flood Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 To jest oczywista oczywistość tylko, ponawiam pytanie, dlaczego nie zrobili 130 KM tylko 115 kiedy teorytycznie można było. Nie sądzę żeby chodziło tu o marketing tylko o jakimś sprawy techniczne. Chyba nikt nie obraziłby sie mając mocniejsze auto za te same pieniądze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeosoul Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 ja uważam że w planach jest jakiś pośredniak ... czyli np 1.2 z mocą 130-135 KM, dlatego wystartowali z mocą 115 a następny to 165KM, więc duża rozpiętość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gambiting Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 To jest oczywista oczywistość tylko, ponawiam pytanie, dlaczego nie zrobili 130 KM tylko 115 kiedy teorytycznie można było. Nie sądzę żeby chodziło tu o marketing tylko o jakimś sprawy techniczne. Chyba nikt nie obraziłby sie mając mocniejsze auto za te same pieniądze. Czy to co napisałem tutaj : http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/94485-j11-nissan-qashqai-12dig-t-osi%C4%85gi/?view=findpost&p=1017885 Nie odpowiada na Twoje pytanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 (edytowane) Moc 130KM jest zarezerwowana dla samochodów Renault i Renault nie pozwoli aby 1.2 w Nissanie miał 130KM. Te Francuskie silniki w francuskich samochodach mają większe moce. Dil był prosty my wam dajemy silniki ale wy obniżacie moc abyście nie byli konkurencją dla nas! Jeśli chcecie je z mocą fabryczną trzeba zdjąć blokadę a nie chip tunsrungować . Nie zdziwił bym się bardzo, jak okazało by się że to Renault je zblokowało na 115KM a nie Nissan. Nissan nic nie miał do gadania. A bardzo się dziwie dlaczego 1.6DIG-T zblokowali na 160 jak fabryka mu dała 190KM Edytowane 10 Grudnia 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gambiting Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Moc 130KM jest zarezerwowana dla samochodów Renault i Renault nie pozwoli aby 1.2 w Nissanie miał 130KM. Te Francuskie silniki w francuskich samochodach mają większe moce. Dil był prosty my wam dajemy silniki ale wy obniżacie moc abyście nie byli konkurencją dla nas! Jeśli chcecie je z mocą fabryczną trzeba zdjąć blokadę a nie chip tunsrungować . Nie zdziwił bym się bardzo, jak okazało by się że to Renault je zblokowało na 115KM a nie Nissan. Nissan nic nie miał do gadania. A bardzo się dziwie dlaczego 1.6DIG-T zblokowali na 160 jak fabryka mu dała 190KM To juz było poruszane w innym temacie i na pewno o tym wiesz - jak na razie nie mamy potwierdzenia że ten 1.6 w QQ to jest to samo co wkładają co Juke-a Nissmo. Chyba że ktoś ma takie potwierdzenie,to proszę mnie oświecić, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProceSS Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Moc 130KM jest zarezerwowana dla samochodów Renault i Renault nie pozwoli aby 1.2 w Nissanie miał 130KM. Te Francuskie silniki w francuskich samochodach mają większe moce. Dil był prosty my wam dajemy silniki ale wy obniżacie moc abyście nie byli konkurencją dla nas! Jeśli chcecie je z mocą fabryczną trzeba zdjąć blokadę a nie chip tunsrungować . Nie zdziwił bym się bardzo, jak okazało by się że to Renault je zblokowało na 115KM a nie Nissan. Nissan nic nie miał do gadania. A bardzo się dziwie dlaczego 1.6DIG-T zblokowali na 160 jak fabryka mu dała 190KM na jakiej podstawie twierdzisz ze silnik DiG-T jest Renault a nie NIssan ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gambiting Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 na jakiej podstawie twierdzisz ze silnik DiG-T jest Renault a nie NIssan ? Eh wkładasz kij w mrowisko,jak ostatni raz ktoś o tym napisał to Edek przez 5 stron postował o tym później. Silnik 1.2 w QQ jest na 100% silnikiem Renault który w każdym innym aucie jest sprzedawany jako TCe. A tutaj się nazywa DiG-T i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Temat bumerang,hehe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 na jakiej podstawie twierdzisz ze silnik DiG-T jest Renault a nie NIssan ? Process a gdzie ja napisałem że 1.6DIG-T jest Francuski???? Specjal for you napiszę ciekawiej. Nissan QQ J11 silnik 1.6DIG-T Japoński moc zdławiona jakiś francuskim bezpiecznikiem do 160KM Nissan Pulsar tak dla przykładu 1.6DIG-T nie będzie bezpiecznika tam moc pozostanie nie zmieniona 190KM. Process ty miałeś przecież 1.6DIG-T 190KM w Juku ja pamiętam dobrze Dochodzę do wniosku takiego że to Renault decyduje co i jak będzie w samochodach Nissana a nie sam Nissan. O silniku 1.2Tce już pisałem i się wypisałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Cześć i chwała ci za to! