Gość Hexabranhus Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Białych zostało wprawdzie 17 ale zdążysz http://www.demimpex-...CAT_Pat_GL7.pdf ... są ale przecież taaaak dużo palą Mocno się mylisz ... przez 2 lata sprzedałem i zamontowałem 70 tych silników do Patrola Załadowany na wyprawę , koła 37 cali , pali mnie od 3.0 .... mogę Ci podać telefony do użytkowników O przyjemności jazdy nie wspomnę Nikt nie wpadł na pomysł że ten silnik ma bardzo lekko z Patrolem ... Hummer H1 waży 4200 do 4600 ( mój jest z płytą pancerną ) Spalanie w H1 to 18-24 litry Mogę dać Ci swoją serwisówkę ... 3800 kg silnik 6.5 turbo .... spalanie 13 litrów ... i weź ze sobą GPS bo na licznik nie uwierzysz Tu pisłeś, że pali 13 litrów i mniej niż 3.0 Zróbmy w styczniu test, który zaproponowałem i będzie jasne, w jakich warunkach ile pali. Mogę kupić taki silnik, ale zanim wydam na niego prawie 40 tysięcy wolę wiedzieć czego się po nim spodziewać. Możemy zrobić ciekawy test i opublikować wyniki, jeśli będą dobre to z pewnością nie zaszkodzi Wam w sprzedaży. Możemy też nic nie robić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Tu pisłeś, że pali 13 litrów i mniej niż 3.0 SERWISÓWKA z tym silnikiem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 SERWISÓWKA z tym silnikiem ... napisz ,że chodzi o hamrykańską ciężarówke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 o i fata wsio wyjaśniła igor dowiedz się ile twój elektronik powie za podłączenie ls i co musi mieć wiązka co by po zakupie niedenerwować się z dokupywaniem pierdołek za miliony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Kompletna wiązka , komp , sondy lambda , przepływka , pedał gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 (edytowane) Kompletna wiązka , komp , sondy lambda , przepływka , pedał gazu a usługa elektronika ? jest jeszcze pare pojemności 5.7 ,6.0 ,6.2 , 7.0 pewnie 5.7 trzeba odpuścić bo ma 340KM te silniki to pewnie z c6 od 2004r? Kompletna wiązka , komp , sondy lambda , przepływka , pedał gazu za taki komplet 6.0 400KM wołają 16-17 no chyba ,że 5.7 340KM to 10 i co? Edytowane 26 Grudnia 2011 przez scuaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Szukaj Ls3 ... ten 430 hp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Szukaj Ls3 ... ten 430 hp oj z ls3 to chyba cene wywalą że chchoo i lepiej nowego wziąść 7.0 505KM wołają 35 a te 400KM to nanic? , bo widze że z tego może i by co wybrał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Może być ... szukaj od 400 w górę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Może być ... szukaj od 400 w górę ten 5.7 słaby co? te 400KM to z C5 a większa moc to mocno jakoś sobie cenią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 jak 5.7 to na aluminiowym bloku LS1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 jak 5.7 to na aluminiowym bloku LS1 wizualnie to taki sam jak 6.0 a tak zapytam ,czy według ciebie patrol z tym silnikiem będzie się nadawał do jazy po miście w koło komina ale jak już to 5.7 przysłaby , bo jak brejdak kupi jeepa hemi to będzie się śmiał ,że silnik mój prawie tyle co jego całe auto i dostaje baty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BartekD Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 ... a świstak siedzi i zawija w te sreberka W terenie robi moment Nm a nie konie ... V8 TD ma 580 Nm w V8-kach nie zapinasz w terenie reduktora Zapraszam do Wawy ... pokażę Ci jak LS jeździ w terenie na kołach 37/13.5/17 ... a tutaj masz Patrola z silnikiem TD V8 300 konny z ceramicznymi tłokami 710 Nm Na tym zdjęciu silnik GM 270 koni chodzi w GU4 z automatem 4l80E Do Warszawy będę się niedługo wybierał, tylko Patrola muszę doprowadzić do stanu używalności (dwóch bydlaków okrutnie mi budę pokiereszowało), więc dam znać jak będę w pobliżu i porównamy. Wiem, że w terenie jeździ moment, nie moc. Twoją V8 zamontowałbym już dla samego brzmienia. Choć nie ma co popadać w przesadę, jak na moje potrzeby wystarczyłby mi nawet 2,8. Trzeba pamiętać, że im lepsza terenówka to tym dalej trzeba iść po traktor Co do świstaka to żebyś czasem nie był zmuszony w niego uwierzyć Pompy turbiniarz nie przerobił, bo .... nie miał czasu, więc się wkur....m i zabrałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Pompy turbiniarz nie przerobił, bo .... nie miał czasu, więc się wkur....m i zabrałem. szkoda ,że nie zrobił pompiarz ci sterowania turbiną nagrał byś film jak idzie obecnie twoje 4.2 ,w niedługim czasie jak nie zdecyduje się na v8 to trzeba będzie uturbić td4.2 i pomyśle o turbinie na łożyskach kulowych puki co to mój dt4.2 z małą turbinką z mocą pomiędzy 140a 150KM idzie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BartekD Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Jak naprawię mojego to też nakręce filmik, jeden od 0-100 drugi dla Off-roadera żeby w świstaki zaczął wierzyć. A ta czerwona