Rafi Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 to tylko materiał poglądowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Rafi krótko, zwięźle i na temat: po moich doświadczeniach z terenówką, a to moja pierwsza wiem że zmienisz opony na MT i kupisz 30/9,5/15 po czym pojedziesz w błoto sprawdzić co dały Ci nowe opony . Przejedziesz kałużę, później będzie kawałek błota i też przejedziesz. Po jakimś czasie, pewnie niedługim zdarzy się podjazd z błotkiem i opony dadzą radę, ale zaczniesz szurać brzuchem i co? Skończy się tym że podniesiesz budę albo zawias, założysz duże koła, ale wcześniej będziesz musiał sprzedać te coś je kupił do niby normalnej jazdy w błocie. Po co na oponach stracić parę stówek, skoro można od razu zrobić jeden pełny krok. Tak naprawdę ja moim podróżuję do pracy i mam 9 km, tylko auto wygląda bardziej agresywnie i już nie każdy chce wymuszać pierwszeństwo .a jak mnie wk.....ią w pracy to jadę gdzie chce i po stresie. Ja teraz podnoszę zawias bo buda już podniesiona. Tak wygląda na oponach 31/10,5/15 BFG MK2 i po lifcie budy 2 cale. Drążki jeszcze wtedy nie były podkręcone. To tyle, jak przynudziłem to dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 he he gruby a na koniec to sas zostanie lub zmiana fury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Gruby ... coś "mało charakterne" to auto Weź no ubrudź je trochę bo w kompleksy popadnę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Ono tak wyglądało zaraz po przebudowie. Przecież prosto z garage pojechałem do Krzyżowej Już tak nie wygląda A co do SAS to kto wie, ale tak to już do niego nie dołożę bo niedługo wylecę z domu i w aucie będę spał. . Tak mi ukochana powiedziała ostatnio jak szukałem części do liftu zawieszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Taaaak ... skądś to znam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Każdy to zna - ale Rafi Gruby ma rację - kup 31x10,5 to jest optymalna opona to t2 - podnieś nieco zawias i będzie Pan zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi Opublikowano 17 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Gruby- jak ja bym za każdym razem kiedy mnie wk..ią w pracy chciał się odstresować pojeżdżawką po polach to bym musiał wcale do domu nie wracać a tak na poważnie to wziąłem sobie do serca to co napisałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 No, no. Nie poznaje kolegi:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babcuk Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Mój pełni role na szosie i w lesie i tylko na BF-Goodrich All-Terrain cały rok. no i co dwa lata przeważone ( profilaktycznie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 sajdak morze i opony robią w terenie ale auto nie zabardzo :whistle: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi Opublikowano 17 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Są różne odmiany " terenu" i różne auta do pokonywania tego "terenu" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin316 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 (edytowane) wiem że zmienisz opony na MT i kupisz 30/9,5/15 po czym pojedziesz w błoto sprawdzić co dały Ci nowe opony . Przejedziesz kałużę, później będzie kawałek błota i też przejedziesz. Po jakimś czasie, pewnie niedługim zdarzy się podjazd z błotkiem i opony dadzą radę, ale zaczniesz szurać brzuchem i co? Skończy się tym że podniesiesz budę albo zawias, założysz duże koła, ale wcześniej będziesz musiał sprzedać te coś je kupił do niby normalnej jazdy w błocie. Po co na oponach stracić parę stówek, skoro można od razu zrobić jeden pełny krok. Może ja jakiś "wyjątkowy" jestem, ale czy każdy kto ma terenówkę musi topić auto w błocie? Terrano to moja druga. Wcześniej miałem Jeepa i szosówki szybko wymieniłem na BFG AT, z których poza jazdą przy dużych opadach deszczu byłem zadowolony a jedyny "teren" jaki auto widziało to raz wyciąganie przyczepki z pola i raz holowanie dużego busa załadowanego drewnem po śliskiej gliniastej drodze. Teraz w Terrano do codziennej jazdy mam Duratracki i też nie narzekam. Hałas nieco większy niż na szosówkach ale nie boję się że do szosy nie dojadę jak mnie śnieg zasypie... Na mokrym radzą sobie znacznie lepiej niż BFG. Cena też była bardzo konkurencyjna gdyż za komplet w rozmiarze 235/75/15 z przesyłką wyszło 1430zł. Dodam, że przed zakupem też mnie namawiano abym brał 31" bo będę żałował. Jakoś nie żałuję... Edytowane 18 Stycznia 2015 przez marcin316 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 @marcin przeczytaj wczesniejsze posty @rafiego , on sam szuka mt i stad moj wywod. Ja nikogo nie namawiam do topienia swojego auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin316 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Czytałem. A myślisz że ja po co miałem BFG AT w Jeepie czy teraz Duratracki w Tyranku? Po to aby nie było wstydu że gdzieś nie mogę wjechać albo wyjechać "terenowym" autem Druga korzyść jest taka, że nie muszę wymieniać kół 2x w roku. Jeepem na szosówkach miałem problem wjechać wiosną na podwórko: trawa, glinka, lekkie wzniesienie terenu... Teraz się przeprowadziłem i mam 600 metrów do asfaltu a zimą można liczyć co najwyżej na rolników że traktorem przejadą. Zakładając 31" trzeba myśleć o innych felgach, podkręcaniu zawieszenia, odkręcaniu chlapaczy... Z tego powodu stwierdzenie "nie kupuj seryjnego rozmiaru bo zaraz będziesz sprzedawał i stracisz" wydaje mi się zbytnim uogólnieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 ale nie musisz do większej opony zmieniać odrazu felg ,a podkręcenie zawiasu i podcięcie chlapaczy to też nie problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Widzę że rozpętałem małą burzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 nie stresuj się każdy ma swoją wizję i prawo do wypowiedzenia się w temacie a jak go kto ocenia to jego prawo :wave: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Tak masz rację stres w obecnych czasach podnosi ryzyko zawału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Podobno o 30% spada ryzyko zawału u mężczyzna jeżeli co dziennie przez 10 minut oglądają kobiecy biust Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin316 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Stres jest też bardzo niebezpieczny dla kiszek. Mam nakaz od lekarza aby stresu unikać... A biust biustowi nie równy Co do zmiany felg, to Tyranek i tak ma raczej wysoko środek ciężkości i czy to asfalt czy teren, szerszy rozstaw kół przy większej ich średnicy wydaje się wręcz obowiązkowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 dokładnie tak jak żekłeś jak dzwigamy to i oś poszżamy ze względu na środek ciężkości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Podobno o 30% spada ryzyko zawału u mężczyzna jeżeli co dziennie przez 10 minut oglądają kobiecy biust To ja od dzis wpatruje się przez godzinę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 pojechałeś na maksaaaaa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Co z tego wpatrywania jak organoleptycznie sprawdzić nie można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.