Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Jakie opony MT - poradzcie proszę.


regwit
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ja mam 30 bfg  at i jest luzik, gdybym teraz miał brać to brałbym 31. Felgi -10 aluski mam w garażau do malowania, ale zakładałem żeby sprawdzić. Tył no problem a przód to tak na styk z obrysem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie strasz Witka, bo pomyśli że jakąś ostrą przeprawę na maja szykujesz ... :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej felgi -15ET i 32X10,5 :D

 

a ty nie zapominasz że my w centrum to mamy miejscami asfalt ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oponki fajne, żałuję trochę że AT kupiłem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie jeździłem na takim rozmiarze. Hubert czemu 16? W stosunku do gumy 15 - średnica zewnętrzna koła pozostaje taka sama, mniej jest tylko gumy (czy się mylę?)

 

W/g przelicznika 245/75/16 ma średnicę zewnętrza koła mm 774 , a 30/9,5/15  762 - czyli w przypadku R20 i ilości miejsca na kolo z przodu -  bezpieczniej? To już lepeij chyba 255/70/16. Sprawdźcie mnie czy dobrze kombinuje, bo zaczynam widzieć mgłę.... :shifty:

 

 

 

Przymierzałem 31x10,5x 15 i były zdecydowanie za duże. I do tego felga - 25. Jak rozumiem, felga -  10 to mniejsze odsadzenie, czyli felga (koło) będzie bardziej "schowane" w nadkole.

 

Felgi ze sklepu opony 4x4 - czy chińskie?  - zapewne...

 

 

cyt: nie strasz Witka, bo pomyśli że jakąś ostrą przeprawę na maja szykujesz ... :thumbsup: - Lemmy - im gorzej, tym lepiej

 

Witas

Edytowane przez regwit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31x10,5x31 nie jest za duże... jest idealne do uniwersalnego auta...

 

potrafi to jeździć w terenie, ale jeszcze nie zapomina jak się jeździ po asfalcie

 

acz wymaga liftu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam obecnie 255/70/16 ,mysle o założeniu  265/70/16 ,

wzrokowo wydaje się że wejdzie ,ale jak ktoś to przerabiał to proszę o podpowiedż czy da rade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do T1 wchodzi bez problemu, ale z tego co czytałem to w T2 juz trzeba coś się pozbyć lub podciąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie - wymaga liftu. Mam inne rzeczy do zrobienia.

 

Panowie nie dywagujmy: Czy  BFG Km2 30x9.5r15  na feldze 15x7 et-10

 

Wlezie, czy nie?

 

Bo: opcja to 255/70/16.

 

Zatem ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie jeździłem na takim rozmiarze. Hubert czemu 16? W stosunku do gumy 15 - średnica zewnętrzna koła pozostaje taka sama, mniej jest tylko gumy (czy się mylę?)

 

zgadza się,

16 tylko z tego powodu że możesz sobie wybierać w szerokościach prawie dowolnie 225, 235,245, 255, 265 ? i profile tez sa 70, 75,80,85 moim zdaniem jest znacznie większy wybór niż na 15

patrole jeździły na 7J15 et-7 - nie ma porównania do chinśkich ... tylko otwór centrujący inny.

i nie dywagować tylko można upolować po taniości ze starymi kapciami 10r15 gratis, zobaczyć jak to się sprawdza, potem zmienić zupełnie, albo zmienić opony a felgi do proszku jak będzie ok.

tylko uprzedzam otwór centrujący w patrolach jest większy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 z et -10 wejdzie bez problemu i będzie opona równo z obrysem albo pare mm wystawać z przodu, bo tył git. Przynajmniej u mnie, a mam troszeczkę podkręcony przód.


piszę, że może wystawać bo jednak budowa opon  jest różna. U mnie BFG AT 30 tył się mieści, przód jest ok na tyle, że policja się nie przyczepi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie dzięki za rady. Serio.

