Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Słabo wydajna klimatyzacja Uzupełnij czynnik chlodzący,sprawdź połaczenia,obejrzyj sprężarke,skraplacz. W P11 klima bardzo dobrze chłodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 (edytowane) 1 maluch kazdy zna 2 calibra niestety w ciągu 3 lat to jak bym zliczył to głowa więcej pod maską niż za kierownicą 3 p10 sr 20 niezawodna dolatałem prawie 300tys i sprzedałem 4 carisma Glx 1,6 zalety w trasie robię 520km bez tankowania na 36 litrach gazu . 5 p11 sr20 obecnie Fajne autko jak na tą pojemność mało pali zapitala doskonale trzyma się w zakrętach Zero rdzy wszystko suche nic nie ulane dobrze wyciszony wystarczy dbać i autko niezawodne. Mam klimke i szyberdach co mnie bardzo cieszy i co ciekawe to przy całkowicie otwartym mozna lecieć 100km/h i cisza Pozdrawiam. Edytowane 4 Lipca 2013 przez Vito8282 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArriS Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Auto posiadam o kilku dni. Przesiadłem się z Vectry A. Troszkę inne auto. I co mnie wkurza...promień skrętu jak u każdego prawie. Czasami się zmieścić gdzieś to jest problem...klima działa ok, na zawieszenie też nie narzekam jakoś. Nie powiem nic o jego awaryjności póki co, auto mam kilka dni, ale fajnie się je prowadzi, dziury nieźle zbiera, nie jest jakiś głośny jak niektórzy piszą...promień skrętu tylko mnie martwi i opinie ludzi o drogich częściach Coś kiedyś pewnie nawali, więc z tego co piszecie, to trochę zapłace... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawel_94 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 W mojej primerce najbardziej nie lubie karoserii ,która bardzo słaba a ostatnio trochę jeszcze poobijana... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko70 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Tak jak w temacie mam primerke 1,8 16v 2000 lift najgorsze jest przednie zawieszenie zawsze cos skrzypi piszczy i cholera wie czemu gorne wachacze wymienione i dalej cos skrzeczy !!!!! Masakra Co do silnika to pracuje rowniotko i cicho majac zamontowany gaz to troszke glosniej pracuja wtryski gazowe Brc Ogolnie jest super autko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RONIN8X8 Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Jeżdżę primerą P10 2.0 egt już 15 lat. Nie wiem czy ten model jest odpowiedni do opisywania ogólnie Primer, ale muszę powiedzieć że samochód jest godny polecenia. Przez ten czas nigdy nie miałem awarii na drodze. Mam pewność że wsiadam, zapalam i dojadę tam gdzie akurat chcę. Ekspoatacyjenie miałem problemy tylko z łącznikami stabilizatorów i rzadziej ale też z wachaczami. Reszta działa, nie skrzypi i daje troche frajdy z jazdy. Spalanie na trase 8 l. po mieście ponad 10l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gt40 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Mam wersję 2.0 16V Denerwuje mnie lusterko kierowcy, którego nie można ustawić w żaden sposób tak żeby choć troche więcej widzieć drogi a nie tylko 3/4 auta. No i przydałby się 6 bieg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolmar89 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Najbardziej denerwujący jest bardzo duży promień skrętu, chociaż idzie się do tego przyzwyczaić. Fotele w standardowej wersji P11.144 wygodne, ale trzymania bocznego nie ma w ogóle. Trochę denerwujący i niewygodny plastikowy podłokietnik. W CD20T niska kultura pracy silnika. Poza tym fajne autko. Godne polecenia, mało awaryjne. A co do przedniego zawieszenia to nie narzekam. Przez 50 tys. km wymieniałem tylko raz górne wahacze na Febi bilstein i łączniki stabilizatora i było ok. Chyba po prostu nie ma co oszczędzać na częściach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Trochę denerwujący i niewygodny plastikowy podłokietnik. W CD20T niska kultura pracy silnika. 1) Kolega obszył go skóra 2) Co masz na mysli niska kultura pracy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 pewnie ma na myśli, że jeździ dieslem pozdrawiam również z diesla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 mi auto musi smrodzic i klekotac. To podstawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyo Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 (edytowane) 1.Rdzewiejąca karoseria 2.Mega duży promień skrętu 3.Słabe wyciszenie kabiny 4.Ergonomia kokpitu, kolano w środkowej desce rozdzieczej, ciężko przez to zająć optymalną pozycję za kierownicą. 