Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Modzenie autek


devi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

tak tylko teoretyzuję, bo moje evo nie ma katów...

 

moja Z tez nie i nie bedzie mieć :P hehe :devil:

 

ASS robiłes cały wydech czy tylko ostatnią puche? zarzuć jak gada :devil:

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mały off -

może byśmy się zgadali i zaatakowali jakąś hamownie grupką napaleńców. Można wtedy ogarnąć hamowanie za dużo niższą kasę

Pamiętajcie ze ja potrzebuje 4x4 :)

aha i mogę zabrać kamerkę i pokręcić cały proces - tak dla fun-u :)

Edytowane przez sirtrojan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sie wyklepie i bedzie jak nowy - bezwypadkowy

 

taki mały OT: ciesze sie ze nie mam Zetki (chociaż w sumie niedługo będę miał ale to inna bajka) bo jest do niej tyle dodatków i to w dobrych cenach ze pewnie zapragnąłbym mieć większość z nich. bodykity, kierownice, drążki, amorki, doloty, kolektory, wydechy itp.

i jak napisałem - cieszę się :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sie wyklepie i bedzie jak nowy - bezwypadkowy

 

taki mały OT: ciesze sie ze nie mam Zetki (chociaż w sumie niedługo będę miał ale to inna bajka) bo jest do niej tyle dodatków i to w dobrych cenach ze pewnie zapragnąłbym mieć większość z nich. bodykity, kierownice, drążki, amorki, doloty, kolektory, wydechy itp.

i jak napisałem - cieszę się :D

 

a ty gdzie te dodatki widzisz ? widzisz jakieś dodatki do silnika HR ? bo ja nic nie widzę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ty gdzie te dodatki widzisz ? widzisz jakieś dodatki do silnika HR ? bo ja nic nie widzę...

nie przesadzaj jest duzo dzisiaj katow szukalem i wszystko prawie do hr ja ostatnio zainwestowalem w trakcje i heble w oplocie teraz musze tylko na torze ten zestaw wyprobowac ale na semislikach prowadzi sie naprawde zupelnie inaxczej inny samochod

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie przesadzaj jest duzo dzisiaj katow szukalem i wszystko prawie do hr ja ostatnio zainwestowalem w trakcje i heble w oplocie teraz musze tylko na torze ten zestaw wyprobowac ale na semislikach prowadzi sie naprawde zupelnie inaxczej inny samochod

 

no to może coś się zmieniło, bo jak pół roku temu szukałem głupiego sprzęgła to nic nie było. wszystko tylko nie do HR.

Semisliki już masz ? no to faktycznie trzeba zrobić czasówkę na torze :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie przesadzaj jest duzo dzisiaj katow szukalem i wszystko prawie do hr ja ostatnio zainwestowalem w trakcje i heble w oplocie teraz musze tylko na torze ten zestaw wyprobowac ale na semislikach prowadzi sie naprawde zupelnie inaxczej inny samochod

 

AAS jakie wybrałes semi slicki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AAS jakie wybrałes semi slicki?

 

Federal 595RS-R podobno jest bardziej odporny od R888 i lepiej trzyma w wyższych temperaturach. Jeszcze nie testowałem na torze to nie mogę się wypowiadać ale np ściankę boczną mają super twardą były spore problemy przy zakładaniu. Niestety nie ma naszych rozmiarów dlatego brałem 255/35 tył i 235/40 przód na razie auto jeździ jak po szynach i sprawia wrażenie bardziej ogarniętego nie jest takie dzikie i nieprzewidywalne, zobaczymy jak będą sie spisywać na torze bo to będzie prawdziwy test dla tych opon

tarcze wsadziłem dba 4600 i klocki ferodo ds ale na razie jestem średnio zadowolony bo jakoś późno biorą jeszcze nie wciskałem mocno żeby odrazu nie przypalić. Oplot robiłem na zamówienie przód i tył bo był niezbędny pod motula RBF podobno jak się zagotuje to zwykłe przewody nie dają rady

 

wydech sama puszka bo reszta zależy od tego czy tam będzie kompresor czy nie inaczej wydech robisz pod doprężony silnik a inaczej do wolnego ssaka jutro może wrzucę jakiś soundtruck :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tarcze wsadziłem dba 4600 i klocki ferodo ds ale na razie jestem średnio zadowolony bo jakoś późno biorą jeszcze nie wciskałem mocno żeby odrazu nie przypalić. Oplot robiłem na zamówienie przód i tył bo był niezbędny pod motula RBF podobno jak się zagotuje to zwykłe przewody nie dają rady

 

ja mam różne klocki ferodo w różnych autach i na początku wiadomo kiepsko hamują. Co więcej im wyższy model tym gorzej hamuje na zimno.

