Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

patrol y61 4.2 D uturbowienie :)


Gość witkacy53
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Hexabranhus

Białych zostało wprawdzie 17 ale zdążysz :whistle:

 

http://www.demimpex-...CAT_Pat_GL7.pdf

 

 

... są ale przecież taaaak dużo palą :thumbsdown:

 

 

Mocno się mylisz ... przez 2 lata sprzedałem i zamontowałem 70 tych silników do Patrola

Załadowany na wyprawę , koła 37 cali , pali mnie od 3.0 .... mogę Ci podać telefony do użytkowników

O przyjemności jazdy nie wspomnę

Nikt nie wpadł na pomysł że ten silnik ma bardzo lekko z Patrolem ... Hummer H1 waży 4200 do 4600 ( mój jest z płytą pancerną )

Spalanie w H1 to 18-24 litry

Mogę dać Ci swoją serwisówkę ... 3800 kg silnik 6.5 turbo .... spalanie 13 litrów

 

... i weź ze sobą GPS bo na licznik nie uwierzysz

 

Tu pisłeś, że pali 13 litrów i mniej niż 3.0 :)

 

Zróbmy w styczniu test, który zaproponowałem i będzie jasne, w jakich warunkach ile pali.

Mogę kupić taki silnik, ale zanim wydam na niego prawie 40 tysięcy wolę wiedzieć czego się po nim spodziewać.

Możemy zrobić ciekawy test i opublikować wyniki, jeśli będą dobre to z pewnością nie zaszkodzi Wam w sprzedaży.

Możemy też nic nie robić :ball:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o i fata wsio wyjaśniła

igor dowiedz się ile twój elektronik powie za podłączenie ls i co musi mieć wiązka

co by po zakupie niedenerwować się z dokupywaniem pierdołek za miliony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompletna wiązka , komp , sondy lambda , przepływka , pedał gazu

a usługa elektronika ?

jest jeszcze pare pojemności

5.7 ,6.0 ,6.2 , 7.0

pewnie 5.7 trzeba odpuścić bo ma 340KM

te silniki to pewnie z c6 od 2004r?

 

Kompletna wiązka , komp , sondy lambda , przepływka , pedał gazu

za taki komplet 6.0 400KM wołają 16-17

no chyba ,że 5.7 340KM to 10

i co?

Edytowane przez scuaz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj Ls3 ... ten 430 hp

oj z ls3 to chyba cene wywalą że chchoo i lepiej nowego wziąść

7.0 505KM wołają 35

a te 400KM to nanic? , bo widze że z tego może i by co wybrał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być ... szukaj od 400 w górę

ten 5.7 słaby co?

te 400KM to z C5

a większa moc to mocno jakoś sobie cenią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak 5.7 to na aluminiowym bloku LS1

wizualnie to taki sam jak 6.0

a tak zapytam ,czy według ciebie patrol z tym silnikiem będzie się nadawał do jazy po miście w koło komina

ale jak już to 5.7 przysłaby , bo jak brejdak kupi jeepa hemi to będzie się śmiał ,że silnik mój prawie tyle co jego całe auto i dostaje baty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... a świstak siedzi i zawija w te sreberka :whistle:

 

 

W terenie robi moment Nm a nie konie ... V8 TD ma 580 Nm

w V8-kach nie zapinasz w terenie reduktora :whistle:

Zapraszam do Wawy ... pokażę Ci jak LS jeździ w terenie na kołach 37/13.5/17 :wave:

 

img8100kopia.jpg

 

... a tutaj masz Patrola z silnikiem TD V8 300 konny z ceramicznymi tłokami 710 Nm

 

img8084kopia.jpg

 

Na tym zdjęciu silnik GM 270 koni chodzi w GU4 z automatem 4l80E

 

img7781j.jpg

Do Warszawy będę się niedługo wybierał, tylko Patrola muszę doprowadzić do stanu używalności (dwóch bydlaków okrutnie mi budę pokiereszowało), więc dam znać jak będę w pobliżu i porównamy.

Wiem, że w terenie jeździ moment, nie moc. Twoją V8 zamontowałbym już dla samego brzmienia. Choć nie ma co popadać w przesadę, jak na moje potrzeby wystarczyłby mi nawet 2,8. Trzeba pamiętać, że im lepsza terenówka to tym dalej trzeba iść po traktor :devil:

Co do świstaka to żebyś czasem nie był zmuszony w niego uwierzyć :whistle:

Pompy turbiniarz nie przerobił, bo .... nie miał czasu, więc się wkur....m i zabrałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Pompy turbiniarz nie przerobił, bo .... nie miał czasu, więc się wkur....m i zabrałem.

szkoda ,że nie zrobił pompiarz ci sterowania turbiną

nagrał byś film jak idzie obecnie twoje 4.2 ,w niedługim czasie jak nie zdecyduje się na v8 to trzeba będzie uturbić td4.2 i pomyśle o turbinie na łożyskach kulowych

puki co to mój dt4.2 z małą turbinką z mocą pomiędzy 140a 150KM idzie tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak naprawię mojego to też nakręce filmik, jeden od 0-100 drugi dla Off-roadera żeby w świstaki zaczął wierzyć. A ta czerwona lampka to co? "Schowaj podwozie, startujemy"? :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Schowaj podwozie, startujemy"? :devil:

ta kontolka oznaczała wykorzystanie mocy 10%

gaśnie przy większym obciążeniu silnika :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Hexabranhus

Fajnie się bawicie z tymi dużymi silnikami.

