Baran Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Ja na kartę czekałem niespełna miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 ja czekam już 6 i nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 A ja, gdy nie mogłem się doczekać i po jakimś miesiącu wysłałem im ponaglenie, to nagle mi 2 karty przysłali w krótkim odstępie czasu. No i teraz mam dwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Ja na kartę czekałem niespełna miesiąc. Też czekałem ok. 1 miesiąca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klepa Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Też czekałem około miesiąca. A teraz UWAGA!!!, samochód odebrałem w salonie (Autoryzowany Dealer Yama Sp. z o.o. Toruń) 23.03.2015r. na pierwszy przegląd przyjechałem do tego samego salonu 22.03.2016r. Po całkowitym przeglądzie przychodzę do "Doradcy Serwisu" żeby się rozliczyć i wyciągam kartę i pytam ile mam upustu, a na to "Doradca", żebym przyjechał 23.03.2016r. to bym dostał około 10%, a że przyjechałem o dzień wcześniej to nic :thumbsdown: . Nissan oszczędza i kombinuje jak tylko może . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Też czekałem około miesiąca. A teraz UWAGA!!!, samochód odebrałem w salonie (Autoryzowany Dealer Yama Sp. z o.o. Toruń) 23.03.2015r. na pierwszy przegląd przyjechałem do tego samego salonu 22.03.2016r. Po całkowitym przeglądzie przychodzę do "Doradcy Serwisu" żeby się rozliczyć i wyciągam kartę i pytam ile mam upustu, a na to "Doradca", żebym przyjechał 23.03.2016r. to bym dostał około 10%, a że przyjechałem o dzień wcześniej to nic :thumbsdown: . Nissan oszczędza i kombinuje jak tylko może . Dziwna sprawa. Ja odebrałem auto 8 stycznia 2015. Zarejestrowałem się do YOU i kartę miałem w przeciągu ok. miesiąca. Na 1 przegląd pojechałem 5 stycznia 2016 i oddając auto w ich łapki zaznaczyłem, że interesuje mnie pakiet 3 przeglądów. Proponowali 1-szy odpłatnie (ze sporą zniżką), a pakiet miał obejmować 2,3 i 4 przegląd. Nie zgodziłem się na taki wariant, więc dostałem to co chciałem pakiet "3" liczony już od 1 przeglądu. Oczywiście dostałem zniżki i to większe, niż mi przysługiwały z tytułu "YOU". Tak więc to nie Nissan Ci zdrenował kabzę, ale dealer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3Rni Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 ee chyba coś przegiął koleś, nie pamiętam dokładnie ale przegląd obowiązuje po limicie km lub po 1 roku ale z tolerancja +/- pare dni i +/- ileś tam km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 (edytowane) O czyim przegięciu mówisz ??W moim przypadku nie widzę nic, co można by nazwać przegięciem. Natomiast kol. klepa padł ofiarą czyjejś pazerności. Dziwne to tym bardziej, że o ile dobrze pamiętam, o tym serwisie w Toruniu krążyły tutaj pozytywne opinie. Może po prostu pokazał kartę dopiero po przeglądzie, kiedy mieli już gotowe "kwity" Edytowane 9 Marca 2017 przez Andrzej G Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 U nas nie do pomyślenia. Odrazu wpisany rabat na stałe 10% + rabaty za lojalność. Razem 30% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilk53 Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 ja czekam już 6 i nie ma Też tak miałem. Zadzwoń 0 801 647726. Do tego czasu możesz posługiwać się wydrukiem z www You+Nissan (zawierającym oczywiście własne dane). Wszystkie serwisy powinny to akceptować. Ewentualnie zrzut może zawierać dane: Moja deska rozdzielcza Uaktualnij informacje o swoim aucie Profil mojego auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 U nas nie do pomyślenia. Odrazu wpisany rabat na stałe 10% + rabaty za lojalność. Razem 30% O ile dobrze pamiętam, dostałem podobnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3Rni Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 O czyim przegięciu mówisz ?? W moim przypadku nie widzę nic, co można by nazwać przegięciem. Natomiast kol. klepa padł ofiarą czyjejś pazerności. Dziwne to tym bardziej, że o ile dobrze pamiętam, o tym serwisie w Toruniu krążyły tutaj pozytywne opinie. Może po prostu pokazał kartę dopiero po przeglądzie, kiedy mieli już gotowe "kwity" miałem na myśli kolesia z ASO - jak pisałem Twojej odp jeszcze nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klepa Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Może po prostu pokazał kartę dopiero po przeglądzie, kiedy mieli już gotowe "kwity" Nie, może źle napisałem. Kartę, dowód rejestracyjny i kartę pojazdu dałem zaraz po przybyciu do serwisu. Następnie powiedziałem że mam filtry, olej i podkładkę pod korek spustowy ze sobą i proszę o pozwolenie bycia cały czas bezpośrednio przy samochodzie podczas jego serwisowania ( mina kierownika nie za bardzo), ale pozwolił . Może dlatego tak zostałem potraktowany, do rachunku jeszcze dopisali Materiały pomocnicze/duży/ 20,01zł., do dzisiaj nie wiem za co, chyba za posmarowanie klemów od akumulatora. Po za tym z serwisem Yama z Torunia wszystko w porządku . Jak złapie chwilę czasu to napiszę do https://youplus.nissan.pl, o wytłumaczenie tej całej sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Też tak miałem. Zadzwoń 0 801 647726. Do tego czasu możesz posługiwać się wydrukiem z www You+Nissan (zawierającym oczywiście własne dane). Wszystkie serwisy powinny to akceptować. Ewentualnie zrzut może zawierać dane: Moja deska rozdzielcza Uaktualnij informacje o swoim aucie Profil mojego auta Napisałem do nich maila. Mają wysłać jeszcze raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tz1609 Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Klepa,jeśli przyjechałeś ze swoimi materiałami to program rabatowy Cię nie obejmuje, jest to napisane małym druczkiem, sprawdzałem przed przeglądem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klepa Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Klepa,jeśli przyjechałeś ze swoimi materiałami to program rabatowy Cię nie obejmuje, jest to napisane małym druczkiem, sprawdzałem przed przeglądem To poco ta gadka, że przyjechałem dzień za wcześnie , dobrze słyszałem co powiedział, pijany na pewno nie byłem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Właśnie dotarło sprzęgło,wygląd nówka.Jeszcze na tarczy biały nadruk firmowy jest. No i niestety panowie,mamy dwumasę w 1.