Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[J11] Silnik 1.2 DIG-T opinie, serwis, uwagi


brera
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A ja, gdy nie mogłem się doczekać i po jakimś miesiącu wysłałem im ponaglenie, to nagle mi 2 karty przysłali w krótkim odstępie czasu. No i teraz mam dwie. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też czekałem około miesiąca.

 

A teraz UWAGA!!!, samochód odebrałem w salonie (Autoryzowany Dealer Yama Sp. z o.o. Toruń) 23.03.2015r. na pierwszy przegląd przyjechałem do tego samego salonu 22.03.2016r. Po całkowitym przeglądzie przychodzę do "Doradcy Serwisu" żeby się rozliczyć i wyciągam kartę i pytam ile mam upustu, a na to "Doradca", żebym przyjechał 23.03.2016r. to bym dostał około 10%, a że przyjechałem o dzień wcześniej to nic :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: . Nissan oszczędza i kombinuje jak tylko może :rolleyes2:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej G

Też czekałem około miesiąca.

 

A teraz UWAGA!!!, samochód odebrałem w salonie (Autoryzowany Dealer Yama Sp. z o.o. Toruń) 23.03.2015r. na pierwszy przegląd przyjechałem do tego samego salonu 22.03.2016r. Po całkowitym przeglądzie przychodzę do "Doradcy Serwisu" żeby się rozliczyć i wyciągam kartę i pytam ile mam upustu, a na to "Doradca", żebym przyjechał 23.03.2016r. to bym dostał około 10%, a że przyjechałem o dzień wcześniej to nic :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: . Nissan oszczędza i kombinuje jak tylko może :rolleyes2:.

Dziwna sprawa. Ja odebrałem auto 8 stycznia 2015. Zarejestrowałem się do YOU i kartę miałem w przeciągu ok. miesiąca. Na 1 przegląd pojechałem 5 stycznia 2016 i oddając auto w ich łapki zaznaczyłem, że interesuje mnie pakiet 3 przeglądów. Proponowali 1-szy odpłatnie (ze sporą zniżką), a pakiet miał obejmować 2,3 i 4 przegląd. Nie zgodziłem się na taki wariant, więc dostałem to co chciałem pakiet "3" liczony już od 1 przeglądu. Oczywiście dostałem zniżki i to większe, niż mi przysługiwały z tytułu "YOU". Tak więc to nie Nissan Ci zdrenował kabzę, ale dealer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ee chyba coś przegiął koleś, nie pamiętam dokładnie ale przegląd obowiązuje po limicie km lub po 1 roku ale z tolerancja +/- pare dni i +/- ileś tam km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej G

O czyim przegięciu mówisz ??
W moim przypadku nie widzę nic, co można by nazwać przegięciem. Natomiast kol. klepa padł ofiarą czyjejś pazerności. Dziwne to tym bardziej, że o ile dobrze pamiętam, o tym serwisie w Toruniu krążyły tutaj pozytywne opinie. Może po prostu pokazał kartę dopiero po przeglądzie, kiedy mieli już gotowe "kwity"

Edytowane przez Andrzej G
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U nas nie do pomyślenia. Odrazu wpisany rabat na stałe 10% + rabaty za lojalność. Razem 30%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja czekam już 6 i nie ma :D:P

Też tak miałem.

Zadzwoń 0 801 647726.

Do tego czasu możesz posługiwać się wydrukiem z www You+Nissan (zawierającym oczywiście własne dane).

Wszystkie serwisy powinny to akceptować.

 

Ewentualnie zrzut może zawierać dane:

Moja deska rozdzielcza

Uaktualnij informacje o swoim aucie

Profil mojego auta

post-96804-0-37552800-1489087066_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O czyim przegięciu mówisz ??

W moim przypadku nie widzę nic, co można by nazwać przegięciem. Natomiast kol. klepa padł ofiarą czyjejś pazerności. Dziwne to tym bardziej, że o ile dobrze pamiętam, o tym serwisie w Toruniu krążyły tutaj pozytywne opinie. Może po prostu pokazał kartę dopiero po przeglądzie, kiedy mieli już gotowe "kwity"

miałem na myśli kolesia z ASO - jak pisałem Twojej odp jeszcze nie było :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Może po prostu pokazał kartę dopiero po przeglądzie, kiedy mieli już gotowe "kwity"

Nie, może źle napisałem. Kartę, dowód rejestracyjny i kartę pojazdu dałem zaraz po przybyciu do serwisu. Następnie powiedziałem że mam filtry, olej i podkładkę pod korek spustowy ze sobą i proszę o pozwolenie bycia cały czas bezpośrednio przy samochodzie podczas jego serwisowania ( mina kierownika nie za bardzo), ale pozwolił :). Może dlatego tak zostałem potraktowany, do rachunku jeszcze dopisali Materiały pomocnicze/duży/ 20,01zł., do dzisiaj nie wiem za co, chyba za posmarowanie klemów od akumulatora. Po za tym z serwisem Yama z Torunia wszystko w porządku :thumbsup:. Jak złapie chwilę czasu to napiszę do https://youplus.nissan.pl, o wytłumaczenie tej całej sytuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak miałem.

Zadzwoń 0 801 647726.

Do tego czasu możesz posługiwać się wydrukiem z www You+Nissan (zawierającym oczywiście własne dane).

Wszystkie serwisy powinny to akceptować.

