Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Zalety i co lubicie w swoich Primerkach?????


Gość Scyzor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jak czytam ten temat to coraz bardziej mnie drażni że moja primcia się brudzi jak jeżdzi i że się pokrywa kurzem jak stoi - no skandal po prostu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżdząc po naszych pięknych drogach, denerwóje mnie w mojej p10 zawieszenie(mega twarde), wczesniej jeżdziłem suniakiem n13 - jazda była miód jak poduszkowcem:)

 

p.s.

polskie drogi to katorga dla naszych autek:(

za to pewnie raj dla mechaników:)

 

Pozdrawiam!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do wstecznego czasami trzeba 2 razy wcisnąć sprzęgło

też tak mam :/

 

ja też to mam...a myślałem, że to tylko u mnie tak jest :D

A najbardziej denerwuje mnie to, że jak mam coś zrobić w środku to aż strach "chwyta" jak trzeba ściągnąć jakiś element plastikowy...pęknie...nie pęknie...pęknie...nie pęknie...i nagle....o w morde...nie pękł :diabel: :D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja nielubię w swojej tego ze.. jest tak bogato wyposazona i ze widze tą zazdrość na twarzach... buuuu :))
a cóż za wypasik tam masz??

 

mnie denerwuje schowek - tylko on trzeszczy.

widoczność do tyłu kiepska sedan, nigdy nie wiem czy w coś walnę czy nie. Teraz wiem, dlaczego była taka poobijana jak ją kupiłem ;)

i jest troche mułowaty ten 2,0 TD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Ja natomiast 3 tygodnie temu kupiłem P11 z 2002 roku, 2.0td. ( liftback )

Jak na razie podoba mi się wszystko, może poza jednym.

Mianowicie spodziewałem się trochę wiekszej dynamiki po tym silniku. Ale i tak jest ok.

Potrzebowałem autka dla 4 os rodziny a nie wyścigówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widoczność do tyłu kiepska sedan, nigdy nie wiem czy w coś walnę czy nie. Teraz wiem, dlaczego była taka poobijana jak ją kupiłem

i jest troche mułowaty ten 2,0 TD

to czemu nie załozysz czujników cofania? jak kupiłem za 200 zł + 15 zł na farbe motipa do FSO na kolorku nie widac róznicy , cała impreza wydaje sie zarówno praktyczna jak i szykowna .....a wiesz jak cieszy gdy patrza na to koledzyt z golasowatych audi 80 b4?

 

[ Dodano: Sro 20 Cze, 2007 14:02 ]

aha jeszcze jedno nawiozujac do tematu juz mnie nic w mojej primerce nie denerwoje oprócz skrzypiacego lewego wachacza:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widoczność do tyłu kiepska sedan, nigdy nie wiem czy w coś walnę czy nie.

 

dlatego teraz mam hak :)

 

A ostatnio brakuje mi jedynie jakiejś niezłej blondyny którą można by wozić w Primerce ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:one: Nie wiem czy tylko ja tak mam ....ale mnie denerwuje to że po wylaczeniu zapłonu elektryczne szyby nie reagują . Nie mogę się przyzwyczaić - co podjeżdzam na parking i wyjmę kluczyk ze stacyjki to przypominam sobie o nie zamkniętych szybach i "dawaj abarot" kluczyk w stacyjkę i zamykam szyby. Wkurza mnie to jak cholera :kosci:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:one: Nie wiem czy tylko ja tak mam ....ale mnie denerwuje to że po wylaczeniu zapłonu elektryczne szyby nie reagują . Nie mogę się przyzwyczaić - co podjeżdzam na parking i wyjmę kluczyk ze stacyjki to przypominam sobie o nie zamkniętych szybach i "dawaj abarot" kluczyk w stacyjkę i zamykam szyby. Wkurza mnie to jak cholera :kosci:

 

To zamontuj sobie modul domykania szyb i polacz go z alarmem jak masz i wtedy po wlaczeniu alarmu szybki sie zamkna.

 

 

POZDRAWIAM.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej P11 póki co raczej drobiazgi, ale sobie ponarzekam:

 

1. wysokość podłokietnika kierowcy robiony na wymiar chyba dla przeciętnego azjaty (od czasów P10 jeszcze tego nie poprawili... :029: )

 

2. gorsze prowadzenie od P10 - odczuwalne przy pokonywaniu zakrętów (belka z tyłu)

 

3. wsteczny muszę nieraz wrzucać po 2 razy żeby wszedł, jedynka też mogłaby lepiej wchodzić. W 17-letniej Corolli znajomego biegi można zmieniać jednym palcem :zly2:

 

4. spryskiwacze przedniej szyby leją jak chcą. Nie mogę tego za cholerę wyregulować.

 

5. Bagażnik w sedanie duży, ale włożenie do niego wózka dziecięcego wymaga nieco samozaparcia (mały otwór załadunkowy). W P10 było trochę łatwiej. No, ale to już chyba moja wina, trzeba było kupić sobie hatchbacka albo kombi.