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Jesteś pewien? Jakoś w renówkowym 1.2 TCe jej nie zauważyłem. Czyżby jednak japońskie rączki dokonały w tym francuskim silniku większych ingerencji niż nam się wydaje? Rozbieraj Jacku czym prędzej swojego potwora, bo nie uwierzę póki nie zobaczę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 Jest dwumasa.W wieńcu jest osadzona obrotowo tarcza którą można lekko obracać w lewo lub prawo i czuć działanie sprężyn przy końcu obrotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriel Opublikowano 11 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 (edytowane) Dzisiaj auto z przebiegiem 2300 km odmówiło mi posłuszeństwa. Po przejechaniu 200m pomarańczowa kontrolka kontroli stanu silnika następnie, kolei zaczęły się zapalać błędy system fault ten i tamten. Po wyłączeniu włączeniu to samo cały czas aktywna kontrola od utraty trakcji. Pedał gazu nie reaguje obroty ani drgną. Silnik odpala wchodzi na 1k obrotów i po 20 sekundach gaśnie i tak za każdym razem, nie sposób ruszyć do przodu do tyłu. Zamykanie otwieranie pojazdu nie pomaga itp itp. - brak reakcji na gaz na ekranie same faulty Zadzwoniłem na Asistance nissana po lawetę całość rozmowy trwała 12 min za którą to ja musiałem zapłacić. Po tych 12 min jeszcze raz odpaliłem i jak ręką odjął - 0 problemów i ikonek Pojechałem do serwisu nissan odyssey w cz-wie, z komputera był jakieś błędy coś: ,,wywal. siln. coś tam coś tam" Powiedzieli że muszą wgrać nowy soft do komputera czy jakaś tam aktualizacja. Z miejsca dostałem pojazd zastępczy tej samej klasy. (n-connecta). Podsumowując - przeżyłem szok nie wiedziałem co robić itp (mój 22 letni nissan sunny nigdy nie zachował się tak a mialem go 12 lat) - bardzo profesjonalne podejście nissan odyssey - pomogli i uspokoili mnie - to na duży + Czekam na rozwój wydarzeń samochód ma być gotowy jak zadzwonią, prawdopodobnie w środku tygodnia. Edytowane 11 Marca 2017 przez Adriel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 11 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 Ja pitolę, nówka sztuka i taki cyrk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 11 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 To nie pierwszy i ostatni taki przypadek tu na forum Dzisiaj Nówka nie = się jak kiedyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 Dzisiaj auto z przebiegiem 2300 km odmówiło mi posłuszeństwa. Po przejechaniu 200m pomarańczowa kontrolka kontroli stanu silnika następnie, kolei zaczęły się zapalać błędy system fault ten i tamten. Po wyłączeniu włączeniu to samo cały czas aktywna kontrola od utraty trakcji. Pedał gazu nie reaguje obroty ani drgną. Silnik odpala wchodzi na 1k obrotów i po 20 sekundach gaśnie i tak za każdym razem, nie sposób ruszyć do przodu do tyłu. Zamykanie otwieranie pojazdu nie pomaga itp itp. - brak reakcji na gaz na ekranie same faulty Zadzwoniłem na Asistance nissana po lawetę całość rozmowy trwała 12 min za którą to ja musiałem zapłacić. Po tych 12 min jeszcze raz odpaliłem i jak ręką odjął - 0 problemów i ikonek Pojechałem do serwisu nissan odyssey w cz-wie, z komputera był jakieś błędy coś: ,,wywal. siln. coś tam coś tam" Powiedzieli że muszą wgrać nowy soft do komputera czy jakaś tam aktualizacja. Z miejsca dostałem pojazd zastępczy tej samej klasy. (n-connecta). Podsumowując - przeżyłem szok nie wiedziałem co robić itp (mój 22 letni nissan sunny nigdy nie zachował się tak a mialem go 12 lat) - bardzo profesjonalne podejście nissan odyssey - pomogli i uspokoili mnie - to na duży + Czekam na rozwój wydarzeń samochód ma być gotowy jak zadzwonią, prawdopodobnie w środku tygodnia. Adriel,wgranie nowego softu to raptem godzina.Dostałeś auto zastępcze bo znaleźli coś co się z****epsuło... i trzeba zorganizować część ,najprawdopodobnie z Warszawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriel Opublikowano 11 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 Adriel,wgranie nowego softu to raptem godzina.Dostałeś auto zastępcze bo znaleźli coś co się z****epsuło... i trzeba zorganizować część ,najprawdopodobnie z Warszawy Oddałem samochód o 13-stej czynne mieli do 14stej więc nie wiem. Ale powiedzieli że w poniedziałek auto nie będzie gotowe więc myślę że możesz mieć rację. Pytanie czy dostanę jakiś protokół czy informację co dokładnie zostało mi wymienione? Czy to jest ich obowiązkiem? Wolał bym wiedzieć co mi siadło. Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tz1609 Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Wydaje mu się że wymienią akumulator i będzie dobrze, miałem podobne objawy kiedy się kończył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.