Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Zalety i co lubicie w swoich Primerkach?????


Gość Scyzor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość odmulacz1
przednia lewaz szyba za 1 dotknieciem guzika schodzi cala na dol albo do gory
Tak ma być żeby nie rozpraszać kierowcy, jak przyciśniesz na chwile w drugą strone to stanie w żądanym miejscu. A mnie denerwuje minimalna ilość schowków,a wręcz ich brak!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie denerwują zapiekające się tłoczki. Najpierw z rok temu w P11 144 a teraz w P11, ale jakoś sobie poradze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej
przednia lewaz szyba za 1 dotknieciem guzika schodzi cala na dol albo do gory

U mnie są przyciski 2 pozycyjne-lekko naciśniesz to jedzie tak długo jak trzymasz, jak mocniej dociśniej do jedzie do końca sama.

Mnie wqurzają zarówno w P11 jak P11.144 latające szyby w prowadnicach przy lekko opuszczonych szybach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie wqurzają zarówno w P11 jak P11.144 latające szyby w prowadnicach przy lekko opuszczonych szybach

mnie też :)

denerwuje mnie umiejscowienie uchwytu na napoje w podłokietniku - można trafić łokciem :) no i spalanie w mojej maszynie - miasto min. 11L/100km trasa ok 8,5l/100km, no i sławetna średnica zawracania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.kiepskie światła

2.nie najlepsze ogrzewanie

3.skrzypiące szyby przy lekkim otwarciu

4.dziwne odgłosy z silnika przy zapalaniu z rana ,po chwili ustają

5.słabe hamulce

i to by było na tyle z tych najwazniejszych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jacob81

Dolacze sie do tematu:

najgorsze jest ZAWIESZENIE wiecznie cos stuka puka i ciezko znalezc przyczyne bo jest wielowachaczowe. Oprocz tego nie narzekam moja Prima byla bita w tyl, katowana przez poprzedniego wlasciciela a pomimo to chodzi silnik jak brzytwa :) no tylko mialem nie mile doswiadczenie ze SKRZYNIA - 5 BIEG. A tak poza tym jest WGIT JAPONCE GORA :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swoją P11stke ma od połowy roku, ogólnie autko godne polecenia i daje przyjemność z jazdy ale mam 3 minusy które mnie zaczynają coraz bardziej irytować :

-1 ciągłe jakieś problemy z przednim zawieszeniem, gdy kupowałem musiałem wymienić górne wahacze a nie dawno tuleje i coś tam jeszcze bo stukało przy skręcie, teraz znowu coś zaczyna stukać

-2 coś ciągle drży,puka i stuka za schowkiem pasażera, wymontowałem schowek, wszystkie śruby podokręcałem jakie widziałem i potraktowałem WD, kable spiołem i dalej coś tam się telepie i nie daje żyć w spokoju

-3 nie zbyt trzymają fotele przy zakrętach, może to wina wzrostu -196cm, ale czuje się czasem jak bym miał wylecieć na fotel pasażera i trzymam się boku :D

 

a tak to niezłe wozidełko do pracy i zabawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie drażni:

1)zawieszenie przednie;

2)wnętrze, szczególnie z fotelami kubełkowymi, kolor tapicerki i jej trwałość, twarde i szybko rysujace sie jak ch..era plastiki;

3)fabryczna instalka audio-cienizna;

4)brak nadkol z tyłu;

5)instalacja anteny i jej "super" sasięg :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość danielvlv

-brzydki lewarek zmiany biegow

 

-metaliczne zamykanie drzwi (w vectrze B sie ladniej zamykaja)

 

- ale co najgorsze pojawia sie dziwny rezonans jakby brzeczenie jak redukuje na dwijke przy niskich obrotach, nie wiem czy tez to macie (w Vectrze B tego nie zaobserwowalem), Cos podobnego mialem w Volvo 460 i byl do wymiany alternator moze to jego wina ???...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie denerwuje to ze nie ma z tyłu plastikowych nadkoli przez co wywaliło mi małego pryszcza ktorego trzeba bedzie zabic ;) a tak oprócz tego to hmmm cos mi sie telepie w fotelu kierowcy ale jak działa radio to tego nie słychać :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

