aquariusmax Opublikowano 8 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2023 Może jest jakiś znacznik dostępny przez OBDII? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzior Opublikowano 8 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2023 Witam, po zrobieniu 450 km z ładowaniem 14,3 v. rano napięcie 12,0 v i autohold działa bez problemu. Dziękuję za uwagi. Natomiast zaobserwowałem dziwne zjawisko jechałem cały czas s5 w jedną stronę spalanie 5,2 prędkość 120÷140+. Z powrotem do pierwszego postoju spalanie takie samo, później rosło do 5,8 (auto gorzej przyśpieszało , było mułowate no i spalanie...trwalo to 70 km) po drugim postoju znowu moc wróciła a spalanie zakończyłem na 5,5. Wiązałbym to z wypalaniem dpf ale trochę długo to trwało .... a poza tym niedawno wypalał się. Dziwne że po wyłączeniu/ włączeniu silnika niemoc mija. Szkoda ze nie ma kontrolki dpf bo chociaż to byłoby jasne. Pozdrawiam Nie wiem jak w Nissanie ale w Citroenie podczas wypalania DPF załączało się grzanie lusterek, wystarczyło wpiąć diodę pod grzanie i kiedy świeciła wiadomo było że DPF się wypala Wysłane z mojego IN2013 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzaa Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2023 On 4/4/2023 at 12:42 PM, krzycho59 said: Witam, Cały czas po zakupie auta używałem start/stop ale ciągle utrzymywało sie napięcie akumulatora w granicach 11,5-11,9V (mimo jego wymiany). Nie robiłem wielkiego rabanu bo nie miałem nigdy kłopotu z odpaleniem rano ale ponieważ kupiłem kamerę z ochroną aku i wyłączała się ona przy zatrzymaniu samochodu na światłach ( w końcu wyłączyłem tą funkcję) zacząłem monitorować napięcie miernikiem w gnieździe zapalniczki i postanowiłem przed planowaną dłuższą trasą odłączyć czujnik zamknięcia maski. Przez dwa dni napięcie ładowanie było 14,3- 14,4V (krótkie trasy po mieście). Dziś rano po przejeździe do pracy, krótkim postoju , w trakcie powrotu do domu napięcie ładowania spadło do 12,1 V i start/stop zaczął działać- czujnik maski cały czas odłączony. Czy ktoś może spróbować to wyjaśnić? Chyba że czujnik trzeba przekręcić a nie odłączyć choć na logikę to prosta krańcówka...Będę wdzięczny za jakąkolwiek sugestię. Poza tym mam jeszcze problem przy porannym uruchomieniu z niedziałającym autoholdem. Po ponownym odpaleniu nawet po paru sekundach funkcja wraca. Kontrola przy przeglądzie wykazała bład czujnika biegu neutral- został on wymieniony ale awaria dalej występuje. Być może powiązane jest to z niskim napięciem akumulatora i stąd postanowiłem go trochę poeksploatowć z wyłączonym czujnikiem. Miał ktoś podobne problemy? Pozdrawiam Jak chcesz miec czujnik maski zachowany w normalnej pozycji, to musisz zmostkowac przewody ktore do niego dochodza, tak aby komputer widzial caly czas maske otwarta. Normalnie poczas otwarcia maski, styki sie na nim zwieraja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uti Opublikowano 8 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2023 Czesc, przelecialem caly temat i przymierzam sie do odwrocenia czujnika maski. Czy na ta chwile ktos moze potwierdzic, ze to dziala i sie spisuje? Mam juz leciwy aku i tak bede raczej zmienial na jesien/zima. Bardziej zalezy mi na wylaczeniu start/stop bez montowania modulu lub pprzycisku z ali. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzior Opublikowano 8 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2023 Czesc, przelecialem caly temat i przymierzam sie do odwrocenia czujnika maski. Czy na ta chwile ktos moze potwierdzic, ze to dziala i sie spisuje? Mam juz leciwy aku i tak bede raczej zmienial na jesien/zima. Bardziej zalezy mi na wylaczeniu start/stop bez montowania modulu lub pprzycisku z ali. Pozdrawiam. Wyłączyłem to ustrojstwo zaraz po wyjeździe z salonu czyli prawie pięć lat temu i jest super Wysłane z mojego IN2013 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeks Opublikowano 9 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2023 Niedługo minie trzy lata z odwróconym. Aku pracuje normalnie i jest prawie zawsze naładowany. Napięcie spoczynkowe ok. 12,5 V w czasie jazdy 14,4 V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uti Opublikowano 9 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2023 14 godzin temu, Guzior napisał: Wyłączyłem to ustrojstwo zaraz po wyjeździe z salonu czyli prawie pięć lat temu i jest super Wysłane z mojego IN2013 przy użyciu Tapatalka 52 minuty temu, romeks napisał: Niedługo minie trzy lata z odwróconym. Aku pracuje normalnie i jest prawie zawsze