Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

patrol y61 4.2 D uturbowienie :)


Gość witkacy53
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

4.2 turbo waży 375 kg

6.5 Turbo waży 330

Mam pytanie :wave: , ponieważ widzę że te Twoje amerykanske cudeńka są wsadzane głównie do 61. Ile waży takie auto (krótkie i długie) z tym silnikiem i pełnym szpejem. Prawko "B" wystarczy? Pytam dlatego, że szwagra 2,8 Y61 (krótki) bez szpeju, tylko na 33 calowych MT - kach waży 2300 a moja 60 z 4,2 z dużym oszpejowaniem 2250 :icecream:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Hexabranhus

a na testy 6.5 nie jedziesz?

 

Chętnie bym pojechał, proponowałem dwa razy, ale OFF- ROADER milczy w tej sprawie, a ja nie lubię nie narzucać...

Może włącz się do tej inicjatywy i pojedziemy razem :)

Tak czy inaczej karty rozdaje właściciel auta, nie my...

Edytowane przez Hexabranhus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Może włącz się do tej inicjatywy i pojedziemy razem :)

 

ja to jeszcze wcześniej swój silnik sprzedać ,

zastanawiam się jeszce jaki ten silnik diesel czy benzyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co chcesz wsadzić?

 

na początku td4.2t , ale jakoś ciężko kupić 4.2 i się zastanawiam czy 4.0 z bmw albo v8 chewy lub z corvettyjaszcze sam nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Hexabranhus

V8 waży podobnie do fabrycznych oszpejowanych

 

W innym poście pisałeś, że Twoje auto waży 3 tony :(

Z tego powodu zrezygnowałeś ze stalowych zderzaków :(

Jeśli Patrol Waży 3 tony, to przestaje być przydatny do czegokolwiek, poza byciem reklamą Karłowicza :)

 

Ludzie pytają o konkrety, chcą się czegoś dowiedzieć zanim wydadzą 40 tysięcy na silnik, ale zamiast konkretów same ogólniki...

 

Jestem jednych z tych, którzy chcieliby poznać fakty, ale z tymi tu słabo.

 

Wygląda to wszystko na forum sponsorowane przez ludzi, którzy żyją z zakładania JEDYNYCH SŁUSZNYCH silników GM 6,5...

 

A szkoda przecież może być normalnie...

 

Pewnie mnie zbanujecie, ale dla kogoś z zewnątrz, tak to wygląda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może 3 - litrówkę Mercedesa?

według mnie szłu nie ma , łączenie silnika ze skrzynią za dosłownie pare koni nie ma sensu

jak diesel i uda sie znaleśc to 4.2 a jak motanie to benzyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czego chcesz się dowiedzieć ? mam Cię zapewnić że będzie palił na setkę 7 litrów , ważył 700 kg

Jak karwa może ważyć 3 tony jak silnik V8 diesel jest cięższy od 3.0 o 40-ci parę kilogramów

Pomyśl ... silnik 4.2 oryginalny jest cięższy od V8 o prawie 40 kg

 

Ludzie ... co z wami ? irytują mnie teksty typu reklama , sprzedaż , chciałbym kupić ale ... to ale to na dzień dzisiejszy 46 tyś zł i czas oczekiwania na montaż w 2 warsztatach 8-10 miesięcy

 

Zejdź na ziemię :thumbsdown:

 

Upajaj się 3.0 ... i zbieraj na silnik mercedesa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hexabranhus

 

chyba jednak przesadzasz , są ludzie co zakładają nawet 1.9tdi do patrola i nikt tu ci nie nakazuje zakładać odrazu v8

ja off roadera znam tylko z forum i podczas rozmowy na forum zaoferował swoją pomoc jak by się zdecydował na silnik NIE KUPIONY U MNIEGO

w odpaleniu i połączeniu ze skrzynią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby dlaczego mam ludziom nie pomagać ?

Nie jesteśmy w stanie czasowo zamontować wszystkich silników

Naszą polityką nie jest ilość ... liczy się jakość montażu

 

Jeżeli ktoś jest w stanie sam sobie wrzucić silnik to ... bardzo proszę pomogę

 

Przynajmniej 8-miu chłopaków z forum Rajdy4x4 wrzuciło sobie silniki V8 z moją pomocą

 

Warunek !!! robią to sami nie zlecając tej pracy żadnemu warsztatowi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro ogłosze swoje 3.0 , zobaczymy czy ktoś zechce kupić

jak sprzedam decyzja będzie musiała zapaść (pojechał gośc do irlandi i twierdzi że mi może przywieść nawet z 8 silników td4.2T ) zobaczymy , jakoś się nie odzywa , miał dzwonić jak by coś znalazł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby co ... w ciemno bierz LS-a

Ludzie dostali jakiejś sraczki ... nawet ze swojego patrola sprzedałem silnik

 

Taki leci dla klienta ... 610 koni , za 2-3 tygodnie zaczynamy montaż ze skrzynią TCI

 

0123y.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Normalnymaniak

Jakby co ... w ciemno bierz LS-a

Ludzie dostali jakiejś sraczki ... nawet ze swojego patrola sprzedałem silnik

 

Taki leci dla klienta ... 610 koni , za 2-3 tygodnie zaczynamy montaż ze skrzynią TCI

 

0123y.jpg

Pozdrawiam! To ja od tej sraczki! Nie mogę się doczekać transplantacji LS-owych organów!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja od tej sraczki!

