Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[J11] Zakup nowego QQ 2014 r.


noize
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Patrząc na wynik ankiety to narazie 1.2 jest do przodu , ja w ubiegłym tygodniu odebrałem QQ1.2 i nie uważam że silnik "daje radę" , wręcz przeciwnie dla mnie jest ok :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku negocjacje zakończone :)

 

Rozpiętość cenowa u dealerów olbrzymia...  Dało się wynegocjować auto prosto z fabryki z datą produkcji 2015 praktycznie w cenie wyprzedażowej z 2014. Do tego Nissan dla stałych klientów dorzucił 1% za ubezpiecznie

Odbiór koniec lutego. Acenta  1.6 + kilka dodatków :)

Edytowane przez danbam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez podania ceny przechwałki się nie liczą. ;)


Patrząc na wynik ankiety to narazie 1.2 jest do przodu , ja w ubiegłym tygodniu odebrałem QQ1.2 i nie uważam że silnik "daje radę" , wręcz przeciwnie dla mnie jest ok :rolleyes:

 

A jeżdżąc ostatnio sporo po naszych lokalnych drogach, doszedłem do wniosku, że i ten 1.2 jest za mocny. :D

Dopiero na autostradzie zauważyłem zadyszkę, ale gdy spojrzałem na prędkościomierz i zobaczyłem wskazówkę opartą na liczbie 160, to wszystko stało się jasne. :P

WIęc nie zazdraszczam Wam posiadacze motorów 1.6. :whistle:

 

 

 

PS.

Żartowałem. :wave: Da się któryś przejechać? :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mysle, ze czasem liczba uzytkownikow 1.2 i 1.6 bedzie sie wyrownywac. Aczkolwiek nie mysle, ze 1.2 spotka taki los jak diesla 110KM ktory mial zniekome zainteresowanie u kupujacych. Wciaz bedzie zapotrzebowanie na tanszego o kilka tysciecy ze slabszym motorkiem np jako samochod ktory glownie jezdzi po miescie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Handlowiec, który obsługiwał mnie u dealera w Lublinie (a jest tylko jeden w Lublinie ) powiedział, że będzie to pierwszy QQ 1.6 wyjeżdżający od nich do klienta.

Odbiór w czwartek lub przesunie się na piątek bo montują dodatkowy alarm.  :dribble:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może kiedyś przyjdzie taki czas ,ze się opłaci wymienić silnik? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koniecznie napisz jak się sprawuje QQ z tym silnikiem i wrzuć zdjęcia. Co obejmuje ten pakiet crossover?

Pakiet crossover obejmuje tylko tzw. pampersa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może kiedyś przyjdzie taki czas ,ze się opłaci wymienić silnik?

Nie w dzisiejszych autach.Tu wszystko jest pod konkretny silnik i nic innego nie wsadzisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak myślałem by założyć nowy temat - co komu nie działa :-P by nie pisać: zepsuło.

Ale szkoda zapeszać - więc się dopiszę tutaj hihihihi

Dzisiaj przestał mi działać system STOP-START. Bez żadnego komunikatu, tak po prostu. Zrobiłem dzisiaj po miastach śląska ok. 80km i.... ani razu silnik nie został wyłączony.

Ktoś może napisać, że nie był spełniony jakiś warunek do jego zadziałania - ale to nie to. Zrobiłem już nim prawie 3 tys km i już go poznałem. I wiem, że dzisiejsze zachowanie nie było zgodne z "normą". Nie przy takich warunkach się wcześniej wyłączał. Ale żeby dzisiaj na setki postojów - ani razu??? To nie jest normalne..... Będę go bacznie obserwował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale komunikatu nie wyświetlił Ci żadnego? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeee chyba coś jest w powietrzu, bo mi też dzisiaj się nie aktywował. Widzę, że ona ma swoją logikę i przestałem próbować zrozumieć niuanse ;)

Jak jest wilgotno w powietrzu to mam wrażenie, że on wtedy siedzi cicho :)

 

To dobry moment, żeby wspomnieć o tym, że zostałem fanem tego rozwiązania (mimo początkowego sceptycyzmu). Lubię, kiedy czasem się wyłączy silnik i robi się zupełnie cicho :)

