Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Modzenie autek


devi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

skąd wytargałeś ten kit? i ile $ trzeba wyłożyć?

 

co do kucia to chyba zacząłbym właśnie od tego. Chyba ze tylko leciutko dmuchniesz ale jak leciutko to po co ta cała zabawa ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dmuchne 8 psi co powinno dac 400 hp na koła i tylez samo momentu zobaczymy czy to wogole uda sie zlozyc :) na razie same problemy bo kit sam w sobie jest stabilny i bardzo popularny ale jego montarz to prawdziwa udreka wszystko jest tak ciasno poupychane ze ciezko jest manewrowac kluczami Jezeli chodzi o kity to da sie cos z my350z zakupic w miare rozsadnych pieniadzach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie korbowody można w pl dorobić na zamówienie w cenie ok 1600zł za 6 sztuk wytrzymalość 200km na cylinder więc chyba warto

czym masz zamiar odprężyć silnik

ja sie skłaniam do jednej turbiny typu holset hx35 tyle ze ja chce pompować co najmniej 1 bar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie korbowody można w pl dorobić na zamówienie w cenie ok 1600zł za 6 sztuk wytrzymalość 200km na cylinder więc chyba warto

czym masz zamiar odprężyć silnik

ja sie skłaniam do jednej turbiny typu holset hx35 tyle ze ja chce pompować co najmniej 1 bar

 

 

można ogarnąć kit do zakucia w us jest sporo tansz korby egla tloki hks szpilki od hr itd itd.. kwwestia kasy

odpreze zmieniajac wydech na pelny przelot 3 cale

1 bar to juz na pewno na zakutym bloku i to zlozonym w dobrej firmie tuningowej, rozmawialem z gosciem ktory ogarnia 1000 hp 350z i juz zmielił 2 silniki :) teraz robi 3 srednio 2 poprzednie wytrzymywały 3 miechy powiedział że kluczowa jest precyzja i zachowanie odpowiedniego luzu na tlokach. Ogólnie rzecz ujmujac jak jest gdzies chociaz minimalnie coś źle złozone to kaplica zawsze sie zmieli.

Ja trzymałbym sie jednak sprawdzonych rozwiązań jak greddy Ci nie podchodzi to decydowałbym sie na TT GTM robia na garrecie albo jak chcesz single turbo to momentum, to sprawdzone kity.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie korbowody można w pl dorobić na zamówienie w cenie ok 1600zł za 6 sztuk wytrzymalość 200km na cylinder więc chyba warto

czym masz zamiar odprężyć silnik

ja sie skłaniam do jednej turbiny typu holset hx35 tyle ze ja chce pompować co najmniej 1 bar

no ciekawe... a napędzać ją chcesz z jednego rzędu? czy masz zamiar ją zamontować pod podłogą? z tego co pamiętam kolejność zapłonu to 1,2,3,4,5,6.... więc nie wiem jak ty chcesz pulsacje wykorzystać... słyszałeś kiedyś o momencie bezwładności?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

saab v6 3,0 turbo ma taki patent ze turbina jest napędzana z 3 cylindrów to fabryczne rozwiązanie mające na celu podwyszenie mometu napedowego , spokojjnie panowie ja niemam tu zamiaru sie wymądrzać ale też miałem życie przed nissanem i na temat uturbiania i silników turbo mam sporą wiedze jeżeli silnik z nissana jest nie podatny na mody to zaloże do niego silnik z opla 3,0v6 bo też ma małe rozwarcie cylindrów 57st lub silnik z vw o oznaczeniu vr32 w tych silnikach zrobienie 500km na seryjnych gratach to pryszcz nissana sie dopiero ucze 86f5bad5dc70072am.jpg

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to moze mi temat przewodów cisnieniowych pomożesz ogarnąć

mam dwa zewnętrzne wastegaty thialla po dwa porty na każdy wastegate górny i boczny, z górnych wyprowadzam dwa węże i łącze łącznikiem poczym wpinam do boost conntrolera z druciego portu boost controllera wyprowadzam wąż do rury dolotowej (czy może powinienem od razu do kolektora podłączyć?)

Z dwóch portów bocznych wastegateów wyprowadzam kolejne weże łącze je i gdzie je podłączyć też do rury dolotowej?

Kolejna sprawa to gdzie wyprowadzić nadmiar ciśnienia z boost controllera 3 port? może zostawie żeby dmuchał do atmosfery?

