Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

WYKRES MOCY I MOMENTU 1.2 DiG-T ZMIENIONY SOFT


JACKO29
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mnie znikal w ilosci 0.7L na 1000km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zibi, a przez pierwsze 17000 km nie żarł oleju?

Jeśli nie żarł, to by potwierdzało tezę kolegów z forum Renault, że te silniki są projektowane przy wykorzystaniu doświadczeń działu sportowego Renault rodem z F1, czyli ogólnie rzecz mówiąc silniki na jeden sezon. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Colins tak szczerze to pierwsze 2000km pilnowałem, zmieniłem olej bo tak serwis sugerował a później to już poleciało zerkałem na bagnet co jakiś czas ale nie zwracałem aż tak uwagi ile ubyło,zawsze był w ilości pod maximum. Teraz dopiero czytając na forum bacznie przyglądam się stanowi oleju i czarnej na końcu miarce olejowej wygląda jak wypalona w piecu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja natomiast Manixio TUTAJ znalazłem, że nawet władze Nissana śmieją się z nas frajerów, na jakie silniki daliśmy się nabrać. :D

 

No, pohejtowaliśmy dzisiaj na Nissana co niemiara. Można iść spać w obliczu dobrze wypełnionego obowiązku. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja natomiast Manixio TUTAJ znalazłem, że nawet władze Nissana śmieją się z nas frajerów, na jakie silniki daliśmy się nabrać. :D

No ja cały czas tylko o tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego mnie nie dziwi, że Porter odezwał się jako pierwszy? :D

Ano dlatego, że łyka wszystko co napiszemy i co napiszą w internetach jak ciepłe kluski. ;)

A mówiłeś Porterze, że masz przecież swoje wyrobione zdanie. Może to jednak wypaczone zdanie?

Dla równowagi napiszę Ci więc co ja sądzę o turbokosiarce - tak, jestem zadowolony z mojego silnika 1.2 DIG-T i nie obawiam się o jego trwałość (bo sprzedam zanim się rozpadnie). :D

Hejtuję natomiast dla rozrywki, bo lubię, lubię też to forum, a Nissana wbrew pozorom też lubię. Może właśnie dlatego hejtuję, bo go lubię, a że jestem łatwowierny więc przy okazji liczę, że ktoś ważny z Nissana przeczyta ten nasz cały hejt i dzięki temu Nissan stanie się jeszcze lepszy. Taki już ze mnie naiwniak. :P

Aha. Ciebie też lubię, ale nie marudź już więcej, bo przestanę i padniesz ofiarą mojego hejtu. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego mnie nie dziwi, że Porter odezwał się jako pierwszy? :D

Ano dlatego, że łyka wszystko co napiszemy i co napiszą w internetach jak ciepłe kluski. ;)

A mówiłeś Porterze, że masz przecież swoje wyrobione zdanie. Może to jednak wypaczone zdanie?

Dla równowagi napiszę Ci więc co ja sądzę o turbokosiarce - tak, jestem zadowolony z mojego silnika 1.2 DIG-T i nie obawiam się o jego trwałość (bo sprzedam zanim się rozpadnie). :D

Hejtuję natomiast dla rozrywki, bo lubię, lubię też to forum, a Nissana wbrew pozorom też lubię. Może właśnie dlatego hejtuję, bo go lubię, a że jestem łatwowierny więc przy okazji liczę, że ktoś ważny z Nissana przeczyta ten nasz cały hejt i dzięki temu Nissan stanie się jeszcze lepszy. Taki już ze mnie naiwniak. :P

Aha. Ciebie też lubię, ale nie marudź już więcej, bo przestanę i padniesz ofiarą mojego hejtu. ;)

Skromnie liczyłem na jakiś medal :wacko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porterze, medal masz od Manixia, a my możemy jakąś gorzałę wspólnie obalić. :drinkchampagne: Zresztą z Manixiem też. :D

 

Jeszcze jako ciekawostkę wrzucę kolejny artykuł.

Pojemność kontra turbo - troszkę śmieszny tytuł, bo ta pojemność w porównaniu ma oszałamiającą wartość 1.3 (wolnossak z Hondy Jazz). Za przeciwnika natomiast stawiają fordowską, 3-cylindrową kosiarkę 1.0 turbo.

Na końcu tekstu dowiadujemy się, że jednak kosiarka wygrywa z silnikiem wolnossącym.

No tak, jakie pismo (Autoświat), taki artykuł - można powiedzieć. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę się wypowiedzieć o 1.0 125KM  EcoBoost bo mam w rodzinie.

I od początku nie ma łatwego życia pod nogą Wuja bo jemu nie przeszkadza jak silnik wyję i trzeba zmienić bieg  :laie_67:

Ma już nabitę od 2013r 96.000km i rozpaść się nie chce ,telepię go bardziej na biegu jałowym,oleju nie bierzę powyżej normy 0.5l na 1000km,!! Pali w mieście AC non-stop włączone i światła mijania 11L benzyny pod nogą Wujka  :D

Jest cały czas serwisowany w ASO i tam Wujkowi powiedzieli że nie wolno zmieniać oleju na inny jak zaleca Henry- Castroll Magnatec 5W20!! bo zaczynają się problemy!

