manix Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Bez sensu. Ale kto bogatemu zabroni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Nie bogatemu,ale przezornemu .Akurat tak wychodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 17 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 (edytowane) Zgoda @Manix . Jeśli miałbm w planie do przeglądu przebieg większy (większy niż 7 tyś.)- wymiana oleju powiedzmy byłaby wskazana bo i tak trzeba byłoby zmieniać w między czasie. Jeśli przewidywany przebieg do I-go przeglądu nie przekroczy 10tyś.km nie wymieniałbym. Wymiana po 2-3 tyś. to schemat z poprzedniej epoki a jedyny słuszny argument to ten co przytoczyłeś ... Edytowane 17 Listopada 2017 przez nowy 2011 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 17 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 Poprawię się,bo o mnie chodzi.Mam nowy silnik na którym dojeżdżam do 3 tys km.Nie chcę zrobić tak jak w poprzednim,że jeździłem tyle ile serwis kazał...i może to był przyczynek do moich kłopotów z jednostką?Teraz chcę wymienić bankowo po 3 tys,a następną wymianę zrobić już serwisową w lutym ,jak Bozia przykazała.Tak wyszło,niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 17 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 I myślisz, że te kilka tysięcy do lutego coś zmieni? Magiczne 3kkm a czemu nie 2 lub 5? Jacek miałeś kosiarkę z początku produkcji, zaraz po zakupie dałeś jej w palnik w podróży do Chorwacji i tu bym się doszukiwał przyczyny. Ile zrobisz do lutego? Jeśli koniecznie Chcesz wymieniać, to przyspiesz cały przegląd i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 17 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 W podróży do Chorwacji to ja miałem już 5 tys lekko.Cały czas się zastanawiam,ale przeważa u mnie opcja wymiany,do lutego będę miał już 6 tys....Średnio robię1.5 tys w miesiąc,czasami więcej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 17 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 Ta profilaktyczna wymiana, raczej bym tego nie przeceniał. W X-trailu wymieniłem po 10tkm, później na pierwszym przeglądzie i od tego czasu trzymam się interwałów producenta. W 1,5 roku od wyjazdu z salonu, dwóch wymian sondy lambda, nalatane 44tkm w różnych warunkach, nie dzieje się nic niepokojącego. Wszystko ułożone jak powinno, a przy mojej nodze, auto czasami nie ma lekko. Co do marki, fabrycznie shell, później elf, eneos i wróciłem do elfa, jako chyba najbardziej optymalnego dla tego silnika wg mojej subiektywnej laickiej oceny. W Twoim przypadku, nie dopatrywalbym się działania milicjanta, braku wymiany po 1, 2 czy 3tkm, wyjazdu do Chorwacji czy innych mitów. Zwyczajnie trafiłeś pechowo i tyle. Znam przypadek pewnego auta z gwiazdą na czole, grubo ponad 250k przy wyjeździe z salonu, a właściciel wytrzymał 10mcy i nie chciał czasowo meldować się w ASO. A to pneumatyka na śpiącym policjancie, a to elektryka bagażnika, później skrzynia, a skończywszy na wylamanej popielniczce i czasie oczekiwania na wymianę niemal jak na poród u słonia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 17 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 Wiem,ale dmucham.Poprzedni był na liście z żółtym trójkątem...Poza tym 180 zł na olej z filtrem...przeżyję,ai sumienie mnie nie będzie dręczyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MMarcin76 Opublikowano 18 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 Możesz podać dokładne namiary na ten olej i filtr? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 18 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 http://allegro.pl/eneos-premium-hyper-5w40-c3-sn-sm-cf-a3-b4-4l-i6634902563.html https://www.ceneo.pl/35729510#mh=A2k7WDw178007purfluxdM5WunACbss5uBf18QLz_iEkyhOQpTqyJ_jwaQe6PGRgWR2e7NMsMoaydvS2ZtyJ9fnIMGjeM9acsYfAGSo8zP3pYFpcHw0mVlqJULJ2nabMb-0NBhTRITNFKpzzsnWvv73Tp9TJ9rU7e4rBV6cRuWHe72jrITQkTa3wiqgoEHrtMVzsnd3hohXlJSLXmtkQ0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 18 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 4 l to nie "trochę" za mało ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 18 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 W tej samej firmie kupisz 1L za 32 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 18 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 Czyli 5 l => 153 zetaTen elfik http://allegro.pl/olej-elf-evolution-900-sxr-5w40-5l-i4990371419.html?fromVariant=6563724673 nie wystarczy do naszych kosiarek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 Wystarczy,pisałem wyżej już o tym. Widziałem też,jak w garażu Rosjanie rozlewali oleje....Castrola,Elfa,Mobila....różniły ten olej tylko pojemniki.Eneos jest mało popularny i żadko można dostać w sklepie.Poza tym jeżdżę od początku na nim . Teraz z innej beczki...czeka mnie wymiana tarcz i klocków.Tarcze mam Rotingera,ale teraz klocki...jakie? Odwieczny problem.TRW,Delphi.ATE ,Textar.O Ferodo nie wspominam bo nie ma ich (przynajmniej ja nie znalazłem) do J11 1.