Niestety instrukcja do boost controllera haltech jest raczej słaba na dobrą sprawę to tylko jedna strona z rysunkiem który nie przewiduje zewnętrznych wastegatów

No i co podłączyć do blowoffa ?

Jak ktoś wie to będe wdzieczny za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włóż odpowiedniej twardości sprężyny do WG i powinno wystarczyć.

Na początek tak zrób, żeby chociaż odpalić auto i sprawdzić czy jeździ i coś dmucha ;)

Zabawe z boost controlerem to zaczniesz jak już będziesz miał wszystko na tip top zrobione i auto przygotowane do strojenia, wcześniej szkoda na to czasu.

BOVa podpinasz pod kolektor dolotowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włóż odpowiedniej twardości sprężyny do WG i powinno wystarczyć. Na początek tak zrób, żeby chociaż odpalić auto i sprawdzić czy jeździ i coś dmucha ;) Zabawe z boost controlerem to zaczniesz jak już będziesz miał wszystko na tip top zrobione i auto przygotowane do strojenia, wcześniej szkoda na to czasu. BOVa podpinasz pod kolektor dolotowy.

 

 

nie no musze podłączyć pod coś WG bo nie bede tak z wiszącymi z nich weąmi jeździł BOV siedzi róże od kolektora dolotowego ale ma jeszcze jeden port na wąż który mam podpiąć bezpośrednio do kolektora? Pamiętaj że jeszcze pod kolektor musze podłączyć haltecha to troche sie pokomplikowało :)

Edytowane przez AAS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bov podpinasz w takie miejsce kolektora sącego żeby po zamknięciu przepustnicy było pełne podciśnienie

wtedy wlaśnie ten zawór sie otwiera jeszcze jest jedna sprawa jeżeli masz zamiar zostawić przepływke to nie można stosować bova tylko dv chyba że nie przeszkadza ci zalewanie chwilowe silnika paliwem

temat 1000razy przerabiany na forum sr tylko ze dv nie bedzie pssssss a wlaśnie nam chodzi o te miłe odgłosy dla ucha

jeszcze jedna ważna sprawa żeby bov był 2 tloczkowy zakłada sie go pczywiście jak najblizej przepustnicy żeby nie zmieniać kierunku przepływu powietrza przy zamykaniu przepustnicy

co do wastów z tego co wywnioskowałem masz w nich po 2 krudce

jeden jest potrzebny do regulacji ciśnienia doładowania i on potrzebuje nadciśnienie bieżemy go albo z jakiegoś mbc ebc lub u ciebie bost kontrolera to powinien być ten boczny weż dmuchnij w niego z 1 at z kompresora grzybek musi sie podnieść

drugi zaś dajemy znowu przed przepustnice w tak że jak sie pojawi podciśnienie to ten zawór też sie uchyli i turbiny przestaną pompować a jak sie pojawi nadciśnienie to dodatkowo bedzie dociskać zawór żeby go ciśnienie spalin przypadkiem nie uchylilo ale to sie daje gdy w role wchodzą wysokie doładowania żędu 2 i wiecej bar

jeszcze sprawa odmy silnika jak to masz zamiar rozwiązać bo to niby proste a nie proste bo potem silniki sikają litrami oleju

w razie potrzeby pisz do mnie na gg jeżeli ja nie będe wiedzał dam ci namiary do paru ludków

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to dałeś mi do myślenia bo niestety BOV mam przy nadkolu a powinien być możliwie jak najbliżej kolektora :(

Znalazłem taki schemat wyglada dobrze tylko coś dużo rzeczy będę miał do kolektora dolotowego podłączonych BOV wastegates haltech

 

 

Two port connection Method (1) (For controlling boost on a turbo system with high back pressure)

 Connect the bottom port of the wastegate and Port 1 of the solenoid to a Pressure only source

