Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[350Z] Felgi, opony


Tokyo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

To zdecydowanie zły pomysł. Opony 275 są na felgę o szerokości ok 10,5 cala. Przy seryjnej feldze najlepiej zostać na seryjnym rozmiarze opon. Zakładając niewłaściwą (szerszą) oponę tracisz na osiągach (szersza opona jest po 1 cięższa, po drugie daje większe tarcie), opony szybciej się zużywają, zwiększasz spalanie, a wskazania prędkościomierza przy niewłaściwym dobraniu opon mało będą miały wspólnego z rzeczywistością. Odradzam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o markę to ja polecam i od dawna na nich jeżdżę Yokohama Advan Sport V103. Super oponka , zwycięzca wielu testów. Na mokrym zawsze będzie Ci rzucać tył zwłaszcza jak jeździsz bez ESP. Jak dasz 275 to zmulisz auto, chyba że masz mocno zmodzone. Do wyścigów fajne są jeszcze Toyo r888

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na 285/30R19 latam i dobrze jest :D Felga 10 cali i idealnie równo jest opona na 275 lekko german style było...

Na seryjną tylną fegę RAYS maks co bym zapodał to 255

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na 9 cali z przodu mam 235 a na 10,5 z tylu 265. Na 10 dałbym minimum 255

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o temat opon- wypaliłem ich już trochę więc mogę się wypowiedzieć;)

Na początek pytanie przyczepność czy długowieczność, jeśli te drugie to polecam continental conti sport contakt 3 lub 5, pirelli p0, toyo proxes t1r...michelin pilot sport- sęk w tym ze nawet jeśli jest napisane Sport to ze sportem nie ma nic wspólnego może jedynie z marketingiem;)

Driver jeśli chcesz oponę która naprawdę trzyma musisz zainwestować w semi slick np r888- jedynie w kontakcie z kałużą może być problem... lub coś bardziej drogowego toyo r1r mam aktualnie takie w mojej Z 255/40r17 na deszczu są po prostu fenomenalne nie wspominając o suchej nawierzchni tanim rozwiązaniem jest federal 595rs reszta tego typu opon ma kosmiczne ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalezy mi tylko i wyłacznie na deszczu bo wtedy jest tragedia z tyłem a na suchym to kazda opona dobra będzie :D Natomiast największa porażka to wg mnei Toyo t1r proxes mmiałem 4 nowe takie i na mokrym auto leciało jak na chińskim badziewiu na suchym tez słabo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi to mówi t1r= śłaba przyczepność miałem kiedyś takie.

Generalnie na duży deszcz najlepsze są zimówki bo one najlepiej odprowadzają wodę ale jak wiadomo nikt w lato na nich nie będzie jeździł

Zresztą przy tej mocy raczej i na nich samochód traciłby trakcję.

Tak jak napisałem wcześniej toyo r1r na deszcz są naprawdę godne polecenia ale mogą nie zdać egzaminu jeśli będziesz z dużymi prędkościami jeździł po koleinach pełnych wody z racji tego że są małe przerwy między klockami gumy ja z tym nie mam problemu bo użytkuje auto praktycznie tylko w mieście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Pytanie mam: na 9,5 szerkosci wrzucilem dzisiaj opone 235/35/19 - naciag wyszedl idealny - nie za duzy nie za maly. Co mam wrzucic na tyl na 10 cali szerokosci zeby naciag byl taki sam jak z przodu? 245/35/19 czy 255/30/19 ? Ewentualnie 255/35/19 ?

Edytowane przez Bydle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...