rosssssa Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 A ja ostatnio zachorowałem na 255/85/16 to takie 33"x10x16 fajnie już wyglądają i większe troszkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qubuś Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 Generalnie mam ujemne et -10 i skręt powinien być ok ale na maxa będą wystawać podejżewam bo 30 są na równo prawie z autem. wezmę komplet założe i zobaczę jak to będzie mam taką możliwość, ze mogę sobie na próbę założyć porobię foty jak to wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 a szerokość samej felgi wyda? to już pewnie z 8" byłoby potrzebne , inaczej balon się zrobi i tym bardziej kłopoty ze skrętem będą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qubuś Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 kolega ma te opony na standardowej feldze patrola i jest ok No dobra przed chwilą robiłem przymiarkę tych opon, a dokładniej bfg AT 32x11,5x15 na feldze 7,5cala et -25. Auto wygląda zaje...... Tyrran wygląda jak rasowa terenówka. Niestety opony nie pasują tak "plug and play" czyli jest troszkę zabawy. W moim konkretnym przypaku opony i z przodu i z tyłu wchodzą bez problemu i nawet jak na et -25 tak strasznie nie odstają 1-2cm poza obrys. Problem się robi w momencie skrętu koła, bo koło zawadza o zderzak i próg czyli w tych w miejscach trzeba ciąć. Przy zdjętym chlapaczu dosłownie delikatne cięcie z 2cm i powinno być ok. Będę się zastanawiał nad tymi oponami zobaczymy, bo planowałem tyrranem na dalsze wyprawy śmigać a obawiam się, że szerokość 11,5 cala może mocno nadwyrężyć przeguby i podnieść spalanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 (edytowane) tak, tak ... ale nie zapominaj że w terenie czy nawet hopce na czarnym koło idzie w górę, do tego jeszcze skręt ... jeśli chciałbyś sprawdzić krytyczne wychylenia koła na postoju to trzeba by na drążkach opuścić i wtedy, po oparciu o odbój kręcić sterem ... jeśli nie to w teren tarcie przy skręcie możesz wyeliminować wkręcając ograniczniki w piastach, ale wtedy wiadomo ... zresztą , do kogo ja mówię ... ja mam chyba standardowe patrolowe i na 8 cali mi wyglądają przed chwilą sprawdziłem, faktycznie 8JJ15 ET(-)20 ... ale nie patrolowe, Mangelsy jeśli Ci to w czymś pomoże to: ... kapcie 31x10,5 R15 Edytowane 22 Czerwca 2014 przez lemmy69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qubuś Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 udało mi się odszukać przykład gdzie terrano na 32 nawet robi http://forum.difflock.com/viewtopic.php?t=42852&sid=44c74953ee3c7c70814154a309f5fbf0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 te moje fele z oponami będą może na sprzedaż późnym latem, jesienią ... nic pewnego ale gdyby ktoś miał zamiar się rozglądać to informuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 A co zakładasz bulwarówki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 no ciągle się waham w którą stronę podążyć ... ale żeby nie paprać tematu to krótko: - jeśli będę sprzedawał to dam znać - o wersji glamour w temacie "kamuflaż" , ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mich007 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Witajcie, parę mies. temu pisałem o radę odnośnie opon. Temat sfinalizowany Napisałem, że podzielę się obserwacjami, więc.... Padło na standardowe 235 75 r15, Goodyeary Duratracki. Na razie przejechałem ok. 200 km po asfalcie, w terenie jeszcze nie były. Pierwsze wrażenia: po asfalcie super, cicho, nie śliskie w hamowaniu na mokrym, a dziś mokro było, naprawdę właściwości szosowe b.dobre jak na tego typu oponę, dużo lepiej niż poprzednie zimówki. W kałużach zero aquaplaningu, bieżnik ok 15mm, więc całkiem całkiem. Przy licznikowych 140 km/h (ale już na suchym ) cicho! Auto naprawdę dobrze się prowadzi, nic nie drży, jedzie równo... z wyjątkiem kolein na asfalcie, bujnęło, ale przy takiej gumie to raczej norma. Jak zrobię trochę terenu to opiszę co i jak. Na tę chwilę oponki na 5, zobaczymy co dalej. Ps. Mam do sprzedania zimówki 235 75 r15 BF Goodrich Winter Slalom , komplet 4 szt.: dwie 7-8 mm bieżnika, dwie 5-6 mm.DOT 2006 Zainteresowani proszę na priv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Necro Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 A ja powiem tak. po prawie roku jeżdżenia na 33'' jedynym mankamentem jest promień skrętu (ET tylko takie - żeby nie robić poszerzeń nadkoli). jezdze do 100km/h autostrada - spokojnie daje rade, w terenie też go nie ruszaja te koła. na dowód zdjęcia;) http://zapodaj.net/6d022be03f2a9.jpg.