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 Wszystkie wymienione to dobre produkty. ATE i TRW nigdy mi nie piszczały, nie znam Delphi z praktyki. Textar robią u nas i idą na pierwszy montaż m/ do Forda, Ferodo do VW. W nissanach OE to Jurid. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 Co prawda w Note zakładałem klocki Ferodo i ham był żyleta,u córki TRW i też super...O Delphi słyszałem że mogą piszczeć. Ferodo i Jurida do J11 1.2 nigdzie nie spotkałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsawer126 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Witam,koledzy czy ktoś próbował podnieść moc silnika 1.2 stosując chip tuning-opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Tak,był taki i gorzko pożałował,bo musiał zapłacić za remont silnika Poczytaj,dość długa lektura.http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/104747-44tuningpl-warto/?view=findpost&p=1154152&hl=%2Bchip+%2Btuning Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsawer126 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 Dzięki JACKO29,poczytałem i dałem sobie spokój.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommcioo Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Cześć Wam! Przejrzałem prawie cały wasz wątek i w efekcie z 1.2 nconnecta przed liftem zdecydowałem się na 1.6 Acenta po lifcie ale nie od tym chciałem pisać Dzisiaj po dwóch tygodniach odebrałem mojego QQ z salonu, wróciłem lekko spięty do domu (po drodze jak to z nowymi autami- prawie się przytuliłem bokiem do taxi, nie wpuścił mnie :/) i teraz pytanko: padało cały czas, po zaparkowaniu patrzę - reflektory zaparowane (oba tak samo) Od razu serwis czy ten typ tak ma?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Zdarza się i jest nawet o tym napisane w instrukcji. Ponadto zapewne przed wydaniem samochód był wstawiony do ciepłego salonu. Teraz wyjechałeś nim na dwór i różnica temperatur zrobiła swoje. Po kilku dniach powinno parować się dużo mniej lub nawet wcale więc bez paniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Para to taka zaraza jak ankochol szybko wchodzi ciężko wychodzi ale wyjdzie -) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommcioo Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Zdarza się i jest nawet o tym napisane w instrukcji. Ponadto zapewne przed wydaniem samochód był wstawiony do ciepłego salonu. Teraz wyjechałeś nim na dwór i różnica temperatur zrobiła swoje. Po kilku dniach powinno parować się dużo mniej lub nawet wcale więc bez paniki. OK Nie panikuje (chodź mail do delaera już poszedł) Minęło 3h nadal para w kloszach. a co do dyskusji o oleju - mój dealer polecił podjechać na wymianę po 2k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 ... a co do dyskusji o oleju - mój dealer polecił podjechać na wymianę po 2k Tutaj masz opinie ntt http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/109235-wymiana-oleju-po-2-tys-km-prawda-czy-%C5%9Bciema/page-2?do=findComment&comment=1191884 Bezawaryjności życzę i ciągłej radochy z zakupu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakmaj Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 Witam,koledzy czy ktoś próbował podnieść moc silnika 1.2 stosując chip tuning-opinie. Cześć Ja Kolego próbowałem podnieść moc w moim Qashqaiu 1,2 dig-t w jednym z renomowanych firm w Krakowie. Z racji tego że auto było na gwarancji wybrałem demontowany tzw. Box. Auto najpierw zbadano na hamowni (wyszło 116km i coś koło 185NM), potem zamontowano boxa, dostrojono i ponownie przetestowano auto na hamowni. Po wykonaniu tych czynności dano mi wykres z przed i po i niestety przyrost mocy i momentu był mizerny (około 5KM) i do tego w górnym zakresie obrotów - a ja liczyłem że poprawi się moment obrotowy w dolnym zakresie. Przejechałem się autem i niestety stwierdziłem że nie ma żadnej poprawy osiągów. Wróciłem do tego serwisu, wymontowano Boxa i zapłaciłem tylko za usługę hamowni (chyba 100 parę zł). Także taka była moja historia.. Pozdrawiam Kuba 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.