Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[T30] Podniesienie zawieszenia X-trail


Bartezm
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Huberta (Hugh) podpytajcie ... przy różnych autach eksperymentował z liftem  :whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrz post wyżej

W Terrano albo Terenowych go znajdziesz lub na priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem zainteresowany podniesieniem nadwozia ok. 4 cm w x trei, t 31. Poszukuję fachowca w okolicach Otwocka.

Jak uda Ci się go podnieść wrzuć foty i wrażenia z jazdy. Chyba będziesz pierwszym z tego forum który podnosił t31
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze, że Wam się trochę dziwię... 4cm to wbrew pozorom całkiem spora różnica, moim zdaniem to znacząco zmienia geometrię samochodu. Nie boicie się, że to będzie miało na przykład negatywny wpływ na przykładowo nagłe omijanie przeszkody (test łosia), czy na pracę ESP. Już nie mówiąc o kwestii ubezpieczenia, że ubezpieczyciel się wypnie i powie, że X-trail nie wyhamował, bo miał nieseryjne zawieszenie?

Każda niehomologowana zmiana w aucie w przypadku jakiekolowiek problemu jesli wyjdzie ona na jaw ,to własciciel takiego auta może byc pewny,że nie dostanie żadnego odkszkodowania lub ono bedzie powaznie ograniczone..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam.

 

Brudne to zagranie i w ogóle. Ale jakie praktyczne. :gun:

 

Też tak chce, może ktoś też będzie wycinał takie elementy. Piszę się na taki set jeśli łaska.. Pospawać mam czym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jak masz czym pospawać to myślę, że szlifierka kątowa nie jest Ci obca w ręku ;) materiał kupisz w pierwszym lepszym składzie z metalem, nawet potną w nieduże kwadraty... reszto to odrysować uszczelkę i do dzieła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby nie było, że nic się nie dzieje. tak wygląda mój T30 z liftem przód +45mm, tył +50mm.

 

PS.

polecam polatać po dziurach z odpiętym tylnym stabilizatorem, bardzo łądnie wybiera nie równości.

post-53985-0-70824100-1420498126_thumb.jpg

post-53985-0-89775300-1420498138_thumb.jpg

post-53985-0-79636800-1420498154_thumb.jpg

post-53985-0-43021800-1420498168_thumb.jpg

Edytowane przez zeshky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już odchodzisz od fabryki, do pełnego efektu przydałoby się większe kółko. Zrobiło się miejsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawiales katy na zawiasie?

Jaka roznica na zakretach na asfalcie?

Mam śruby mimośrodowe na przód i tył, ale ich jeszcze nie montowałem, w przyszły tygodniu jadę na geometrię i dam znać. Póki co walczę z grypą...

 

"na oko" wygląda że nie ma efektu "tary", sprawdzałem też oziomicą przy maksymalnym wychyleniu zawiasu w dół, i się potwierdziło - na pewno zbieżność się zepsuła, koła się rozchodzą, ale tego się spodziewałem.

 

update 16.01.2015

Byłem na geometrii, zbierzność była do poprawy, kąty nachylenia kół w normie.

 

 

Bartez - efektu zawijania opony brak, może u ciebie tak było przez większą oponę.

Edytowane przez zeshky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Czytam ten wątek o trochę sie zgubiłem, doradźcie proszę. Jeśli mam sprężyny tył do wymiany to czy przy okazji jest sens np wpakować wzmocnione ironia ? co jakiś czas pakuje w bagażnik 250-300 kg i musze przejechać po konkretnych dziurach. Moze tak katuje seryjne sprężyny. co jest sens wymieniać tylko tył i czy trzeba wymieniać rowniez amor o większym skoku? Nie mam zamiaru próbować offroad wiec przód nie bedzie grzebany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Iron będzie twardszy - zastanów się czy warto, bo na pusto będzie skakać na dziurach jak piłka, pod obciążeniem będzie w miarę ok. Nie lepiej zainwestować w przyczepkę?

Co do amora to się nie wypowien, pewnie należałoby komplet wymienić ale poczytaj co pisze Iron na tem temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 8 miesięcy temu...

Dla osób zainteresowanych liftem zawieszenia informuje że mocowania amorow z przodu i tyłu są identyczne. Jak by ktoś potrzebował to mogę wysłać skan uszczelki na papierze milimetrowym lub skan mocowania Amora do kielicha odbity na papierze milimetrowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla osób zainteresowanych liftem zawieszenia informuje że mocowania amorow z przodu i tyłu są identyczne. Jak by ktoś potrzebował to mogę wysłać skan uszczelki na papierze milimetrowym lub skan mocowania Amora do kielicha odbity na papierze milimetrowym.

