hugh_h Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 niestety to mocno niewskazane wyjdą inne obwody opon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regwit Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Ech........ no i d..a Ale gyby felgi były tej samej szerokości, ale o różnym ET, to by się mogło sprawdzic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 Sztywny napęd przód/tył opony muszą być identyczne - to nie smart z napędem na jedna oś że dajesz z tyłu szerokie walce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regwit Opublikowano 7 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 I z DRAGSTERA nici... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 No dokładnie, to nie ta dobranocka. I MT-ek na tył bo podstawowy napęd na tył a AT-ek na przód to też z bani rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mich007 Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Witajcie; w temacie opon: Czy ktoś jeździ na Goodyear Wrangler Duratrac 235 r15? Potrzebuje zmienc opony na "bardziej" MT: jazda po błocie, lesie, ale też po asfalcie - raczej amatorsko niż profesjonalne błoto. Czy te opony byłyby optymalne, BFG k2 wydają się niezbyt szosowe, nalewki ISA DAkAR również...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qubuś Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 kolego z forum jeep.org słyszałem, że duratrac jest bardzo dobrą oponą i nawet dobrze radzi sobie zimą. Jedyny minus o jakim była mowa to, że podobno szybko się zużywa. Jakby coś to dzisiaj na allegro widziałem bfg MT stary model w szukanym rozmiarze za 650zl komplet w niezłym stanie KM2 raczej wszyscy chwalą podobnie jak cooper STT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 MTek z zasady jest niezbyt szosowy... km2 nieźle robi w błocie, da się tym jechać po asfalcie... oczywiście należy pamiętać że ma się na kołach MTeka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinic112 Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Witajcie; w temacie opon: Czy ktoś jeździ na Goodyear Wrangler Duratrac 235 r15? Potrzebuje zmienc opony na "bardziej" MT: jazda po błocie, lesie, ale też po asfalcie - raczej amatorsko niż profesjonalne błoto. Czy te opony byłyby optymalne, BFG k2 wydają się niezbyt szosowe, nalewki ISA DAkAR również...... popatrz na mtka Kumho, mam u siebie 235. Są ciche na asfalcie i na mokrym trzymają. W błocie całkiem dobrze, na piach za wąskie, na śniegu słabo, im głębszy tym lepszy. Co do zużycia to ciężko powiedzieć bo użytkuje pół roku. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosssssa Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Ja mam u siebie BfG MT "jedynki" i w terenie robią jak złe na trasie cicho nie jest, ale żeby jakoś strasznie głośno to też nie. Rozmiar 235/85/16 Brat ma w Gelendzie BfG MT KM2 i są cichsze na asfalcie, a w terenie robią chyba ciut gorzej od moich. No i trzeba pamiętać, że auto ładnie poszło w górę bo to już 32" ale straciło z dynamiki w trakcie jazdy po asfalcie (średnica i masa robią swoje) Ostatnio byliśmy w terenie i był w szoku co Tyran robi na tych oponach Co do zużycia opon to słyszałem że "jedynki" prawie w ogóle się nie zużywają, a KM2 to nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mich007 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Dzieki za odpowiedzi . Jak cos kupie i pojezdze to podziele sie "doswiadczeniem" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redwater Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Ja wybralem KM2 i to nie dlatego, ze jest najlepsza, bo sa lepsze, tylko dlatego ze w razie W mozna w kazdej chwili dokupic nastepna. Wszedzie sa dostepne i w kazdych rozmiarach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 To ja mam pytanie czy spotkal się ktoś z oponą Nexen Roadian MT. Myślę o takich w standardowym rozmiarze 235/75/15. Mają fajną cenę a bieżnik wygląda dla mnie dość agresywnie. Są teraz po niecałe 1100 pln z dostawą za 4 szt oczywiście nowe. Będę wdzięczny za ewentualne uwagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 (edytowane) Na drążkach jest trochę obniżony od tego co kupiłem bo był wykręcony prawie na maxa, ale dużej różnicy już nie będzie. jaki Ty masz dokładnie rozmiar Dario? Jak go kupiłem był na oponach 265/70/16 Opony w rozmiarze 30x9,5R15 to koszt 2000 niestety Edytowane 17 Maja 2014 przez gruby357 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 (edytowane) Pewnie tak tylko różnica w cenie jest okrutna, 2 raz tyle. Myślałem ewentualnie znależć coś na te moje 16 tylko to chyba mija się z celem. Ruszam temat tutaj bo najpewniej tu znajdę jakieś wyjście z sytuacji. A no i nie chcę nalewek. Edytowane 17 Maja 2014 przez gruby357 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Do sierpnia mam czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Jak będzie to tak, a bez opon już byłem ale faktycznie myślę czy 31" by nie weszły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred77 Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 A tak przy okazji opon, to zaraz po zakupie kupiłem 4 nowe opony wielosezonowe Lassa Competus tureckiego producenta. Wyszło 350zł za sztukę. Póki co całkiem fajnie się sprawują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 cooper doscoverer stt ... Enzo miał je u siebie na zlocie, sam widziałeś jak robią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 A tak przy okazji opon, to zaraz po zakupie kupiłem 4 nowe opony wielosezonowe Lassa Competus tureckiego producenta. Wyszło 350zł za sztukę. Póki co całkiem fajnie się sprawują. W sensie że powietrze nie wylatuje? :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosssssa Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Gdzieś czytałem ze do standardowego wchodzą ale 30" bezpiecznie bedzie wsadzic , chyba ze go podniesiesz o 2" to kapcie 31" jak najbardziej Ja mam u siebie 235/85/16 BfG km1 i to jest prawie 32" na seryjnej wysokości trzeba było zdemontować chlapacze z przodu teraz po podniesieniu pewnie i chlapacze by nie przeszkadzały Ale zastanawiam się czy w teren teren nie kupić szumeksów 33" 33x9,5-16 33x10,5-16 A co tam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qubuś Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Ja mam u siebie 235/85/16 BfG km1 i to jest prawie 32" na seryjnej wysokości trzeba było zdemontować chlapacze z przodu teraz po podniesieniu pewnie i chlapacze by nie przeszkadzały Ale zastanawiam się czy w teren teren nie kupić szumeksów 33" 33x9,5-16 33x10,5-16 A co tam i nie obciera nigdzie jak śmigasz po dziurach? Ile masz podniesione? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 33 cale maj sens raczej przy 12,5... ciężko będzie to upchać w nadkola Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred77 Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 W sensie że powietrze nie wylatuje? :-) Powietrze powietrzem. Ot po prostu normalne opony, jak każde inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 To może inaczej, może ktoś zrobić zdjęcie T2 z kołami 235/75/15, chciałbym zobaczyć bo Dario twierdzi że to może śmiesznie wyglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.