Gość k1krzysiek Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Witam, jestem wieżo upieczonym posiadaczem Nissana Primery 1,6 16V z 92r. +gaz, mam jš od tygodnia i kłopoty z odpalaniem na benzynie Na wolnych obrotach lubi gasnšć a mechanicy ustawiali jš i mówiš, że jest OK. NIe wiem od czego zaczšć? wiec, przewodów, zapłonu....? I do tego wydaje mi się, że na wolnych obrotach przy zimnym silniku nie działa ssanie (800-900obr) Prosze o radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Masz gaźnik czy wtrysk? Jeśli gaźnik to mam zerowe doświadczenie jak to wygląda w nissania...generalnie przy lpg gaźniki lubią się wycierać (brak paliwa) i już nie pracują poprawnie. Zostaja odpalanie na gazie ;-) Meherer, byłbym zainteresowany tymi świeczkami, jak za 100 i made in Japan to biorę w ciemno ;-) Tylko daj mi znać na PW w tym tygodniu, bo w przxyszłym muszę zmienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość k1krzysiek Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Mam gaznik - i tu jest wlasnie klopot. Nie wiem jak sie do tego zabrac :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lowiec Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 jezeli mechanicy ustawili Ci "cos tam" i gasnie Ci na benzynie, nie ma ochoty odpalic na pb i cierpi auto na niechec do jazdy to znaczy ze zle ustawili. fakt, ale bylo o tym wiele razy, filtry swiece przewody kopulka przewody podcisnienia musza byc sprawne i nowe. wtedy mozna zajac sie ustawianiem gazu. ssanie moze niekoniecznie chciec zadzialac teraz jak jest kolo 10 stopni rano. musisz sobie sam ustawic instalke. najpierw zrob by bardzo dobrze jezdzil na pb - podnies obroty biegu jalowego tak do okolic 900 z wlaczonymi swiatlami a potem ustaw te obroty dla gazu. potem w trasie wyreguluj sklad mieszanki tak by na lpg auto jechalo 170-180. tez mam ten gaznik i instalke I generacji i mimo czasem z nim przygod nie narzekam. pozdrawiam slawek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość k1krzysiek Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Dzieki za rade - posiadam Primere od tygodnia i ono mnie testuje. To mam klopot z zapaleniem na PB - (rano - tak jakby ssanie nie dzialalo), szarpie na wolnych obrotach, lubi czasem gasnac;( Powoli bede sie uczyl jak i gdzie naprawiac Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Simonides Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 PFR6G-11 sa to swiece platynowe, wymiana srednio co 100tkm to dosyc dobry wynalazek tak samo jak w maximie, sa tylko swiece platynowe, przyjemnosc dosyc droga, cena jakies 40-70zl za sztuke, mozliwe ze bylbym w stanie zalatwic komplet takich swiec w b.dobrej cenie mozliwe ze doo 100zl za komplet jesli jest ktos zainteresowany, mowa oczywiscie o nowych NGK wlasnie tez mam problem bach i sie okazalo ze 100tys pyklo i trzeba zmienic swiece i tu szok wlasnie peawie 100zl za sztuke ;( czemu te platynowe to taki dobry wynalazek? nom i oczywiscie jesli te 100zl za komplet org to prawda to chetnie prosze o PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 Platynowe dają ładniejszą iskrę i są dużo trwalsze (100 tyś). Można je kupić już od 60 zeta za sztukę. Ja do swojej załorzyłem zwykłe NGK i też chodzi (ksiązka serwisowa podaje zwykłe NGK, a katalog NGK platynowe :-D - nie ma jak reklama ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 A moje NGK BKR 5 E były po 15 tys przegrzane :? Więc założyłem NGK BCPR 6 E V-line i rewelka :shock: Zapala dużo lepiej i ogólnie lepiej chodzi :grin: A cena 9 zł sztuka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 A co w takim razie myślicie o świecach Beru ?? kupwałem w sumie z przymusu w trasie i takie mi polecił sprzedawca. Cztero-elektrodowe jakieś przy czym 2 elektrody mają mniejszą przerwę a dwie większą. Dobre rozwiązanie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesrock Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Czytajac caly post doszedłem do wniosku ze przy moim silniku GA14DS w sunnym 1,4 LX, 75kM powinienem miec BKR5E odstep elektrod 0,8mm ale sugerujecie ze przy LPG lub turbo powinno sie zakladac te z mniejszym odstepem wiec patrze na BKR6E odstęp elektrod 0,9mm i te sa do silnika GA16DS 1,6l i cop teraz zrobic czyms ie kierowac ??? ostatnio ma takak przypadlość ze na gazie chodzi pieknie a przy przelaczaniu na benzyne gasnie i niechce zapalic tak jakby sie zalewaly swiece czy to mozliwe ???? swiece niewymieniane od 30tyś czy to moze cos innego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Pomimo, że gaziarz (niezaufany ) odradzał mi zakup sentechów, zdecydowałem sie na własnie te przewody. Byłem w kilku sklepach i dowiedziałem się , że: Janmory: najniższa linia - totalne badziewie, niebieskie - jak się wydaży (jak mówił Cornholio), jeszcze jakieś wyższe klasowo - podobnie jak niebieskie, czyli loteria. Bosch - również popieram to co napisał Corn, po przeniesieniu produkcji do jakichś egzotycznych krain - loteria. Sentech - jedyny rozsądny wybór z powyższej trójcy, zwłaszcza model z rdzeniem ferrytowym, w każdym sklepie, z 3 w/w polecano mi właśnie te Sentechy - zwłaszcza że mam LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hippi Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Witam. Nosze sie z zamiarem wymiany swiec. Mam przejechane nicale 90kkm. Podobno swiece platynowe wymienia sie co 90kkm a zwykle czesciej (sadze,ze co 40kkm). Nie zagladalem jeszcze glebiej do silnika wiec nie wiem co mam wsadzone. Ponoc w tym modelu (primerka 2.0 P11.144 family traveller - czy jakos tak) byly wsadzane platyny. Jak szukalem w manualu to znalalzem BKR6EY-11 natomiast szukajac w katalogu NGK znalazlem PFR6G-11. Jezdze na gazie wiec przydalyby sie swiece zimniejsze.... Sam nie wiem co wybrac.... Poradzcie. Pozdrawiam PL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lackyd Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Witaj, nie wiem jak się zachowują platyny w primerze lecz gdy była w mojej rodzinie civic-a na gaźniku to wyglądało to tak ze na benzynie świece "platynowe" miały gorszy rozruch,osiągi i samochód wiecej palił (0,6/100km) natomiast na gazie było odwrotnie - silnik równomierniej pracował oraz miał lepszą dynamikę. Niestety nie wytrzymały 90tyś a tylko 50. ps. moje platyny firmowane były przez firme brisk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 ja kupiłem ostatnio świece i przewody(niebieskie) NKG i jest ok za świece zapłaciłem 10zł/szt a za przewody 210zł POLECAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Ja założyłem Boscha, trochę może droższe ale są uznawane jako orginały przez Nissana, tak samo jak prawdziwe orginalne fabryczne o troche nietypowej nazwie firmy. Bardzo sobie chwalę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 za bosha miałem płacić te same pieniądze ale troche poczytałem i ludzie niezbyt chwalili dlatego wybrałem NKG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarciu1111 Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 witam kolegow mam pytanie jakiej firmy przewody zaplonowe kupić do primery 2.0 kupiłem jc dałem jakies 100zł i w piz du z nimi miesiąc minał jakos ostatnio otworzyłem sobie maske w nocy bo fura chodzila i coś tak h*jowo w tłumniku bylo słychać raz na 3 garkach raz na 2 na wysokich obrotach jest ok. no i otwieram ta maske a tam protector manieczki :/ kopułke i palec mam wymienioną. wiec to chyba kable co nie???? swiece pasowało tez by wymienić napiszcie jakiej firmy najlepiej dodam ze auto na gazie tez chodzi.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekol Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Najlepiej ngka i przewody i swiece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarciu1111 Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 nom swiece to wlasnie chyba tak bo i gazownik mi mowil ze ngk ale o przewodach nie slyszalem a o jan morach co myslicie???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Wez opd uwage ze jak masz juz troche na swiecach nalatane ( ponad jakies 5-6 tys) to przy nowych kablach moze Ci je szybko popalic. Ja dzisiaj kupilem nippartsa kable. niby dobre niby chwala. Mnie ciezko poruwnac bo jednoczesnie ze zmiana kabli zmienilem filtr na stozek. Jest WHUUUUUZZA , nawet bardzo ( dobrze znaczy ) W jakim stopniu dzieki świecom ??? No obroty na pewno mi się wyrównały, poza wolnymi ale to inny problem akurat u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DINO P10GT Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Jak masz gaz to polecam przewody Sentecha, kosztują 120zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baca Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 Witam janmory są do ..... ja miałem je przez 3 miechy i były do wywalenia,ale Sentecha mam teraz i jest spoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 u Mnie Janmory nie kupowane z JC wytrzymały 2 lata, po tym czasie od ciepła spieprzyło się to gumowe przytrzymywanie świec i spadają... Z opini mojego znajomego gaźiarza, doskonale pod wzgledem trwałości i niezawodności wypadają przeowdy firmy SENTECH... w przypadku 2.0 jest to model o oznaczeniu 8197 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość figur Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 kupiłem 2 tygodnie temu przewody bosch, silikonowe, za 150PLN w elblągu w sklepie auto land. mają tam niskie ceny w porównaniu np do japparts w gdańsku (gdzie z racji zamieszkania najczęściej coś kupuję do bezawaryjnego nissana). nawiasem mówiąc miałem ciekawą podróż od nowego dworu do e-ga na 2 bądź 3 cylindrach. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Puzon Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Jak masz gaz to polecam przewody Sentecha, kosztują 120zł. osobiście założyłem sentecha z polecenia kolegi, który pracuje przy montarzu instalacji gazowych spalanie się nawet leko poprawiło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.