gregson Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 (edytowane) Colins, mysle , ze wykresy beda sie roznily dla roznych silnikow. W moim przypadku jestem pewien, ze znacznie odbiega od zalaczonego przykladu. Nawet jestem tego pewien na 100%... ale potrzebuje przykladowych materialow do dyskusji z Nissanem. Edytowane 24 Października 2015 przez gregson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 W każdej instrukcji masz podane, przy jakich obrotach osiąga silnik najwyższą moc i moment i to jest wyznacznik. Zakładam , że sprzęgło nie jest spalone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 (edytowane) Wg wszelkich zrodel jakie udalo mi sie znalezc, moment obrotowy 240Nm powinien byc osiagany w zakresie 2000-4000obr/min. A co jesli w moim przypadku tak nie jest? Tylko np w zakresie 3000-4000 bo takie mam podejrzenia? Edytowane 24 Października 2015 przez gregson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Gregsonie, ale nie znajdziesz raczej innych wykresów mocy tych silników. Te które tu wrzucono to chyba oficjalne wyniki zmierzone przez producenta i podane do publicznej wiadomości i wszystkie nasze silniki mniej więcej trzymają się tych danych podanych na wykresach. Oczywiście mogą być jakieś niewielkie odchyłki na plus czy minus danego egzemplarza, ale ogólnie można przyjąć te wykresy za miarodajne. Jeśli znajdziesz jakiś wykres mocno odbiegający od tych tutaj, to będzie to silnik po tuningu. Jeśli natomiast masz podejrzenie, że w Twoim silniku po ostatniej wizycie w ASO zdechło nieco koni, to chyba jedynym rozwiązaniem jest wizyta w hamowni. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 (edytowane) Gregsonie, ale nie znajdziesz raczej innych wykresów mocy tych silników. Te które tu wrzucono to chyba oficjalne wyniki zmierzone przez producenta i podane do publicznej wiadomości i wszystkie nasze silniki mniej więcej trzymają się tych danych podanych na wykresach. Oczywiście mogą być jakieś niewielkie odchyłki na plus czy minus danego egzemplarza, ale ogólnie można przyjąć te wykresy za miarodajne. Jeśli znajdziesz jakiś wykres mocno odbiegający od tych tutaj, to będzie to silnik po tuningu. Jeśli natomiast masz podejrzenie, że w Twoim silniku po ostatniej wizycie w ASO zdechło nieco koni, to chyba jedynym rozwiązaniem jest wizyta w hamowni. Wlasnie dlatego umowilem sie na wizyte w serwisie na wtorek. Jesli serwis stwierdzi, ze nic samochodowi nie dolego i jezdzi tak jak powinien, to bede sie domagal oficjalnego zbadania osiagow samochodu w hamowni. Edytowane 24 Października 2015 przez gregson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 (edytowane) Obawiam się, że to może być jedyne rozwiązanie, bo w serwisie pewnie powiedzą, że jest wszystko w porządku. Bo w serwisie jak w serwisie. Podłączą komputer, który błędów nie wykaże, mechanik kopnie w oponę, a drugi być może zrobi ze 200 m po placu. I powiedzą, że jest OK. Na szczęście jeśli nie jest OK i silnik ma rzeczywiście mniejszą moc, to dzięki hamowni będzie można łatwo to udowodnić. Trzymam kciuki. Edytowane 24 Października 2015 przez colins 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Były już swego czasu akcje , obniżania momentu obrotowego w silnikach np. 2.0dci ,w majestacie "akcji serwisowej" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 No tak, nie wiem co u mnie zrobiono i jak, ale serwis nie moze mi obnizyc moentu obrotowego w silniku np 2.0 w majestacie "akcji serwisowej" bo kupuje auto a silnikiem o okreslonych parametrach i serwis nie moze robic co mu sie podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Podobnie może być z serwisami VW i ich "aferą spalinową". Jestem bardzo ciekaw jak rozwiążą ten problem. Bo zmiana oprogramowania w celu zmniejszenia emisji spalin wiązać się może z ograniczeniem mocy silników. W takiej sytuacji VW narazić się może na kolejne pozwy z tytułu niezgodności mocy silników z danymi katalogowymi. No ciekawe jak rozwiążą sprawę. Ale Twój problem jest równie ciekawy Gregsonie więc ja osobiście z niecierpliwością czekał będę na wieści "z frontu". