damiang33 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 ja też właśnie słyszałem, że km2 trochę gorzej robi w błocie. Niestety opony znajdują się 200km ode mnie, więc jak się zdecyduje to kawałek drogi mam. Rozmiar 235x70x16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2015 ja wziąłbym BF-y , niektórych nalewek nie da się wyważyć zastanawiam się dlaczego chcesz się tłuc 400km po opony, przesyłka kurierska nie powinna kosztować więcej niż 120zł poproś gościa o fotki, zapytaj czy nie były naprawiane jeżeli faktycznie leżały 2 lata w garażu, to okazja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Niestety się zgodzę z kolegami - nie lubię KM2 ale zawsze oryginał to oryginał. Co do jazdy 400km po opony - to wysyłałem w tym roku komplet opon gdzieś nad morze i wyszło mnie 76zł za komplet (sendit.pl - mam nadzieje że mnie za reklamę nie skarcą) - tak że chyba nie opłaci się jechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiang33 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 koszt przejazdu wyniósł mnie niecałe 80 zł bo jechałem plaskaczem, więc nie ma tragedii. Zdjęcia mi wysyłał ale na zdjęciach niewiele było widać. Niestety mimo osobistych oględzin opon, dzisiaj u wulkanizatora okazało się, że "okazja" chyba wyjdzie mi bokiem. Dwie opony mają pęknięcia od wewnętrznej strony (uwidoczniły się dopiero przy mocnym naciśnięciu opony) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Po kilku latach jeżdżenia po górach stwierdzam że, opony discoverer cooper STT sie nie nadają to jest opona na błoto i trawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 STT to opona MT uniwersalna jeżeli można ją tak nazwać - na błoto i asfalt - ja się przymierzam teraz do Silverstone MT-117 SPORT - bardziej agresywna - ale kolega Łysy który użytkował takie twierdzi że na asfalcie też jest cichutko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Protektor cierpi na skałach ... only Simex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Tutaj masz porównanie - mt 117 to pierwsza z lewej - nie wiem czy dużo różni się od simexa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 To "pilot" (kierunkowa) ... może dzięki temu jest cichsza O simexie wspomniałem jako o twardej gumie Minęliśmy się postami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 mt 117 sport jest jako 3 w kolejności po simexie ja na nie nie narzekałem .wiadomo że jak każdy Mt-ek w zmiennych warunkach pogodowych prosi o spuszczenie nogi z gazu i uruchomienie szarych komórek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinic112 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Ochhh gdyby tylko mt117 33" dalo sie wsadzic do T1... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Da się - tylko trzeba założyć sztywniaka z przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Albo usztywnić IFS ramą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Da się prezesie ale tobie wystarczy 32 bo na tych co masz i tak robisz furorę. A poza tym to nie opony robią tylko kierowca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinic112 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Dzięki Łysy ;-) Sam szukam zamiennika kumho i nie wiem co mam wybrać. Mt117 jest 31" albo 33". Druga opcja to dynapro mt, bo skoro mamy jechać za rok do Rumunii to agresywny mt odpada. Hankook byłby idealny na taką wyprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Ja dynapro mt sobie bardzo chwalę - chciałem nawet do parcha kupić - ale cena mnie zabiła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinic112 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Mam nadzieje ze między 35 które chciałeś a 32 będzie spora różnica w cenie. :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Jest spora, za 35 chcieli 920zł/szt, podczas gdy 32 kosztują ok 500zł/szt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 (edytowane) Poczytajcie i przemyślcie czy warto iść aż tak daleko?http://www.polskioffroad.com/ART/wieksze_kola.html Edytowane 21 Sierpnia 2015 przez fikolek2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Czytałem to kiedyś - i w sumie mieszczę się w zakresach zawartych w konkluzjach - no prawie Ponadto nie zgodzę się z autorem w kilku kwestiach: Układ kierowniczy / trawersy - auto twierdzi że zmiana opon na większe powoduje zmniejszenie konta skrętu oraz zmianę (niekorzystną) środka ciężkości - ale nie bierze pod uwagę że wraz z wymianą opon na większe zmieniamy także felgi na takie z mniejszym ET - a to z kolei ma w zamyśle powodować powrót do fabrycznych (lub nawet lepszych) parametrów. Faktem natomiast pozostaje że wszelkie zmiany trzeba robić z głową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinic112 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Jest spora, za 35 chcieli 920zł/szt, podczas gdy 32 kosztują ok 500zł/sztA więc różnica w cenie jest ogromna. Niestety ciężko jest kupić nowe mtki za mniej niż 500 zł. Można oczywiście nalewajki ale po co ryzykować... Poczytajcie i przemyślcie czy warto iść aż tak daleko?http://www.polskioffroad.com/ART/wieksze_kola.html35" w parchu saydaka czy 32" w moim t1 to górna granica zdrowego rozsądku wiec raczej nie ma się co obawiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 35" w parchu saydaka czy 32" w moim t1 to górna granica zdrowego rozsądku wiec raczej nie ma się co obawiać. Tak naprawdę ja się przymierzam do 285x85r16 - a to jest jakieś 34-34,5" i to jeszcze wąskie relatywnie - ok 11-11,5" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SieneK_68 Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 No to przyszedł czas na zmiany w binladenie. Wysłużone bulwarówki z 2005 roku https://drive.google.com/open?id=0B_aSvFK_DgkYNDM2cVBKbkNZVjQ zostały zamienione na MATADORy IZZARDA A/T https://drive.google.com/file/d/0B_aSvFK_DgkYTV9JV3Z0djZjcEU/view?usp=sharing Dzięki Rafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Napisz jak z trakcją na suchym i mokrym, bo w necie nie mają zbyt pochlebnych recenzji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smutekh Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Ani na jednych ani na drugich nie wygląda dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.