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Edek,skoro mówisz o tym bezpieczniku,to masz jakieś wiadomości odnośnie 1.2DiG-T? Czy też jest zdławiony ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Ja tam mogę jeszcze z 10 koni komuś oddać w zamian za to żeby ten kosiarkowy silnik dojechał chociaż do 100 tys.km bez awarii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Daj,daj nie odmawiaj daj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Nie dam, bo Ty mi nie dasz gwarancji na bezawaryjność kosiarki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 (edytowane) Edek,skoro mówisz o tym bezpieczniku,to masz jakieś wiadomości odnośnie 1.2DiG-T? Czy też jest zdławiony ? Pisałem że dzwoniłem do serwisu Nissana i serwisant potwierdził że to Francuz 1.2 Tce i jest coś grzebnięte w komputerze i jest zdławiony. Wydaje mi się że jak by znalazł oryginalny komp od Tce130 KM i wsadził do waszego 1.2 to by odżył. Co do 1.6 to oni mają taka informacje że też został zdławiony oprogramowaniem komputera i ma być ten silnik z Juka DIG-T (Ale nikt nie widział go na własne oczy bo statek z J11 1.6T płynie do polski i w styczniu zapraszają na jazde próbna ) Ale jak któryś z Panów co czeka na 1.6 i dostanie telefon że można odbierać to niech podniesie maskę i zobaczy czy aby na pewno to 1.6 DIG-T ?! O a tak składają go u wiecznie uśmiechniętych. https://www.youtube.com/watch?v=9xh5qA3T8F0 Colins jak będziesz zmieniał olej co 10.000 na syntetyk to spokojnie ci polata do 100.000km a nawet więcej z twoim stylem jazdy To jest silnik 4 cylindrowy a nie 3 cylindrowy i tam to może dociągną do 100.000km. Edytowane 10 Grudnia 2014 przez Edek01 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 (edytowane) O innych na 100% cylindrach i tłokach nie wspominając Ciekawe historie dziś w TV na temat olejów opowiadali fachowcy. Np. błędem jest wymiana przed zimą syntetyków i ich zbyt częsta wymiana (zimą nowiutki olej szybciej dostaje "dolewki " paliwa i wody z wiadomych przyczyn. Syntetyk :dociera" się do danego silnika.. Za to wymiana mineralnego jak najbardziej przed zimą. I wiele takich informacji. Edytowane 10 Grudnia 2014 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Colins jak będziesz zmieniał olej co 10.000 na syntetyk to spokojnie ci polata do 100.000km a nawet więcej z twoim stylem jazdy To jest silnik 4 cylindrowy a nie 3 cylindrowy i tam to może dociągną do 100.000km. Ooo, widzisz Edziu jak udało mi się Ciebie podpuścić - zaczynasz bronić francuskich silników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Colins ja ich nie bronie pies ich ganiał i te ich wyroby. Manix myślisz że komuś by się chciało dawać inne tłoki z pierścieniami do tego samego silnika ,cwaniaki dali ale inny komputer . Co do 1.6 to sprzedawca zachwalał że nowe tłoki z pierścieniami dali a ja go się zapytałem od razu bo mi się przypomniało ,takie same usprawnienia jak wprowadziło Renault od 2003r w silnikach QG 1.5,1.8 DE a tam dali super wspaniałe pierścienie z PLASTELYNY?? człowieka zatkało i już nie odetkał się. Co do wymiany oleju i kiedy to powinno go się wymieniać, to najlepiej na Wiosnę jak ja to robię ,ale jak komuś wymiana wypada w zimę to co ma zrobić?????? A może każą czekać z wymianą do Wiosny i dalej jeździć na przepaleńcu rozrzedzonym z paliwem ???? Ja wole nowy olej z domieszką paliwa niż stary przepalony z domieszką paliwa dlatego że nowy olej sobie poradzi nawet z domieszką paliwa a przepalony już nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Oj Edziu, Edziu. Ja odpuszczam, bo Ciebie i tak nic ani nikt nie przekona. Jednocześnie cieszę się, że w naszym narodzie żyje tylu mitomanów, którzy wierzą w jedynie słuszne marki. W ten sposób mamy czcicieli VW, mamy wyznawców Toyoty czy tych, dla których bez gwiazdy nie ma jazdy. Dzięki nim ja mogę kupić sobie TANIEJ fajne, dobre i równie bezawaryjne auto z silnikiem francuskim bądź nawet całe auto francuskie. Bo francuskie są fajne, a po francusku, to już całkiem miodzio. PS. Kiedy stajemy na 1/4 mili by porównać nasze style jazdy? 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 (edytowane) Manix nie zmienili żadnych tłoków ani cylindrów to te same silniki w bzdury nie wierz 1.2DIG-T Pojemność 1197cm ,Średnica tłoka 72.2 skok 73.1. 