Rolandinho Opublikowano 5 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2018 z palety RAL ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emjaay Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Ok a jak mam praktycznie nowy zacisk z zerowym przebiegiem to muszę piaskowac żeby dac inny kolor czy walić na ten lakier co jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaczy Opublikowano 7 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 W dniu 15.08.2018 o 17:30, emjaay napisał: Ok a jak mam praktycznie nowy zacisk z zerowym przebiegiem to muszę piaskowac żeby dac inny kolor czy walić na ten lakier co jest? Nie trzeba piaskować, ale zawsze przed lakierowaniem trzeba powierzchnie lakierowaną porządnie zmatowić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxx370 Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 Po 6 miesiącach użytkowania zetki chyba juz czas nieco ją u Coobcia zmodyfikować , zatem chciałbym zaplanować jakiś zestaw modyfikacji i zebrać przez zimę stosowny "cash" co zatem planuje : 1 wymiana miski olejowej na większą i z radiatorem ( Coobcio pokazywał taką na jednym z filmów ) 2 zacieśnienie szpery 3 zamontowanie sportowych katalizatorów i modyfikacja układu wydechowego 4 poprawienie dolotu + zmiana filtra 5 mapa silnika 6 poprawienie chłodzenia hamulców 7 ew wymiana sprężyn aby nieco obnizyć zawieszenie - co polecacie ? turbo ? raczej nie Co jeszcze powinno być zmienione ? Wizyty na torze będą sporadycznie 2-3 razy w roku , 1/4mili nie , samochód głownie do użytku na co dzień wszelkie sugestie mile widziane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 30 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2019 Jeśli chcesz ciągle coś grzebać i naprawiać to nie bój się turbienia : ) jeśli chcesz dużo jeździć i bez przygód to turbienie raczej słabo. reszta modów spoko tylko pamiętaj: nie polecam Ci mokrych filtrów stożkowych (nasączanych olejem) bo psują przepływki ale mozesz je zastąpić np fitrami AEM ? jeśli planujesz turbinie to nie moduj n/a bo wyrzucisz pieniądze w błoto. Pamiętaj że ta powiększona miska bardzo nisko jest osadzona 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxx370 Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 (edytowane) 21 hours ago, Cytrus said: Jeśli chcesz ciągle coś grzebać i naprawiać to nie bój się turbienia : ) jeśli chcesz dużo jeździć i bez przygód to turbienie raczej słabo. Dzieki Cytrus ! I takie rady są dla mnie bezcenne , bo zdecydowanie preferuję duzo jazdy bez przygód Temat z nasączanymi filtrami jest mi znany , zaraz po zakupie zetki wymieniłem filtry na suche BluePrint (bo takie były dostępne od reki ) a dopiero po miesiącu dotarły do mnie oryginalne nasączane z Nissana . Po wymianie na oryginały wydaje mi się że nastąpił spadek osiągów , ale jak w przyszłym roku zawitam do Coobcia to może bedzie okazja pomierzyć to na hamowni chyba że "przepływki" to czujniki w dolocie ? A w temacie modu zawieszenia Ktos coś doradzi ? Edytowane 1 Października 2019 przez Maxx370 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 Maxx jakie to są oryginalne nasączane filtry nissana? stożki? czy takie jak oryginalne prostokątne wkładki K&N nasączane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxx370 Opublikowano 2 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2019 oryginalne nissana mam prostokatne ale "papier" jest jakby lekko tłusty , natomiast blueprint ( ok 25z 1 sztuka) jest zupełnie suchy . mam wrazenie ze gdy założyłem oem to auto jedzie nieco gorzej . te blueprinty prawdopodobnie gorzej filtrują a co za tym idzie maja lepszy przepływ - coś za coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 18 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 Maxx tak czy inaczej jeśli nie chcesz mieć problemów z przepławkami odpuść filtry K&N, Możesz zrobić dolot na filtrach AEM (są takie po środku dużo większa przepustowość niż fabryka ale mniejsza niż K&N natomiast są bez oleju ) Przepływomierz jest najczęściej zaraz za filtrem powietrza a jego główne zadanie polega na pomiarze ilości powietrza, które jest zasysane do silnika ale to wiesz na pewno. Z tymi fabrycznymi czerwonymi filtrami coś jest na rzeczy są takie tłustawe w dotyku ale to coś całkiem innego. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxx370 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2020 planuje zakup dolotu stillena gen3 z suchymi filtrami https://stillen.com/collections/intake/products/2009-2019-nissan-370z-dual-hi-flow-ultra-long-tube-air-intake-gen-3-z34-dry-filter-402852df ewentualnie AEM https://www.aemintakes.com/cold-air-intakes/nissan/370z/3.7l-v6-gas/2012 ma Ktoś któryś z nich na "pokładzie " ? opinie mile widziane Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxx370 Opublikowano 11 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2020 PS Czy po instalacji sportowych katów https://www.ctd-germany.com/berk-sportkats-370z zacznie się palić kontrolka silnika ? , całkowita wycinka katów nie wchodzi w gre bo wydech będzie za głośny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.