama wszyscy montują i proponują valdki bo takie kupują gotowe zestawy, i nie chce im się kombinować i zmieniać, bo co z tym zrobią, valdki nie trzymają parametrów, potrafią mieć rozjazd na każdym wtrysku, do tego są wolne, jedź do Lubicza a będzie lepiej a przynajmniej jeżeli chodzi o strojenie, pogadaj z Jummbo On u nich gazował właśnie na hannkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 hana nie boli ją jak jest zimna Kme silver max do 140 KM bo i tak klęka po rozwiercaniu dużo lepiej ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sewe25 Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Witam, też chcę założyć w tym tygodniu gaz do swojej Primerki, tylko, że silnik 2.0. Moje pytanie jest takie: czy może ktoś polecić jakiś zakład w Łodzi (lub w okolicy) gdzie można dobrze założyć STAGa? Jak na razie to znalazłem tylko Stefanowski Nagaz, ale opinie o tej firmie są różne... Cześć. Słuchaj w Świnice Warckie Tomasz Bednarek za***isty kolo i dobrze Robi z łodzi jakies 35km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 albo na LPG forum poszukać bo nie kojarzę ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witekpierwszy Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 założyłem w EGP. na razie jest ok. nie czuć żadnej różnicy między lpg i pb. mam jeszcze mały problem, bo założyli mi butlę 67l, a wchodzi 45 a powinno jakieś 53, ale to zgłoszę na pierwszym przeglądzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 . mam jeszcze mały problem, bo założyli mi butlę 67l, a wchodzi 45 a powinno jakieś 53, ale to zgłoszę na pierwszym przeglądzie niech podegną pływak, pojedź na pusto bez LPG bo będa musieli wyjąć wielozawór z butli łądn abutla ja mam 62 L i wchodzi gdzieś 60L zależy od klimatu i przebieg 500km bez tankowania to u Ciebie będą jeszcze większe chyba jak ta się skończy to wleci większa, tylko nie wiem wtedy co ze zmieniarką czy da radę wyjąć kieszeń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witekpierwszy Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 u mnie niestety nie ma zmieniarki ktoś (podejrzewam, że za zachodnią granicą) wymontował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xcom Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Ja mam OMEGAS Landi renzo silnik QG16DE i muszę powiedzieć że kicha od początku coś nie jest tak (spadki ciśnienia gazu 10-15%) Wgranie nowego softu który toleruje takie spadki pomogło ale teraz (tj. zaledwie po 45 tyś km. wywala Check Engine) OMEGAZ to porażka Chyba że mój gazownik który to instalował jest jeszcze WIĘKSZĄ PORAŻKĄ Spalanie 10l/100KM TRASA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kevikah Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 w tym tyg chcę załozyć gaz do mojej Almery '98 1.4. Miesięcznie robię ok 1500 km więc zakładam że założenie sekwencji jest opłacalne. Dzwoniłam do polecanego przez wiele osób warszatu i... Pierwsza sugestia to instalacja włoska La... (?) Druga propozycja to STAG + Vatec + nie pamiętam jaki reduktor (Zavoli?) - cena 2300 zł Na moją sugestię żeby załozyć wtryski Hana usłyszałam że nie ma problemu, auto będzie wtedy naprawdę fajnie jeździło tylko cena wzrasta do 2800 zł. Mam zostawić auto na 2 dni (to chyba dobry znak ) Dowiedziałam się że facet ma sporo doświadczenia, okazało się że był podwykonawcą dla jednego z ASO i zakładał LPG do fabrycznie nowych aut. Powiedzcie na co jeszcze powinnam zwrócić uwagę, o co dopytać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 pierwsza opcja lepsza -> Landi Renzo jaka cena?? druga opcja też niezła z hankami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.