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qubuś Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 (edytowane) a ile ci to pali na tych 33? jaka szerokość 12,5? Daj więcej fotek bo wygląda męsko Edytowane 1 Lipca 2014 przez Qubuś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Necro Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 pali kolo 18 w takim cyklu mieszanym. dokladnie 33x12 r16 ale przy takiej gumie to różnie liczą -305/70 albo 285/75 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qubuś Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Masz więcej fotek? Może jakieś żeby pokazać jak się koła krzyżują? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Necro Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 musze porobić, jutro postaram sie wrzucić, napisz co chcesz zobaczhyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Szczerze to dziwie się że kolega jeszcze nic w terenie nie poukręcał - agresywny bieżnik i 33" zacne, ale jestem pełen obaw. Czekam na następne zdjęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosssssa Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Ja też zachorowałem na 33" z takim bieżnikiem w terenAle fundusze chwilowo nie pozwalają na zakup opon i felg żeby mieć drugi zestaw w teren Ale jak się u kogoś srawdziło to chyba zaryzykuje za jakiś czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qubuś Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 (edytowane) wygląda bardzo fajnie i bojowo, jak z mocą na takim kapciu? Edytowane 3 Lipca 2014 przez Qubuś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 5 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 a co z amorem skrętu przy 33/32 cale zakładać ,ma ktoś z was ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Pewnie przy 33 się przyda - u mnie na 31 daje rade bez - aczkolwiek są chwile że żałuje że nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Necro Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 przód i tył wygladaja tak: http://zapodaj.net/586445c9aa972.jpg.html http://zapodaj.net/022b2031c7546.jpg.html póki co nie ma zderzaków stalowych, oryginalne trzeba było troche powysuwać. wylatują wszystkie chlapacze i inne równie potrzebne elementy;) mocy pod dostatkiem, 2.7 tdi(125KM), tylko przewody podciśnieniowe wymienione na nowe - nie mogą być spękane, a z gumą wiadomo jak po latach jest. amortyzator skrętu - brak. jak sie nie jezdzi w stylu "ogień" (z paroma wyjątkami) - to raz, ze nie pourywasz, poukręcasz nic, a dwa nie wali kierownicą na wszystkie strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin316 Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Dzisiaj przyszły do mnie Wranglery Duratrac'ki w fabrycznym rozmiarze... Za jakiś czas będę mógł napisać jak się sprawują Pierwsze wrażenie jest takie, że lamelki nacięte są bardzo płytko... Kilka tys. km po asfalcie i zrobią się z nich typowe MT-eki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel084 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Ja używam cooperów stt 30/9.5 r15,jestem bardzo zadowolony,przy zakupie brałem pod uwagę bardziej wytrzymałość na przebieg jak trakcję,ale po przejechaniu 50tys,znikło 2mm gumy więc jak dla mnie super. Wcześniej miałem BFG AT i wbrew obiegowym opiniom ja nie byłem zadowolony. Ogólnie bardzo szybko znikały po 50tys.zostało mi 5mm.gumy czyli jak dla mnie do wymiany. Trakcji raczej 0 na śliskim,w błocie totalna lipa,tak jak i na śniegu. Za to cooper na śniegu pozytywnie mnie zaskoczył,nie jest to zimowka,ale robi dobrą robotę w porównaniu z BFG AT czy MT km1 bo takie też zajeździłem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 (edytowane) panowie doradźcie , zamierzam kupić opony mt , myślałem o rozmiarze 31 , przeglądając oferty natknąłem się na rozmiar 235/85/16 , z przelicznika wychodzi że są to 32cale ale węższe , 31c to na nasze 265/70/16 tu to przeliczam http://www.kilometr.com/naprawiam-t-3.html.Zastanawiam zastanawiam sie czy te 32 cale w podobny sposób obciążą auto jak 31 powierzchnia styku jest mniejsza mniejszy opór , większy obwód mniejsza siła auta wychodzi na zero , to tak na chłopski rozum ,a morze o czymś nie wiem no sam nie wiem . . Edytowane 4 Sierpnia 2014 przez dziarus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel084 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Ja mam 30"na feldze 15",31 będzie obcierać o chlapacz z przodu,a 32 nie wiem czy o ramę nie będzie tarło. Ja na twoim miejscu brałbym 31"(chlapacze można odkręcić),szersza guma=mniejszy nacisk jednostkowy co przekłada się na trakcję w grząskim terenie. A to co obciąża półosie to właśnie obwód koła,ale 32 spokojnie zniosą . Wybór jednak należy do ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.