devi Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 dla diagnostów je robią tak tylko teoretyzuję, bo moje evo nie ma katów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 tak tylko teoretyzuję, bo moje evo nie ma katów... moja Z tez nie i nie bedzie mieć hehe ASS robiłes cały wydech czy tylko ostatnią puche? zarzuć jak gada Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 (edytowane) mały off - może byśmy się zgadali i zaatakowali jakąś hamownie grupką napaleńców. Można wtedy ogarnąć hamowanie za dużo niższą kasę Pamiętajcie ze ja potrzebuje 4x4 aha i mogę zabrać kamerkę i pokręcić cały proces - tak dla fun-u Edytowane 12 Lipca 2011 przez sirtrojan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 sie wyklepie i bedzie jak nowy - bezwypadkowy taki mały OT: ciesze sie ze nie mam Zetki (chociaż w sumie niedługo będę miał ale to inna bajka) bo jest do niej tyle dodatków i to w dobrych cenach ze pewnie zapragnąłbym mieć większość z nich. bodykity, kierownice, drążki, amorki, doloty, kolektory, wydechy itp. i jak napisałem - cieszę się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 sie wyklepie i bedzie jak nowy - bezwypadkowy taki mały OT: ciesze sie ze nie mam Zetki (chociaż w sumie niedługo będę miał ale to inna bajka) bo jest do niej tyle dodatków i to w dobrych cenach ze pewnie zapragnąłbym mieć większość z nich. bodykity, kierownice, drążki, amorki, doloty, kolektory, wydechy itp. i jak napisałem - cieszę się a ty gdzie te dodatki widzisz ? widzisz jakieś dodatki do silnika HR ? bo ja nic nie widzę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 a ty gdzie te dodatki widzisz ? widzisz jakieś dodatki do silnika HR ? bo ja nic nie widzę... nie przesadzaj jest duzo dzisiaj katow szukalem i wszystko prawie do hr ja ostatnio zainwestowalem w trakcje i heble w oplocie teraz musze tylko na torze ten zestaw wyprobowac ale na semislikach prowadzi sie naprawde zupelnie inaxczej inny samochod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 nie przesadzaj jest duzo dzisiaj katow szukalem i wszystko prawie do hr ja ostatnio zainwestowalem w trakcje i heble w oplocie teraz musze tylko na torze ten zestaw wyprobowac ale na semislikach prowadzi sie naprawde zupelnie inaxczej inny samochod no to może coś się zmieniło, bo jak pół roku temu szukałem głupiego sprzęgła to nic nie było. wszystko tylko nie do HR. Semisliki już masz ? no to faktycznie trzeba zrobić czasówkę na torze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 nie przesadzaj jest duzo dzisiaj katow szukalem i wszystko prawie do hr ja ostatnio zainwestowalem w trakcje i heble w oplocie teraz musze tylko na torze ten zestaw wyprobowac ale na semislikach prowadzi sie naprawde zupelnie inaxczej inny samochod AAS jakie wybrałes semi slicki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 AAS jakie wybrałes semi slicki? Federal 595RS-R podobno jest bardziej odporny od R888 i lepiej trzyma w wyższych temperaturach. Jeszcze nie testowałem na torze to nie mogę się wypowiadać ale np ściankę boczną mają super twardą były spore problemy przy zakładaniu. Niestety nie ma naszych rozmiarów dlatego brałem 255/35 tył i 235/40 przód na razie auto jeździ jak po szynach i sprawia wrażenie bardziej ogarniętego nie jest takie dzikie i nieprzewidywalne, zobaczymy jak będą sie spisywać na torze bo to będzie prawdziwy test dla tych opon tarcze wsadziłem dba 4600 i klocki ferodo ds ale na razie jestem średnio zadowolony bo jakoś późno biorą jeszcze nie wciskałem mocno żeby odrazu nie przypalić. Oplot robiłem na zamówienie przód i tył bo był niezbędny pod motula RBF podobno jak się zagotuje to zwykłe przewody nie dają rady wydech sama puszka bo reszta zależy od tego czy tam będzie kompresor czy nie inaczej wydech robisz pod doprężony silnik a inaczej do wolnego ssaka jutro może wrzucę jakiś soundtruck Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 13 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 tarcze wsadziłem dba 4600 i klocki ferodo ds ale na razie jestem średnio zadowolony bo jakoś późno biorą jeszcze nie wciskałem mocno żeby odrazu nie przypalić. Oplot robiłem na zamówienie przód i tył bo był niezbędny pod motula RBF podobno jak się zagotuje to zwykłe przewody nie dają rady ja mam różne klocki ferodo w różnych autach i na początku wiadomo kiepsko hamują. Co więcej im wyższy model tym gorzej hamuje na zimno. Jak się trochę zetrą powinno być zdecydowanie lepiej a na ciepło to już super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 devi co do silnika HR to masz rację ale jeśli chodzi o body i silnik DE jest mnóstwo. Katy sportowe, testpipe-y, cale wydechy catback, puchy, Y-pipy, amortyzatory silnika, wahacze sportowe, bbk, doloty dedykowane, wloty powietrza z przedłużkami itp. Kosmos wybór. Poczekaj jeszcze z rok i do HR też będzie już dużo więcej