Sraczka w tym kontekście oznacza termin montażu :)

Twój Patrol to dzieło sztuki , myślę że kwintesencją będzie silnik LS

Pozwoliłem sobie nawiązać do Twojego zakupu ze względu na głupie komentarze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby co ... w ciemno bierz LS-a

 

 

Igor mam chęć na ls jak cholera

 

obawy mam co bym się nie nadłubał i coś niepujdzie

td4.2 to prosty tłuczek to podłubałem pare dni i lata

a taki tb 4.2 wżuciłem i na zczepienie kabli dałem do mechaniora , już stoi pewnie z rok , a z postępów to wiązka wpięta pod maską na krótko i silnik nawet zapala , trzeba tylko wpiąc wiązke silnikową w instalacje samochodu , to najpewniej wezme się i sam wepne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dajmy się zwariować, pytałem Offroadera o wagę specjalnie i takiej ogólnej odpowiedzi się spodziewałem :devil: . Amerykanckie silniki są świetne co po raz kolejny powtarzam. Jednak nie rozumiem jednej rzeczy tzn. głównego argumentu przeciwko 4,2. WAGA i mówią to najczęściej ludzie siedziący w 61 ważącej prawie 3 tony....a wyprawowy long nawet 3,3 (Faziego szykowany na Tunezję) Co do pomocy Karłowicza w montażu silnika to potwierdzam słowa offroadera chcą pomóc, dzwoniłem kiedy chciałem montować silnik z hammera w Patrolu.

Pozdrawiam

 

według mnie szłu nie ma , łączenie silnika ze skrzynią za dosłownie pare koni nie ma sensu

jak diesel i uda sie znaleśc to 4.2 a jak motanie to benzyna

3 litrówka z mesia to nie jest zły pomysł, trzeba ją tylko dobrze ustawić i nie jest to tylko parę koni więcej, co jest też ważne, ponieważ powtarzane jak mantra "w terenie jeździ moment a nie moc" to zwykły slogan i głupota.Z dużym momentem i bez odpowiedniej mocy to można pojeździć mniej więcej tzn mniej jeździć więcej stać:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

3 litrówka z mesia to nie jest zły pomysł, trzeba ją tylko dobrze ustawić i nie jest to tylko parę koni więcej, co jest też ważne, ponieważ powtarzane jak mantra "w terenie jeździ moment a nie moc" to zwykły slogan i głupota.Z dużym momentem i bez odpowiedniej mocy to można pojeździć mniej więcej tzn mniej jeździć więcej stać :)

Uważm ,że jednak gra nie warta świeczki , ten patrol ma być na miasto , w teren to tylko lajt , więc mnie interesuje oprócz momentu moc, opony kupione 35".

Użytkownicy 3.0 mietka w trolu twierdzą że spala mniej od 4.2 , oglądałm film ja jedzie trolo mitek i 1-2-3 to w miaare się ziera a dalej miernota.

Tak z innej beczki wczoraj byłem w niemczech i na autobanie swoim td4.2t wykręciłem 175km/h, w trasy żadko latam ale na ostatnim biegu od 70 super się zbiera , wyprzedzanie sprawnie idzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mogę się już pochwalić: :wave:

GR%2520301.jpg

 

GR%2520317.jpg

 

Wkrótce wrzucę filmik z jazdy. Miałem okazję przjechać się tylko na krótkim dystansie, ponieważ jeden z nowych amorów nie robi i czekam na wymianę.

Co do odczuć to niebo a ziemia :icecream: , ciągnie od dołu jak wściekły, gumy piszczą do trójki, na wstecznym też :devil: Teraz trzeba pomyśleć o mocniejszym sprzęgle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czekamy na film , ja w swoim nie będe robił tej operacji , bo chodzi bardzo dobrze a zarazem mało pali , auta latam nacodzię to jest dlamnie istotne

ale jak bym wkładał do następnego patrola 4.2 to kto wię , narazie plaskacza kupiłem dieselka i szykuje się na dużą benzyne w patrolu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę polecam, teraz się zastanawiam na intercoolerem, ale chyba poczekam do lata. Myślę, że z moją turbiną można go spokojnie do 300KM wykręcić, możliwość regulacji jest bardzo duża. Filmik będzie jak mi tylko amora doślą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

colera ja mam :)

 

BartekD

 

coś długo tego filma nagrywasz

chciał bym zobaczyć czy idzie lepiej od mojego ,mam namierzony 4.2 i nie wiem czy brać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...