 

cyt: patrole jeździły na 7J15 et-7 - nie ma porównania do chinśkich ... tylko otwór centrujący inny. - masz absolutnie rację, problem jest tylko w tym, że felg nie kupuję sam, a dostałem warunek, że mają być nowe, na f-rę i tanie (w budżecie). Albo takie, albo żadne.

 

Zobaczymy jak wycenią mi 16". Jeśli będzie znacznie drożej, to będzie 15 i będę się cieszył jak dziecko...

 

pozdrawiam Was serdecznie  Witas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

felgi mają być proste, lub też dać się wyprostować...nie muszą być nowe

musisz mieć wizję, jak będą wyglądać po renowacji ... jeśli ta wizja Cię zadowala - będą zajefajne ... tak właśnie powinno budować się auta

choćby i nowa, ale "brzydka" felga potrafi zepsuć samopoczucie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi się fajnie udało kupić fele do poprawki aluski od kolegi z patrola et-10 całkiem spoko wzór za 400zl :D miało polecieć w proszek ale chyba poliuretan będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam obecnie 255/70/16 ,mysle o założeniu  265/70/16 ,

wzrokowo wydaje się że wejdzie ,ale jak ktoś to przerabiał to proszę o podpowiedż czy da rade

W moim zaraz po kupnie były at 265/70/16 wlazują tylko na maksymalnie podniesionym na drążkach. Nigdzie nie haczyło ani nie obcierało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lemmy, to , że felgi maja być nowe, to nie mój wymysł ani fanaberia. Po prostu, taki zakup wiązany... długo by tłumaczyć :rolleyes2: .

 

Mam stare felgi, ale sa za wąskie. Gdyby tylko pasowały nie tarciłbym kasy na zakup innych. Ba... gdyby dało się jeżdzic tylko na oponach bez felg... albo na piastach...

 

albo tak:

 

 

Choć z drugiej strony... Lans to teraz ważna rzecz :punk:

Edytowane przez regwit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nowe chińskie wcale nie będą lepsze ani bezpieczniejsze niż porządne, markowe choć trochę poobijane

dowiedz się ile kosztuje piaskowanie i malowanie kompletu i poszukaj czegoś fajnego, porządnego...opony nie uciekną, kupisz jak będziesz miał felgi, a może wszystko w komplecie się trafi

 

778d1bc48a3d3fac.jpg

7a0cc1f7b2d53532.jpg

 

teraz zobacz CZYM dla auta są koła, felgi ...   :whistle:

na te wcześniejsze nie mogłem patrzeć, a teraz się "haham" od ucha do ucha ... 

tak na marginesie : te alu 15x7" et na + ale nie pamiętam ile ( 15, 20, 25 ?)  są z gumami w komplecie do sprzedania ; jedna minimalnie różni się od pozostałych trzech

Edytowane przez lemmy69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawda jest taka że komplet fajnego aluminium można wyrwać z allegro w cenie od 5 stówek... na miłym, ujemnym et...

 

tylko trzeba powiedzmy z miesiąc cierpliwości...

 

ja z perspektywy czasu żałuję że nie miałem w sobie tyle cierpliwości i kupiłem 4terrain'y...

 

niby dalej proste, i trzymają się... ale są takie... zwykłe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 cale... To już sporej rzeźby wymaga... Lift przodu z podkładki, spory lift budy albo duże wycięcie nadkola... 11,5 cali szerokości tez może sprawić problemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie

 

A co myślicie o takim patencie?

 

http://allegro.pl/komplet-felg-chrom-jeep-frontera-toyota-isuzu-8j-i3919834257.html

 

Szersze na tył, lepsza trakcja, jest miejsce, węższe na przód. ET - 6 powinno być akurat. Martwi mnie szerokość felgi  8J. Czy nie będzie opona spadać 30x9.5x15 - nie powinna, ale opona bardziej się rozloży  - czy to dopuszczalne przy naszych napędach?

Edytowane przez regwit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...