zeshky Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Takie rozwiązanie jest chyba najrozsądniejsze i najtańsze bo praktycznie całe zawieszenie pozostanie seryjne.Minus tego rozwiązania to zmiana kąta pracy przegubów co niestety je bardzo osłabi,ale to jest powszechny problem przy podnoszeniu zawieszenia w aucie bez mostów. Zgadza się, bolączka wszystkich akut z IFS i IRS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Wolał bym dać te podkładki nad kolumny niż pod sprężyny co nie jest najlepszym rozwiązaniem.Kolego zeshky wylicz ile miały by kosztować te podkładki nad kolumny,wstępnie byłbym chętny tylko żeby wykonanie było OK i przystępna cena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Wolał bym dać te podkładki nad kolumny niż pod sprężyny co nie jest najlepszym rozwiązaniem.Kolego zeshky wylicz ile miały by kosztować te podkładki nad kolumny,wstępnie byłbym chętny tylko żeby wykonanie było OK i przystępna cena. spoko, policzę wstępnie ile by to kosztowało, zrobię jakiś prototyp i pokaże foty, jak będą chętni to zrobię więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 6 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 też jestem chętny. dziś pomierzyłem też prześwit. na środku jest ok 25cm za to pod tylnym tłumikiem tylko 21 i przez to urwałem rurę w lesie. przy okazji naprawy pomyślę nad wykonaniem tłumika który nie będzie wystawał a przy okazji... jaka jest różnica między tłumikami w dieslach między t30 i t31? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Ciekawy jestem czy jak podniosę moją nyskę o 50mm to czy wejdą kapcie 235/75-16 i przy pełnym skręcie będzie OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Jak będzie obcierać to albo felgi z niższym ET albo dystanse na piasty PRzydałyby się jeszcze półosie HD i mocniejsze sprzęgło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 13 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 coś wiadomo może już na temat podkładek pod kolumny? zima się zbliża Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 coś wiadomo może już na temat podkładek pod kolumny? zima się zbliża Hehe, no trochę wiadomo. Ale to musi trwać, do projektu muszę albo rozebrać własne auto albo szukać części na szrotach a to trwa. Tył dziś będę rysował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Ja też się niecierpliwię,chciałbym już coś wiedzieć,ale nie popędzajmy kolegi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 13 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 pewnie że nie popędzamy - ja tylko wciąż okazuję zainteresowanie aby temat i pomysł nie umarł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Nie no spoko ,ja też codziennie zaglądam do tematu czy już coś wiadomo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 przypominam się, iż nadal śledzę temat z niecierpliwością wiem że jestem marudny, ale wczoraj wys...rał mi się amor, więc przy jednej robocie mógłbym upiec dwie pieczenie. zeskhy - masz może już jakieś wymiary/rysunki/fastrygę - może to zlecę u siebie w jakimś zakładzie ślusarskim? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 kurcze jeszcze nic nie ruszyłem z robotą, nie miałem kiedy. Niestety mam bardzo mało czasu (praca, budowa). Sporo czsu szukałem też firmy co by się zajmowała cięciem laserem u mnie w okolicy i jedna niedługo się otworzy. Jak macie możliwości i się spieszy to działajcie na własną rękę. Ja prędzej czy później zrobię te podkładki bo dojazd do mojej chaty robi się cora gorszy i przyda mi się kilka cm więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 23 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Co nikt nie pomyślał, że temat umarł... mam już pierścienie dystansowe - wysokości 40mm z rury grubościennej o średnicy zewnętrznej 88mm, średnica wewnętrzna 80mm. W planach wycięcie z blachy 5mm pierścieni i okręgów - ale to będzie robione online razem z wymianą amorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Wsumie to nie jest dużo z tym roboty tylko trzeba by było wyciągnąć amory żeby zrobić szablony.Ciekawy jestem czy rózni się podstawa przednich od tylnich amorów.Do tych pierścieni osiem sztuk podstaw i dobry spawacz i gotowe.Czekam na dalsze postępy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 mam już blachy 5mm (koszt całe 32zł) wieczorem pojadę je odebrać, nowe amory właśnie przyjechały kurierem a jutro po południu stawiam auto do mechanika - niechaj rzeźbi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 :jump: :jump: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 1 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Niestety nie mechanik nie zdążył wyrzeźbić dystansów przy zmianie amorów - potrzebowałem na dziś auta. Wszystko jest rozrysowane a w poniedziałek blachy idą na frezarkę aby ładnie powycinać otwory... Będzie robiony szablon i jak u mnie wszystko spasi to dam kontakt do mechanika - jak by ktoś chciał duplikaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Byłbym chętny chociaż na same szablony tych blach bo dużo z tym roboty żeby ściągać amory i odrysowywać.Mam gościa co by wyciął ,dodał tuleje i pospawał.Bartezm napisz co za te szablony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 2 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 "Szablon" czyli mam na myśli piąty dystans tylko nie pospawany, natomiast blachy zostały odrysowane od uczczelki na kolumnie. Będę miał w ręku to postaram się zwymiarować i wrzucić do autocada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umberto Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Widzę, że nie tylko ja miałem pomysł z podnoszeniem x-a. W czasie gdy miałem otwarty dostęp do lasera, poszukiwałem właśnie szablonu na górne mocowanie amortyzatorów. Obecnie niestety brak szablonu i dostępu do darmowego lasera- świeżo upieczona małżonka już nie pracuje w tej firmie:( ale szablonem w cadzie nie pogardzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 7 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 jeszcze chwila cierpliwości - czekam na kpl gratów do zawiasa aby za jednym strzałem wszystko zrobić. W związku z podniesieniem stwierdziłem że chcę wymienić wszystkie amory i łączniki aby nic nie stukało i było w miarę bezpiecznie Jak już robić - to raz a porządnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumiak Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Amortyzatory kupiłeś zwykłe czy szukałeś czegoś wzmocnionego bo są chyba takie dostępne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 gazówki (zwykłe) Na przód płaciłem coś ok 200zł/szt + odboje + osłony razem 460 mały progress... dziś przygotowałem wszystko do spawania... edit: 13.04.2013 Fota dziś rano: fota dziś wieczorem: jeśli jest ktoś zainteresowany tematem - podzielę się "niusami" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geodeta Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Fajnie wygląda. Ja bym chciał tak podnieść również X-a. Czy możesz napisać procedurę jak to wykonać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.