Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[J11] Silnik 1.2 DIG-T opinie, serwis, uwagi


brera
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Strach się bać a miało być tak pięknie, oby tylko to był akumulator ale to za nowe autko coby padł, ciekaw jestem zakończenia i czy powiedzą prawdę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam ale poprawię ...

To były Nissany nie Renault ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę się rozpędziliście...Temat jest o1.2...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc skoro nie dotarło ,a w szczególności do Portera,zostało tylko kasowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc skoro nie dotarło ,a w szczególności do Portera,zostało tylko kasowanie

Jaja se robisz? czy coś wąchałes

Edytowane przez porter59
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaja se robisz? czy coś wąchałes

Wybacz ,jaja robi,a raczej znosi kura.A jak nie dociera to co wcześniej napisałem o przestrzeganiu tematu to kończy się to kasowaniem.

W Twoim przypadku jest to o tyle wymierne,że piszesz szczególnie nie na temat,a dodatkowo nie przestrzegasz ostrzeżeń

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybacz ,jaja robi,a raczej znosi kura.A jak nie dociera to co wcześniej napisałem o przestrzeganiu tematu to kończy się to kasowaniem.

W Twoim przypadku jest to o tyle wymierne,że piszesz szczególnie nie na temat,a dodatkowo nie przestrzegasz ostrzeżeń

Tyle,że moje skromne wpisy odnosiły się do przyszłych potencjalnych nabywców,bo Ty już kupiłeś i powinieneś cieszyć się jazdą,a widzę,że z tym różnie.Skoro uważasz inaczej to też potrafię zrozumieć,ale to nie jest prywatne forum,tym bardziej,że jak widzę wyżej "tematyka jakoś tam korespondowała z opiniami silnika 1,2" 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem prywatne nie jest,ale obowiązuje jakaś zasada poszanowania i tego co ktoś pisze i tego o co ktoś prosi i porządku na forum,a skoro nie potrafisz się podporządkować to zostało wszystko skasowane.Temat o 1.2 nie jest tematem do ostrzegania innych przed zakupem,zwłaszcza przez kogoś kto nawet w rękach nie miał kierownicy do Qq 1.2.To że opisuję tutaj moje problemy,nie oznacza że możesz wyciągać z tego daleko idące wnioski,skupiające się tylko i wyłącznie nad awaryjnością 1.2 i powtarzaniu w koło Wojtek tych samych stwierdzeń od kilku stron.Porter jeżeli chcesz dyskutować nad jakością podzespołów w silnikach turbo załóż temat w HP i tam wykazuj się do woli,a nie przykładaj ręki do zaśmiecania tematu.

Koniec,jeżeli dalej będziesz tu drążył temat wszystko zostanie usunięte bez komentarza.A jak Ci się nie podoba skieruj się do admina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do temau, zostałem dzisiaj poinformowany iż dodatkowo olej muszą wymienić i że nic poza aktualizacja sterownika nie będzie wymieniane. Coś mi tu śmierdzi po co olej? Pytanie czy i jak będzie szło sprawdzić dokładnie co mi zostało wymienione. Czy na forum jest ktoś kto ma dostęp do bazy i po Vin może sprawdzić ?

Wysłane z mojego GT-i9300 przy użyciu Tapatalka

 

EDYTA:

Tak sobie myślę, że to może być wypalenie tłoka, spowodowane błędami sterownika? Bo czemu olej wymieniają?

Co o tym myślicie samochód ma być gotowy niby jutro ewentualnie na środę, trochę za długo czasu jak tylko na wymianę oleju i wgranie nowego programu;

 

EDYTA2:

Ja miałem tak 2x w odstępach 1-2 miesięcy. objawy jak by było  za mało paliwa . Raz zonie - nie potraktowałem tego poważnie bo blondynka i jeździła na rezerwie . Przyjechałem z karnistrem zalałem paliwo i pojechałem ..... drugi raz ja samochód zatankowany na full i takie same objawy + wyświetlanie inf o błędach wszystkich możliwych systemów ... Udało mi się w końcu uruchomić sinik i dojechać do serwisu... diagnoza wypadanie zapłonu na dwóch cylindrach.... Serwis zachowywał się jakby dokładnie wiedział o co chodzi ..... dostałem inf ze wgrają nowe oprogramowanie silnika ......  jak na razie od 2 miesięcy jest ok

 

Miałem identycznie samochód zatankowany pod sam koreczek. Na raporcie pamiętam ze właśnie że też coś tam było w stylu: ,,wypadanie zapłonu:" Co to dokładnie oznacza? Wie ktoś? Identycznie mnie poinformowali że wgrają nowy soft do sterownika, też miałem takie odczycie iż serwis zachowywał się jak by wiedział dokładnie o co chodzi

 

Czyli raczej nie wypalony tłok tylko jakieś ,,wypadanie zapłonu" Widz iż kolega @MarcinMLbn miał identyczną usterkę

