Krzychu111 Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 W dniu 25.08.2014 o 15:28, piotmarta napisał: No i zaczęło się... Użytkuje QQ 1,2 Tekna od połowy lipca (przebieg 1800 km). W ostatnim czasie pojawiły się na desce następujące informacje: błąd systemu "chassis control" - błąd zniknął po ponownym uruchomieniu silnika; następnie po kilku dniach pojawił się komunikat - błąd systemu zapobiegania zderzeniom czołowym (coś z tym radarem z przodu) -błąd zniknął po ponownym uruchomieniu silnika; a dzisiaj błąd systemu "start stop" wraz z migająca ikonką - i tu również błąd zniknął po ponownym uruchomieniu silnika ponadto kilka dni temu obroty na biegu jałowym nie chciały zejść poniżej 2000 - wyłączyłem następnie uruchomiłem ponownie i wszystko wróciło do normy. Zastanawiam się czy te błędy są gdzieś zapisywane w pamięci komputera. Co jest tego przyczyną? Nie jechałem jeszcze do serwisu bo błędy znikają a nie mam czasu na "przypuszczenia" pracowników serwisu i spędzania długich godzin w serwisie. Oczywiście te usterki nie powodują "lawetowania" samochodu , ale delikatnie powiedziawszy są irytujące w nowym samochodzie za, nie małe pieniądze. Zaufałem Nissanowii zaryzykowałem zakup ... ciekaw jestem co dalej mnie spotka zarówno do strony samochodu jak i serwisu. Czy tez mieliście takie przygody? Witam u mnie dzisiaj też się pojawił komunikat " Chassis control system fault " nie wiem jaka tego przyczyna, trochę zaczyna mnie denerwować ten QQ w samochodzie który ma 4 lata zaczynają się pojawiać jakiś dziwaczne informacje aż nie chce myśleć co będzie za kolejne 4 lata, pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Francuska elektryka daje o sobie znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre1394 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Witam mam nissana qashqaia 1,2 turbo, przebieg prawie 140 tys km prawdopodobnie najwięcej w Polsce. I tak przy 120 tys został wymieniony łańcuch rozrządu oczywiście komputer pokazywał awarię pompy wtryskowej więc uważajcie. Obecnie auto jest w warsztacie mechanik szuka przyczyny błędu pompy abs w trakcie jazdy wywala błąd abs przestaje działać start/stop i chassis control system, dodam że auto przechodzi w tryb awaryjny, pompa wymieniona na używana bo nowa kosztuje 6tys hahaha ceny mają za***iste. Podejrzewam że błąd pompy abs wywala poprzez zużyte amortyzatory bo błąd wyskakuje najczęściej na nierównościach. Jeśli ktoś ma to niech sprzedaje te auta jak najszybciej nie polecam qashqai bo mają masę awarii i usterek typu uszczelki za małe lub odpadają, wycieraczka przednia która ociera się o maskę no cyrk gdybym mógł oddać to auto zrobiłbym to bez wahania. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baran Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 2 godziny temu, Andre1394 napisał: Witam mam nissana qashqaia 1,2 turbo, przebieg prawie 140 tys km prawdopodobnie najwięcej w Polsce. I tak przy 120 tys został wymieniony łańcuch rozrządu oczywiście komputer pokazywał awarię pompy wtryskowej więc uważajcie. Obecnie auto jest w warsztacie mechanik szuka przyczyny błędu pompy abs w trakcie jazdy wywala błąd abs przestaje działać start/stop i chassis control system, dodam że auto przechodzi w tryb awaryjny, pompa wymieniona na używana bo nowa kosztuje 6tys hahaha ceny mają za***iste. Podejrzewam że błąd pompy abs wywala poprzez zużyte amortyzatory bo błąd wyskakuje najczęściej na nierównościach. Jeśli ktoś ma to niech sprzedaje te auta jak najszybciej nie polecam qashqai bo mają masę awarii i usterek typu uszczelki za małe lub odpadają, wycieraczka przednia która ociera się o maskę no cyrk gdybym mógł oddać to auto zrobiłbym to bez wahania. Jest coś w tym co piszesz, ale dobrze, że nie masz jeszcze problemów z silnikiem ;-) Nie wiem jak w QQ, ale Kajdary 1.2 130 koni to już w okolicach 50000 potrafi się silnik zepsuć na amen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Mam znajomków w kadjarach i qq, naklepane niektórzy mają ponad 150 kkm i nie mają w zasadzie żadnych problemów o których można tu na forum lub na forum renault. Żaden z nich też nie zapisał się na żadne fora klubowe. Mnie się wydaje jednak, że w stosunku do sprzedanych ilości te problemy nie są tak masowe jak sugerujecie. No może poza tym systemem ładowania i może trochę chłodnicą klimy. Może mi się optyka zmieni jak mi się wszystko w moim zacznie rypać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysrob Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Całkowicie zgadzam się z przedmówcą. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoboolLFC Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 ze strony serwisu czeka cie kolego przepychanka i zbywanie problemu. Ja mam bardzo nie miłe doświadczenia z serwisem Nissana w Polsce. Według mnie jest tragiczny. Krzychu 111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czech Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 W dniu 2018-12-22 o 16:08, tomkek1912 napisał: Mam znajomków w kadjarach i qq, naklepane niektórzy mają ponad 150 kkm i nie mają w zasadzie żadnych problemów o których można tu na forum lub na forum renault. Żaden z nich też nie zapisał się na żadne fora klubowe. Mnie się wydaje jednak, że w stosunku do sprzedanych ilości te problemy nie są tak masowe jak sugerujecie. No może poza tym systemem ładowania i może trochę chłodnicą klimy. Może mi się optyka zmieni jak mi się wszystko w moim zacznie rypać. Nabywca każdego przedmiotu zakłada przy jego kupnie, że będzie mu służył przez wiele lat i nie będzie z nim większych problemów. W większości przypadków to się sprawdza, jednak przy masowej produkcji zdarzają się również buble. Jeżeli przedmiot psuje się w okresie gwarancji to godzimy się z takim faktem, bo jest naprawiany bezpłatnie przez gwaranta. Gorzej jak usterka nastąpi po upływie gwarancji - dla czego to mi się zepsuło, a nie sąsiadowi. Samochody to specyficzna grupa towarów i często również w okresie gwarancyjnym mamy z nimi problemy które nie zawsze są załatwiane należycie i zgodnie z naszymi życzeniami. To może decydować, że część posiadaczy aut łączy się na forach które są kopalnią wiedzy i fachowej koleżeńskiej pomocy. Jeżeli serwis nie jest w stanie nam pomóc, to może ktoś miał już taki przypadek i może mi doradzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.