Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[J11] Problemy wieku dziecięcego nowego QQ...?


zybiii
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli mogę,olej smaruje,ale też chłodzi,więc zimą korzystniej jest mieć niższy poziom.

 

Najrozsądniej jest pilnować aby poziom oleju w silniku byl na 3/4 miarki. Nie ryzykujemy że będzie go za dużo ani też za mało. Sprawdzona od lat metoda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik szybciej się wtedy nagrzeje ale ryzykujesz szybsze zużycie a nawet uszkodzenie turbiny. Chyba, że masz silnik bez turbiny.

Miałem na myśli poziom bliżej dolnej kreski,dopuszczony też przez fabrykę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instrukcja obsługi nowego QQ, jak słusznie zauważyliście, przetłumaczona jest słabo.

Na dodatek nie ma w niej nic (no prawie nic) na tematy obsługowe.

Główne zdanie jakie przewija się na kolejnych stronach brzmi żeby w razie zauważonych problemów skontaktować się z ASO Nissan.

Dlatego nie dowiemy się z niej wiele o konkretnych płynach eksploatacyjnych, filtrach czy choćby nawet świecach zapłonowych.

Mam tylko nadzieję, że z czasem sami rozgryziemy te niuanse, bo przecież nie będę naginał do ASO tylko po to żeby wymienić sobie przykładowo filtr p.pyłkowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instrukcja obsługi nowego QQ, jak słusznie zauważyliście, przetłumaczona jest słabo.

Na dodatek nie ma w niej nic (no prawie nic) na tematy obsługowe.

Główne zdanie jakie przewija się na kolejnych stronach brzmi żeby w razie zauważonych problemów skontaktować się z ASO Nissan.

Dlatego nie dowiemy się z niej wiele o konkretnych płynach eksploatacyjnych, filtrach czy choćby nawet świecach zapłonowych.

Mam tylko nadzieję, że z czasem sami rozgryziemy te niuanse, bo przecież nie będę naginał do ASO tylko po to żeby wymienić sobie przykładowo filtr p.pyłkowy.

Taka jest tendencja w całym świecie motoryzacyjnym. Powinieneś wiedzieć gdzie się leje benzynę, płyn do spryskiwacza no i czasem olej, A  cała reszta czynności obsługowych to SERVICE. W niektórych autach to nawet z wymianą żarówki do serwisu. Zresztą w QQ wymiana tylnych świateł (LED) też w serwisie. Dzisiaj firmy głównie zarabiają nie na sprzedaży aut tylko na ich serwisowaniu.

Edytowane przez Yan_2007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale! Już jest pewna jaskółka w tym tunelu :D

jako spece z forum,wielu rzeczom damy radę na pohybel serwisowi ,a częsci z uzywek już się pojawiły :D

Oczywiście nie mówie tu o częsciach do silnika i tp.Ale światła,blacharka juz się pojawiły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale! Już jest pewna jaskółka w tym tunelu :D

jako spece z forum,wielu rzeczom damy radę na pohybel serwisowi ,a częsci z uzywek już się pojawiły :D

Oczywiście nie mówie tu o częsciach do silnika i tp.Ale światła,blacharka juz się pojawiły.

A jak by inżynierowie od Nissana zobaczyli Twoją przeróbkę podnoszenia maski to chyba by dostali ataku serca z wrażenia. Ale Polak potrafi!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako były użytkownik renówki obiecuję poszpiclować na tamtejszym forum w celu poszukania informacji na temat naszych silników.  :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak by inżynierowie od Nissana zobaczyli Twoją przeróbkę podnoszenia maski to chyba by dostali ataku serca z wrażenia. Ale Polak potrafi!

No tak! Oni by sobie policzyli za to słono,odpowiednio do marki.A to na prawdę nie jest drogie.

Szpicluj,może coś wykukasz jak podnieść moc o te 15 kucy więcej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie :D

Temat  z podnoszeniem maski OPANOWANY!!!!

Dziecko teraz podniesie :D Nic nie szarpie,pięknie dźwiga i hamuje,nic nie krzywi.Tak więc dzisiaj przystępuję do wycinania z nierdzewki uchwytów.

Bardzo dobry rezultat dała w sumie już czwarta zmiana siłowników.Zmiana długości i siły i jest super :D

zamykanie również bez wysiłku.Udało się w miarę zrównoważyć ciężar :D

 

Widziałem, macałem, otwierałem i zamykałem, wszystko działa jak oryginał !!!