5.Za nisko siedzący tył (ale na to jest już odpowiedni patent na szczęście ;-) ) 6.Kiepskiej jakości ksenony. A z rzeczy eksploatacyjnych: 1.Często padające wachacze górne, 2.Pękające półosie pod tłumikiem drgań 3.Łożyska zwrotnicy 4.Mechanizm wycieraczek z pękającymi plastikowymi tulejami 5.Przepływomierz 6.... Pewnie jeszcze by sie tego troche znalazło ale nie ma aut bez wad.. A 13letnie auto musi miec juz swoje bolączki...Więc nie ma co przesadnie narzekać,tylko nie zwlekac z eksploatacyjnymi naprawami a primerka sie odplaci względną niezawodnością. Edytowane 17 Stycznia 2014 przez voyo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 1.Rdzewiejąca karoseria 2.Mega duży promień skrętu 3.Słabe wyciszenie kabiny 4.Ergonomia kokpitu, kolano w środkowej desce rozdzieczej, ciężko przez to zająć optymalną pozycję za kierownicą. 5.Za nisko siedzący tył (ale na to jest już odpowiedni patent na szczęście ;-) ) 6.Kiepskiej jakości ksenony. A z rzeczy eksploatacyjnych: 1.Często padające wachacze górne, 2.Pękające półosie pod tłumikiem drgań 3.Łożyska zwrotnicy 4.Mechanizm wycieraczek z pękającymi plastikowymi tulejami 5.Przepływomierz 6.... Pewnie jeszcze by sie tego troche znalazło ale nie ma aut bez wad.. A 13letnie auto musi miec juz swoje bolączki...Więc nie ma co przesadnie narzekać,tylko nie zwlekac z eksploatacyjnymi naprawami a primerka sie odplaci względną niezawodnością. Nie wiem czy masz inny odnośnik lub jeździłeś innym samochodem w przeszłości,lub masz po prostu jakiś inny model ale z kilkoma "wadami" nie moge się zgodzić 1) Mam z 2001 i nie mam ani jednej kropeczki rdzy. Nigdzie nic nie jest skorodowane,a auto od 2 lat trzymane jest w blaszaku. Lifting poprawił ochrone antykorozyjną. 3) U mnie zaczyna sie szum, przy 150km/h dopiero. Do 130-140 jest porównywalnie z passatem b5. 4) Mam 191 cm wzrostu,waże 97 kg i potrafię zająć bardzo wygodną pozycje za kierownicą. Nogi mam długie jak tyczki a mimo to wygodnie się siedzi 1a) Mój ma 2 wachacze wymienione przy 130 tys na oryginalne we Francji- na liczniku 190xxx- ten temat to akurat proste do rozwiązania- oryginalne części i jest spokój. A z reszta jak najbardziej się zgadzam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sz@tynbury Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 (edytowane) - średnica zawracania - małe lusterka - słabe wytłumienie wnętrza - przeciętne światła - długie przełożenia skrzyni oraz długa droga lewarka do zapięcia biegu - podłokietnik jest a jakby go nie było - oczywiście sworznie wycieraczek - zarówno w mojej jak i ojca nyskach trzeszczy kokpit w tym samym miejscu jakby pod schowkiem pasażera - przepalające się żarówki zegarów/przycisków - parowanie szyb, chociaż niedawno wymieniłem filtr kabinowy i nie pamiętam już czy jeszcze wtedy były deszcze, czy już nastały mrozy. W każdym razie teraz mam spokój, wszystko się okaże gdy znowu popada. Edytowane 26 Stycznia 2014 przez Sz@tynbury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho_z Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Ja kupiłem Primekrę P10 w ciemno, nigdy wcześniej nie miałem japońca a same Ople. Złego słowa o niej powiedzieć nie mogę bo to na prawdę fajne autko w dodatku dobrze wyposażone i dość komfortowe. Niestety wczoraj się sprzedała... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio467 Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 komfort jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejwiszcze Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Mam Nissana Primerę Hatchback 2.0 TD. Zalety: - Zawsze będę chwalił klimę i ogrzewanie! naprawdę jak na diesla bardoz szybko samochodzik zaczyna grzać lub chłodzić :] - Bagażnik ponad 500 L! - Komfort jazdy - Siedzenia Wady, ale takie małe : - blacha - no niestety ...rdzewieje to nismo nie widzieć czemu.. - elektryka - kto to widział żeby po 150 k przebiegu padło oświetlenie na zegarach :] Pozdrawiam szczęśliwych posiadaczy nismo! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