naładowany. Napięcie spoczynkowe ok. 12,5 V w czasie jazdy 14,4 V. Super, dzieki za odp. Czy na serio wylacza to definitywnie start/stop? Oczywicie nie bedzie to widoczne na desce rozdzielczej - to wiem, ale czy faktycznie odwrony czujnik wylacza s/s i nie musze juz schylac sie za kazdym odpaleniem samochodu? Na tym zalezy mi najbardziej, a ladowanie tez by sie przydalo hehe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzior Opublikowano 9 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2023 Super, dzieki za odp. Czy na serio wylacza to definitywnie start/stop? Oczywicie nie bedzie to widoczne na desce rozdzielczej - to wiem, ale czy faktycznie odwrony czujnik wylacza s/s i nie musze juz schylac sie za kazdym odpaleniem samochodu? Na tym zalezy mi najbardziej, a ladowanie tez by sie przydalo hehe. Masz spokój do końca świata i jeden dzień dłużej Wysłane z mojego IN2013 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 9 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2023 (edytowane) 5 godzin temu, uti napisał: Oczywicie nie bedzie to widoczne na desce rozdzielczej - to wiem. ASO będzie widziało (naocznie i w komputerze), więc przed każdą wizytą przynajmniej czujnik wypadałoby przywrócić na miejsce. Edytowane 9 Maja 2023 przez aquariusmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 9 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2023 ja zapomnialem przed serwisem - to mi ASO wyprostowało czujnik 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzior Opublikowano 9 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2023 ASO będzie widziało (naocznie i w komputerze), więc przed każdą wizytą przynajmniej czujnik wypadałoby przywrócić na miejsce.Byłem kilka razy w ASO z przekręconym czujnikiem, mało z tego miałem założoną instalację lpg i nikt do niczego się nie przyczepił.Wysłane z mojego IN2013 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 9 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2023 (edytowane) Godzinę temu, Guzior napisał: i nikt do niczego się nie przyczepił. Jak się nic gwarancyjnego nie dzieje, to nie ma problemu. Jak mieli mi zrobić gwarancyjne czyszczenie zaworów, to 2 miesiące mnie prześwietlali (np. czy czasem nie użyłem części nieoryginalnych lub czy książeczka miała wszystko idealnie wypełnione i żadnego dnia nie spóźniłem). Edytowane 9 Maja 2023 przez aquariusmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzior Opublikowano 9 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2023 Jak się nic gwarancyjnego nie dzieje, to nie ma problemu. Jak mieli mi zrobić gwarancyjne czyszczenie zaworów, to 2 miesiące mnie prześwietlali (np. czy czasem nie użyłem części nieoryginalnych lub czy książeczka miała wszystko idealnie wypełnione i żadnego dnia nie spóźniłem).Pewnie byłoby tak jak piszesz gdybym tylko zgłosił jakieś problemy ale jak na razie wszystko okWysłane z mojego IN2013 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 9 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2023 1 godzinę temu, aquariusmax napisał: Jak się nic gwarancyjnego nie dzieje, to nie ma problemu. Jak mieli mi zrobić gwarancyjne czyszczenie zaworów, to 2 miesiące mnie prześwietlali (np. czy czasem nie użyłem części nieoryginalnych lub czy książeczka miała wszystko idealnie wypełnione i żadnego dnia nie spóźniłem). Tu potwierdzę Gdy mieli wymienic czujnik hamulca tylnego na gwarancji - także potwierdzał najpierw serwis potem centrala czy czasem mam przeglądy zrobione i na czas. Prawie jak w zusie..... Ale juz po gwarancji więc.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeks Opublikowano 10 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2023 16 godzin temu, aquariusmax napisał: ASO będzie widziało (naocznie i w komputerze), więc przed każdą wizytą przynajmniej czujnik wypadałoby przywrócić na miejsce. Czy w komputerze wyświetlany jest błąd czy tylko informacja ? Czy trzeba to kasować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 10 Maja 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2023 Nie wyświetla błędu,ale zostaje w pamięci że było kombinowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 10 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2023 (edytowane) Dokładnie tak. Przywróciłem czujnik maski dzień przed przeglądem w ASO, a miły mechanik powiedział mi, że komputer odnotował niepoprawne skoki prądu (prędzej jeszcze bawiłem się magnesem neodymowym przy kostce przy Aku). Pewnie jest sprawdzenie, że napięcie jest wysokie (aku naładowany wg norm Nissana) i ładuje aku podczas jazdy, co jest niegodne z homologacją auta. Edytowane 11 Maja 2023 przez aquariusmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karoln Opublikowano 11 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2023 W dniu 27.06.2020 o 21:36, Arturosak napisał: Byłem z tym na serwisie, bo generalnie start stop prawie w ogóle nie działa. 