 

6. Obawiam, się że w przypadku zawieszenia z przodu czekają mnie niedługo wydatki, czyli podobnie jak w P10. Ale w tym punkcie to już pozdrawiam drogowców :699:

 

I oby tylko tyle zostało, bo plusów jest dużo więcej niż minusów.

Szkoda, że Nissan nie robi już takich aut :( , bo następny chyba już Nissan nie będzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobija mnie:

 

Promień skrętu jak w TiRze z PRZYCZEPĄ.

 

promien skretu jest przyblokowany w trosce o przeguby :)

 

one: Nie wiem czy tylko ja tak mam ....ale mnie denerwuje to że po wylaczeniu zapłonu elektryczne szyby nie reagują . Nie mogę się przyzwyczaić - co podjeżdzam na parking i wyjmę kluczyk ze stacyjki to przypominam sobie o nie zamkniętych szybach i "dawaj abarot" kluczyk w stacyjkę i zamykam szyby. Wkurza mnie to jak cholera

 

 

 

To zamontuj sobie modul domykania szyb i polacz go z alarmem jak masz i wtedy po wlaczeniu alarmu szybki sie zamkna.

 

 

jest wtedy pewien minus, nissan nie przemyslal wczesniej ze bedziesz chcial zamykac wszystkie szyby naraz bez chodzącego alternatora - to bedzie spore obciazenie dla akumulatora

ale bedzie trzeba to załozyc, domykanie szyb i szyberdachu bez przekreconego kluczyka w stacyjce potrafi wkurzyc z samego rana jak spiesze sie do pracy ;)

 

 

brak klimy w moim egzemplarzu slx, no powinna byc ! wtedy na te szyby bym sie nie wkurzal :P

 

i jeszcze jeden minus - made in UK :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bartosz_P11
Dobija mnie:

 

Promień skrętu jak w TiRze z PRZYCZEPĄ.

 

j w

dodalbym jeszcze to wybieranie nierownosci ale francuz to nie jest i dobrze bo z warsztatu bym nie wyjezdzal :)

 

pozdrawiam bartosz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GENERALNIE fajne autko z tej P11 2TD.Wady to zakres regulacji kierownicy, nietrwałe wahacze,przepalające podświetlenie zegarów i kontrolek,kłopoty a właściwie trudne odpalanie ciepłego silnika,mało wydajna klima może troche ciasno za kierownicą szczególnie zimą/kurtki/ ale to wynika z pierwszej wady.NA SZCZęśCIE ZALET JEST ZDECYDOWANIE WIęCEJ.Przy normalnej eksploatacji diesel nie do zajezdzenia i cały szereg naprawde trwałych elementów-200 000km i nadal oryginalne tarcze i amortyzatory z przodu ,nie ruszane silnik/ poza rozrzadem /sprzęgło ,tylne bębny.Zaletą bezsprzeczną jest olbrzymi kufer w haczbeku i brak ELEKTRONIKI.Chciałbym znów P11 tylko o przebiegu 200 000kmmniejszym. :D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W P11 drażniące jest dramatyczne przekłamywanie prędkościomierza + 8-14%... w zależności od prędkości.

 

P10 i P11 - tragiczne hamulce tarczowe z tyłu, zarówno ręczny jak i nożny, demontaż kolektorów siły hamowania sprawdza sie tu dobrze ale rękawa nie poprawia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W P11 drażniące jest dramatyczne przekłamywanie prędkościomierza + 8-14%... w zależności od prędkości.

To prawda ostatnio jeżdżę trochę z GPS-em i jak licznik Primery pokazuje np. 100 km/h to na ekranie GPS predkość 92. A im wyższa prędkość tym różnica większa. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba u mnie reczny jak dobrze szarpne to kola stana na suchym asfalcie, wiec ja nie narzekam a i jeszcze moglbym go podciagnac bo rekaw dosc wysoko idzie, tak wiec moze musisz zaciski dobrze przejzec-jest tam taka jedna oska i jak ona ma luz to reczny ciezko chodzi i slabo lapie.

 

 

POZDRAWIAM.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm z tym rękawem, klocki ferodo, tarcze Zimmerman, tłoczki oczyszczone nasmarowane nowe uszczelniacze i d*pa blada... może linki trzeba zmienić na nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niski podłokietnik, za niskie ustawienie pasów (w najwyższym ustawieniu), brak klimy u mnie, brak możliwości wymiany żarówki prawego przedniego migacza w egzemplarzu z ABS i wklejanymi brewkami, brak dodatkowego przełącznika otwierania szyby w drzwiach pasażera, brak podświetlenia zegarka i guzików na środkowej konsoli (zepsiute), mało mocy (conajmniej 180 KM winno być).

 

Poza tym jest super - tylko kasy mało bo bym go dopieścił. Chociaż z drugiej strony rozsądniej będzie kupić coś nowszego, mocniejszego, w kombi, z silnikiem 1,9 turbo, marki Volvo...ale Nissan i tak jest niezawodny i bardzo dobrze się nim jeździ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...