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowakm Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 (edytowane) Moj 1.6 jest produkcja listopad odebralem go 15 stycznia i nie mam zadnych spadkow mocy bledow itd. Byl z dostaw demo dla salonów oraz kilka wyprzedazy z 2014 Jak czuc spadek to hamownia prawde powie. Edytowane 24 Października 2015 przez nowakm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Moj 1.6 jest produkcja listopad odebralem go 15 stycznia i nie mam zadnych spadkow mocy bledow itd. Byl z dostaw demo dla salonów oraz kilka wyprzedazy z 2014 Jak czuc spadek to hamownia prawde powie. A byla jakakolwiek akcja serwisowa twojego egzemplarza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Gregson wygląda na to że tobie jednemu ASO zje......... silnik nie do ASO tylko jedz na hamownie prywatną i z wydrukiem do sądu Nissana!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Dokładnie ,Gregsonie. Najpierw bym zrobił wykres mocy na hamowni , a dopiero z "czarnym na białym" do aso , lub dalej ,jeśli taka potrzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Za granicą to o byle co się pozywa do sądu im bardziej znana firma tym większa szansa odszkodowania !!! W Polsce dzikim kraju Obywatel nie zna swoich praw ,taki przykład z mojej pracy -pracownik podał do sądu kierownika i firmę Firma wywaliła dyscyplinarnie Kierownika a sama płaci odszkodowanie pracownikowi bo nie dopilnowała Kierownika, odszkodowanie- 150.000zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Czyli nie dziki kraj skoro dostał odszkodowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 (edytowane) Pracownikowi odszkodowanie należało się jak psu buda ,a dziki to był kierownik a Firma ślepa na skargi pracowników . Ja bym zasądził 500.000zł !!!! Edytowane 24 Października 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 A ja Edziu "powiem bez kozery" , co tam 500 000zł , a milion ,a nawet dwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Skoro dyrektory mają na rękę co miech 12.000zł to co to dla firmy jest jednorazowe 150.000zł aaaaaaaa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Łooo,a gdzież to dyrekcja tak mało zarabia ??? :0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Gregson i co dalej zamierzasz męczyć się z aso? ???????? Manix gdzie a w PPLu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Na poczatek umowiony jestem z ASO na wtorek. Czy wziecie samochodu na hamownie moze w jakikolwiek sposob naruszyc gwarancje? Wolalbym aby to bylo zrobione przez ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Gregson oszalałeś przecie ty nie zmieniasz nic w kompie aby stracić gwarancje ! Jedziesz na niezależną hamownie aby sprawdzić właśnie co oni sp............... że silnik ci nie domaga z mocą!!!! I z tym wydrukiem jedziesz do ASO aby to naprawili i gów.....cię obchodzi jak oni to zrobią!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Wyczytalem przed chwila, ze nowy Nissan Nismo GT ma zwiekszona moc o 18KM a max moment obrotowy zaczyna sie dopiero od 3600obr/min.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 (edytowane) Może więc wgrali Ci Gregsonie oprogramowanie od niego. Osobiście wolałbym mniej koni, ale maksymalny moment obrotowy przy niższych obrotach. Ty zapewne też. Edytowane 25 Października 2015 przez colins Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Może więc wgrali Ci Gregsonie oprogramowanie od niego. Tez tak pomyslalem Ja tez wole wiekszy moment na nizszych obrotach niz wiecej mocy na wysokich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.