John Doe Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 (edytowane) Wiele zapewne nie wniosę ale rzucę kilka uwag w klimacie tematu ,tak po 400 km odnośnie WP P11.144 2.0D : -jakiś taki mało poręczny w manewrowaniu -ciężko przywyknąć do rozmiarów i ograniczonej widoczności do tyłu -dobrze że jest hak - czujnik parkowania, jeszcze niepewnie się czuję cofając -słabe podświetlenie w dzień/brak kontrolki świateł mijania. -pęcherze na nadkolach i ruda w dole drzwi (ale to w końcu dość wiekowe). Dziur na wylot jeszcze nie stwierdzono -niewygodny podłokietnik/uchwyt na napoje za krótki i za nisko. -przeciętna jakość wnętrza na tle konkurencji. -drgania na postoju oraz lewarka zmiany biegów, co może rozwiąże wymiana poduszek. -nie ma uczucia jazdy turbo dieslem, nie słychać turbiny i nie czuć jej działania - niby pracowity muł ale podobno nie abstynent -trochę głośny -podobno znikoma podatność silnika na próby dodania mu wigoru, w takim VW TDI wystarczy program,wtryski i już z 90KM robi się 120KM czy ze 110KM-140KM a potem jak ktoś ma za dużo kasy to większe turbo, pompa,IC itd -zawyżający o 8-13 km/h prędkościomierz i fantastyczne (max 5.0l/100 km/h)dane dotyczące spalania podawane przez komputer pokładowy. Edytowane 26 Grudnia 2014 przez John Doe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K.S. Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Przede wszystkim rdza z tyłu progów. No i lubią brać olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marysia Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 K.S.Mam primerę 2000r po lifcie która nie bierze oleju.Od 2009r na dolewkę zużyłam półtora litra. dobrze byłoby nie powtarzać plotek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brylant13 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Niektórzy widzę mają wymagania do aut prawie sprzed dwóch dekad aby były jak aktualne samochody z salonu oraz żeby miały nie wiem co. Te auta w porównaniu do konkurencji wypadają naprawdę dobrze i jest ich sporo na drogach w PL przede wszystkim ze względu na ich zalety. A te wady wymieniane to głównie pierdoły, których aż nie wypada wymieniać w autach w przedziale cenowym 4-8 tyś pln. Za taką cene mamy "taksówkę" która zawiezie nas od pkt a do pkt b, nie tylko po mieście a także na trasie. Mój egz. na przykład jezdził w Niemczech do ok 200 tyś km, potem auto zrobiło kolejne 150 tyś w PL, gdzie ówczesny właściciel dbał o to aby wszystko było serwisowane i wymieniane na czas, koszty części i ich dostępność jest na naprawdę dobrym poziomie. Poprzednia P11 GT tamtego właściciela przejchała grubo ponad 600 tyś km i będąc wciąż jeżdzącym egzemplarzem została sprzedana na części, więc jezdzi w kawałkach gdzieś po PL. To tak w ramach ciekawostki dla osób narzekających na Primery. Auto w moich rękach na razie dostało parę nowych części eksploatacyjnych i nie sprawiło żadnych problemów. Cieszy jazdą i chciałbym aby było tak dalej dla mnie Primera ma dużo więcej zalet niż wad i w autach z jej epoki znajdziemy tych wad o wiele więcej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil181 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Przyszła zima,mrozy wszystko, trzeszczy,plastiki jak w przegubowym ikarusie troche to wkurzajace,ale znalazłem na to sposób, radyjko głosniej i do przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 wkurza mnie to że niema p13!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glu4Tech Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 (edytowane) Jedynie siedzenie za kierowca nie można regulować (gora dol) sedzenia (p12- nw jak w innych) Edytowane 1 Lutego 2016 przez Glu4Tech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grad74 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 (edytowane) Ja mam moją Primerkę (P11 kombi 2000r) od 2009 roku. Kupiłem ją przy stanie 150 kkm teraz ma około 220kkm. Lubię ją za to że w tym czasie niczego przy tym aucie nie robiłem. Tzn wymieniłem takie rzeczy jak klocki hamulcowe, rozrząd na początku, i w między czasie osłony obu przegubów ale to tylko to. Nigdy , ale to nigdy mi nie stanął!!! No i najfajniejsze, że kiedyś jak miałem możliwoś kupic 700 litrów rzepaku (które oczywiście jednorazowo upakowałem i przewiozłem tym autem) , to autko w czasie tzw ciepłych okresów roku w dwa lata bez zająknięcia wyjeździło mi "frytki" . Dodatkowo super działa i klima i ogrzewanie (koledzy mi nie wierzą że nawet w duże mrozy silnik nagrzewa mi się "do pełna" na dystansie 2 kilometrów). O właściwościach jezdnych się nie wypowiadam, bo nie lubię jeździc szybko, co nie znaczy że zamulam auto, ale nie narzekam. Edytowane 4 Lutego 2016 przez Grad74 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.