Ile go dźwignąłeś kolego w górę? Jaka cena projektu? Poproszę o foto :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla osób zainteresowanych liftem zawieszenia informuje że mocowania amorow z przodu i tyłu są identyczne. Jak by ktoś potrzebował to mogę wysłać skan uszczelki na papierze milimetrowym lub skan mocowania Amora do kielicha odbity na papierze milimetrowym.

Poszło pw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W poniedziałek Idę do kolegi na tokarke i spawarke. Jak wszystko zrobię to podzielę się info. Nie chciał bym pisać mitów tylko sprawdzone fakty. Proszę o cierpliwość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam

Jestem na forum x traila nowy więc proszę o wyrozumiałość. Nie jest to moja pierwsza terenówka/suv więc trochę ogarniam temat liftu.

Potrzebuję podnieść sam tył 3-4cm gdyż wożę parę gratów w bagażników, a do tego butla z gazem itp i tył delikatnie mówiąc siada. Myślałem o ironmanach na tył ale po doświadczeniach z poprzednich terenówek wiem, że będzie twardo :).

Mam pytanie do znawców xtraila:

 

Czy ewentualnie koledzy mogliby przesłać projekt tych nakładek do wykonania  na mcpersony?

 

pozdrawiam

Qras


Witam

Jestem na forum x traila nowy więc proszę o wyrozumiałość. Nie jest to moja pierwsza terenówka/suv więc trochę ogarniam temat liftu.

Potrzebuję podnieść sam tył 3-4cm gdyż wożę parę gratów w bagażników, a do tego butla z gazem itp i tył delikatnie mówiąc siada. Myślałem o ironmanach na tył ale po doświadczeniach z poprzednich terenówek wiem, że będzie twardo :).

Mam pytanie do znawców xtraila:

 

Czy ewentualnie koledzy mogliby przesłać projekt tych nakładek do wykonania  na mcpersony?

 

pozdrawiam

Qras

Witam

Czy nikt nie czyta tego postu, nikt nie ma rysunków jak to ustrojstwo wykonać.....o co kaman?

 

pozdrawiam

Qras

Edytowane przez Qras
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może sezon urlopowy...

 

Jeśli pilnie potrzebujesz to podnieś auto na pieniek (lewarkiem) i odkręć z tyłu mcpersona - tylko 3 śruby. Opadnie Ci delikatnie na dół i będziesz mógł zdjąć uszczelkę do odrysowania. Roboty na 40 minut z ponownym przykręceniem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam wszystkich po długiej przerwie.Jestem teraz w trakcie motania mojego drugiego X-a,zostało tylko spawanie i montaż.W przyszłym tygodniu wrzuce jakieś foty z postępu prac jeżeli pogoda pozwoli.


Tył już jest podniesiony ,zeszło z demontażem i montażem ze trzy godziny,troche długo ale wymieniałem przy okazji odboje z osłonami amorów bo stare były w strzępach.Na sobote zaplanowałem podniesienie przodu plus jak z tyłu odboje i osłony.Do tego zamówiłem większe opony BFG  A/T 225/75/16 to na nich pójdzie jeszcze prawie trzy cm do góry.Pstryknęłem kilka fotek ale wrzucę później jak wszystko będzie zrobione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj... może obcierać w pełnym skręcie... moje 225/70/16 są na styk, ale życzę powodzenia operacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Bartek,wydaje się że miejsca wystarczy ale zobaczymy jak przyjdą oponki.W poprzedniej Nyssce po podniesieniu jeździłem na 215/65/16 więc porównania nie mam.Jak będzie obcierać to będe kombinował z dystansami ,ale o tym po tym. :)


2vxqb83.jpg                                           30szr4m.jpg                                               1w8lx.jpg                                          vnz235.jpg                                                      2s81d6o.jpg                    Reszte fotek później

  • Upvote 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yyy jak to poprzedniej... masz nową?? t31?

Dopytuje ponieważ u mnie przy skręcie max w lewo klocki bieżnika są dosłownie na papier od dolnej części nadkola. (Zauważyłem to po zmianie opon a nowe w czerwcu, a teraz zacząłem się zastanawiać, że łańcuchów to już nie założę...)

 

ps

Dziś byłem u mechanika i może pod koniec przyszłego tygodnia x będzie na chodzie... jeśli powiedzie się naprawa. W tym roku zrobiłem nim może ze 2-3 tysiące km...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tamten poszedł do żyda bo ruda się za niego wzięła (tylne nadkola) robiłem to ze trzy razy i dałem sobie spokój i kupiłem plaskacza,.Teraz stęskniło mi się za x-trailem i kupiłem następnego T30 tylko musze przystosować do swoich potrzeb.


Ale masz dalej założone dystanse nad amory czy bez.


A coś poważnego się zepsuło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...