ITommyI Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Jeśli mogę,olej smaruje,ale też chłodzi,więc zimą korzystniej jest mieć niższy poziom. Najrozsądniej jest pilnować aby poziom oleju w silniku byl na 3/4 miarki. Nie ryzykujemy że będzie go za dużo ani też za mało. Sprawdzona od lat metoda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Silnik szybciej się wtedy nagrzeje ale ryzykujesz szybsze zużycie a nawet uszkodzenie turbiny. Chyba, że masz silnik bez turbiny. Miałem na myśli poziom bliżej dolnej kreski,dopuszczony też przez fabrykę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Porter stan w połowie bagnetu tak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Instrukcja obsługi nowego QQ, jak słusznie zauważyliście, przetłumaczona jest słabo. Na dodatek nie ma w niej nic (no prawie nic) na tematy obsługowe. Główne zdanie jakie przewija się na kolejnych stronach brzmi żeby w razie zauważonych problemów skontaktować się z ASO Nissan. Dlatego nie dowiemy się z niej wiele o konkretnych płynach eksploatacyjnych, filtrach czy choćby nawet świecach zapłonowych. Mam tylko nadzieję, że z czasem sami rozgryziemy te niuanse, bo przecież nie będę naginał do ASO tylko po to żeby wymienić sobie przykładowo filtr p.pyłkowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yan_2007 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 (edytowane) Instrukcja obsługi nowego QQ, jak słusznie zauważyliście, przetłumaczona jest słabo. Na dodatek nie ma w niej nic (no prawie nic) na tematy obsługowe. Główne zdanie jakie przewija się na kolejnych stronach brzmi żeby w razie zauważonych problemów skontaktować się z ASO Nissan. Dlatego nie dowiemy się z niej wiele o konkretnych płynach eksploatacyjnych, filtrach czy choćby nawet świecach zapłonowych. Mam tylko nadzieję, że z czasem sami rozgryziemy te niuanse, bo przecież nie będę naginał do ASO tylko po to żeby wymienić sobie przykładowo filtr p.pyłkowy. Taka jest tendencja w całym świecie motoryzacyjnym. Powinieneś wiedzieć gdzie się leje benzynę, płyn do spryskiwacza no i czasem olej, A cała reszta czynności obsługowych to SERVICE. W niektórych autach to nawet z wymianą żarówki do serwisu. Zresztą w QQ wymiana tylnych świateł (LED) też w serwisie. Dzisiaj firmy głównie zarabiają nie na sprzedaży aut tylko na ich serwisowaniu. Edytowane 6 Grudnia 2014 przez Yan_2007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 No tak. Na szczęście mamy forum i powoli sami dojdziemy co z czym w tych autach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Ale! Już jest pewna jaskółka w tym tunelu jako spece z forum,wielu rzeczom damy radę na pohybel serwisowi ,a częsci z uzywek już się pojawiły Oczywiście nie mówie tu o częsciach do silnika i tp.Ale światła,blacharka juz się pojawiły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yan_2007 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Ale! Już jest pewna jaskółka w tym tunelu jako spece z forum,wielu rzeczom damy radę na pohybel serwisowi ,a częsci z uzywek już się pojawiły Oczywiście nie mówie tu o częsciach do silnika i tp.Ale światła,blacharka juz się pojawiły. A jak by inżynierowie od Nissana zobaczyli Twoją przeróbkę podnoszenia maski to chyba by dostali ataku serca z wrażenia. Ale Polak potrafi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Jako były użytkownik renówki obiecuję poszpiclować na tamtejszym forum w celu poszukania informacji na temat naszych silników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 A jak by inżynierowie od Nissana zobaczyli Twoją przeróbkę podnoszenia maski to chyba by dostali ataku serca z wrażenia. Ale Polak potrafi! No tak! Oni by sobie policzyli za to słono,odpowiednio do marki.A to na prawdę nie jest drogie. Szpicluj,może coś wykukasz jak podnieść moc o te 15 kucy więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieciu Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Panowie Temat z podnoszeniem maski OPANOWANY!!!! Dziecko teraz podniesie Nic nie szarpie,pięknie dźwiga i hamuje,nic nie krzywi.Tak więc dzisiaj przystępuję do wycinania z nierdzewki uchwytów. Bardzo dobry rezultat dała w sumie już czwarta zmiana siłowników.Zmiana długości i siły i jest super zamykanie również bez wysiłku.Udało się w miarę zrównoważyć ciężar Widziałem, macałem, otwierałem i zamykałem, wszystko działa jak oryginał !!! Teraz tylko dopracowanie designu i można produkować Szpicluj,może coś wykukasz jak podnieść moc o te 15 kucy więcej Ktoś już cos pisał na forum, ws. zmiany oprogramowania i podniesienia mocy do 130 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gambiting Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 No ja znam