Proszę tu test na 100.000km http://www.auto-swiat.pl/uzywane/test-dlugodystansowy-ford-focus-1-0-ecoboost-titanium-na-trzech-garach-po-6-ke-opinie/6fwgh

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zadzwoniono do mnie z serwisu,z propozycja spotkania.Przy okazji wymienią czujnik deszczu,a spotkanie ma być na temat ...nowego softu!!! Ten co mam już jest stary ! Ten co mają jest ponoć lepszy i poprawiony....Nie wie,czy śmiać sie czy płakać....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacko a oddaj im go w piz..u i niech się z nim bujają !

Cwaniaki niech włożą nowy silnik a nie nowe softy pchają!!! 

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacek,

Luknij na PW ;)

 

Nie ma nowego softu.


Dzisiaj zadzwoniono do mnie z serwisu,z propozycja spotkania.Przy okazji wymienią czujnik deszczu,a spotkanie ma być na temat ...nowego softu!!! Ten co mam już jest stary ! Ten co mają jest ponoć lepszy i poprawiony....Nie wie,czy śmiać sie czy płakać....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jacek,

Luknij na PW ;)

 

Nie ma nowego softu.

 

 

No to co chcą wcisnąć Jackowi ? Liczą na efekt placebo ?  ;). Albo chcą mu wgrać ten co miał wcześniej, aby parametry wróciły.... ;). Ale chyba Nissan takiego cyrku by nie odwalił, bo wychodzę z założenia, że to spotkanie jest wynikiem pisma jakie Jacek wysłał do Nissana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacku - a może pora zmienić ASO? Bo tak czytam i może trafiłeś na jakichś wyjątkowych głąbów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też się zastanawiałem i to głęboko nad tym...ale musiałbym chyba do Krakowa jeździć,bo Sosnowiec i Dąbrowa,oraz Chorzów maja jedno siedem,znają się na wylot po imieniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też się zastanawiałem i to głęboko nad tym...ale musiałbym chyba do Krakowa jeździć,bo Sosnowiec i Dąbrowa,oraz Chorzów maja jedno siedem,znają się na wylot po imieniu.

 

Jest jeszcze Bytom i nie należy do Japanmotors, ale nie mogę się na razie wypowiedzieć. Byłem tam raz z źle spasowanym schowkiem i po niecałej godzinie, stwierdzili, że trzeba ponownie spróbować zamontować/ dopasować kokpit, a jak to nie pomoże, to mieli pisać do Centrali Nissan.

 

W Chorzowie mam znajomego sprzedawcę, to mogę spróbować przy okazji go wypytać nieoficjalnie o to i owo.

 

No i Zabrze.

Edytowane przez Marcin_1998
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dodam, że soft, który miałem wgrywany i z obserwacji wynika, że jest to ten sam soft, który ma @JACKO29 miałem wgrywany w drugiej połowie stycznia.

Więc dziwne, że niby w tej chwili jest jakiś już nowszy.

 

@JACKO29 - jeżeli bylo by to mozliwe to może mógłbyś zdobyć numery poszczególnych  wersji oprogramowania jak już będziesz na serwisie?

 

 

Jest jeszcze Mad Mobil w Gliwicach.

Edytowane przez equinoxe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też się zastanawiałem i to głęboko nad tym...ale musiałbym chyba do Krakowa jeździć,bo Sosnowiec i Dąbrowa,oraz Chorzów maja jedno siedem,znają się na wylot po imieniu.

Wiesz - przejechać się 2-3x to nawet 500km warto, jeśli mieliby naprawić i załatwić sprawę - bo przebujają Cię do końca gwarancji i 3 dni po powiedzą "przykro nam, musi Pan wymienić silnik".

 

Może chociaż podzwonić po innych, opowiedzieć o sytuacji, może z założenia powiedzą "proszę do nas przyjechać, mieliśmy podobny przypadek, zrobiliśmy to, to i to - zapraszamy do nas"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacko jeszcze sa Tychy.

Ciagle twierdze ze te softy to jak kadzidlo na trupa. Panowie no chyba nie wierzycie ze soft uszczelni nam polaczenie cylinder tlok? Bo tak naprawde do tego to sie sprowadza. A nrednie o podsysaniu czy wdmuchiwaniu to niech serwis blondynka zostawi. :)

 

Ps. Oby nie bylo tu żadnych :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też 'mi się' tak wydaje. Jedyne co mogą softem łatwo zmieniać to ciśnienia doładowania i tym podobne.

Szczelność tłok - cyliner softem mogą sobie zmieniać równie łatwo jak przełożenia skrzyni biegów ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...