3 godziny diagnozy i stwierdzili ze nie mają pojęcia czemu. Jedyne co zasugerowali to ze auto robi bardzo małe przebiegi i ze moze po jakiejś dłuższej trasie sie ustabilizuje. Od kupna zrobione 200km po mieście, a wcześniej stał miesiąc na placu, więc moze coś w tym jest. Ale skoro akumulator jest sprawny i naładowany to dziwne. Witam, mam ten sam problem. Natknąłem sie przy szukaniu na forum jakiś wskazówek na ten stary watek. Specjalnie nie tęsknie za funkcja Start/Stop bo jest denerwująca, w poprzednim J11 jazdę zaczynałem od wyłączenia tego ustrojstwa. Natomiast w obecnym J11 2020 nie działa w ogóle. Ma jeszcze gwarancję i byłem u Nissana. Stwierdzili ze wszystko jest w porządku? a Start/Stop nie działa. Cos tam tłumaczyli, ze musi być spełnione cos około 20 warunków aby zadziałało. Drzwi, maska, chyba pasy, rozgrzany silnik i.td. W końcu już jeździłem J11, to chyba wiem na jakiej zasadzie to działa, instrukcje tez czytałem. Stwierdziłem, ze nie ma co dyskutować (to był slaby serwis) i wrócę do tematu, jak gwarancja będzie sie kończyć, oczywiście w innym serwisie. Nie zależy mi na tej funkcji jak pisałem, ale jak cos jest popsute to należy to naprawić, moze problem jest bardziej złożony. Macie moze jakieś sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 11 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2023 (edytowane) Jednym z tych 20-stu punktów jest chyba, aby klima nie była włączona i ustawiona na szybę. Gdzieś (chyba na tym forum) czytałem, że to dezaktywuje stop/start. Dziwne, że Ci tych 20-stu punktów nie przekazali. Zachowanie typu: wiem, ale nie powiem. Edytowane 11 Maja 2023 przez aquariusmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karoln Opublikowano 11 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2023 7 godzin temu, aquariusmax napisał: Jednym z tych 20-stu punktów jest chyba, aby klima nie była włączona i ustawiona na szybę. Gdzieś (chyba na tym forum) czytałem, że to dezaktywuje stop/start. Dziwne, że Ci tych 20-stu punktów nie przekazali. Zachowanie typu: wiem, ale nie powiem. Jak już pisałem, jeździłem wcześniej J11 rocznik 2017 i znam zasady działania Start/Stop, przeleciałem tez instrukcje. W skrócie można powiedzieć, ze wszystko co moze dodatkowo obciążać baterie powinno być wyłączone, np. ogrzewanie szyb. Być moze bateria jest za słaba, prosiłem aby tez serwis zwrócił na to uwagę. Bede musiał sam zmierzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 13 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2023 W dniu 11.05.2023 o 14:39, aquariusmax napisał: Dziwne, że Ci tych 20-stu punktów nie przekazali. Zachowanie typu: wiem, ale nie powiem. Są w instrukcji dodawanej do samochodu - wystarczy do niej zajrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 13 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2023 1 godzinę temu, Karminadel napisał: Są w instrukcji dodawanej do samochodu Mógłbyś wkleić fotkę z Twojej instrukcji, bo w mojej niestety nie ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 13 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2023 W dniu 13.05.2023 o 10:11, aquariusmax napisał: Mógłbyś wkleić fotkę z Twojej instrukcji, bo w mojej niestety nie ma? Kłamiesz , ale poznaj moje serce: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 14 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2023 W dniu 13.05.2023 o 22:03, Karminadel napisał: Kłamiesz , ale poznaj moje serce: Masz rację, dziękuję za informację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeks Opublikowano 12 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2023 Odwrócenie czujnika otwarcia maski skutkuje dezaktywacją SS oraz „normalnym” ładowaniem akumulatora. Zapisywane też są (podobno) komunikaty o otwarciu maski w trybie serwisowym. U mnie w tym roku kończy się gwarancja. Cały czas jeżdżę z przekręconym czujnikiem i jest wszystko OK. Tak się zastanawiam czy nie zamontować wynalazku Duncho z opornikami. Czy ten system ( Duncho) jest lepszy od odwróconego czujnika, jak wygląda sprawa z zapisem komunikatów ładowania w historii komputera ? i czy automatycznie odłącza SS ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.