gmarcin Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 No i po wymianie. Szybko, sprawnie i milo i przy okazji dowiedzialem sie jaki olej zalewają w ASO wrocław do naszych notków ...ale to juz w innym wątku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość go2go Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Ciekaw jestem opini na temat stwierdzonego przeze mnie zapocenia skrzyni biegów w moim note'cie. Czy wymaga interwencji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Dobrze oczyść to miejsce i obserwój. Ciężko powiedzić patrzac po zdjęciach. Wyglądla jak by szło po śrubie. Ale może to być po prostu czymś ubrudzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_sosnowiec Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Posłuchaj rady Rangera. Rok temu podczas pierwszego przeglądu rejestracyjnego (po 3 latach) też zauważyłem ślady czegoś tłustego w okolicy skrzyni biegów. Wyczyściłem i obserwowałem....... obserwowałem ....... i przez rok niczego nie dostrzegłem. Zapewne podczas przeglądu jakaś fleja czymś pochlapała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość go2go Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Znajdę jakis kanał i wyczyszczę. Fotki zrobiłem w zakładzie wulkanizacji podczas zmiany opon. "Zabrudzenie" w dotyku było wartwą czarnej olistej mazi; na moje oko olej z brudem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Lub jakaś pozostałość po konserwacji podwozia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość go2go Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Z cały szacunkiem ale pozostałością po konserwacji na pewno to nie jest!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Przy takich korkach zapocenie występuje prawie zawsze.To nie jest element hydrauliczny gdzie łączy się na pastę i konopie.Olej ma właściwości penetrujące,a gwint znowu nie jest taki samouszczelniający!Grun że nie kapie,bo w tedy na prawdę byłby problem.Mam takie zapocenia przy korkach,nie kapie,diagnosta się nie czepia i się jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janio Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Dzisiaj zmieniałem opony i miałem okazje podejrzeć zapocenie. Nie robiłem fotki, ale i w moim notku wokół korka i troszkę dalej widać że jest zaolejenie. Nie ma co chyba wpadać w panikę. Pod samochodem jest sucho, oleju nie ubywa, gluty nie wiszą. Może jest to pozostałość z wymiany oleju, nie wytarli korpusu. Zakręcili korek i wszystko. Spróbuję zmyć wytrzeć i za jakiś czas zajrzę czy sucho. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrasek222 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Witam Niedawno zauważyłem zapocenie pod pokrywą zaworów pojechałem do ASO gdzie stwierdzili że "to nie wyciek oleju tylko wytopienie się smaru technologicznego" nie bardzo im uwierzyłem więc proszę o pomoc i dołanczam zdjecia. note rok 2012 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Wiele egzemplarzy 1,4 Pb ma identyczne objawy. Te ilości są praktycznie śladowe i nie wyglądają na świeże. Warto sprawdzić raz na jakiś czas stan oleju i zerknąć czy te plamy się nie powiększają. Jeśli nie, nie ma powodu do niepokoju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrasek222 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Auto jest jeszcze na gwarancji wiec zglosze naprawe niech nie robia z ludzi idiotow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Samaru technologicznego ???? Mają fantazję . U siebie miałe dużo mniejsze zapocenie. ASO w Szczecinie bez mrugnięcia okiem załatwiło sprawę jednorazowo i skutecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Makrofag Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Też miałem podobne zapocenie spod pokrywy zaworów- usunięte przez ASO. A w zeszłym tygodniu odebrałem Notka po usunięciu zapocenia spowodowanego przez skrzynię biegów (uszczelniacz+korek spustowy) również w ramach gwarancji. Nie odpuszczaj ma być sucho! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) Panowie zawsze tak było i jest najpierw się poci w danym miejscu a to jest oznaka braku szczelności i zawsze zaczyna ciec wiecej albo miniej ! Jak samochody na gwarancji to niech debile co im się wytapia się głupota w mózgu uszczelniają od nowa !! Silnik ma być zewsząd suchy a nie zapocony w oleju ! A ktoś napisał że olej ma właściwości penetrujące tak zgodzę się do 5w30 oj penetruje wszystko A na przykład mój olej ma właściwości uszczelniające . . Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Auto jest jeszcze na gwarancji wiec zglosze naprawe niech nie robia z ludzi idiotow Wal na gwarancji! To jest typowe miejsce do pocenia sie silnika.Co prawda nie ma stamtąd zadnego groźnego wycieku,ale jest zapocenie i to podlega naprawie.Tam nie ma żadnego smaru technologicznego! Wielu z nas tak miało i wszyscy mieli to usuwane na gwarancji! Edek...ręce opadają.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) Jak ci ręce opadają to przeczytaj sobie o poceniach się jednostek napędowych a to mechanicy ludziom nie mi wmówili że to normalne i tak ma być! Mi tam się żaden silnik w żadnym miejscu nie pocił suche jak wiór taki jest szczelny silnik bez pocenia i wycieków . Teść ostatnio Drakule uszczelniał na gwarancji bo mu się pokrywa zaworów pociła to co tak ma być według ciebie Jacko, nie ruszać i sprawdzać tylko olej??? Ja jak sam wymieniam olej to po wymianie myje wszystko zmywaczem do tarcz u mnie nie ma praw być pół kropli oleju na silniku ! Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Ręce opadają czytając to co piszesz,nie na to ,że silniki się pocą.Pocą się prawie każdemu,Tobie nie ...OK! Masz olej o własnościach samouszczelniajacych....ręce opadają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Lepkiemu olejowi nie w głowie penetracja uszczelek ale doszczelnianie ich ,a każdy ćwaniak mechanik wie że im rzadszy olej to większe ryzyko wycieków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Chwała Ci za wiarę w to co piszesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 To nie wiara tylko fakty jak to mechanicy mawiają techniczne niuanse Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 OK! A czym poparte,że tak przy tym obstajesz? I jakiż to superoil jest taki samouszczelniający? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czeslaw4 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Przyłącze się do dyskusji. Edek, nie upieraj się, bo każdy olej wycieknie, kiedy jest niszczelność. Nie ma oleju uszczelniającego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Kurczę chyba następnym razem zaleję tego Mobila 5W50... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Ja wiem że każdy olej wycieknie jak jest nie szczelność ale jak jej nie ma to na kuta lać 5W30 bo producent nakazuje ??? Producent doskonale wie co lać aby krócej służyło ,u teścia uszczelnienie pokrywy to palcem człowiek zbierał jak by na silikon ich by nie było stać Drakula jedna! Ranger a poci ci się silnik ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.