Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Ile pali Wasza Primerka latem i zimą


Gość daniellus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mi ostatni też coś pali więcej normalnie w miescie była max 10cha a teraz jest 12 pewnie dlatego że zimno i sie dłużej silnik nagrzewa ale chyba coś jest nie tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale i tak najlepsze są diesle :D

Ale te od VW :D

 

VW ma najlepsze diesle i to wiadomo od lat, chociaz i nissana diesel mi odpowiada jednyne co mi w nim przeszkadza to brak dynamiki:(

 

Ostatni wynik spalania 8,5/100km 100% miasto krótkie odcinki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chociaz i nissana diesel mi odpowiada jednyne co mi w nim przeszkadza to brak dynamiki

TD Nissana ma dynamikę budki telefonicznej, a przy tym całkiem wysokie spalanie. Mój też pali 8,5 - 9,0 po mieście (a czasami nawet więcej). Takie spalanie osiągam przy bardzo delikatnym traktowaniu. Biegi zmieniam przy 2.2 krpm - 2.5 krpm, więc nie można powiedzieć, że katuję silnik. Jak czasami się zapomnę i trochę mu przycisnę to robi mi się wir w baku, a i tak wszyscy mnie na światłach wyprzedzają.

 

Cały czas szukam fajnej WP11 w dwu litrowej benzynce i bez LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały czas szukam fajnej WP11 w dwu litrowej benzynce i bez LPG.

 

To tak jak ja :). Na razie jednak cieszę się od roku swoją W10 i mam mnóstwo frajdy, szczególnie na światłach z róznymi porównywalnymi pojemnościowo oplami, VW, audi i róznymi nowymi TDI czy TDCI :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Cały czas szukam fajnej WP11 w dwu litrowej benzynce i bez LPG.

 

To tak jak ja :). Na razie jednak cieszę się od roku swoją W10 i mam mnóstwo frajdy, szczególnie na światłach z róznymi porównywalnymi pojemnościowo oplami, VW, audi i róznymi nowymi TDI czy TDCI :D

To kombiak ma takiego buciora :?:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma. Początkowo myślałem, że odpuszczają mi, szczególnie te TDCI i TDI w nowych mondeo, ale mam już obcykane jak to się dzieje. Na jedynce dostaję baty, ale pod koniec dwójki mam ich na wysokości środkowego słupka. Po prostu turbodiesle zbierają sią ładniej na dole. Co do dwulitrówek to miałem na myśli szczególnie te starsze. Jednak nowa 2.0 w P12 nie dawała mi rady ostatnio na trasie. Widać to było szczególnie podczas wyprzedzania innych pojazdów. Potem jedynie na V-max przy 150-160 już mi wyraźnie odchodziła. Hamownia w tym kwartale całą prawdę mi powie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VW moze MIAL najlepsze diesle. nie porownuj TD z lat 90-tych z nowoczesnym common railem. i wiem o czym mowie bo moim poprzednim autem byl (nowy) Golf IV TDI ktorym wyjezdzilem jakies 100tys. km. te silniki nie jezdza ponizej 2000 obr a powyzej 3000 umieraja. nie mowiac o kulturze pracy silnika (a raczej jej braku), bo mozna ja porownac tylko do traktora. dlatego VW odpuszcza sobie to co co bylo 'prawdziwym' TDI czyli pompowtryskiwacze i powoli przestawia sie tak jak to zrobil pierwszy fiat (w alfie 156) na common raila.