 Port 2 of the solenoid to the top port of the wastegate

 Port 3 of solenoid vent to atmosphere

Solenoid

Port 2 of solenoid to top port of wastegate

Wastegate

Bottom port of wastegate To pressure only source

Port 3 of solenoid vent To atmosphere

Port 1 of solenoid to pressure only source

Tee Piece

Pressure only source

Turbocharger

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej wypuscic podcisnienie z kolekotra ssacego po czym dac selenoid od boost controlera a za nim przewodzik i z niego dac trojnik do obu WG. Ale to pozniej, najpierw uruchomic to na najmniejszym mozliwym booscie dyktowanym przez sprezyny w wastegatach. Jak zetka bedzie miala juz 400KM to na jakims lekkim kole bedzie przyjemnie sie odpychac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

saab v6 3,0 turbo ma taki patent ze turbina jest napędzana z 3 cylindrów to fabryczne rozwiązanie mające na celu podwyszenie mometu napedowego , spokojjnie panowie ja niemam tu zamiaru sie wymądrzać ale też miałem życie przed nissanem i na temat uturbiania i silników turbo mam sporą wiedze jeżeli silnik z nissana jest nie podatny na mody to zaloże do niego silnik z opla 3,0v6 bo też ma małe rozwarcie cylindrów 57st lub silnik z vw o oznaczeniu vr32 w tych silnikach zrobienie 500km na seryjnych gratach to pryszcz nissana sie dopiero ucze 86f5bad5dc70072am.jpg

Witam JAREK /Jarek1111/ na forum. Informacja dla pozostałych forumowiczów,nie jest to człowiek, który nie wie co mówi , Z tego co wiem 350z ma od niedawna i dopiero uczy się auta.

Swojego czasu miał najszybszą 0Calibre na forum,i robił w tym samochodzie pionierskie mody. Bdb. praktyk. Jak pozna auto, sądzę,że wielu osobom będzie służył praktycznymi poradami.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bov podpinasz w takie miejsce kolektora sącego żeby po zamknięciu przepustnicy było pełne podciśnienie

wtedy wlaśnie ten zawór sie otwiera jeszcze jest jedna sprawa jeżeli masz zamiar zostawić przepływke to nie można stosować bova tylko dv chyba że nie przeszkadza ci zalewanie chwilowe silnika paliwem

temat 1000razy przerabiany na forum sr tylko ze dv nie bedzie pssssss a wlaśnie nam chodzi o te miłe odgłosy dla ucha

jeszcze jedna ważna sprawa żeby bov był 2 tloczkowy zakłada sie go pczywiście jak najblizej przepustnicy żeby nie zmieniać kierunku przepływu powietrza przy zamykaniu przepustnicy

co do wastów z tego co wywnioskowałem masz w nich po 2 krudce

jeden jest potrzebny do regulacji ciśnienia doładowania i on potrzebuje nadciśnienie bieżemy go albo z jakiegoś mbc ebc lub u ciebie bost kontrolera to powinien być ten boczny weż dmuchnij w niego z 1 at z kompresora grzybek musi sie podnieść

drugi zaś dajemy znowu przed przepustnice w tak że jak sie pojawi podciśnienie to ten zawór też sie uchyli i turbiny przestaną pompować a jak sie pojawi nadciśnienie to dodatkowo bedzie dociskać zawór żeby go ciśnienie spalin przypadkiem nie uchylilo ale to sie daje gdy w role wchodzą wysokie doładowania żędu 2 i wiecej bar

jeszcze sprawa odmy silnika jak to masz zamiar rozwiązać bo to niby proste a nie proste bo potem silniki sikają litrami oleju

w razie potrzeby pisz do mnie na gg jeżeli ja nie będe wiedzał dam ci namiary do paru ludków

 

 

No dobra to co z ta przeplywk wywalic jej raczej nie mogę ? A komp mi tego nie ogarnie jakoś żeby mi silnika nie zalewlo ? Troche nieszczesliwie ten bov jest umiejcowiony bo za przeplywka przy nadkolu a troche nie chce mi sie teraz spawac w alu zeby go przenosic kolo przepustnicy :) ale jak trzeba bedzie to cos wymysle...

co do odmy to wiem ze ten problem sie czasami pojawia ale jak wszystko bedzie dobrze podlaczone to nie powinno zalwac dolotu olejem zreszta zobaczymy tematu jeszcze tez nie mam ogarnietego jakies sugestie?

 

Coobcio ja ma dwa WG po dwa pory czyli 4 przewody z gorymi zrobie jak napisałes a dolne podepne bezposrednio pod kolektor tak jak bov i powinno banglac tylko mi sie tam baizej zrobi bo pod jeden kruciec z kolektora bede mial nawsadzane 4 porty WG jeden BOV i computer czyli musze ogarnac rozdzialke jakas bo za duzo lacznikow mi sie zrobi

 

kolo bedzie klasyczne ce28n

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co mówisz to masz przepływke na tloczeniu czyli na ciśnieniu a ma być na ssaniu do turbiny ,

najlepiej niech sie tu coobcio wypowie czy tak moze być usytuowany przepływomież , moim zdaniem nie

wklej jakieś foty będzie nam łatwiej powiedzie coś na ten temat

przepływke jak najbardziej można wywalić ale trzeba ją czymś zastąpić np dajesz ekumastera robisz konwersje maf na map

ale to ma swoje złe strony np niestabilne wolne obroty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest w porządu przepływomierz ma być zaraz przed przepustnicą.

