Rafi Opublikowano 19 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 (edytowane) Nie pisałem bo nam się tu zaraz zrobi "Cats" z powaznego tematu:) Czy jeżeli drążek jest w takim położeniu <a href=http://zapodaj.net/fd87d66154424.jpg.html>20150119_150953.jpg</a> to oznacza to że jest w nominalnym położeniu czy że jest już podkręcony ? Edytowane 19 Stycznia 2015 przez Rafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi Opublikowano 19 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Wahacze prawie w poziomie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi Opublikowano 19 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Nie no z wieloklinem dam spokój bo żeby nie trzeba było nowych drążków kupować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi Opublikowano 19 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Nie boję , ale jeśli regulacji juz nie ma tzn że ktoś już pewnie kręcił a dwa tysie na nowe raczej mnie nie swędzi. A tak na marginesie to mechanik ze mnie żaden więc spier..ć coś to u mnie bardzo szybko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi Opublikowano 20 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Przemyślę ten temat Dziś zrobiłem pomiar na twardym, na oponach AT 235/70/16 od posadzki do pierwszego rantu na drzwiach jest 80 cm , wieczorem jadę zobaczyć na warsztat co da sie zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara74 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 mierz zawsze od piasty do rantu błotnika i poszukaj wtedy mozesz porównywać bo opona oponie nie równa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi Opublikowano 30 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Niestety zwaliła mnie angina jak małe dziecko , migdały jak orzechy włoskie i cztery dni na jogurtach , polecam wszystkim chcącym schudnąć , w środe dopiero będę wiedział ile mozna dzwignąc maleństwo. A więc uporałem się z wieloklinem na drążkach , i moje pytanie brzmi ile mogę bezpiecznie podnieść auto ( bez żadnych przeróbek) i jak to zmierzyć np. ile centymetrów ma być od posadzki powiedzmy do rantu nadkola? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Lepiej chyba mierzyc od góry, czy środka sprzęgiełka, bo od posadzki to od kol jeszcze zalezy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 (edytowane) 54 cm od sirodka koła do rantu błotnika to jest lift 2 całe bynajmniej ja tak miałem przy tylnym kole po dodaniu sprężyn + 2 cale . oryginalnie to jest jakieś 48/49 cm . Mówię o t2 . Edytowane 31 Stycznia 2015 przez dziarus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Narazie jest 52 od środka kółka i się układa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acidrain Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Mam prośbę o poradę na temat ogumienia. Po zakupie zastałem następujące opony w moim aucie. Przód michelin 4x4 aplin 255/75R15 M+S i tył michelin X radial LT 31x10,50R15. Zostawić tak jak jest czy dobrać 4 identyczne (według niektórych to są odpowiedniki)? Wiem, że chciałbym zakupić w przyszłości jakieś oponki typowo turystyczne, na dalsze podróże, typowo na asfalt. Te chciałem zostawić na zimę i jazdę w terenie. Może jednak trzeba najpierw uporządkować ten zestaw? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 To tylko kwestia czasu ... i coraz częściej zaczniesz zjeżdżać z asfaltu, nawet weekendowo Najlepszym kompromisem będą opony AT ... na asfalcie niezbyt głośne, w zimie całkiem sprawne i w błocie też wystarczą polecam BFG AT ... super gumy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 masz dwie inne wielkości opon 255/75/15 to 30/10.5/15 a przód masz 31c czyli 265/75/15. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 Mam prośbę o poradę na temat ogumienia. Po zakupie zastałem następujące opony w moim aucie. Przód michelin 4x4 aplin 255/75R15 M+S i tył michelin X radial LT 31x10,50R15. Zostawić tak jak jest czy dobrać 4 identyczne (według niektórych to są odpowiedniki)? Wiem, że chciałbym zakupić w przyszłości jakieś oponki typowo turystyczne, na dalsze podróże, typowo na asfalt. Te chciałem zostawić na zimę i jazdę w terenie. Może jednak trzeba najpierw uporządkować ten zestaw? nie ma tak naprawdę czegoś takiego jak odpowiednik .... zmierz obwód jak będzie spora rożnica to koniecznie wymienić, jak nie to na spokojnie wymienić 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acidrain Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 spoko zmierzę i jak nie będzie dużej różnicy to zostawię ten zestaw na zimę. Także rozglądam się za BFG AT. Dzięki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Nie mam porównania z innymi AT ale ... naprawdę potrafią dużo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SieneK_68 Opublikowano 26 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 odkopię temat Przymierzam się do wymiany kompletu opon. Rozmiar jaki posiadam to 235/70R16. Zastanawiam się nad oponami Hankook Dynapro ATM RF10. 70% czarne 30% teren Ktoś z Was miał do czynienia z tymi oponami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi Opublikowano 26 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 miałem takie po zakupie auta ale były zbyt zdarte żebym mógł coś powiedzieć , ja mam do sprzedania swoje Matadory w w/w rozmiarze jeżdziłem na nich kilka miesięcy , jak nie zapuszczasz się w bagna to możemy zrobić interes bo mówie od razu że do terenu sie nie nadają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SieneK_68 Opublikowano 26 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 Matador Conquerra? bo to typowa szosówka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi Opublikowano 26 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 Matador Izzarda MP71 AT 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SieneK_68 Opublikowano 26 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 a jak ta Izzarda MP71 sprawuje się na czarnym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi Opublikowano 26 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 Ja co do jazdy po czarnym nie miałem żadnych uwag ,fakt że opony nowe, nie wiem co sie z nimi dzieje po powiedzmy dwóch trzech sezonach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiang33 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 planuję kupić opony typu mt, a że samochodem jeżdżę raczej weekendowo to mam dylemat, czy kupić nowe nalewki z bieżnikiem BFG MT km1 czy używane czeroletnie BFG MT km2 (podobno leżały w garażu 2 lata) z tego co mówi właściciel to mają około 12mm wysokości bieżnika. Oba komplety są w cenie około 800zł. Co radzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 KM2 podobno nie robi tak jak KM1 ale jak cena podobna ja bym brał w tej kasie oryginał KM2. Gdzie żeś namierzył te KM2 ? Na 16" czy 15" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.