Gość QbaKJ Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 (edytowane) A może LSX 454? Taki: Edytowane 15 Stycznia 2012 przez QbaKJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BartekD Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 4.2 turbo waży 375 kg 6.5 Turbo waży 330 Mam pytanie , ponieważ widzę że te Twoje amerykanske cudeńka są wsadzane głównie do 61. Ile waży takie auto (krótkie i długie) z tym silnikiem i pełnym szpejem. Prawko "B" wystarczy? Pytam dlatego, że szwagra 2,8 Y61 (krótki) bez szpeju, tylko na 33 calowych MT - kach waży 2300 a moja 60 z 4,2 z dużym oszpejowaniem 2250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 V8 waży podobnie do fabrycznych oszpejowanych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hexabranhus Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 (edytowane) a na testy 6.5 nie jedziesz? Chętnie bym pojechał, proponowałem dwa razy, ale OFF- ROADER milczy w tej sprawie, a ja nie lubię nie narzucać... Może włącz się do tej inicjatywy i pojedziemy razem Tak czy inaczej karty rozdaje właściciel auta, nie my... Edytowane 17 Stycznia 2012 przez Hexabranhus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Może włącz się do tej inicjatywy i pojedziemy razem ja to jeszcze wcześniej swój silnik sprzedać , zastanawiam się jeszce jaki ten silnik diesel czy benzyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BartekD Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 ja to jeszcze wcześniej swój silnik sprzedać , zastanawiam się jeszce jaki ten silnik diesel czy benzyna A co chcesz wsadzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 A co chcesz wsadzić? na początku td4.2t , ale jakoś ciężko kupić 4.2 i się zastanawiam czy 4.0 z bmw albo v8 chewy lub z corvettyjaszcze sam nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BartekD Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 A może 3 - litrówkę Mercedesa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hexabranhus Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 V8 waży podobnie do fabrycznych oszpejowanych W innym poście pisałeś, że Twoje auto waży 3 tony Z tego powodu zrezygnowałeś ze stalowych zderzaków Jeśli Patrol Waży 3 tony, to przestaje być przydatny do czegokolwiek, poza byciem reklamą Karłowicza Ludzie pytają o konkrety, chcą się czegoś dowiedzieć zanim wydadzą 40 tysięcy na silnik, ale zamiast konkretów same ogólniki... Jestem jednych z tych, którzy chcieliby poznać fakty, ale z tymi tu słabo. Wygląda to wszystko na forum sponsorowane przez ludzi, którzy żyją z zakładania JEDYNYCH SŁUSZNYCH silników GM 6,5... A szkoda przecież może być normalnie... Pewnie mnie zbanujecie, ale dla kogoś z zewnątrz, tak to wygląda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 japierdole ... 3 tony waży jak jedzie na wyprawę załadowany Naucz się czytać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 A może 3 - litrówkę Mercedesa? według mnie szłu nie ma , łączenie silnika ze skrzynią za dosłownie pare koni nie ma sensu jak diesel i uda sie znaleśc to 4.2 a jak motanie to benzyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Czego chcesz się dowiedzieć ? mam Cię zapewnić że będzie palił na setkę 7 litrów , ważył 700 kg Jak karwa może ważyć 3 tony jak silnik V8 diesel jest cięższy od 3.0 o 40-ci parę kilogramów Pomyśl ... silnik 4.2 oryginalny jest cięższy od V8 o prawie 40 kg Ludzie ... co z wami ? irytują mnie teksty typu reklama , sprzedaż , chciałbym kupić ale ... to ale to na dzień dzisiejszy 46 tyś zł i czas oczekiwania na montaż w 2 warsztatach 8-10 miesięcy Zejdź na ziemię Upajaj się 3.0 ... i zbieraj na silnik mercedesa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Hexabranhus chyba jednak przesadzasz , są ludzie co zakładają nawet 1.9tdi do patrola i nikt tu ci nie nakazuje zakładać odrazu v8 ja off roadera znam tylko z forum i podczas rozmowy na forum zaoferował swoją pomoc jak by się zdecydował na silnik NIE KUPIONY U MNIEGO w odpaleniu i połączeniu ze skrzynią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Niby dlaczego mam ludziom nie pomagać ? Nie jesteśmy w stanie czasowo zamontować wszystkich silników Naszą polityką nie jest ilość ... liczy się jakość montażu Jeżeli ktoś jest w stanie sam sobie wrzucić silnik to ... bardzo proszę pomogę Przynajmniej 8-miu chłopaków z forum Rajdy4x4 wrzuciło sobie silniki V8 z moją pomocą Warunek !!! robią to sami nie zlecając tej pracy żadnemu warsztatowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 jutro ogłosze swoje 3.0 , zobaczymy czy ktoś zechce kupić jak sprzedam decyzja będzie musiała zapaść (pojechał gośc do irlandi i twierdzi że mi może przywieść nawet z 8 silników td4.2T ) zobaczymy , jakoś się nie odzywa , miał dzwonić jak by coś znalazł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Jakby co ... w ciemno bierz LS-a Ludzie dostali jakiejś sraczki ... nawet ze swojego patrola sprzedałem silnik Taki leci dla klienta ... 