Jak się trochę zetrą powinno być zdecydowanie lepiej a na ciepło to już super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

devi co do silnika HR to masz rację ale jeśli chodzi o body i silnik DE jest mnóstwo. Katy sportowe, testpipe-y, cale wydechy catback, puchy, Y-pipy, amortyzatory silnika, wahacze sportowe, bbk, doloty dedykowane, wloty powietrza z przedłużkami itp. Kosmos wybór.

Poczekaj jeszcze z rok i do HR też będzie już dużo więcej gratów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Devi, można widzieć, jaki masz wydech w EVO? Pewnie całość 3"? Jaki przyrost mocy odnotowałeś (szacunkowo) po zmianie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Devi, można widzieć, jaki masz wydech w EVO? Pewnie całość 3"? Jaki przyrost mocy odnotowałeś (szacunkowo) po zmianie?

 

przelotowy 3" noname, bez kata.

jeszcze nie byłem na hamowni bo silnik muszą włożyć. w przyszłym tyg. idę na hamownię i programowanie ECU

z tego co mi wiadomo to będzie 60-70KM przyrostu (łącznie z grzybkiem HKS na dolocie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz, że 60-70 KM po zmianie wszystkich trzech rzeczy: wydech, mapa i dolot, tak? :)

Edytowane przez boberek91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz, że 60-70 KM po zmianie wszystkich trzech rzeczy: wydech, mapa i dolot, tak? :)

 

dokładnie tak. To zostało wielokrotnie sprawdzone. i to jest zupełnie bezpieczny setup bez szaleństw. Bez mapy to konie nawet spadają.

niutki z 372 na około 440 wskakują.

ale pamiętaj, że tam jest turbina. Zmieniając turbinę na inny model zyskujemy 100 KM (czyli 380 KM). Wyżej to już kucie.

Edytowane przez devi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żal - typ śmiga 3 miechy a potem się ciska ze za mało ma mocy. Mógł go zabrać 1 dnia, tygodnia i oprotestować.

Nie rozumiał moc w kołach a w silniku. A jak już dociera do niego ze silnik żeby zbadać trzeba wyjąc to już mu się nie podoba.

Śmiem twierdzić ze jest tam II dno i np auto sie koledze znudziło albo postanowił zakupić RSa

 

Co do instytucji badających i certyfikujących to jakieś nieporozumienie i raczej te instytucje powinny być brane pod lupę urzędów kontroli.

Bo po I nie mają możliwości skontrolowania aut powyżej 200 KM - czyli ok 10-15 % rynku moto II mimo wszystko powinni badac to co przychodzi do nas z europy nawet jeśli akceptujemy to "awansem" jako kraj członkowski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żal - typ śmiga 3 miechy a potem się ciska ze za mało ma mocy. Mógł go zabrać 1 dnia, tygodnia i oprotestować.

Nie rozumiał moc w kołach a w silniku. A jak już dociera do niego ze silnik żeby zbadać trzeba wyjąc to już mu się nie podoba.

Śmiem twierdzić ze jest tam II dno i np auto sie koledze znudziło albo postanowił zakupić RSa

 

dzisiaj pytałem mechanika i powiedział mi, że te niby 350KM co mam w Evo (jeszcze nie mierzyłem) to i tak na silniku. Na kołach góra 250 (100KM zabiera napęd 4x4)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy producent podaje moc na silniku, a nie na kołach. Uwierzcie mi, że nie tylko zetka nie trzyma w standardzie deklarowanej mocy, inne autka tez. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy producent podaje moc na silniku, a nie na kołach. Uwierzcie mi, że nie tylko zetka nie trzyma w standardzie deklarowanej mocy, inne autka tez. :P

 

ale trzeba przyznac ze sa auta które mają deklarowaną moc :P mnie nawet poprzednie auto milo zaskoczyło było całe 0,5 in+ hehe :P w każdym badz razie nei -

 

zeby nie bylo out:

 

zalozylem kolejny dolot tym razem zimny ITG :P na dniach jade hamowac i znowu wrzucę wykres zobaczmy jak sie ma do tego co ostatnio wypluło :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie to było auto? Może to raczej kwestia hamowni, a nie samochodu. :whistle:

 

wspomniana kiedys alfa romeo i nie ważne czy TS czy GTA 250KM seria zawsze była i to po 10latach :whistle: a hamowałem różnie nawet u was w warszawie moze ktos juz tam zete hamował ,tam tez zakładałem turbo u Grabowskiego dokładnie :P

 

Pzdr

Edytowane przez worm#21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś by chciał Toyo Proxes R888 w rozmiarze 245/40/18 ( używane ale jeszcze bez problemu trochę się na nich pojeździ bez żadnych skaz ) to zapraszam na priv.

Cena do dogadania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...