Teraz tylko dopracowanie designu i można produkować

 

Szpicluj,może coś wykukasz jak podnieść moc o te 15 kucy więcej :D

Ktoś już cos pisał na forum, ws. zmiany oprogramowania i podniesienia mocy do 130 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja znam firmę która się tym zajmuje profesjonalnie, tylko niestety w UK - ale kosztuje to 299 funtów(~1500zł), biorą auto na cały dzień do testów, zmieniają oprogramowanie ECU silnika,żeby podnieść moc. Dają gwarancję na to,że serwis Nissana nie wykryje przeróbki. W przypadku tych silników mówimy o podniesieniu mocy o 20-25 koni. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak! Oni by sobie policzyli za to słono,odpowiednio do marki.A to na prawdę nie jest drogie.

Szpicluj,może coś wykukasz jak podnieść moc o te 15 kucy więcej :D

Witam. Jestem umówiony na czwartek do firmy "Fabryka mocy" w Lublinie. Moc i moment mają być zwiększone maksymalnie i optymalnie tzn. tak,żeby nie było to szkodliwe dla silnika. Dam znać jak będę po "zabiegu"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na nic mi stado koni, gdy za kierownicą jeden osioł ;) (żeby nie było, mówię tu o sobie  :D).

Edytowane przez colins
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brawo!To się nazywa konstruktywna krytyka ;)

Edytowane przez manix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ciekawy jestem ile tych konikow i dodatkowego momentu da sie wyciagnac.

Moze by tak sprobowac dodac troche w 1.6 dig-t? :). Nie. Narazie sie wstrzymam.

W sumie nawet jeszcze nie wiem jak sie jezdzi tymi 160KM w QQ :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro 1.2 radzi sobie z tym autem nad wyraz dobrze, to chyba 1.6 będzie sobie radził jeszcze lepiej. No ale żebyś za bardzo się nie przechwalał, to napiszę, że może 1.6 będzie miał wielką turbodziurę,hehe.;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa pytania z cyklu "czy tez tak macie":

1. mieszek zmiany biegów - spójrzcie od strony szwu - mój się kończy ok. 2cm przed rękojeścią zmiany biegów. Przy pierwszym spojrzeniu myślałem, że jest rozerwany. Ale przy bliższym spojrzeniu zbyt ładnie to jest wykończone, nie ma nitek wystających i może ma tak być... a może jednak źle zszyli.

2. Jak mocno dodajecie gazu to Wam czarny dym leci z kratek nawiewu?

... dobra z drugim żartowałem ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mieszek musi tak być szyty,bo jest nakładany na lewarek,wywijany na lewą stronę i ściągany specjalną grubą żyłką pod gałką, a następnie zakładany na tunel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra. A jak już wyszukujemy dziury w całym, to nie odnieśliście wrażenia, że kierownica zbyt słabo "odbija" do jazdy na wprost? Może przyzwyczaiłem się do wspomagania z poprzedniego pojazdu, gdzie kierownica w mig wracała do pozycji "0". W każdym razie zwróciłem na to uwagę po przesiadce do QQ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się zastanawiam jak se bedzie śmigać na tych 18-stkach latem. Bo teraz mam, mamy z colinsem 16 zimowe.

 

Moje auto ma juz tysiąc przebiegu...nadal zachwyt i banan z twarzy nie schodzi jak mam gdzieś jechać. ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mieszek tez mam z "dziurą" i po kupnie też miałem dylemat czy przy okazji nie zgłosić tego w aso, do tej pory w zadnym acie tego nie widziałem

 

dym z kratek to normalne - po dotarciu autka ustąpi ( rozbawiłeś mnie więc musiałem odp)

 

odbijanie kierownicy - nie zauważyłem różnicy w porównaniu do wielu poprzenich autek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro 1.2 radzi sobie z tym autem nad wyraz dobrze, to chyba 1.6 będzie sobie radził jeszcze lepiej. No ale żebyś za bardzo się nie przechwalał, to napiszę, że może 1.6 będzie miał wielką turbodziurę,hehe.;-)

Az tak zle mi zyczysz? Daleko mi do prezechwalania sie bo nie mam tego w zwyczaju.Tylko jeszczee auta nie odebralem,jeszcze nim nie jezdzilem a juz z zainteresowaniem czytam wszelkie wiesci nt podniesienia mocy tego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie troche dwnerwyje lewarek zmiany biegów i tylko w momencie gdy wyłączam wsteczny slysze takie trzaśniecie. Tez ro słyszycie czy tylko mi to przeszkadza. W porównaniu do ciszy w srodku tylko ten element mnie irytuje..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie słyszę nic takiego. Jednakże do precyzji zmiany biegów rodem ze szmelcwagenów nieco brakuje. Ogólnie biegi zmieniają się nie najgorzej, ale czasem pojawia się drobne haczenie (np.przy przełączaniu z 1 na 2, o czym zresztą gdzieś tu już pisaliście).

Edytowane przez colins
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...