Chociaż trzeba przyznać, że z włączonym silnikiem (1,2) też nie jest za głośno w środku :)

 

---

 

A swoją drogą dziś zauważyłem jedną rzecz. Jak biodrową część pasa bezpieczeństwa mam luźno (pewno za luźno), to tam na dole po lewej stronie fotela kierowcy, gdzie jest mocowanie pasa, to ono jest w takim plastikowym czymś. I to coś jak pas nie jest dobrze naciągnięty potrafi uderzać o fotel lub lewą kolumnę. Wcześniej tego nie zauważyłem, więc pewno tylko jak pas jest niedokładnie napięty to ma miejsce - ale w J10 nigdy mi się to nie zdarzyło.

Edytowane przez njacek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem o tym stukaniu pasa przy okazji testu weekendowego - ja po odbiorze od razu nakleję na ten plastikowy element taśmę piankową i będzie po kłopocie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mysle, ze czasem liczba uzytkownikow 1.2 i 1.6 bedzie sie wyrownywac. Aczkolwiek nie mysle, ze 1.2 spotka taki los jak diesla 110KM ktory mial zniekome zainteresowanie u kupujacych. Wciaz bedzie zapotrzebowanie na tanszego o kilka tysciecy ze slabszym motorkiem np jako samochod ktory glownie jezdzi po miescie.

 

Ważne  żeby być zadowolonym. Dynamika 1.2 nie jest zła (miałem autko przez weekend ), ale poza niższą ceną nie widzę żadnych argumentów. Tym bardziej, że spalanie powyżej 120 km/ h (podobnie jak w starszym 1.6 ) rośnie lawinowo.

Pamiętam 5 lat temu podobną dyskusję gdy swoje argumenty wymieniali posiadacze benzyn 1.6 i 2.0. Na dłuższą metę oba silniki okazały się niezawodne, choć nie ukrywam, że pare razy mocy brakowało, stąd teraz wybór mocniejszego silnika. Mam nadzieję, że i tym razem na nowe silniki nikt z nas narzekać nie będzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeee, trochę w tyłkach Wam się z dobrobytu przewraca. Weźcie pod uwagę, że konkurencja w postaci Mitsubishi ASX, KIA Sportage czy Hyundai CX35 nadal wciska klientom wolnossące siliki 1.6, które nasz mały uturbiony 1.2 jednak zjada osiągami na śniadanie. A Wam koniuf mało. Co mi po stadzie koni skoro za kierownicą jedzie osioł. Mówię tu oczywiście o sobie.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Jacko29 - system SS przestał działać bez żadnego komunikatu. Po prostu ani raz się nie wyłączył. Takie dziwne uczucie - zatrzymujesz się raz co raz - a silnik chodzi. Heheheheh... po pierwszej wsiadce do QQ wyłączenie silnika podświadomie uznawałem za usterkę: silnik zgasł = znaczy się: zepsuł się. I jak szybko moja podświadomość się przełączyła. Dojeżdżasz do czerwonego, zatrzymujesz się do zera, twój umysł wie (oczekuje), że zaraz się silnik wyłączy i.... iiii....iii..... nic. I czujesz taki dziwny dyskomfort, że coś nie działa jak oczekujesz.

 

@njacek - widzę, że system SS lubisz za to samo co ja. Też już kilka razy pisałem, że chyba mi jako jednemu (to Ty będziesz drugi :) ) pasuje ten system i jestem jego gorącym zwolennikiem. I nie dlatego, że ma zmniejszyć spalanie z tego często się śmieją - po co to jest jak to prawie nic paliwa nie oszczędza). Ale... ta cisza... młodzi tego nie zrozumieją.... a ja coraz bardziej rozumiem moją babcię czy rodziców, którym hałas (niby bez powodu) przeszkadza. :punk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Collins, dlatego pisze , ze dla kogos kto duzo po miescie jezdzi a poza miastem sporadycznie to spokojnie 1.2 wystarczy. Natomiast dla kogos kto czesto wyjezdza poza miasto i korzysta duzo z autostrad -tak jest u mnie w weekendy- to jednak 1.2 moze byc troche malo i dlatego 1.6 wybralem. Jestem daleki od pisania ze 1.2 jest bee a 1.6 jest cacy.

