Gość kuoni Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 "BOMBEL" Obecnie właśnie mam BKR6EK i ono podobno są dwuelektrodowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuoni Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 A co z nimi jest nie tak? [ Dodano: Sro 25 Mar, 2009 12:13 ] Więc jakie w końcu kupić zwykłe świece do SR20DE z gazem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 eszi, ale on ma P11.144 i wg katalogu tylko platyny. Ja mam obecnie BKR5EY, ale teraz zmienie na 6 bo sa zimniejsze wg. katalogu, a w prakryce bkr 6 lub 5 też da radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Wsadzaj BKR6, a jak ostro poałujsz i masz zdłubane auto albo często po autostradach latasz z prędkościami bliskimi maksymalnej to BKR7... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuoni Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Bombel, I jak sprawują się te świece?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuoni Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 A powiedzcie mi. Skoro platynówki do SR20DE do 103kW mają odstęp elektrod 1,1 to czy można wstawić BKR6EY z odstępem elektrod 0,9? Dodam, że obecnie mam BKR6EK z odstępem 1,1 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piter-urs Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 KUP IRYDOWE DENSO IK20 73-110KW.CENY 330-360ZŁ ZA KOMPLET. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuoni Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Bombel, Dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nestor Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 kuoni, Ja mam BKR6 i przejechalem juz niecale 20k i nie moge narzekac. Wiec polecam poza tym sa polecane do tego silnika co masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuoni Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Dziś wymieniłem świeczki. Założyłem BKR6EY. Cały czas byłem przekonany, że mam BKR6EK, gdyż miałem pudełko w bagażniku po tych świecach od poprzedniej właścicielki. Jednak okazało się, że były tam "platynki". Niby były zmieniane w styczniu 2008 tzn ok. 20 tyś km temu. Ale właścicielka powiedziała, że te pudełko (tzn. BKR6EK) w samochodzie zostawiła, żeby wiedzieć jakie świece zakupić potem, a tu jednak "platynk"i. Teraz nie wiem czy nie lepiej było je zostawić w zmienić podczas wymiany oleju, gdzieś za 4 tyś km, czy lepiej jednak jest zakładać "nówki", jest są to zwykłe świece a nie "platynki" Jak sądzicie?? [ Dodano: Czw 02 Kwi, 2009 14:05 ] Jak sądzicie? Platynówek nie wyrzucać i wsadzić je za ok. 20 tyś km, czy też wyciagnąc BKR6EY, która dzisiaj założyłem i zachować je na później a wsadzić te co miałem platyny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuoni Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Bombel, A jak nie będzie różnicy ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuoni Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Bombel, A jak nie będzie różnicy ??? To znaczy ze platyny jeszcze dobre i mozesz na nich jezdzic. Niemartw sie.Nowe swiece sie nie zmarnuja A powiedz mi "Bombel" bo nie chce mi się jeździć znowu na wymianę świec. Czy mogą te platynki sobie leżeć a założyłbym je za około 15 tys km, jak będę zmieniał olej? [ Dodano: Czw 02 Kwi, 2009 17:38 ] Dzwoniłem do NGK i jeden z przedstawicieli firmy powiedział mi, że najlepsze zwykłe świece do silnika 103kW z LPG (jeśli nie zakładam platynek) będą BKR6EY, ale te standardowe z odstępem elektrod 0,9, (gdyż iskra szybciej się przedostanie) bo też są dostępne z odstępem 1,1. Platynki dlatego są tam wpisane w katalogu, ze względu na to,jak mi powiedział, żeby je troszkę rozpowszechnić a poza tym, jak powiedział że na gazie powinno się na nich przejeździć między 35 a 40 tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maki Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Witam Tak jak w tytule. Mam Primerę WP11 '98 z silnikiem GA16DE (1.6). Wymieniłem łańcuch rozrządu i przewody zapłonowe, samochód ma kopa, odpala bez problemu. Chcę teraz wymienić świece (NGK BRK5E), czy po tych operacjach powinien być jakoś resetowany komputer ? Czy za każdym razem ten komputer przystosowuje się sprawności spalania ? Pozdrawiam w Wielki Piątek Maki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 jak check nie wyświetla błędu to nie trzeba restartować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek82 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 maki, co do świec to proponuje DENSO, NGK teraz podobno są z francji i ludzie narzekaja... ja wymieniałem świece i nic nie resetowałem tylko tyle że sobie pochodził aż się zagrzał i tyle, problemów żadnych nie ma. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Małe OT co do świec. NGK są produkcji japońskiej, rozmawiałem z kolesiem z intercarsu i twierdził, że tak właśnie jest. A to że idzie jakaś fama, że to francuskie to bujda. Od zawsze używam NGK, a ostatnio nawet jakoś przeoczyłem wymiane i zrobiłem 30 kkm na NGK BKR6 (na lpg) i nie było żadnych niepokojących objawów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 NGK są produkcji japońskiej, http://www.google.pl/search?hl=pl&lr=&...nce&spell=1 Dlatego wole denso - nie musze patrzec na pudelko wiem ze to swiece godne zaufania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek82 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 jarkk, powiem Ci tak, to co mówią sprzedawcy to mało istotne bo to zależy co chcą Ci wcisnąć i na czym maja lepszy zarobek, tak jest w kazdej branzy. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marek777 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Witam mam taki problem ze na zimnym silniku moje primka chodzi jak traktor, po wyciagnieciu przewodu 1 lub 2 ( patrzac od lewej - stojac na przeciw silnika) to nie ma roznicy a jezeli wyciagne przewod 3 lub 4 juz zaczyna sie dusic, i slychac jakby cykanie , myslalem z poczatku ze to lancuch ale jednak przewody, czy musze wymienic komplet z fajkami czy wystarczy same przewody . i czy musza to byc do primery p10 czy pasuja od innych nissanow bo jak ogladalem na allegro to wizualnie są identyczne ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur h Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Wymienia się komplet przewodów. Nie wiedomo jaki to silnik więc trudno stwierdzić czy coś pasuje czy nie .Jeśli nie masz tam gazu to spokojnie wymień na sentechy lub janmory ( zwykłe) np: koszt to ok 90 zł ( Inter Cars) p10 1.6. Do gazu są drorzsze. Z p11 napewno nie pasują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marek777 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 no to jest 2.0 silnik i na gazie. a przewody musza byc odpowiednie dla gazu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 no to jest 2.0 silnik i na gazie. a przewody musza byc odpowiednie dla gazu? tylko i wyłacznie NGK pod twój silnik . wiem co pisze sam kupowałem na początku jakies janmory i inne cuda .. były przypadki ze w trasie potrafił na 3 garkach chodzic teraz juz od ponad 2 lat mam NGK i zadnych problemow zima lato wilgoć susza.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kolega Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 zacznijmy od tego czy ten test ze ściąganiem fajek robiłeś na bynie czy na lpg. LPG jest bardziej czułe na iskrę. z moich wiadomości to każdy model silnika jest inny i potrzebuje on mieć odpowiednie świece jak i przewody - zwłaszcza przy instalacji gazowej. najepiej jak w sklepie koleś weźmie katalog i wg. niego dopasuje ci przewody - chodzi tu o dopasowanie rezystancji. powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marek777 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 test robilem na LPG , ale w trakcie jazdy pracuje normalnie co wydaje sie troche dziwne . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kolega Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 znajomy montował kiedyś lpg w aucie w którym przy tej instalacji istniała możliwość "strzałów" w filtr powietrza ale klient sobie zażyczył taniej. przy montażu tej instalacji znajomy wymienił przewody oraz świece .strzałów nie było ,a trochę testowaliśmy to auto. wnioski - "gazownia" potrzebuje porządnych świec i przewodów. dużo informacji możesz uzyskać u "Snafu ", mi także pomógł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.