1.2Tce Dacia Lodgy z takim samym silnikiem. Pojemność 1197cm,średnica tłoka 72.2 skok 73.1 Nie istnieje żaden 1.2DIG-T to jest 1.2Tce tylko bez plastikowej tabliczki z napisem Renault. Colins ja tam się nie ścigam na milach tylko na kilometrach styl jazdy mam defensywny Edytowane 12 Grudnia 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Ja w ogóle się nie ścigam (no może czasem). Tylko wiesz, jak zwykle Cię podpuszczam. Może zatem dla dobra naszego i naszych samochodów zamiast do wyścigów, to zasiądziemy kiedyś do wspólnego :beer: . Tylko o ile naszym samochodom wyjdzie to na zdrowie, to czy nam aby na pewno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrson Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 W Szwecji to jeździsz przepisowo to masz małe spalanie ,a założę się że jak jechałeś po Wawie tym GTR to na pewno nie jak FROG i nie w godzinach szczytu to i spalanie miałeś 7.6l Siostra jeździ jak wszyscy to spalanie większe bo tu to albo stoisz w korku na biegu jałowym a jak już ruszają to wyścig o najlepsze miejsce na następnych światłach. To co jest tematem badań to Polacy są najszybszymi kierowcami na tamten świat bez korków. Ja jak jadę przepisowo swoim prywatnym bo zapominam się że nie mam założonej blokady to trąbią na mnie i chcą zabić istne opętanie na drogach. nie nie testy tego autka robiłem w lato tak około 13.00 warszawa a siostra to go raczej katuje bo dziewczyna ma zajawke na sportowa jazdę, dla mnie to autko to bajka i naprawdę oszczędne jak na taki silnik i moc prawie osłupiałem jak zobaczyłem ze można się tym poruszać po miesci i takie mieć średnie spalanie . Nissan wykonał świetną robotę . w szwecji mam okozje czasami jeździć 911 i jeżdżąc spokojnie wychodzi mi zawsze około 10,5 Dla mnie Japonczycy robia najlepsze silniki benzynowe powyżej 2,5 litra jeżeli chodzi o spalanie . Mnie ściganie już przeszło ale testa gtr-em zrobiłem :-)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Jak już o spalaniu i jeździe. Nie wiem jak to jest - ale jazda QQ sprawia, że chce jeździć jak najoszczędniej. Sam nie wiem z czym to związane: czy z podpowiadacza biegów, do którego jak się stosujesz to zbyt zrywnie nie pojedziesz, wskaźnika chwilowego spalania - który pokazuje średnia i widzisz, czy jesteś pod czy nad nią.. czy może po zgaszeniu silnika raport z aktualnej jazdy i porównanie z kilkoma ostatnimi i "rekordem". Heheheh sam nie wiem, ale te dodatki jakoś tak na mnie działają, jakaś chęć rywalizacji sam ze sobą - że chce się osiągnąć jak najmniejsze spalanie - a to nie można połączyć z wariowaniem na drodze. Poprzednim samochodem jeździłem co najmniej dwa razy ostrzej. Te auto wymusza na mnie podświadomie taką "dostojne", delikatne toczenie się. Nawet łapię się, że rzadziej przekraczam prędkość w mieście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProceSS Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 nigdy bym nie przypuszczal ze ktos kto ma GTR'a bedzie patrzyl na spalanie (wiem ty go tylko testowales), ale lepiej byloby powiedziec cos o walorach jezdnych a nie spalaniu ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Parassite Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 (edytowane) Jak już o spalaniu i jeździe. Nie wiem jak to jest - ale jazda QQ sprawia, że chce jeździć jak najoszczędniej. Sam nie wiem z czym to związane: czy z podpowiadacza biegów, do którego jak się stosujesz to zbyt zrywnie nie pojedziesz, wskaźnika chwilowego spalania - który pokazuje średnia i widzisz, czy jesteś pod czy nad nią.. czy może po zgaszeniu silnika raport z aktualnej jazdy i porównanie z kilkoma ostatnimi i "rekordem". Heheheh sam nie wiem, ale te dodatki jakoś tak na mnie działają, jakaś chęć rywalizacji sam ze sobą - że chce się osiągnąć jak najmniejsze spalanie - a to nie można połączyć z wariowaniem na drodze. Poprzednim samochodem jeździłem co najmniej dwa razy ostrzej. Te auto wymusza na mnie podświadomie taką "dostojne", delikatne toczenie się. Nawet łapię się, że rzadziej przekraczam prędkość w mieście. Mam dokładnie to samo. Wcześniejszym autkiem szalałem i jak widziałem "dziadka" który się toczy, a nie jedzie i blokuje ruch to mnie krew zalewała. Teraz sam się toczę. Robiłem wszystko wyłączałem widok spalania aby mnie nie denerwował, olewałem sugestie o zmianie biegu. Nic to nie zmieniło. Dalej tak samo się toczę. Jednak ja znam przyczynę......... QQ jest tak rewelacyjnym autkiem, tak komfortowo i przyjemnie się nim porusza, że nie chce się z niego wysiadać. Jadąc wolniej, jedziesz dłużej..... I tu jest pies pogrzebany Nawet taki malkontent jak Edek nie jest mi w stanie obrzydzić tego autka. Z drugiej strony nie wie co traci, może dla niego lepiej nie będzie mu żal Edytowane 11 Grudnia 2014 przez Parassite 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.