Dzięki temu Blow off nie będzie wpływał na pracę silnika, nie będzie go zalewało itd...

 

Ps. odnośnie tych WG zewnątrznych podłącz je by dmuchały ciśnienie bazowe czyli jedynie doprowadzasz przewody ciśnieniowe w dolną część (tą bliżej wydechu).

Wówczas będziesz mieć najmniejsze możliwe doładowanie, jak będziesz chciał więcej dmuchać to od góry się podłączy ciśnienie sterowane przez EBC...

 

Mam pytanie dotyczące Podtlenku Azotu. W tym momencie dostęp do dobrego sprzętu jest dość łatwy i za jakiś czas będę miał pieniądze na tuning. Pytanie jest takie czy silnik seryjny by to wytrzymał? Jak nie to co trzeba zrobić aby wytrzymał przy szotach ?

Jedną zetkę z dołożonym kompresorem już wystroiłem, działa bezbłędnie :)

Tak więc można pakować nitro i zestroić je tak aby było bezpiecznie :)

 

Wreszcie będzie można objeżdżać nie doścignione bo po wymienie wydechu i intercoolera 200SX S14:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra jak popodłączam to wstawie zdjęcia jak wyszło narazie niestety czekam na więcej taśmy termoizolacyjnej bo mam kupe przewodów do oowinięcia :(

 

Mam kolejny problem w kolektorach greddyego mam miejsce na jedna sonde szerokopasmowa i podlaczylem tam wideband haltecha natomiast nie mam gdzie podlaczyc oemowych sad które były przy zwykłym kolektorze i teraz pytanie czy muszę je gdzieś podłączyć czy wystarcza tylko sady podłączone do haltecha?

 

ok mechanicznie wszystko bangla co prawda omylkowo w miejsce oemowych zostały podpięte sondy haltecha co trzeba poprawić i co teraz nie jest w cale proste bo nie ma jak ich wykrecić :) ale wygląda to tak:

 

 

post-42223-0-71543400-1344289494_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to jedyny wspornik do IC co widać na zdjęciach to musisz koniecznie dać jeszcze takie 2 bo zostawisz któregoś razu ic na asfalcie ;) Coobciowi tak sie Fmic urwał na torze w Lublinie ;P

 

No ładnie to wygląda ;P Kto bedzie stroić ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jedyny ale trzyma sie na rurach i na zderzaku tez wiec nie odleci chyba ze gdzies prz...... :)

Wczoraj go odpaliliśmy i chodzi super

jeszcze nie wiem kto go wystroi ale pewnie dynosty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładnie to wygląda

jakie dajesz wtryskiwacze o jakiej wydajności

co z układem paliwowym

 

wtryski dałem DW 550cc a fabryczną pompe paliwa zastąpiłem walbro 255 która przeszła niezbędne modyfikacje czyli została rozwiercona

na mapie którą obecnie mam strasznie bogato leje benzy smierdzi w całym samochodzie :) ale to lepsze dla tłoków niż jakby miało być za mało

teraz wydech i strojenie

zastanawiam się czy nie zostawić na początek seryjnego wydechu ale chyba nie wytrzyma?

 

oki pierwszy drive test zaliczony nie moglem jeszcze mocno boostować bo nie wystrojony jak nalezy ale juz pod 0,5 bara dmuchałem :) Najgorsze ze strasznie smierdzi benzyna i mam paranoje ze od samych oparow sie zapali :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=e3yIAzhWTzM&feature=g-upl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super ten BOV słychać, u mnie niestety przy doładowaniu zaczyna się armagedon i już nic nie słychać :)

Benzyną tak czuć bo pewnie jak zaczyna ładować to jest AFR ze 30

 

No u Ciebie to ta fura jest dużo bardziej dzika słychać Cie z 2km a jak już dump pipy się otwierają to dziękuje.....

Z tym smrodem to jest słabo trzeba okno otwierać bo po 5 min już się czuje nawalony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...