kylo_k2 Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 które do Terrano II rozmiar opony 31/10,5/15, głównie asfalt i lekki teren, zależy mi żeby w zimę dawały radę i na mokrym.1. COOPER DISCOVERER A/T 32. YOKOHAMA GEOLANDAR I/T+ G0713. BFGOODRICH ALL TERRAIN T/A KO4. Toyo Open Country A/T plus5. Nokian ROTIIVA AT6. FALKEN LA/AT T1107. Nexen Roadian AT IIco do faworytów to 1 2 i 3zastanawiałem się też nad GY Duratrac ale są chyba trochę za agresywne, dlatego odpadły w przedbiegach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 osobiście na żadnych z nich nie jeździłem, ale kolega miał te cooper i bardzo sobie chwalił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin316 Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Jeżdżę na co dzień na Duratrackach i w ogóle nie odczuwam wad ich agresywności. Na mokrym w porównaniu w BFG AT są nieporównywalnie lepsze. Nawet w porównaniu z typowymi szosówkami które miałem wcześniej trudniej je podczas deszczu wyprowadzić z równowagi na zakręcie zbyt agresywnym operowaniem gazem. W ubiegłym roku praktycznie nie było zimy więc to żadna rewelacja, że ani razu nie byłem zmuszony do dopięcia przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo_k2 Opublikowano 22 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Duratrac mamy założone na T1 mojego taty i są trochę głośne, nie za głośne ale głośne, do TII wolałbym coś bardziej AT, bardzo mocno rozważam coopery. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 1 i 3 BFG - w zupełności wystarczają do lekkiego terenu, są ciche jak szosówki nawet gdybyś był solo i się zagrzebał ... zawsze możesz upuścić wiatru do 1 atm. i wyjedziesz na pewno, a co najważniejsze nie uszkodzisz opony - specjalnie do takich manewrów mają wzmocnione powierzchnie boczne, posiadają również nadlewkę zabezpieczającą felgi. Ale w cięższym terenie lub np. u Enzo w górach niestety nie dają rady - po suchym owszem, ale wystarczy mały deszcz i klapa Na asfalcie cichutkie, nawet zimą (nie zapominajmy że zimy nie są już tak śnieżne) doskonale radzą sobie z pośniegowym błotem Oczywiście zawsze trzeba pamiętać, że to auto z tylnym napędem No i wreszcie zużycie ... przez 2,5 roku jazdy (ok. 25 tys. km) 95% po czarnym ... z dziewiczych 13-14 mm pozostało 8-10 mm ... nie jest chyba źle Zaletą jest też to, że w każdej chwili mogę wsiąść w auto i bezstresowo wyruszyć w kilkusetkilometrową trasę Nie mam porównania z innymi AT, ale z moich doświadczeń to absolutnie górna półka w tej kategorii Coopery w wersji STT ... również piękna sprawa, spora grupa z naszej ekipy ma je na Rzepach i naprawdę robią robotę - tylę, że oni używają tych aut okazjonalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin316 Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 BFG AT miałem w Jeepie Grand Cherokee i na mokrym było bardzo źle a koleiny pełne wody sprawiały, że kierownicę trzeba było trzymać na prawdę mocno. Na suchym były bardzo dobre, w zimie też jakoś dawały radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 Tak, potwierdzam ... to się chyba aquaplaning nazywa https://www.google.pl/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=aquaplaning%20wikipedia to akurat "in minus" trzeba zapisać Ale to dotyczy tylko kolein lub kałuży ... na samym mokrym asfalcie nie odczuwam żadnego dyskomfortu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo_k2 Opublikowano 23 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 Mam BFG AT na Terrano I i niestety buły dobre na mokre i śnieg tylko pierwszy sezon (zima) i kilka sezonów (mokre). Bardzo podobają mi sie duratrac ale do auta do jazdy codziennej trochę na wyrost. A ktoś z was miał już możliwość testować BFG AT KO2? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissterr Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Zdecydowanie GY Duratrac - rewelacyjne zimą i nie odczuwam by były głośniejsze od moich poprzednich ateków: GG AT2. Za to na pewno o wiele lepsze w terenie i na mokrym, zaśnieżonym i oblodzonym asfalcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Co sadzicie o terenowych oponach bieznikowanych dostepnych na all...? Nie jestem bardzo wymagajacy, po skalach raczej tez nie bede jezdzil, glownie troche las troche bloto i zwirownia, wszystko w granicach rozsadku. Mam kola z oponami szosowymi i tak mysle o kupieniu kompletu felg i jakichs fajnych opon w sensie ze agresywny bieznik. Na all... Takich pelno tylko wszyscy pisza ze nalewka ze bieznikowane. Daje to rade w takich warunkach jak wymienilem wyzej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czifu Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Daje rade, 3eci sezon latam na takich. Daje rade, 3eci sezon latam na takich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Trochę cięższe od orginałów ,z wyważenie rużnie bywa a tak po za tym też kiedyś jeździłem na bieżnikach wszystko zależy od budżetu. Więcej już nie kupię bo ostatni zakup popękał mi po 1,5 roku użytkowania i wyżuciłem na złom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 a uzytkowal ktos te nalewki szumex co mozna kupic komplet za nawet 700zl? jako ze za pare dni maverick stanie sie autem typowo na wypady w teren zastanawiam sie nad zakupem szumexow i tak zaciekawily mnie te tanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Ja bym ich nie kupował , chyba właśnie tylko ze względu na cenę To nic dobrego nie może być, za takie pieniądze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Ja mialem tez szumexy firmy glob gum i faktycznie po 1,5 popekaly na bokach. Nie wiem co dzialo sie z nimi pozniej ale mysle ze 2 lata powinny wytrzymac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 pewnie co człowiek to opinia , moje szumexy miały z pięć lat popękały to fakt ale jeździły sprzedałem je dalej i gościu nadal używa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 Jak to piszą koledzy zależy jak trafisz tak puźniej albo się z tym męczysz albo banan od ucha do ucha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Popekaly po bokach ale jezdzic sie dalo tylko ze nie wiem jak dlugo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markiej Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 ja kupiłem używki szumexy i do dzisiaj nic się z nimi nie dzieje poza tym ze polowa bieżnika zniknęła w terenie to nie porównanie do zwykłej opony, jak masz jeździć tylko w terenie to bym się nie zastanawiał ani chwili i brał bym nowe nalewki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NovyGT Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 (edytowane) Hej Panowie, co sądzicie o tych oponach http://olx.pl/oferta/245-70r16-pneus-cross-country-bieznikowana-bieznik-4x4-CID5-IDeHCP5.html ID ogłoszenia na OLX 217266047 Cena całkiem kusząca, a potrzebuję czegoś agresywniejszego niż AT od BFG Edytowane 11 Maja 2016 przez NovyGT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 będziesz pan zadowolony miałem takie yokochany robiły lepiej niż KM2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 bieznik wiadomo dobry.ale ktos kiedys kupowal te tansze odpowiedniki? np w globgumie sa po nawet po 400zl a tu prawie polowa taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NovyGT Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 No właśnie obawiam się jak będzie z ich jakością. .. Wyprodukowane w Rumunii, niby gwarancja na 2lata... Nasze z Globgum lub tym podobnych są po około 350 za szt... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 co do nalewek to cena idzie z jakością Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NovyGT Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 Czyli lepiej kupić te nasze niż tańsze rumuńskie? Taki mały patriotyzm ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.