Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Modzenie autek


devi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no i znowu problem dziś mialem stroic ale okazalo sie ze po zmianie wydechu turbiny zaczely sie duzo szybciej napedzac i 8 psi osiagaja juz przy 4000 obrotow wiec dziala boost cut i odcina paliwo. I teraz hamownia wygląda tak :)

 

teraz wydaje mi sie ze sa dwa wyjscia albo przepiac przewody od gornych portow WG do atmosfery a dolne podlaczyc przez boost controller albo zmienic sprezyny w WG

 

moze ktos ma jeszcze jakies pomysly

post-42223-0-58099400-1345760930_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz wydaje mi sie ze sa dwa wyjscia albo przepiac przewody od gornych portow WG do atmosfery a dolne podlaczyc przez boost controller albo zmienic sprezyny w WG

 

moze ktos ma jeszcze jakies pomysly

Przewody do WG podłącz jedynie od dołu i już.

Ps. jaką masz twartość sprężyn w WG tzn. na jakie doładowanie ?

Pss. przebieg momentu bardzo fajny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie nie wiem co mam w WG ale po wykresie widać ze raczej jest tam coś twardego bo ma 8 psi przy 4500 rpm a WG nie upuszcza jak bym zdjął BC to bym sprawdził ale boje sie ze dmuchnie 1.5 bara i będę korby zbierał po całym osiedlu :) Kupilel zielone sprezyny na 0.5 bara ale zanim zmienię to najpierw spróbuje jak napisałeś podłączyć tylko dolne porty WG do boostcontrollera i zobaczymy proble pojawił sie po uwolnieniu wydechu

a tu zdjęcie na nowych felach

http://s1073.photobucket.com/albums/w399/AAS350z/?action=view¤t=cad016ba.jpg&evt=user_media_share

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz kompresor z regulacją ciśnienia jeżeli tak to w prosty sposób możesz sprawdzić kiedy ci te wg sie zaczną otwierać

poprostu trzeba w dolny port podpiąć wężyk z kompresora i powoli zwiększać ciśninie

aż do początku otwarcia sie tloczka

to raczej orietacyjne sprawdzenie bo w normalnych warunkach ciśnienie spalin będzie wspomagać otwarcie wg żeby urezymać stabilnie 05 bara to springa musiała by sie otwierać w okolicach

03, 04 bar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli ta sprezyna na 0.5 bara ktora kupilem sie nie nadaje bo jest za twarda? sprobuje najpierw podpiac WG tylko przez jeden port i sprawdze czy jest lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AAS wrzuć jakąś większa fotę tych fel bo nic nie widać.

Ogarnąłeś już kontrolkę czy się jakoś ustawiamy? szczerze mówiąc to pooglądał bym to twoje dmuchnięte Vq :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AAS wrzuć jakąś większa fotę tych fel bo nic nie widać.

Ogarnąłeś już kontrolkę czy się jakoś ustawiamy? szczerze mówiąc to pooglądał bym to twoje dmuchnięte Vq :)

 

co chwila wywala mi jakies bledy taki już jego urok teraz, spota musimy ustawic nie planujecie nic z infi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie nie wiem co mam w WG ale po wykresie widać ze raczej jest tam coś twardego bo ma 8 psi przy 4500 rpm a

to bardzo późno osiąga takie małe ciśnienie

tyle to w moim mniejszym silniku jest przy 3000, może ciut wcześniej, a przecież ty masz pojemność o 75% większą :)

coś nie halo wg mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masa tego jest, już obczajałem te obrysówki z e-baya, sklepów US.

Świecą głównie na boki + nie mają homologacji na EU, ryzykujesz mandatem.... jedyne można je zakwalifikować, jako światła obrysowe, na polskie przepisy to pewnie będzie oświetlenie postojowe na mocy Konwencji Wiedeńskiej, która dopuszcza oświetlenie postojowe pojazdu, które nie oślepia i jest barwy żółtej lub białej... tak myślę.

 

jeżeli godzisz się z tym, że to nie będą światła do jazdy dziennej i masz zdolności manualne :P to możesz spróbować wydalić zwykłe (mizernie wyglądające) Ledy i puścić CCFL.... trzeba trochę podszlifować, ale efekt może być fajny

 

2008%20White%206000K%20ORACLE%20CCFL%20Tubes%20Halos%20Grill%20Lights%20Lighting%20Neon%20Underglow%20Kit%20CCT%20Large%20Web%20view.jpg

Edytowane przez Fiolet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to bardzo późno osiąga takie małe ciśnienie

tyle to w moim mniejszym silniku jest przy 3000, może ciut wcześniej, a przecież ty masz pojemność o 75% większą :)

coś nie halo wg mnie

 

może turbiny większe bo wstają dopiero po około 3500 rpm tak sie stało od założenia wydechu 2X3 cale albo strojenie nie tego.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie mają za duży ar wydechu

 

ja chce dać 2 turbiny z saaba 2,3 l

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbiny to mitsubishi 2X18g

dzisiaj odkrecilismy jednego wg i okazalo sie ze mam tam dość miekkie spreżyny na 0,4 bara czerwone tiale czyli moge wymienic juz tylko na zolte 0,3 bara ale po ponownym zamatowaniu okazalo sie ze wg zaczal wkoncu upuszczac i ze juz tylko przytyka go na czwartym biegu maxymalne doladowanie z logow to 8psi Da sie w koncu jezdzic ale trzeba wystroic jak dzis stroilem to akurat napatoczyla sie m5 i zostala daleko daleko w tyle to juz jest inny samochod zrywa trakcje na 4 biegu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbiny to mitsubishi 2X18g

to z tego co kojarzę to jedna starcza chyba na 350KM

więc jak masz dwie to faktycznie za wielkie trochę, chyba że faktycznie będziesz robił potwora 600-700KM :)

idelne były by turbiny w rozmiarze t25

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to potencjal jest :) dzis sprezyny bede zmienial na 0,25 bara moze w koncu zacznie upuszczac a doladowanie moge podniesc na BC wiec powinno byc oki o ile WG nie mają za małej przepustowości mam 38 i powinno śmigać na 450 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie zakładacie turbo bez kucia?? jaka jest granica mocy aby silnik w miare bezpiecznie to wytrzymał?

Edytowane przez hot_rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tego nikt nie wie :) możesz mieć 5 psi i korba bokiem wyjdzie ale mówi się że dla DE to 400 KM dla DE revup 450 KM dla HR 500 KM i dla HRV 550 KM

Edytowane przez AAS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...