Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[J11] Silnik 1.2 DIG-T opinie, serwis, uwagi


brera
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Polonus to było do mnie???Jeśli tak to norma E5 i 55tys przebiegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polonus to było do mnie???Jeśli tak to norma E5 i 55tys przebiegu

Było do Tomiczka, ale i tak dzięki. Tak się dopytuję, bo jak pokazałem w wątku: co to za część te silniki wyglądają jednak na nieco różne, może z uwagi na mniejsze przebiegi, ale w E6 jakoś nie słychać chyba o aż takim braniu oleju jak u Ciebie. Jeśli to jest nagminne w 1.2 to chyba lepiej od tego wynalazku uciekać. Ciekawe jaki dostaniesz nowy silnik ;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma być z Japonii,z Amsterdamu już by dawno jeździł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżby ... fabryka silników Renaulta miała swój oddział w Japonii i po to by zaopatrywała w nie montownie aut Nissana w Anglii?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżby ... fabryka silników Renaulta miała swój oddział w Japonii i po to by zaopatrywała w nie montownie aut Nissana w Anglii?

Może tam mają skład silników. W końcu to Renault to można oczekiwać braku logiki. :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i świeży news,silnik będzie dostępny dopiero na początku września!

A w Sosnowcu na warsztacie czekają jeszcze 3 do wymiany....epidemia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i świeży news,silnik będzie dostępny dopiero na początku września!

A w Sosnowcu na warsztacie czekają jeszcze 3 do wymiany....epidemia!

No to chłopaki będą mieć co robić. Ciekawe jak u innych przebiegi, bo jak ten silnik ma trwałość 50tkm to cudownie :(

Czyżby ... fabryka silników Renaulta miała swój oddział w Japonii i po to by zaopatrywała w nie montownie aut Nissana w Anglii?

Gdzieś w necie znalazłem, że te silniki klepią na miejscu w UK, ale informacja ta może nie być wiarygodna. Może te z JP są lepsze stąd idą na wymianę ;)

 

Tak czy ianczej VW wyznaczył kiepskie std w projektowaniu wadliwych silników, ale wygląda, że to Renault-Nissan idzie na mistrza. Szczerze mówiąc to obawiałem się produktów Renault, ale sobie pomyślałem, że nie będzie tak źle. Na razie u mnie jest ok, ale to tylko 28tkm, więc pewnie i u Jacko tak było :)

Edytowane przez polonus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie zaczęło się od 17 tys :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łagodniejsze,a później dopiero dystans się zwiększał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, fabryka tych silników w Japonii jest i była od początku. Dla dociekliwych, gdzieś na początku dawałem linki do miasta oraz strony fabryki. Silniki te produkowane są w kilku miejscach. To nie jest "czysty" produkt renault, a wspólna myśl inż.nissana/renault.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To Majstry od Japonii robiliby takie  badziewie??? No chyba że siły połączone i na pierwszy montaż idzie mieszanka...na lewo J na prawo F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To Majstry od Japonii robiliby takie badziewie??? No chyba że siły połączone i na pierwszy montaż idzie mieszanka...na lewo J na prawo F.

Ciekawe co idzie do Pulsara :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z którego roku masz auto? Euro6? Mógłbyś zrobić ogólne foto silnika? A no i najważniejsze, jaki masz przebieg? ;)

Z którego roku masz auto? Euro6? Mógłbyś zrobić ogólne foto silnika? A no i najważniejsze, jaki masz przebieg? ;)

Auto mam z połowy 2015. Norma EU6. Przebieg 18000 czyli chyba taki od którego wszystko zaczyna się sypać wierząc informacjom forumowiczów

 

Jutro jadę na rozrząd o którym już pisałem. Dziwne styrkanie na 3cim biegu przy obrotach 3000-3200. Daj Panie że po wymianie silnik odzyska moc i nie będzie tak skokowo przyspieszal jak to ma miejsce teraz. Wciskamy gaz a przyspieszenie wygląda jakby co 5m ktoś mi nagle popuszczal liny na której jest mój QQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś od nowości zrobiłem inspekcję olejową, 4 tys. przebiegu i blisko max na bagnecie  :whistle:

 

Z silnika jestem bardzo zadowolony (mam nadzieję, że już tak zostanie  :icecream: ). Dynamika, spalanie, praca jednostki na plus. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy na forum i ja też zalecam wymianę na nowy olej....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy na forum i ja też zalecam wymianę na nowy olej....

Ja pierwszą wymianę zrobiłem po 15tkm. Potem po 24tkm, dalej zamierzam co 10tkm lub co pół roku. Teraz mam 29tkm i dziś sprawdziłem zużycie oleju - jeszcze jest ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. No to porcja newsów po wymianie rozrządu oczywiście na gwarancji Nie chce zapeszac ale po teście jaki dzisiaj zrobiłem po odebraniu QQ z serwisu mam swojego starego nowego QQ Ta sama frajda i wrażenia które miałem przez pierwszy rok po zakupie. Jest moc nic nie szarpie nic nie muli Obroty stabilne wskazówka ani drgnie Panowie musieli coś pogrzebać też przy zawieszeniu o czym nie powiedzieli bo nic nie stuka nie puka nie trzęsie jak to odpisywałem w jednym z postów. Taka mała uwaga dla wszystkich to że moje problemy z rozrzadem nie były odosobnione Temat bardzo dobrze im znany. Mnie wymienili cały rozrząd komplet. Gość potwierdził mi też że w Sosnowcu mają kilka przypadków dot wymiany całego silnika. Nie dopytywalem już o rok i wersję silnika. Pozdrawiam wszystkich i swojemu QQ chyba zafunduje w nagrodę ceramike:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomiczek ,gdzie robiłeś rozrząd???


Niedługo do Sosnowca będą pielgrzymki zjeżdżały nawymianę silników :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomiczek ,gdzie robiłeś rozrząd???

 

Niedługo do Sosnowca będą pielgrzymki zjeżdżały nawymianę silników :D

Dąbrowa Górnicza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tłumaczy wszystko.Z całym szacunkiem dla chłopaków z DG,bo serwis dobry,ale Dąbrowa jest raczej niechętna wymianie silników,wolą grzebać,niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ciekawe zjawisko :) Podczas jazdy w trasie (ok 1100 km) silniczek nie siorbnął ani grama oleum :D  ( no może z 0,05l) . W mieście potrafi łyknąć nawet 0,2-0,3 l/1000km :o

Czyżby auto tylko na autostrady??? :thumbsup:

Edytowane przez rozbef
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...