Edytowane przez Adriel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej zapewne do wymiany,przez rozrzedzenie go paliwem. Moim zdaniem, powinno to pójść z gwarancji, bo to nie twoja wina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sporo paliwa musiało iść do oleju przez to wypadanie zapłonu,że aż zdecydowali się na jego wymianę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na gwarancji wszystko idzie, tylko co to właściwie oznacza ,,wypadanie zapłonu" może ktoś mi wytłumaczyć o co chodzi z tym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na "chłopski rozum" to jest brak iskry,a tym samym zapłonu w cylindrze w którym powinien nastąpić zapłon.Objaw? Szarpanie silnikiem,pogorszenie składu spalin,większe ilości wypadania zapłonu spowodują już zaświecenie kontrolki silnika.Nie spalone paliwo ścieka do misy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacenty, widzisz sam jak na dłoni, że lepsze ubywanie jak u Ciebie i dolewanie co jakiś czas, niż przybywanie i wymiana całości też co jakiś czas, bo jak nie, to silnik się zesxa, tfu zatrze :icon_cry:

Mamy na stanie w rodzinie A4 1.8 do której od nowości oleum się dolewa strumieniami, ma nakulane już 230kkm i to z gazownią, a wredota jak działała tak działa. :spoko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem prywatne nie jest,ale obowiązuje jakaś zasada poszanowania i tego co ktoś pisze i tego o co ktoś prosi i porządku na forum,a skoro nie potrafisz się podporządkować to zostało wszystko skasowane.

 

Panie Moderatorze !

Dziękuje za wyjaśnienia ... i cieszę się ,że nie zachowujesz się Pan jak "obecnie panujący" :)

Jednak uważam ,że "sprzątanie " to też poukładanie pewnych rzeczy i tu wystarczyło przekierować dyskusję do odpowiedniego tematu ponieważ nie padło tam nic co by było w konflikcie z regulaminem !

.... ale to może prośba na przyszłość ? !

Pozdrawiam ! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję założyć temat Alternatywa dla QQ, w którym zamieszczać można informacje o crossoverach (suvach) innych marek, porównać do QQ, dyskutować o wadach i zaletach, przekazywać swoje doświadczenia (może ktoś miał QQ i przesiadł się do innego auta i chce się podzielić swoimi spostrzeżeniami).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie masakra jakaś

 

Dostałem informację iż mój pojazd posiada zbyt nowy Vin i że nie mozna dokonać aktualizacji softu i nie wiedzą co daej. Sprawdzają to i tamto i czekają na rekomendacje od Nissan. Auto mam uziemione w serwisie....

 

Wysłane z mojego GT-i9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

News dnia, zbyt nowy VIN! Ja pitolę, masz pecha bez dwóch zdań.

 

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Produkcja wyprzedziła informatyków...ja pierdziu Orvell

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie masakra jakaś

 

Dostałem informację iż mój pojazd posiada zbyt nowy Vin i że nie mozna dokonać aktualizacji softu i nie wiedzą co daej. Sprawdzają to i tamto i czekają na rekomendacje od Nissan. Auto mam uziemione w serwisie....

 

Wysłane z mojego GT-i9300 przy użyciu Tapatalka

To chyba serwis ma zbyt stare oprogramowanie :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Wam chłopaki iż nie za wesoło się z tą sprawą czuje... :/

Kupiłem samochód właśnie po to bym nie miał takiego typu spraw, i nawet dodatkowo japońca

bo ponoć słyną z niskiej awaryjności 2k przebiegu i taka wtopa, to nie napaja mnie optymizmem na przyszłość

 

Teraz mi już zostanie tylko ocenić serwis, podejście Nissana, w kwestii reklamacji

i czy później będzie już wszystko ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest japoniec tylko z nazwy,a pod maską i w środku masz made in francelaweta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Kupiłem samochód właśnie po to bym nie miał takiego typu spraw, i nawet dodatkowo japońca

 

Tak Nissan był niezawodny do ślubu z Renault  :D

Japońce to Mazda,Subaru............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę nie ma już czysto japońskich marek w produkcie - bo kapitał jest zróżnicowany. Mazda już też kooperuje z europejskimi producentami. Podobnie Subaru. I nie ma co się dziwić. Europa jest największym rynkiem motoryzacyjnym. Jak ktoś chce produkować na Europę musi współpracować z Europejczykami. Nie ma innej drogi.

To że samochody  są mniej trwałe niż kiedyś nie wynika z współpracy z Europą. To ogólna tendencja rynku. Wszystkie produktu przemysłu w stosunku do zarobków są dużo bardziej dostępne (relatywnie tańsze). Odbywa się to kosztem trwałości. Samochody mają być bezproblemowe przez 100 000 km lub 5 lat. Tak są projektowane i produkowane. Jednym to wychodzi bardziej innym mniej ale tak jest.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja myślałem ze największymi rynkami jest USA, Azja (Chiny) i Japonia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...