 

Ewentualnie zrzut może zawierać dane:

Moja deska rozdzielcza

Uaktualnij informacje o swoim aucie

Profil mojego auta

 

Napisałem do nich maila. Mają wysłać jeszcze raz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klepa,jeśli przyjechałeś ze swoimi materiałami to program rabatowy Cię nie obejmuje, jest to napisane małym druczkiem, sprawdzałem przed przeglądem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klepa,jeśli przyjechałeś ze swoimi materiałami to program rabatowy Cię nie obejmuje, jest to napisane małym druczkiem, sprawdzałem przed przeglądem

To poco ta gadka, że przyjechałem dzień za wcześnie :mad:, dobrze słyszałem co powiedział, pijany na pewno nie byłem :wow:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dotarło sprzęgło,wygląd nówka.Jeszcze na tarczy biały nadruk firmowy jest.

No i niestety panowie,mamy dwumasę w 1.2 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewien? :devil:

Jakoś w renówkowym 1.2 TCe jej nie zauważyłem.

Czyżby jednak japońskie rączki dokonały w tym francuskim silniku większych ingerencji niż nam się wydaje?

Rozbieraj Jacku czym prędzej swojego potwora, bo nie uwierzę póki nie zobaczę. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest dwumasa.W wieńcu jest osadzona obrotowo tarcza którą można lekko obracać w lewo lub prawo i czuć działanie sprężyn przy końcu obrotu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj auto z przebiegiem 2300 km odmówiło mi posłuszeństwa. Po przejechaniu 200m pomarańczowa kontrolka kontroli stanu silnika następnie, kolei zaczęły się zapalać błędy system fault ten i tamten. Po wyłączeniu włączeniu to samo cały czas aktywna kontrola od utraty trakcji. Pedał gazu nie reaguje obroty ani drgną.  Silnik odpala wchodzi na 1k obrotów i po 20 sekundach gaśnie i tak za każdym razem, nie sposób ruszyć do przodu do tyłu. Zamykanie otwieranie pojazdu nie pomaga itp itp. - brak reakcji na gaz na ekranie same faulty

Zadzwoniłem na Asistance nissana po lawetę całość rozmowy trwała 12 min za którą to ja musiałem zapłacić. Po tych 12 min jeszcze raz odpaliłem i jak ręką odjął - 0 problemów i ikonek

 

Pojechałem do serwisu nissan odyssey w cz-wie, z komputera był jakieś błędy coś: ,,wywal. siln. coś tam coś tam" Powiedzieli że muszą wgrać nowy soft do komputera czy jakaś tam aktualizacja.

Z miejsca dostałem pojazd zastępczy tej samej klasy. (n-connecta).

 

Podsumowując

- przeżyłem szok nie wiedziałem co robić itp (mój 22 letni nissan sunny nigdy nie zachował się tak a mialem go 12 lat)

- bardzo profesjonalne podejście nissan odyssey - pomogli i uspokoili mnie - to na duży +

 

Czekam na rozwój wydarzeń samochód ma być gotowy jak zadzwonią, prawdopodobnie w środku tygodnia.

Edytowane przez Adriel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie pierwszy  i ostatni  taki przypadek tu na forum  :)

Dzisiaj Nówka nie = się jak kiedyś  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj auto z przebiegiem 2300 km odmówiło mi posłuszeństwa. Po przejechaniu 200m pomarańczowa kontrolka kontroli stanu silnika następnie, kolei zaczęły się zapalać błędy system fault ten i tamten. Po wyłączeniu włączeniu to samo cały czas aktywna kontrola od utraty trakcji. Pedał gazu nie reaguje obroty ani drgną.  Silnik odpala wchodzi na 1k obrotów i po 20 sekundach gaśnie i tak za każdym razem, nie sposób ruszyć do przodu do tyłu. Zamykanie otwieranie pojazdu nie pomaga itp itp. - brak reakcji na gaz na ekranie same faulty

Zadzwoniłem na Asistance nissana po lawetę całość rozmowy trwała 12 min za którą to ja musiałem zapłacić. Po tych 12 min jeszcze raz odpaliłem i jak ręką odjął - 0 problemów i ikonek

 

Pojechałem do serwisu nissan odyssey w cz-wie, z komputera był jakieś błędy coś: ,,wywal. siln. coś tam coś tam" Powiedzieli że muszą wgrać nowy soft do komputera czy jakaś tam aktualizacja.

Z miejsca dostałem pojazd zastępczy tej samej klasy. (n-connecta).

 

Podsumowując

- przeżyłem szok nie wiedziałem co robić itp (mój 22 letni nissan sunny nigdy nie zachował się tak a mialem go 12 lat)

- bardzo profesjonalne podejście nissan odyssey - pomogli i uspokoili mnie - to na duży +

 

Czekam na rozwój wydarzeń samochód ma być gotowy jak zadzwonią, prawdopodobnie w środku tygodnia.

Adriel,wgranie nowego softu to raptem godzina.Dostałeś auto zastępcze bo znaleźli coś co się z****epsuło... i trzeba zorganizować część ,najprawdopodobnie z Warszawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adriel,wgranie nowego softu to raptem godzina.Dostałeś auto zastępcze bo znaleźli coś co się z****epsuło... i trzeba zorganizować część ,najprawdopodobnie z Warszawy

 

Oddałem samochód o 13-stej czynne mieli do 14stej więc nie wiem. Ale powiedzieli że w poniedziałek auto nie będzie gotowe więc myślę że możesz mieć rację.

Pytanie czy dostanę jakiś protokół czy informację co dokładnie zostało mi wymienione? Czy to jest ich obowiązkiem? Wolał bym wiedzieć co mi siadło.

Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mu się że wymienią akumulator i będzie dobrze, miałem podobne objawy kiedy się kończył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...