samochod mam od ponad 3 miesiecy i juz byłem ze 4 razy u mechanika - nie liczac tych razy kiedy probowalem zidentyfikowac skad dochodza stuki w zawieszeniu - wlozylem przez ten czas juz ponad 3 klocki (sprawy zwykłe standardowe robione w bosh servis - drogo ale pewnie: paski klinowe i jakies tam przewody na silniku, wszystkie płyny i filtry, dezynfekcja klimy, komputerek kontrolnie, oponki letnie kleber, a i rzeczy niestandardowe: czujnik polozenia walu korbowego - zdech mi na A4 tragedia, wahacz gorny lewy i teraz juz musze wymienic prawy, amorki tyl, a po wymianie okazalo sie ze i trzeba poduchy wymieniac i na nowo było rozbierane).

 

ogólnie autkiem dobrze sie jezdzi gdyby nie te przerazajaco głośne GWIZDY powietrza przy predkosciach - juz od 60 km/h, stuki w zawieszeniu, spory apetyt na paliwo ok. 9l - ale juz nigdy w zyciu nie kupilbym nissana - napewno nie primere, a teraz nissan to i tak juz francuz, a wiadomo, ze aut na F sie nie kupuje. Dodatkowo cos brzeczy - wpada w rezonans - na kokpicie - jak auto przyspiesza, jesli mozna tu mowic o przyspieszeniu przy marnym 1,6l - moja wina moglem 1,8 albo 2,0 kupic.

 

Dodatkowo na NIE jest jeszcze to, ze nie pomyslalem wczesniej i kupilem sedana i teraz doopa - małutki przeswit po złozeniu kanapy - masacra.

 

Zbierajaca sie ziemia za nadkolem to juz byl szczyt wszystkiego jak zaczelo wiosna cos wyrastac w okolicy przednich drzwi, heh.

 

Beznadziejny autoalarm - trzeba 2 razy nadepnac na pilota zeby sie wszystkie drzwi otworzyły i do tego pilot, a raczej te gumki sa tak badziewne ze to szkoda gadac. Nie wiem jak to ktos obmyslal, ale ja mam tylko 1 zamek na kluczyk w drzwiach kierowcy, czemu nie montowali jeszcze w drzwiach pasazera - porazka - jak przy kupnie moglem tego niezauwazyc - teraz jakis ciolek zapchal mi ten zamek i otwarcie auta tylko z pilota - a jak padnie aku.

 

Radio seryjnie montowane to porazka gubi fale wszedzie i na zadupiach i w miescie - dodatkowo kokpit jest tak ciulaty, ze nie ma mozliwosci montowania wlasnego radia, bez dodatkowych nakladow na ramke i chyba jeszcze przycisk awaryjnych.

 

PRIMERA - nie polecam i jestem mocno rozczarowany, opinie na necie były w przewazajacej mierze pozytywne, ale niestety okazalo sie ze to nie auto na nasze drogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eden zamek, mniej okazji dla zlodzieja. Co do aku to drzwi da rade otworzyc

 

tia ale ja juz zamka defakto nie mam bo kluczyc wchodzi tylko do polowy, cholera jakis dowcipnis juz musial mi cos tam zapchac, wiec jak otworzyc drzwi??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Przednie zawieszenie:/ przeciez to szaleju mozna dostac,caly czas cos puka i stuka.Jak zrobie jedno to zaraz drugie ech...

Ogolnie myslalem,ze bedzie to taka fura jak Sunny,ale sie pomylilem,jezeli chodzi o awaryjnosc.

2.Stukajace szyby przy otwarciu do polowy

3.Pstryka cos od strony prawego airbaga( jak sa nierownosci)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mefkm niby tak - ale juz bede musial miec dodatkowy kluczyc do drzwi - jak w maluchu

Idz do ślusarza który naprawia zamki samochodowe , zrobi ci ten zamek .W najgorszym

przypadku , nawet da sie dorobić zapadki pod twój kluczyk .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam P12 (wiem wiem ... francuz), rocznik 2006 (23tys przebiegu). Czego nie lubie?

 

- slabej jakosci lakier (czarny) - wszystko na nim widac, kazde drobne zarysowanie

- krzywo zamontowana klapa tylnego bagaznika (szczeliny roznej szerokosci)

- zawiasy latwo sie rozregulowywuja (drzwi, klapa silnika)

- srednie osiagi - silnik 1.8l. A przy wlaczonej klimie to juz jest na prawde cienko.