610 koni , za 2-3 tygodnie zaczynamy montaż ze skrzynią TCI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Normalnymaniak Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Jakby co ... w ciemno bierz LS-a Ludzie dostali jakiejś sraczki ... nawet ze swojego patrola sprzedałem silnik Taki leci dla klienta ... 610 koni , za 2-3 tygodnie zaczynamy montaż ze skrzynią TCI Pozdrawiam! To ja od tej sraczki! Nie mogę się doczekać transplantacji LS-owych organów! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 To ja od tej sraczki! Sraczka w tym kontekście oznacza termin montażu Twój Patrol to dzieło sztuki , myślę że kwintesencją będzie silnik LS Pozwoliłem sobie nawiązać do Twojego zakupu ze względu na głupie komentarze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Jakby co ... w ciemno bierz LS-a Igor mam chęć na ls jak cholera obawy mam co bym się nie nadłubał i coś niepujdzie td4.2 to prosty tłuczek to podłubałem pare dni i lata a taki tb 4.2 wżuciłem i na zczepienie kabli dałem do mechaniora , już stoi pewnie z rok , a z postępów to wiązka wpięta pod maską na krótko i silnik nawet zapala , trzeba tylko wpiąc wiązke silnikową w instalacje samochodu , to najpewniej wezme się i sam wepne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BartekD Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Nie dajmy się zwariować, pytałem Offroadera o wagę specjalnie i takiej ogólnej odpowiedzi się spodziewałem . Amerykanckie silniki są świetne co po raz kolejny powtarzam. Jednak nie rozumiem jednej rzeczy tzn. głównego argumentu przeciwko 4,2. WAGA i mówią to najczęściej ludzie siedziący w 61 ważącej prawie 3 tony....a wyprawowy long nawet 3,3 (Faziego szykowany na Tunezję) Co do pomocy Karłowicza w montażu silnika to potwierdzam słowa offroadera chcą pomóc, dzwoniłem kiedy chciałem montować silnik z hammera w Patrolu. Pozdrawiam według mnie szłu nie ma , łączenie silnika ze skrzynią za dosłownie pare koni nie ma sensu jak diesel i uda sie znaleśc to 4.2 a jak motanie to benzyna 3 litrówka z mesia to nie jest zły pomysł, trzeba ją tylko dobrze ustawić i nie jest to tylko parę koni więcej, co jest też ważne, ponieważ powtarzane jak mantra "w terenie jeździ moment a nie moc" to zwykły slogan i głupota.Z dużym momentem i bez odpowiedniej mocy to można pojeździć mniej więcej tzn mniej jeździć więcej stać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 3 litrówka z mesia to nie jest zły pomysł, trzeba ją tylko dobrze ustawić i nie jest to tylko parę koni więcej, co jest też ważne, ponieważ powtarzane jak mantra "w terenie jeździ moment a nie moc" to zwykły slogan i głupota.Z dużym momentem i bez odpowiedniej mocy to można pojeździć mniej więcej tzn mniej jeździć więcej stać Uważm ,że jednak gra nie warta świeczki , ten patrol ma być na miasto , w teren to tylko lajt , więc mnie interesuje oprócz momentu moc, opony kupione 35". Użytkownicy 3.0 mietka w trolu twierdzą że spala mniej od 4.2 , oglądałm film ja jedzie trolo mitek i 1-2-3 to w miaare się ziera a dalej miernota. Tak z innej beczki wczoraj byłem w niemczech i na autobanie swoim td4.2t wykręciłem 175km/h, w trasy żadko latam ale na ostatnim biegu od 70 super się zbiera , wyprzedzanie sprawnie idzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BartekD Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Mogę się już pochwalić: Wkrótce wrzucę filmik z jazdy. Miałem okazję przjechać się tylko na krótkim dystansie, ponieważ jeden z nowych amorów nie robi i czekam na wymianę. Co do odczuć to niebo a ziemia , ciągnie od dołu jak wściekły, gumy piszczą do trójki, na wstecznym też Teraz trzeba pomyśleć o mocniejszym sprzęgle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 czekamy na film , ja w swoim nie będe robił tej operacji , bo chodzi bardzo dobrze a zarazem mało pali , auta latam nacodzię to jest dlamnie istotne ale jak bym wkładał do następnego patrola 4.2 to kto wię , narazie plaskacza kupiłem dieselka i szykuje się na dużą benzyne w patrolu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BartekD Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Naprawdę polecam, teraz się zastanawiam na intercoolerem, ale chyba poczekam do lata. Myślę, że z moją turbiną można go spokojnie do 300KM wykręcić, możliwość regulacji jest bardzo duża. Filmik będzie jak mi tylko amora doślą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 colera ja mam BartekD coś długo tego filma nagrywasz chciał bym zobaczyć czy idzie lepiej od mojego ,mam namierzony 4.2 i nie wiem czy brać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.