zgodze sie z kolegami ze nie ma jak mocna benzyna, ale jak sie jezdzi duzo to raczej nie ma wyboru (i dlatego dalej jezdze dieslem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem zmieniac swojego TD na TDCI fordas ale po lekturze forum Forda zostane jednak przy TD :D . Spalanie focusa okolo 8L/100km w miescie czyli tyle ile nissan + ciągłe awarie. Wole nissana moze i nie jest szybki ale przynajmniej sie nie psuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio mam problem ze spalaniem ma w10 i silnik cd20 czyli dieselka, palił mi srednio 6,5/100 tak tez podaje producent (6,6) ale teraz to juz jest 9 i nie wiem co jest tego przyczyna, jakby ktoś doradził to z góry dziekuje, sprawdziłem opory toczenia w normie wymieniłem filtr powietrza i nic dawno niw wymieniałem oleju w silniku i filtra paliwa (przejechane około 15.000) przykreciłem pompe na maksa spadło do ok.5 l 5,5 ale mocy zero wiec tak tez nie może byc może ktoś orjetuje sie w tych czujnikach podciśnienia bo obeoty silnika jak sioe rozgrzeje i w korkach postoje mi spadają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ostatni pomiar spalania 7L/100km. 1000km trasa, około 300km po wsiach w górach na zimnym silniku. Komplet pasażerów bagażnik załadowany pod sam dach (juz nic sie nie dało tam wepchnąć) i bagażnik dachowy na narty :D .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cała trasa 3000 km. 2600 km drogami szybkiego ruchu i autostradami z prędkościami 100 - 140 km/h, 400 km na krótkich odcinakach po 17 km w jedną stronę z długim nagrzewaniem silnika i prędkościach nie przekraczających 80 km/h. Też maiłem boxa na dachu. Średnie spalanie podczas tego wyjazdu to 7,65 l/100. Aha byłem załadowany w 4 osoby z bagażami po dach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P11.144 skrzynia CVT

Miasto (Warszawa z reguły korki, ale bez przesady trochę dłuższych tras - 15-20 km) - lekka noga 12,5-13,5

W zime w dużych korkach ponad 14

Trasa - 8 (jazda do 120)

8,5-9 ostrzejsza jazda

Auto jest w super stanie, mały przebieg, wg komputera w serwisie wszystko ok a wg mnie pali za dużo !

 

Co mnie jednak niepokoji to wskaźnik - zawsze o ok 0,5-0,7 za mało, podczas gdy wg Was wskaźnik zawyża o ok 1l !!!

W trasie pokazywał mi 7 l a spalił prawie 8 !!!

 

Ile Wam pali ? Czy mój pali za dużo ?

(w lato mniej ale opierałem się na wskaźniku stąd miałem błedne pojecie)

 

Co ewentualnie sprawdzić co może być przyczyną ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość konopnicki
Mój P11 20TD pali z klimą : w cyklu mieszanym (większość po mieście) około 7,5-8 l, na trasie przy prędkości 120-130 ok 6,5 l. :) SZKODA TYLKO ŻE ROPA JEST TAKA DROGA :x

 

Mam Nissan Primera 2.0TD CD20T Wagon KLIMATRONIC rok produkcji 2000

 

Komputer pokazuje 6,4l/100km - raczej codziennie 50km - połowa autostrada do 120km/h - reszta miasto (nie centrum)

 

Ale jeżdzę na ON 100%, jak tankowałem na ORLENIE to pokazywał mi ok 7,2l/100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam drodzy klubowicze.

Mam pytanie jak odpalają wasze diesle po mrożnej nocy. Moją p10 2.0d przy -15 trzeba było kręcić trzy, cztery razy tak po około 6-8 sekund. Ale wydaje mi się że trzeba filtr paliwa wymienić bo już drugą zimę na tym chasam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Radkiewicz Krzysztof

Po mroźnych nocach (-15 C) z rana ciężko odpala mój dieselek.

Jak kręce rozrusznikiem wydaje się,ze już łapie , a tu guzik.

Co może być przyczyną-na pewno mróz:), rozumiem żebym chciał odpalić przy -25, to owszem.

Jak nie było mrozu odpalał na dotyk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość peryskop
Po mroźnych nocach (-15 C) z rana ciężko odpala mój dieselek.

Jak kręce rozrusznikiem wydaje się,ze już łapie , a tu guzik.

Co może być przyczyną-na pewno mróz:), rozumiem żebym chciał odpalić przy -25, to owszem.

Jak nie było mrozu odpalał na dotyk

paliwo czy akumulator ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...