firmę która się tym zajmuje profesjonalnie, tylko niestety w UK - ale kosztuje to 299 funtów(~1500zł), biorą auto na cały dzień do testów, zmieniają oprogramowanie ECU silnika,żeby podnieść moc. Dają gwarancję na to,że serwis Nissana nie wykryje przeróbki. W przypadku tych silników mówimy o podniesieniu mocy o 20-25 koni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkot1971 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 No tak! Oni by sobie policzyli za to słono,odpowiednio do marki.A to na prawdę nie jest drogie. Szpicluj,może coś wykukasz jak podnieść moc o te 15 kucy więcej Witam. Jestem umówiony na czwartek do firmy "Fabryka mocy" w Lublinie. Moc i moment mają być zwiększone maksymalnie i optymalnie tzn. tak,żeby nie było to szkodliwe dla silnika. Dam znać jak będę po "zabiegu" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 (edytowane) Na nic mi stado koni, gdy za kierownicą jeden osioł (żeby nie było, mówię tu o sobie ). Edytowane 8 Grudnia 2014 przez colins Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 (edytowane) Brawo!To się nazywa konstruktywna krytyka Edytowane 8 Grudnia 2014 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 No ciekawy jestem ile tych konikow i dodatkowego momentu da sie wyciagnac. Moze by tak sprobowac dodac troche w 1.6 dig-t? . Nie. Narazie sie wstrzymam. W sumie nawet jeszcze nie wiem jak sie jezdzi tymi 160KM w QQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Skoro 1.2 radzi sobie z tym autem nad wyraz dobrze, to chyba 1.6 będzie sobie radził jeszcze lepiej. No ale żebyś za bardzo się nie przechwalał, to napiszę, że może 1.6 będzie miał wielką turbodziurę,hehe.;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Dwa pytania z cyklu "czy tez tak macie": 1. mieszek zmiany biegów - spójrzcie od strony szwu - mój się kończy ok. 2cm przed rękojeścią zmiany biegów. Przy pierwszym spojrzeniu myślałem, że jest rozerwany. Ale przy bliższym spojrzeniu zbyt ładnie to jest wykończone, nie ma nitek wystających i może ma tak być... a może jednak źle zszyli. 2. Jak mocno dodajecie gazu to Wam czarny dym leci z kratek nawiewu? ... dobra z drugim żartowałem ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Mieszek musi tak być szyty,bo jest nakładany na lewarek,wywijany na lewą stronę i ściągany specjalną grubą żyłką pod gałką, a następnie zakładany na tunel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 No dobra. A jak już wyszukujemy dziury w całym, to nie odnieśliście wrażenia, że kierownica zbyt słabo "odbija" do jazdy na wprost? Może przyzwyczaiłem się do wspomagania z poprzedniego pojazdu, gdzie kierownica w mig wracała do pozycji "0". W każdym razie zwróciłem na to uwagę po przesiadce do QQ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolo Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 A ja się zastanawiam jak se bedzie śmigać na tych 18-stkach latem. Bo teraz mam, mamy z colinsem 16 zimowe. Moje auto ma juz tysiąc przebiegu...nadal zachwyt i banan z twarzy nie schodzi jak mam gdzieś jechać. .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3Rni Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 mieszek tez mam z "dziurą" i po kupnie też miałem dylemat czy przy okazji nie zgłosić tego w aso, do tej pory w zadnym acie tego nie widziałem dym z kratek to normalne - po dotarciu autka ustąpi ( rozbawiłeś mnie więc musiałem odp) odbijanie kierownicy - nie zauważyłem różnicy w porównaniu do wielu poprzenich autek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Skoro 1.2 radzi sobie z tym autem nad wyraz dobrze, to chyba 1.6 będzie sobie radził jeszcze lepiej. No ale żebyś za bardzo się nie przechwalał, to napiszę, że może 1.6 będzie miał wielką turbodziurę,hehe.;-) Az tak zle mi zyczysz? Daleko mi do prezechwalania sie bo nie mam tego w zwyczaju.Tylko jeszczee auta nie odebralem,jeszcze nim nie jezdzilem a juz z zainteresowaniem czytam wszelkie wiesci nt podniesienia mocy tego auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolo Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Mnie troche dwnerwyje lewarek zmiany biegów i tylko w momencie gdy wyłączam wsteczny slysze takie trzaśniecie. Tez ro słyszycie czy tylko mi to przeszkadza. W porównaniu do ciszy w srodku tylko ten element mnie irytuje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 (edytowane) Ja nie słyszę nic takiego. Jednakże do precyzji zmiany biegów rodem ze szmelcwagenów nieco brakuje. Ogólnie biegi zmieniają się nie najgorzej, ale czasem pojawia się drobne haczenie (np.przy przełączaniu z 1 na 2, o czym zresztą gdzieś tu już pisaliście). Edytowane 8 Grudnia 2014 przez colins Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.