Ja jednak będę dalej przynudzał w sprawie mniejszego diesla.

 

Jest do kupienia silnik V8, wyjęty z Range Rovera.

To turbo diesel 3.6 Forda.

Pojemność nie jest wielka, ale silnik ma 640 Nm, a jak wszyscy wiemy to właśnie moment robi w terenie...

 

Czy firma produkująca zestawy do Chevy, ma podobne do innych silników ?

Są szanse, aby zamontować ten silnik do Patrola ?

Edytowane przez Hexabranhus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamontować sie da , bo były i 1.9tdi przez 3.0 z merca i bmw po v8

zbadaj czy ze skrzynią by nie podeszło , zawsze łatwiej dorobić mocowanie do ramy niż flansze łączącą skrzynie z silnikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Hexabranhus

Zapytam czy mają tylko silnik, czy może też skrzynię do niego.

Silnik jest drogi, ale prawie nowy wyjęty z auta po wypadku z małym przebiegiem (usa car service)

Jak dla mnie to opcja warta uwagi, ale sam tego nie zrobię, nie jestem mechanikiem.

 

Nadal jest do wzięcia fajny GU4 z uszkodzonym silnikiem, dlatego próbuję drążyć temat na Waszym forum i sklecić auto, w którym nie "wybuchnie kolejny 3.0"

 

Scuaz, jeśli mogę Ciebie o to prosić, wyślij mi na priva namiary na ludzi, którzy handlują w miarę nowymi silnikami i zakładają je do Patroli.

 

Na 6,5 raczej się nie zdecyduję, rozmawiałem z 3 użytkownikami i na pytanie o spalanie uśmiechają się i szybko zmieniają temat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja do mojego patrola szukam silnika i miał być początkowo 4.2 d z dołożeniem turbiny (tak spokojny nie jestem co by wolnossącym jeździć) ,ale jakiś deficyt na te silniki i dumam dalej , może z corvetty v8 albo jeszce sam niewiem

silnik z merca 3.0 turbo diesel wkładał ktoś co ogłaszał się na allegro i coś mi się zdaje ,że jednemu koledze założyli i jakośc wykonania mizerna

ciekawa opcja jest z bmw 3.0 diesel na CR , ale tu narazie kązdy sam jakoś mota

ku jakiemu silnikowi byś się skłaniał?

a jeszcze i ja zapytam gocia ile pali taki 6.5 d , ma zmienione przełożenia i mówił o przyzwoitych wartościach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Hexabranhus

Myślałem, że za 25-30k będzie można kupić prawie nowy silnik 4.2 od Patrola z auta powypadkowego.

Niemcy i Belgowie kupują takie auta nowe, sprowadzane z krajów arabskich, ale jakoś nie chcą ich rozbijać tak często jak kiedyś...

Albo liczą kasę jak my i już nie sprzedają aut po byle stłuczce, tylko je reanimują jak Polacy biedacy, z których zawsze się nabijali...

 

Szukam prawie nowego silnika, stare rzęchy mnie nie interesuję, nie jestem mechanikiem i nie lubię aut skarbonek...

 

Jak widzę kupienie takiego silnika graniczy z cudem, a nowy Patrol z 4,2 jest droższy od Toyoty HZJ, która ma dobry 4.2 od zawsze.

 

Silnik HZ1 od Toyoty, także jest białym krukiem i koło się zamyka, nie mam pomysłu :(

 

Nie mam kontaktów na ludzi zakładających silniki do Patroli a "przygodnemu" mechanikowi nie powierzę auta, które za chwile będzie w Afryce.

 

Szkoda, że Karłowicz ogranicza się tylko do silników GM.

Wszyscy wiedzą, że 3.0 do Patroli to złom, zatem potencjalny rynek na swapy jest ogromny.

Tylko otwierać warsztat i wyspecjalizować się w wymianie wadliwych silników Patrola na jakieś "ludzkie"

Dobre diesle BMW, Mercedesa czy Audi można kupić za niewielkie pieniądze i stosunkowo łatwo znaleźć taki silnik.

 

Scuaz, wspominałeś o ludziach ze Śląska, którzy zakładają motory do Patroli, kto to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silników 4.2 w nowszych patrolach jest bardzo mało i dlatego na rynku małol , wogule nowszych patroli jest mało

na wyprawy to szukasz długiego

ja mam do sprzedania dt4.2t ale krutki i stary, naszło mnie na longa :rofl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Hexabranhus

Znalazłem kilka długich 3-4 letnich z małymi przebiegami.

Oczywiście nie w Polsce i nie tanio, ale pewność auta jest dla mnie ważniejsza, niż niska cena.

Niestety pozostaje kwestia wymiany silnika, (nie chce jeździć z bombą pod maską) dlatego drążę temat.

 

Scuaz, dziękuję za namiary, porozmawiam ze wszystkimi i odezwę się jeśli znajdę sensowne rozwiązanie.

 

Jeśli rozwiązania nie będzie pozostaje mi czekać na spadek kursu dolara i kupić nowego Patrola 4.2, lub Toyotę HZJ u Arabów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...