- problemy z wrzucaniem wstecznego

- wewnetrzne plastiki montowane na zatrzaskach, ktore sa watpliwej konstrukcji (mam plastikowy panel w okolicy pedalu gazu, ktory sam musialem sobie lepiej zamontowac/usztywnic)

- po przepaleniu sie zarowek w lampach mijania, kontrolka na desce rozdzielczej powinna to jakos zasygnalizowac (to juz w Polonezach jest...)

- przy wymianie zarowki w lampie, zerwalem plastik odblaskowy - sposob montazu zarowek jest fatalny

- ograniczona widocznosc przy skrecie w lewo - przedni lewy slupek bardzo zaslania droge.

- genealnie mam wrazenie ze wiekszosc wyposazenia kabiny jest zamocowane "na slowo honoru"

- obicie drzwi kierowcy pownno miec miejsce na polozenie przedramienia/lokcia podczas jazdy

- brak miejsca na polozenie telefonu (gdzies w okolicy recznego lub dzwigni zmiany biegow)

- wycie silnika przy 3200 obr/min. Ponizej i powyzej jest ok. Moze ten typ tak ma.

- odklejajace sie mini-relingi na dachu

- brak bocznych relingow ochraniajacych drzwi przed uderzeniami innych drzwi przy ich otwieraniu na parkingach

 

No, nazbieralo sie. Glownie sa to "pierdoly", ale wkurzajace.

Michal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Do wad które zauważyłem w swojej SRi Sedan należą:

- Standardowo stuki w przednim zawieszeniu, wczoraj wymieniłem tuleje pod górnym wahaczem

- Przegroda z dziurą w kufrze oddzielająca kabinę od kufra, po co to? Nie wiadomo. Zastanawiam sie czy można to zdemontować.

- Dystans w drzwiach od kierowcy mi sie zluzował i hałasuje przy jeździe.

- Duży promień skrętu, co przysparza problemów przy parkowaniu !! To chyba najbardziej mnie złości.

- Brak komputera pokładowego ale to już kwestia opcji wyposażenia auta.

Więcej wad na razie sie nie dopatrzyłem, być może za krótko posiadam mojego NISMO

 

Jak na razie jestem wielce zadowolony z auta, jest to mój pierwszy samochód z takim mocnym i dynamicznym silnikiem, dobrym i precyzyjnym układem kierowniczym, klimą itp. :)

 

A największym plusem są fotele kubełkowe !!! :)

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi sie niepodobaja te szczotka przyklejone przy dzwigni hamulca recznego ;)

czyzby ktorys z projektantów byl fryzjerem lub koniuszym ?! hehehe

i zeby to jakies czarne chociaz ...

nie ! rude jakies z blond pasemkami :/

 

czy ma ktos sposob jak to usunac i co zamontowac zamiast tego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coraz bardziej mnie WQRWIA ciągłe skrzypienie plastików, telepanie się jakiegoś g... przy poduszce pasażera i stuków z przedniego zawieszenia-zrobiłem lewe teraz padło prawe ehhh

mimo tego autko jest GIT i jeszcze mnie nie zawiodło-pflu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje auto jest godne zaufania ,ale nie znaczy ze jest idealne.Do szału doprowadza mnie skrzypiący od czasu do czasu pedał sprzęgła i jak do tej pory nie do zlokalizowania poskrzypywanie na dziurach dochodzące z deski rozdzielczej,z którym podjąłem walke,no i oczywiscie słynne juz silentblocki na wachaczach jak nie jeden to drugi

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NISSAN PRIMERA 2.0 slx 16v

 

Nie nawidze drgań kierownicy, ciągle od czasu gdy zmieniłem opony to ciągle przy większych prędkościach wibruje kierownica.

 

Lakier ma już swoje lata, gdy popada deszcz (A jeżynka stoi pod blokiem) brudna deszczówa nie spływa z lakieru tylko paruje i każda kropla zostawia brudne ślady.

 

A gdy przekraczam 100 km/h robi sie dość głośno (teraz już da sie rozmawiać przy 120 nie podnosząc głosu, wcześniej było to nie możliwe.

 

Zawieszenie jest dość awaryjne ,troche kasy w to władowałem.

 

 

A tak poza tym super autko w silniku jeszcze nic nie robilem, niedługo będe musiał wymienić uszczelke pod pokrywą zaworów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...