gratów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek91 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Devi, można widzieć, jaki masz wydech w EVO? Pewnie całość 3"? Jaki przyrost mocy odnotowałeś (szacunkowo) po zmianie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Devi, można widzieć, jaki masz wydech w EVO? Pewnie całość 3"? Jaki przyrost mocy odnotowałeś (szacunkowo) po zmianie? przelotowy 3" noname, bez kata. jeszcze nie byłem na hamowni bo silnik muszą włożyć. w przyszłym tyg. idę na hamownię i programowanie ECU z tego co mi wiadomo to będzie 60-70KM przyrostu (łącznie z grzybkiem HKS na dolocie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek91 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 (edytowane) Mówisz, że 60-70 KM po zmianie wszystkich trzech rzeczy: wydech, mapa i dolot, tak? Edytowane 14 Lipca 2011 przez boberek91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 (edytowane) Mówisz, że 60-70 KM po zmianie wszystkich trzech rzeczy: wydech, mapa i dolot, tak? dokładnie tak. To zostało wielokrotnie sprawdzone. i to jest zupełnie bezpieczny setup bez szaleństw. Bez mapy to konie nawet spadają. niutki z 372 na około 440 wskakują. ale pamiętaj, że tam jest turbina. Zmieniając turbinę na inny model zyskujemy 100 KM (czyli 380 KM). Wyżej to już kucie. Edytowane 14 Lipca 2011 przez devi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 żal - typ śmiga 3 miechy a potem się ciska ze za mało ma mocy. Mógł go zabrać 1 dnia, tygodnia i oprotestować. Nie rozumiał moc w kołach a w silniku. A jak już dociera do niego ze silnik żeby zbadać trzeba wyjąc to już mu się nie podoba. Śmiem twierdzić ze jest tam II dno i np auto sie koledze znudziło albo postanowił zakupić RSa Co do instytucji badających i certyfikujących to jakieś nieporozumienie i raczej te instytucje powinny być brane pod lupę urzędów kontroli. Bo po I nie mają możliwości skontrolowania aut powyżej 200 KM - czyli ok 10-15 % rynku moto II mimo wszystko powinni badac to co przychodzi do nas z europy nawet jeśli akceptujemy to "awansem" jako kraj członkowski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 żal - typ śmiga 3 miechy a potem się ciska ze za mało ma mocy. Mógł go zabrać 1 dnia, tygodnia i oprotestować. Nie rozumiał moc w kołach a w silniku. A jak już dociera do niego ze silnik żeby zbadać trzeba wyjąc to już mu się nie podoba. Śmiem twierdzić ze jest tam II dno i np auto sie koledze znudziło albo postanowił zakupić RSa dzisiaj pytałem mechanika i powiedział mi, że te niby 350KM co mam w Evo (jeszcze nie mierzyłem) to i tak na silniku. Na kołach góra 250 (100KM zabiera napęd 4x4) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek91 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Każdy producent podaje moc na silniku, a nie na kołach. Uwierzcie mi, że nie tylko zetka nie trzyma w standardzie deklarowanej mocy, inne autka tez. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Każdy producent podaje moc na silniku, a nie na kołach. Uwierzcie mi, że nie tylko zetka nie trzyma w standardzie deklarowanej mocy, inne autka tez. ale trzeba przyznac ze sa auta które mają deklarowaną moc mnie nawet poprzednie auto milo zaskoczyło było całe 0,5 in+ hehe w każdym badz razie nei - zeby nie bylo out: zalozylem kolejny dolot tym razem zimny ITG na dniach jade hamowac i znowu wrzucę wykres zobaczmy jak sie ma do tego co ostatnio wypluło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 (edytowane) Jakie to było auto? Może to raczej kwestia hamowni, a nie samochodu. wspomniana kiedys alfa romeo i nie ważne czy TS czy GTA 250KM seria zawsze była i to po 10latach a hamowałem różnie nawet u was w warszawie moze ktos juz tam zete hamował ,tam tez zakładałem turbo u Grabowskiego dokładnie Pzdr Edytowane 16 Lipca 2011 przez worm#21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 dobra, kto się skusi ? http://www.turbo-kits.com/350Z_turbo_kits.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 18 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 (edytowane) dobra, kto się skusi ? http://www.turbo-kits.com/350Z_turbo_kits.html wooow i do HR jest za jedyue 8500 baksów wooo i shortblock jest na 3.7 litra do HR Edytowane 18 Lipca 2011 przez devi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyOne Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Jak ktoś by chciał Toyo Proxes R888 w rozmiarze 245/40/18 ( używane ale jeszcze bez problemu trochę się na nich pojeździ bez żadnych skaz ) to zapraszam na priv. Cena do dogadania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Andy wrzuc tez na forum ifans.pl - może ktoś się skusi bo to zacna guma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BossNY Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Hey, kto wam załatwia transport/wysyłkę ze stanów? Możecie kogoś polecić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.