Gość MacKo Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 moja coś ostatnio 6,7 lyknęła... :029: tylko czemu ?? jeżdże normalnie jak jeździlem... moze przez te wiatry ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 mi ostatni też coś pali więcej normalnie w miescie była max 10cha a teraz jest 12 pewnie dlatego że zimno i sie dłużej silnik nagrzewa ale chyba coś jest nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 Ale i tak najlepsze są diesle Ale te od VW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość clex Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 jesli robi jakies inne niz TDI to moze i tak. TDI to zlom w porownaniu do jakiegokolwiek common-raila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 Ale i tak najlepsze są diesle Ale te od VW VW ma najlepsze diesle i to wiadomo od lat, chociaz i nissana diesel mi odpowiada jednyne co mi w nim przeszkadza to brak dynamiki:( Ostatni wynik spalania 8,5/100km 100% miasto krótkie odcinki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 chociaz i nissana diesel mi odpowiada jednyne co mi w nim przeszkadza to brak dynamiki TD Nissana ma dynamikę budki telefonicznej, a przy tym całkiem wysokie spalanie. Mój też pali 8,5 - 9,0 po mieście (a czasami nawet więcej). Takie spalanie osiągam przy bardzo delikatnym traktowaniu. Biegi zmieniam przy 2.2 krpm - 2.5 krpm, więc nie można powiedzieć, że katuję silnik. Jak czasami się zapomnę i trochę mu przycisnę to robi mi się wir w baku, a i tak wszyscy mnie na światłach wyprzedzają. Cały czas szukam fajnej WP11 w dwu litrowej benzynce i bez LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
competer Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 Cały czas szukam fajnej WP11 w dwu litrowej benzynce i bez LPG. To tak jak ja . Na razie jednak cieszę się od roku swoją W10 i mam mnóstwo frajdy, szczególnie na światłach z róznymi porównywalnymi pojemnościowo oplami, VW, audi i róznymi nowymi TDI czy TDCI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 Cały czas szukam fajnej WP11 w dwu litrowej benzynce i bez LPG. To tak jak ja . Na razie jednak cieszę się od roku swoją W10 i mam mnóstwo frajdy, szczególnie na światłach z róznymi porównywalnymi pojemnościowo oplami, VW, audi i róznymi nowymi TDI czy TDCI To kombiak ma takiego buciora :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
competer Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 Ma. Początkowo myślałem, że odpuszczają mi, szczególnie te TDCI i TDI w nowych mondeo, ale mam już obcykane jak to się dzieje. Na jedynce dostaję baty, ale pod koniec dwójki mam ich na wysokości środkowego słupka. Po prostu turbodiesle zbierają sią ładniej na dole. Co do dwulitrówek to miałem na myśli szczególnie te starsze. Jednak nowa 2.0 w P12 nie dawała mi rady ostatnio na trasie. Widać to było szczególnie podczas wyprzedzania innych pojazdów. Potem jedynie na V-max przy 150-160 już mi wyraźnie odchodziła. Hamownia w tym kwartale całą prawdę mi powie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość clex Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 VW moze MIAL najlepsze diesle. nie porownuj TD z lat 90-tych z nowoczesnym common railem. i wiem o czym mowie bo moim poprzednim autem byl (nowy) Golf IV TDI ktorym wyjezdzilem jakies 100tys. km. te silniki nie jezdza ponizej 2000 obr a powyzej 3000 umieraja. nie mowiac o kulturze pracy silnika (a raczej jej braku), bo mozna ja porownac tylko do traktora. dlatego VW odpuszcza sobie to co co bylo 'prawdziwym' TDI czyli pompowtryskiwacze i powoli przestawia sie tak jak to zrobil pierwszy fiat (w alfie 156) na common raila. zgodze sie z kolegami ze nie ma jak mocna benzyna, ale jak sie jezdzi duzo to raczej nie ma wyboru (i dlatego dalej jezdze dieslem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 Miałem zmieniac swojego TD na TDCI fordas ale po lekturze forum Forda zostane jednak przy TD . Spalanie focusa okolo 8L/100km w miescie czyli tyle ile nissan + ciągłe awarie. Wole nissana moze i nie jest szybki ale przynajmniej sie nie psuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andi7 Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 moja 2.0 115km,,,,przy spokojnej jezdzie tzn.do 140km/h,miesci sie 10l gazu!chyba mieści sie w rozsadnych granicach???