colins Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Zainspirowany czarnym bagnetem Myszorka sprawdziłem dziś olej w swoim QQ. Po wytarciu bagnet jest czysty, bez żadnego dziwnego nalotu jak u niego. Kurna, niemożliwe żeby w stosunkowo nowym silniku był taki syf Myszorku. Ile tysięcy km przejechałeś od wymiany oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Jak widać na załączonym zdjęciu syf oblepił wszystko tragedia .................. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bamaz Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 (edytowane) Dzisiaj miałem pierwszy nieprzyjemny zgrzyt z SS,...wyjazd z podporządkowanej lekko pod górkę,trzymam nogę na hamulcu i sprzęgle,żeby szybko się włączyć i w momencie puszczenia sprzęgła silnik gaśnie!,sprzęgło w podłogę odpał i ...znów to samo!Za trzecim razem dopiero ruszyłem normalnie. Ale czekaj, bo z Twojego opisu wynika jakbyś za mało gazu dodał. Miałeś zapięty bieg? Edytowane 14 Listopada 2016 przez bamaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 To jest właśnie najdziwniejsze,że bieg był zapięty!!! Tam skąd wyjeżdżam codziennie nie da się stać bez zapiętego biegu,trzeba być zawsze gotowym do skoku Za każdym zgaśnięciem pojawiał się znaczek SS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Jak widać na załączonym zdjęciu syf oblepił wszystko tragedia .................. Chciałeś dodać, że nigdy więcej Nissana? Chyba muszę uznać, że jeszcze nie stworzono samochodu, który spełniłby wszystkie moje oczekiwania. W dobie kosmicznych technologii to jest dopiero tragedia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Jeśli kolega ma bagnet plastikowy ,to normalną rzeczą jest że zmienił kolor.Plastik absorbuje kolor z oleju.Metal nie(nie każdy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Przecież Myszorek ma metalowy. Co też uwiecznił na wyżej wrzuconym zdjęciu. Plastikowy ma Pawcio, ale musimy coś w tym miejscu uściślić. Bo bagnet jest plastikowo-metalowy i część, za którą się łapie by wyciągnąć miecza z silnika jest plastikowa i w kolorze żółtym. Natomiast to co wchodzi do silnika i sięga aż do miski olejowej jest metalowe. Będę świnią i zapodam podejrzenie, że Pawcio nigdy nie wyciągał swojego bagnetu i widział tylko jego górną część i dlatego sądzi, że jest on w całości plastikowy. No przyznaj się Pawcio draniu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Jest to ze wszechmiar możliwe.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Zaraz zjadę do garażu i pokaże Wam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_1998 Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 (edytowane) U mnie jest metalowy i wygląda tak samo jak u myszorek. Edytowane 14 Listopada 2016 przez Marcin_1998 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myszorek Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Zainspirowany czarnym bagnetem Myszorka sprawdziłem dziś olej w swoim QQ. Po wytarciu bagnet jest czysty, bez żadnego dziwnego nalotu jak u niego. Kurna, niemożliwe żeby w stosunkowo nowym silniku był taki syf Myszorku. Ile tysięcy km przejechałeś od wymiany oleju? Na fabrycznym 9 tys., potem 10 tys. na elfie i teraz od lutego 14 tys. na eneosie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 (edytowane) Tzn jak? Faktycznie zwracam honor Edytowane 14 Listopada 2016 przez pawcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 No ładny chodnik, tylko coś fugi się wykruszyły. Natomiast jeśli chodzi o bagnet, na którym nie udało się złapać ostrości, to jak dla mnie masz metalowy, jak inni. Ale aby się upewnić to możesz spróbować jeszcze włożyć jego końcówkę do gniazdka elektrycznego. Wtedy będziesz miał pewność. PS. Tak naprawdę, to lepiej tego nie rób, bo naelektryzowany olej słabo smaruje. Na fabrycznym 9 tys., potem 10 tys. na elfie i teraz od lutego 14 tys. na eneosie. Wygląda na to, że ten Eneos to też góra na 10 tys.km i trzeba wymieniać. Co w sumie pokrywa się z testami, jakie swego czasu czytałem na pewnej rosyjskiej stronie, gdzie mają hopla na tym punkcie i nawet zrzucają pokrywy zaworów żeby oglądać zgromadzone olejowe szlamy. W każdym razie nawet te oleje z najwyższej półki wg. testów tam przeprowadzonych utrzymują sensowne właściwości smarne maksymalnie przez 10, góra 12 tys.km. I z czym jak z czym, ale tu muszę się chyba z rosyjskimi towarzyszami zgodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 (edytowane) Zdjęcie robiłem w przerwie meczu, czułem presję czasu, wiec proszę o wyrozumiałość Edytowane 14 Listopada 2016 przez pawcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 A u mnie już suchy bagnet,ruszyłem serwis i jutro jadę na dolewkę i plombowanie .Będzie wieeeelkie testowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Po mojej jeździe na takim olejowym pijaku nie było by co testować a już tylko złomować ................... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polonus Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 A u mnie już suchy bagnet,ruszyłem serwis i jutro jadę na dolewkę i plombowanie .Będzie wieeeelkie testowanie Jaki Ty masz teraz przebieg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Prawie 46tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_1998 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 A u mnie już suchy bagnet,ruszyłem serwis i jutro jadę na dolewkę i plombowanie .Będzie wieeeelkie testowanie No to teraz but i ogień..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 (edytowane) I tak cały czas z pozdrowieniami od Sylwii Grzeszczak Edytowane 18 Listopada 2016 przez pawcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Jacko ty się nie słuchaj, jedz ostrożnie bo jak posypie się to zmienisz a jak zmienisz to kupisz jakieś badziewie i będzie gorzej, swoją drogą dziwne te QQ i problemy olejowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 No to teraz but i ogień..... Oby tylko nie ogień... Ale,właśnie jestem po uzupełnieniu oleju.Rano przed wyjazdem miałem 2mm poniżej minimum,czyli skromnie licząc wlali litr.Jest tylko mały problem,mam się zgłosić po około 2500km na kontrolę.Sam poziomu nie skontroluję,bo jest bagnet oblany kontrastem,nie wolno mi go ruszać,a co będzie jak oliwy braknie przed kontrolą??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Sam poziomu nie skontroluję,bo jest bagnet oblany kontrastem,nie wolno mi go ruszać,a co będzie jak oliwy braknie przed kontrolą??? Zapali lampka oleju, zatrzymujesz się, sięgasz po telefon, dzwonisz na Assistance http://www.autoniss.pl/promocja_NISSAN_ASSISTANCE,3.html i egzekwujesz zobowiązania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Coś mi umknęło kaszanka ma czujnik oleum ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Miałem na myśli to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.