lampka to co? "Schowaj podwozie, startujemy"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 "Schowaj podwozie, startujemy"? ta kontolka oznaczała wykorzystanie mocy 10% gaśnie przy większym obciążeniu silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hexabranhus Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 (edytowane) Fajnie się bawicie z tymi dużymi silnikami. Ja jednak będę dalej przynudzał w sprawie mniejszego diesla. Jest do kupienia silnik V8, wyjęty z Range Rovera. To turbo diesel 3.6 Forda. Pojemność nie jest wielka, ale silnik ma 640 Nm, a jak wszyscy wiemy to właśnie moment robi w terenie... Czy firma produkująca zestawy do Chevy, ma podobne do innych silników ? Są szanse, aby zamontować ten silnik do Patrola ? Edytowane 9 Stycznia 2012 przez Hexabranhus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 zamontować sie da , bo były i 1.9tdi przez 3.0 z merca i bmw po v8 zbadaj czy ze skrzynią by nie podeszło , zawsze łatwiej dorobić mocowanie do ramy niż flansze łączącą skrzynie z silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hexabranhus Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Zapytam czy mają tylko silnik, czy może też skrzynię do niego. Silnik jest drogi, ale prawie nowy wyjęty z auta po wypadku z małym przebiegiem (usa car service) Jak dla mnie to opcja warta uwagi, ale sam tego nie zrobię, nie jestem mechanikiem. Nadal jest do wzięcia fajny GU4 z uszkodzonym silnikiem, dlatego próbuję drążyć temat na Waszym forum i sklecić auto, w którym nie "wybuchnie kolejny 3.0" Scuaz, jeśli mogę Ciebie o to prosić, wyślij mi na priva namiary na ludzi, którzy handlują w miarę nowymi silnikami i zakładają je do Patroli. Na 6,5 raczej się nie zdecyduję, rozmawiałem z 3 użytkownikami i na pytanie o spalanie uśmiechają się i szybko zmieniają temat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 ja do mojego patrola szukam silnika i miał być początkowo 4.2 d z dołożeniem turbiny (tak spokojny nie jestem co by wolnossącym jeździć) ,ale jakiś deficyt na te silniki i dumam dalej , może z corvetty v8 albo jeszce sam niewiem silnik z merca 3.0 turbo diesel wkładał ktoś co ogłaszał się na allegro i coś mi się zdaje ,że jednemu koledze założyli i jakośc wykonania mizerna ciekawa opcja jest z bmw 3.0 diesel na CR , ale tu narazie kązdy sam jakoś mota ku jakiemu silnikowi byś się skłaniał? a jeszcze i ja zapytam gocia ile pali taki 6.5 d , ma zmienione przełożenia i mówił o przyzwoitych wartościach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hexabranhus Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Myślałem, że za 25-30k będzie można kupić prawie nowy silnik 4.2 od Patrola z auta powypadkowego. Niemcy i Belgowie kupują takie auta nowe, sprowadzane z krajów arabskich, ale jakoś nie chcą ich rozbijać tak często jak kiedyś... Albo liczą kasę jak my i już nie sprzedają aut po byle stłuczce, tylko je reanimują jak Polacy biedacy, z których zawsze się nabijali... Szukam prawie nowego silnika, stare rzęchy mnie nie interesuję, nie jestem mechanikiem i nie lubię aut skarbonek... Jak widzę kupienie takiego silnika graniczy z cudem, a nowy Patrol z 4,2 jest droższy od Toyoty HZJ, która ma dobry 4.2 od zawsze. Silnik HZ1 od Toyoty, także jest białym krukiem i koło się zamyka, nie mam pomysłu Nie mam kontaktów na ludzi zakładających silniki do Patroli a "przygodnemu" mechanikowi nie powierzę auta, które za chwile będzie w Afryce. Szkoda, że Karłowicz ogranicza się tylko do silników GM. Wszyscy wiedzą, że 3.0 do Patroli to złom, zatem potencjalny rynek na swapy jest ogromny. Tylko otwierać warsztat i wyspecjalizować się w wymianie wadliwych silników Patrola na jakieś "ludzkie" Dobre diesle BMW, Mercedesa czy Audi można kupić za niewielkie pieniądze i stosunkowo łatwo znaleźć taki silnik. Scuaz, wspominałeś o ludziach ze Śląska, którzy zakładają motory do Patroli, kto to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 silników 4.2 w nowszych patrolach jest bardzo mało i dlatego na rynku małol , wogule nowszych patroli jest mało na wyprawy to szukasz długiego ja mam do sprzedania dt4.2t ale krutki i stary, naszło mnie na longa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hexabranhus Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Znalazłem kilka długich 3-4 letnich z małymi przebiegami. Oczywiście nie w Polsce i nie tanio, ale pewność auta jest dla mnie ważniejsza, niż niska cena. Niestety pozostaje kwestia wymiany silnika, (nie chce jeździć z bombą pod maską) dlatego drążę temat. Scuaz, dziękuję za namiary, porozmawiam ze wszystkimi i odezwę się jeśli znajdę sensowne rozwiązanie. Jeśli rozwiązania nie będzie pozostaje mi czekać na spadek kursu dolara i kupić nowego Patrola 4.2, lub Toyotę HZJ u Arabów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 a na testy 6.5 nie jedziesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.