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hassassyn Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Moja Primera na zbiorniku zrobiła 770km....to całkiem nie żle:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lamaz Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Ja ostatnio mam problem ze spalaniem ma w10 i silnik cd20 czyli dieselka, palił mi srednio 6,5/100 tak tez podaje producent (6,6) ale teraz to juz jest 9 i nie wiem co jest tego przyczyna, jakby ktoś doradził to z góry dziekuje, sprawdziłem opory toczenia w normie wymieniłem filtr powietrza i nic dawno niw wymieniałem oleju w silniku i filtra paliwa (przejechane około 15.000) przykreciłem pompe na maksa spadło do ok.5 l 5,5 ale mocy zero wiec tak tez nie może byc może ktoś orjetuje sie w tych czujnikach podciśnienia bo obeoty silnika jak sioe rozgrzeje i w korkach postoje mi spadają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Ostatni pomiar spalania 7L/100km. 1000km trasa, około 300km po wsiach w górach na zimnym silniku. Komplet pasażerów bagażnik załadowany pod sam dach (juz nic sie nie dało tam wepchnąć) i bagażnik dachowy na narty . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Cała trasa 3000 km. 2600 km drogami szybkiego ruchu i autostradami z prędkościami 100 - 140 km/h, 400 km na krótkich odcinakach po 17 km w jedną stronę z długim nagrzewaniem silnika i prędkościach nie przekraczających 80 km/h. Też maiłem boxa na dachu. Średnie spalanie podczas tego wyjazdu to 7,65 l/100. Aha byłem załadowany w 4 osoby z bagażami po dach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jscoolg Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 P11.144 skrzynia CVT Miasto (Warszawa z reguły korki, ale bez przesady trochę dłuższych tras - 15-20 km) - lekka noga 12,5-13,5 W zime w dużych korkach ponad 14 Trasa - 8 (jazda do 120) 8,5-9 ostrzejsza jazda Auto jest w super stanie, mały przebieg, wg komputera w serwisie wszystko ok a wg mnie pali za dużo ! Co mnie jednak niepokoji to wskaźnik - zawsze o ok 0,5-0,7 za mało, podczas gdy wg Was wskaźnik zawyża o ok 1l !!! W trasie pokazywał mi 7 l a spalił prawie 8 !!! Ile Wam pali ? Czy mój pali za dużo ? (w lato mniej ale opierałem się na wskaźniku stąd miałem błedne pojecie) Co ewentualnie sprawdzić co może być przyczyną ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rambo54 Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 2.0D w10 95rok 160 000km. miasto do 8.5L/100km trasa max 6.1L/100km, obojętnie jakiej jazdy. czy 90/100kmh czy 120/140 kmh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konopnicki Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Mój P11 20TD pali z klimą : w cyklu mieszanym (większość po mieście) około 7,5-8 l, na trasie przy prędkości 120-130 ok 6,5 l. SZKODA TYLKO ŻE ROPA JEST TAKA DROGA :x Mam Nissan Primera 2.0TD CD20T Wagon KLIMATRONIC rok produkcji 2000 Komputer pokazuje 6,4l/100km - raczej codziennie 50km - połowa autostrada do 120km/h - reszta miasto (nie centrum) Ale jeżdzę na ON 100%, jak tankowałem na ORLENIE to pokazywał mi ok 7,2l/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciek1 Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Witam drodzy klubowicze. Mam pytanie jak odpalają wasze diesle po mrożnej nocy. Moją p10 2.0d przy -15 trzeba było kręcić trzy, cztery razy tak po około 6-8 sekund. Ale wydaje mi się że trzeba filtr paliwa wymienić bo już drugą zimę na tym chasam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 warto byłoby też zainteresować się świecami żarowymi bo to przez nie może Ci tak słabo palić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Ja mam TD i jak jest zimny to pali na dotyk, jak jest ciepły to tak z 2 s zanim zalapie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radkiewicz Krzysztof Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Po mroźnych nocach (-15 C) z rana ciężko odpala mój dieselek. Jak kręce rozrusznikiem wydaje się,ze już łapie , a tu guzik. Co może być przyczyną-na pewno mróz:), rozumiem żebym chciał odpalić przy -25, to owszem. Jak nie było mrozu odpalał na dotyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peryskop Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Po mroźnych nocach (-15 C) z rana ciężko odpala mój dieselek.Jak kręce rozrusznikiem wydaje się,ze już łapie , a tu guzik. Co może być przyczyną-na pewno mróz:), rozumiem żebym chciał odpalić przy -25, to owszem. Jak nie było mrozu odpalał na dotyk paliwo czy akumulator ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek.21 Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Moja tez jak zimna to pali bardzo dobrze (nawet przy -15) gorzej z paleniem jak sie juz rozgrzeje, ale to temat w trakcie dyskusji w innym temacie.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.