Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Silnik 1.6 DIG-T opinie, serwis, uwagi


dambam
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

I co najważniejsze - Toyota miała ten problem dokładnie zdiagnozowany i skutecznie usuwany. W Corolli rodziców 1.4 z 2000 r. po naprawie w 2004 przez 8 następnych lat nie łyknęła grama oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co najważniejsze - Toyota miała ten problem dokładnie zdiagnozowany i skutecznie usuwany. W Corolli rodziców 1.4 z 2000 r. po naprawie w 2004 przez 8 następnych lat nie łyknęła grama oleju.

Być może po tych wszystkich wymianach silników o których było słychać,Nissan również odkrył przyczynę.Dlatego nie biorą się od razu za wymianę tylko proponują naprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edek, ale jesli Nissan powie klijentowi -wymiany nie bedzie. Bedzie naprawa. To co wtedy zrobisz? Pojdziesz do sadu? I bedziesz sie sadzil przez 5 lat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Towar wadliwy wymiana na nowy a nie naprawy jak z starymi parchami dajcie spokój ,przecie jeszcze masz gwarancje!

Kupisz pralkę,nawali silnik,dostajesz nową? czy silnik na gwarancji???Padnie łożysko,wymieniają łożysko czy pralkę???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tok mego myślenia jest taki jak Colinsa w przypadku silnika .

Też wontpie aby wymieniacze z Aso złożyli silnik po rozebraniu jak w fabryce .

Mechanicy toyoty tak ale wymieniacze z Nissana .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ Edwardzie ... ;)
Ty możesz sobie myśleć ... do woli ! :)
Ale procedury gwarancyjnej tym nie zmienisz i póki co to Nissan jest gwarantem i tyle :(

Edytowane przez nowy 2011
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edziu,a jaki problem złożyć silnik???Nawet jak tłoki wyjmą tonie przez blok,tylko od dołu od misy,to jaki problem włożyć je spowrotem???Sam to robiłem wielokrotnie w innych samochodach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie,precyzja podczas produkcji podzespołów nie powoduje problemów z rozebraniem czy złożeniem silnika!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

QQ 1.6 DIG-T Tekna - 03/2015

2 dni temu - przy postoju w korku ukazało się na wyświetlaczu "Start/Stop System Failure". Po wyłączeniu i włączeniu autka - kontrolka na chwilę wyzerowana, po czym powrót i za kilka minut dodatkowo kontrolka "Check Engine". Tak już zostało. Diagnoza dzisiaj z serwisu: do wymiany grzałka sondy lambda.
To tak dla informacji.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie,precyzja podczas produkcji podzespołów nie powoduje problemów z rozebraniem czy złożeniem silnika!

Ja nie wierze w precyzje złożenia silnika przez serwis, po rozłożeniu ....................

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

QQ 1.6 DIG-T Tekna - 03/2015

2 dni temu - przy postoju w korku ukazało się na wyświetlaczu "Start/Stop System Failure". Po wyłączeniu i włączeniu autka - kontrolka na chwilę wyzerowana, po czym powrót i za kilka minut dodatkowo kontrolka "Check Engine". Tak już zostało. Diagnoza dzisiaj z serwisu: do wymiany grzałka sondy lambda.

To tak dla informacji.

pół roku i sonda :thumbsdown:

 

Ja nie wierze w precyzje złożenia silnika przez serwis, po rozłożeniu ....................

Edwardzie,chociażby ślepy składał to poskłada,nie ma nie da się ,droga prowadzi tylko w jedną stronę,to tak jak z luksusowymi puzlami,nie ma identycznych .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacko ty w nich wierzysz ja nie bo widziałem jakie maniany  odpieprzają nie tylko w ASO Nissan w wielu innych pracowałem w motoryzacji i miałem wszystkie ASO!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiesz,...jakoś wierzę.I może nie tyle z musu ile z przekonania,że to serwis gwarancyjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, Jacek teraz to już musi wierzyć. :P

Trzymam kciuki żeby okazało się iż silnik Jacka ma wadę fabryczną co będzie skutkować wymianą na nowy motor.

Bo ja niestety też nie wierzę w fabryczną dokładność składania w wykonaniu, że tak powiem podrzędnej ASO.

Zresztą jaka by nie była ta ASO, to przecież fabrycznie nie złożą silnika.

Bo fabrycznie, to tylko w fabryce. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edziu,a jaki problem złożyć silnik???Nawet jak tłoki wyjmą tonie przez blok,tylko od dołu od misy,to jaki problem włożyć je spowrotem???Sam to robiłem wielokrotnie w innych samochodach.

Jedyny problem jaki mi się nasuwa to to,że części zamienne nie takie jak na pierwszy montaż,choćby uszczelki,które założą już nowe,a inne części też pewnie do wymiany.

No i zawsze mam stracha jak Polak grzebie przy japońskim aucie,nawet montując alarm.

Może z tego powodu nie mogłem zdecydować się na pierwszy gwarancyjny przegląd,bo przecież nie chodziło parę złotych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyny problem jaki mi się nasuwa to to,że części zamienne nie takie jak na pierwszy montaż,choćby uszczelki,które założą już nowe,a inne części też pewnie do wymiany.

No i zawsze mam stracha jak Polak grzebie przy japońskim aucie,nawet montując alarm.

Może z tego powodu nie mogłem zdecydować się na pierwszy gwarancyjny przegląd,bo przecież nie chodziło parę złotych.

Porter,uszczelek w tym silniku brak,zastępuje je silikon.Codo części pierwszego montażu,no to już wielokrotnie przekonaliśmy się,że są slabej jakości,vide Note i sławne tarcze do wymiany po30 tys .A nawet wcześniej bo się wichrowały.Że wymiana pierścieni to już nie zestaw fabryczny?Toyota również miała akcję wymiany pierścieni,po której silniki chodziły jak złoto i oleju nie brały.Więc dla czego w nissanie ma tak nie być?Mimo wszelkich przeciwności panowie głowa do góry,bo już wczoraj naszła mnie myśl,że ostatnia dyskusja to jest totalne dołowanie,nic tylko zrezygnować z odwiedzin na forum.A ja powiem tak,mnie jeździ się super! Olewam to że zjada olej,zgłoszone testowane,dopóki mam gwarancję nie martwię się tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porter,uszczelek w tym silniku brak,zastępuje je silikon.Codo części pierwszego montażu,no to już wielokrotnie przekonaliśmy się,że są slabej jakości,vide Note i sławne tarcze do wymiany po30 tys .A nawet wcześniej bo się wichrowały.Że wymiana pierścieni to już nie zestaw fabryczny?Toyota również miała akcję wymiany pierścieni,po której silniki chodziły jak złoto i oleju nie brały.Więc dla czego w nissanie ma tak nie być?Mimo wszelkich przeciwności panowie głowa do góry,bo już wczoraj naszła mnie myśl,że ostatnia dyskusja to jest totalne dołowanie,nic tylko zrezygnować z odwiedzin na forum.A ja powiem tak,mnie jeździ się super! Olewam to że zjada olej,zgłoszone testowane,dopóki mam gwarancję nie martwię się tym.

A miałeś takie fajne auto, co Cię podkusiło żeby zmienić. ;)

Edytowane przez porter59
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląd,prestiż....tak tak jakby nie było wyższa półka,co niestety nie oznacza bezproblemowa,jak Note.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...