Gość witkacy53 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 co z tym filmikiem? jaki koszt przerobienia tej pompy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 (edytowane) ja może znajde zaraz swojego td4.2 ti (pompa bez sterowania turbiną) znalazłem , jakość słaba ale zawsze coś Edytowane 23 Lutego 2012 przez scuaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BartekD Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 colera ja mam BartekD coś długo tego filma nagrywasz chciał bym zobaczyć czy idzie lepiej od mojego ,mam namierzony 4.2 i nie wiem czy brać Nie nagrywam ponieważ czekam na zamontowanie czujnika EGT żeby poprawnie dawkę ustawić i chcę od razu wrzucić przełożenia z 2,8. Myślę, że początkiem marca się uda. Co do kosztów to ok 1500 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 a na jakich kołach latasz? ja mam przełożenie 4.3 i na 35" było git teraz na zimówce 31" to aż za wolne przełożenia ostatnio w trasie skończyły mi sie obroty na 5 biegu i było 175 tak porównując to 4.2 skrzynia jest dużo wolniejsza od tej z 3.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BartekD Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Będe zakładał 35" na15 na razie jeżdzę na 305/70/16. Przełożenia mam chyba z 4,2 po mojemu to: jeden obrót koła=2 obroty wału. To 4,2 to będziesz wkładał do Patrola czy do Y61 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 hheheh , ja to mam stano choroby mocno zawansowany 1.krótki y61 tb4.2 automat ,ten prawie skączony , jeszcze zderzaki metalowe wciągarka i gotowy 2. krótki td4.2 t aktualnie lata 3.long gu4 , właśnie dzisiaj wywaliłem silnik do sprzedania i teraz dylemat co zapodać . Chęci są na corvette ale po zliczenu kosztów lekko siadłem , w ger wchodzi jeszcze td4.2 +uturbienie , lub 4.0 z bmw, narazie jestem w fazie przemyśleń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BartekD Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Myślałem, że masz jakiegoś Patrola . 4,2 do Y61 lub GU4 to porażka. Krótki bez szpeju bedzie ważył 2,6-2,7t a długi blisko 3t. Sprzedaj jednego i kup prawdziwego Patrola i wtedy możesz wsadzać 4,2 a i waga wtedy nie straszna (2250kg z pełnym szpejem, brakuje tylko tylnej windy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 y60 znaczy szczura nie kupie bo zaciasno mi w nim , jest troche więkeksza kabina w y61 a co do osiągów to na konfrontacjie możemy się umówić w połowie drogi z obecnym 4.2 a jak do gu4 by zawitał 4.2 to będzie turbowany przezemnie i bym spróbował czy ta mniejsza masa tak ci pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BartekD Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Pisałeś, że na Niemcy jeździsz, to może po drodze wpadniesz i przetestujesz szczura, może zmienisz zdanie? Dla wielu Patrol skończył się na Y60, nie jest to pojedyncza opinia. Nie widziałem też Kondona Y61 który w terenie objechałby Szczura Y60 , może dlatego że konie, które podaje producent gdzieś z niego po drodze uciekły. W każdym bądź razie zapraszam, filmik wrzucę może w ten weekend Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 eee nie myś ,że ja nie miałem y60 .Wyznawcy k160 są święcie przekonani "gr to zło" patrol to tylko k160 do niemców narazie nie mam potrzeby a w tereie jedzie to co ma większe koło i da rade go napędzić Bartek jak twoje 4.2 tacza się jeszce ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PARCH BANDIT Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Turbina robi różnicę i to dużą, obecnie mam 220 KM i 410 Nm. Turbina oczywiście tytanowa na łożyskach kulkowych. Następny etap to przerobienie pompy wtryskowej. Spalanie się nie zmieniło. Wydruk z hamowni mogę podesłać niedowiarkom. Co do samego uturbiania to musisz wyrzeźbić nowy kolektor, inne turbiny niż w/w nie dają rady. Widziałem założoną od mesia atego, porażka. Generalnie najlepiej kupić gotowy zestaw, jak chcesz to mogę podać namiary na szwagra, który uturbił już sporo 4,2 nie tylko w Polsce. Witam kolege , mam pytanie skad jest "szwagier" jaka czesc Polski? Chetnie bym sie przejechał Patrolem z turbo bo moj wolny 4,2 szału nie robi. Jesli by mnie zainteresował temat to zleciłbym komus kto ma pojecie takie uturbowienie. Wiesz moze jakie to koszty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Witam kolege , mam pytanie skad jest "szwagier" jaka czesc Polski? Chetnie bym sie przejechał Patrolem z turbo bo moj wolny 4,2 szału nie robi. Jesli by mnie zainteresował temat to zleciłbym komus kto ma pojecie takie uturbowienie. Wiesz moze jakie to koszty? ja mam jak coś 4.2 turbo zapraszam woj . lubelskie ,tylko słaby bo ok 150KM i do tego na 35" a szwagier ogłasza się na allegro obecnie (niebieska turbinka na fotce z kolektorem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariosafari Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Pisałeś, że na Niemcy jeździsz, to może po drodze wpadniesz i przetestujesz szczura, może zmienisz zdanie? Dla wielu Patrol skończył się na Y60, nie jest to pojedyncza opinia. Nie widziałem też Kondona Y61 który w terenie objechałby Szczura Y60 , może dlatego że konie, które podaje producent gdzieś z niego po drodze uciekły. W każdym bądź razie zapraszam, filmik wrzucę może w ten weekend czy juz skonczyles swojego patrola z zamontowaniem poprawionej pompy wlacznie? ile uzyskałeś koni? możesz wrzucic wydruk z hamownii? napisz na priv jakie sa koszty takiego maksymalnego wyciagniecia mocy z silnika TD42 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 bartek dużo gadał ale zaginął w akcji niby kręcił moce powyżej 200KM , ale tylko opowiadane ja bym chętnie zobaczył jak to jedzie taki 200konny td 4.2 (myśle że znacznie lepiej powinien chodzić od tb 42) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość witkacy53 Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Pisałeś, że na Niemcy jeździsz, to może po drodze wpadniesz i przetestujesz szczura, może zmienisz zdanie? Dla wielu Patrol skończył się na Y60, nie jest to pojedyncza opinia. Nie widziałem też Kondona Y61 który w terenie objechałby Szczura Y60 , może dlatego że konie, które podaje producent gdzieś z niego po drodze uciekły. W każdym bądź razie zapraszam, filmik wrzucę może w ten weekend co Bartku z tym twoim filmikiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.