Jednym wystarczy 1.2 w zupelnosci innym juz nie. To zalezy od potrzeb.

Edytowane przez gregson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Jacko29 - system SS przestał działać bez żadnego komunikatu. Po prostu ani raz się nie wyłączył. Takie dziwne uczucie - zatrzymujesz się raz co raz - a silnik chodzi. Heheheheh... po pierwszej wsiadce do QQ wyłączenie silnika podświadomie uznawałem za usterkę: silnik zgasł = znaczy się: zepsuł się. I jak szybko moja podświadomość się przełączyła. Dojeżdżasz do czerwonego, zatrzymujesz się do zera, twój umysł wie (oczekuje), że zaraz się silnik wyłączy i.... iiii....iii..... nic. I czujesz taki dziwny dyskomfort, że coś nie działa jak oczekujesz.

 

@njacek - widzę, że system SS lubisz za to samo co ja. Też już kilka razy pisałem, że chyba mi jako jednemu (to Ty będziesz drugi :) ) pasuje ten system i jestem jego gorącym zwolennikiem. I nie dlatego, że ma zmniejszyć spalanie z tego często się śmieją - po co to jest jak to prawie nic paliwa nie oszczędza). Ale... ta cisza... młodzi tego nie zrozumieją.... a ja coraz bardziej rozumiem moją babcię czy rodziców, którym hałas (niby bez powodu) przeszkadza. :punk:

Ten układ żyje własnym zyciem,już próbowałem go rozkminić co i jak...ale poddałem się.Jak chce niech się wyłącza,nie chce...pal go licho :D

Gorzej jak po dłuższym postoju na światłach masz ruszać ,a on..@#$^!%^&()!!! się sypie w tedy! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi też już od dobrych kilku tygodni nie włączył się start-stop. A może nie włącza się on gdy temperatura na zewnątrz jest poniżej jakiejś wartości? Dlatego w zimie by się nie włączał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pakiet crossover obejmuje tylko tzw. pampersa

 

To co to za pakiet z jednym elementem...?? A czy czasem w tym pakiecie są jeszcze dokładki na zderzak przedni i tylny, które widać na tym filmiku (1:20")?

 

 

BTW, jeździłem dziś testowo Fordem Kugą 1.5 150KM benzyna z turbinką i całkiem przyjemne to było doświadczenie ale jeśli chodzi o materiały, bajery i wykończenie to Ford został mocno w tyle. Plusem jest to, że Kuga jest większa od QQ i można zamówić silnik 1.5 180KM ale jakoś chyba wyleczyłem się z Forda na rzecz zauroczenia nowym QQ ;)

Edytowane przez Kuras77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@njacek - Ale... ta cisza... młodzi tego nie zrozumieją.... a ja coraz bardziej rozumiem moją babcię czy rodziców, którym hałas (niby bez powodu) przeszkadza. :punk:

Ja jestem młody ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem młody ;)

Ja też, duchem  :thumbsup:

start-stop to zło i nikt mnie nie przekona, że jest jest inaczej... :P

I z tego co opisują koledzy niebezpieczne zło.

Nigdy nie wiadomo co mu odbije

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co to za pakiet z jednym elementem...?? A czy czasem w tym pakiecie są jeszcze dokładki na zderzak przedni i tylny, które widać na tym filmiku (1:20")?

 

 

BTW, jeździłem dziś testowo Fordem Kugą 1.5 150KM benzyna z turbinką i całkiem przyjemne to było doświadczenie ale jeśli chodzi o materiały, bajery i wykończenie to Ford został mocno w tyle. Plusem jest to, że Kuga jest większa od QQ i można zamówić silnik 1.5 180KM ale jakoś chyba wyleczyłem się z Forda na rzecz zauroczenia nowym QQ ;)

W pakiecie crossover są dwa elementy ( 1,25 - 1,26 min ) jako że każdy też można kupić oddzielnie. Poza tym żadnych innych listew.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...