Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Android Auto bezprzewodowo.


F15
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli ktoś myśli o uruchomieniu w J12 Android auto bez kabelków, to mogę polecić adapter, z którego jestem bardzo zadowolony. Wystarczy wpięcie do USB i połączenie  bluetooth z telefonem. Nie ma potrzeby instalacji dodatkowych aplikacji. Działa bardzo dobrze. Brak opóźnień o których można przeczytać w recenzjach podobnych urządzeń. Połączenie telefonu z systemem audio Nissana jest także bardzo szybkie. Testowane na telefonie Samsunga . Swój egzemplarz zakupiłem na oficjalnej stronie producenta (ze względu na support i możliwość zwrotu w przypadku gdyby urządzenie nie działało prawidłowo z J12). Zapłaciłem wraz z przesyłką 80$. Link do strony mogę wysłać na priv.

20221027_170222.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Carlinkit A2A dotarł. Podłączony w Qashqai J11b zadziałał bez żadnego problemu. W przyszłym tygodniu szykuje się jakaś trasa, więc będzie można dłużej potestować.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I do mnie dziś dotarł w końcu A2A tylko jakoś nie mogę się połączyć. Możecie mi panowie powiedzieć krok po kroku jak to instalowaliście? Podłączam kabel (próbowałem już oba w każą stronę) ale na ekranie nic mi się nie pojawia tak jak w instrukcji napisali, że jakieś okienko ma wyskoczyć. Pewnie coś robię źle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączasz przewodem USB-C <-> USB-A do gniazda USB w samochodzie i parujesz telefon po BT z zakupioną przystawką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak to kilka razy próbowałem. Albo egzemplarz felerny albo mój telefon może jakiś dziwny. Realme 7 pro,  nawet nie wiem gdzie to sprawdzić czy marka może mieć wpływ. Android 10 jest, podłączam kabel jak mówisz, paruje, krzyczy jakiś kod którego nigdzie poza telefonem więcej nie widać, potwierdzam i nic, raz mruga dioda na czerwono, raz świeci ciągle. A długo czekaliście aż chwyci i się zielona lampka zapali? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zgodny telefon z Androidem, aktywnym pakietem danych, obsługą sieci Wi-Fi 5 Ghz i najnowszą wersją aplikacji Android Auto. Projekcja bezprzewodowa jest obsługiwana w tych wersjach Androida:
    • dowolny telefon z Androidem 11.0;
    • telefon Google lub Samsung z Androidem 10.0;
    • Samsung Galaxy S8, Galaxy S8+ lub Note 8 z Androidem 9.0.
Edytowane przez gumimis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie pierwsze połączenie trwało max minutę. Wszystko się skonfigurowało za pierwszym razem. Później już nie musiałem robić nic. Za każdym razem łączy się bez problemu. Ostatnio mam wrażenie że nawet ekran AA pojawia się szybciej niż na początku. Sprawdź czy w aplikacji AA na telefonie masz włączona obsługę AA bezprzewodowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zakupiłem także ten interfejs . Łączy się szybko i bezproblemowo. Jednak po kilku minutach się sam rozłącza i trzeba wtedy go jeszcze raz odpinać . Dzieje się tak za każdym razem. Na razie zgłosiłem ten fakt Producentowi. Zobaczymy co dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może wrzucajmy od razu modele telefonów i efekty.

Na Realme 7 pro miałem faktycznie androida 10 i nie udało mi się ani razu połączyć.

Żony Samsung S21 połączył się momentalnie i ani razu nie zerwał połączenia. Urządzenie ciągle wpięte w podłokietniku i potrafiło wyłapać telefon żony na chwilę nawet jak była w budynku.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.12.2022 o 13:23, Exit napisał:

Zakupiłem także ten interfejs . Łączy się szybko i bezproblemowo. Jednak po kilku minutach się sam rozłącza i trzeba wtedy go jeszcze raz odpinać . Dzieje się tak za każdym razem. Na razie zgłosiłem ten fakt Producentowi. Zobaczymy co dalej.

Niestety rezultat jest ciągle taki sam. Interfejs się zawiesza. Pozostaje czarny ekran na wyświetlaczu. Pomaga restart panela samochodu plus czasami odpięcie na chwilę interfejsu bo się nie łączy z telefonem. Telefon Samsung S22 Ultra. Napisałem do firmy że chcę zwrócić interfejs. Do 14 dni według ich polityki refundują zwrot. Poinformuje co dalej. Szkoda. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Exit napisał:

Niestety rezultat jest ciągle taki sam. Interfejs się zawiesza. Pozostaje czarny ekran na wyświetlaczu. Pomaga restart panela samochodu plus czasami odpięcie na chwilę interfejsu bo się nie łączy z telefonem. Telefon Samsung S22 Ultra. Napisałem do firmy że chcę zwrócić interfejs. Do 14 dni według ich polityki refundują zwrot. Poinformuje co dalej. Szkoda. 

Z telefonem Samsung S20 FE działa bez problemu. Przez te kilka miesięcy interfejs rozłączył się kilka razy, ale każdorazowo po kilku sekundach automatycznie łączył się ponowie. Nie wiem co było powodem tych rozłączeń, ale z racji tego że wznowienie połączenia było automatyczne a system po ponownym połączeniu wracał z tymi samymi ustawieniami (cel/trasa nawigacji) nie przeszkadzało mi to.

Czy sprawdziłeś działanie interfejsu z innym telefonem? W instrukcji jest pokazana możliwość sprawdzenia aktualizacji softu, może sprawdź czy jest nowsza wersja.  Czy producent w jakiś sposób zareagował na Twoje zgłoszenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam S22 i też nie mam generalnie problemów. Zdarzają się sporadycznie (jak u przedmówcy) chwilowe rozłączenia. Ale nie jest to mocno przeszkadzające.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, F15 napisał:

Z telefonem Samsung S20 FE działa bez problemu. Przez te kilka miesięcy interfejs rozłączył się kilka razy, ale każdorazowo po kilku sekundach automatycznie łączył się ponowie. Nie wiem co było powodem tych rozłączeń, ale z racji tego że wznowienie połączenia było automatyczne a system po ponownym połączeniu wracał z tymi samymi ustawieniami (cel/trasa nawigacji) nie przeszkadzało mi to.

Czy sprawdziłeś działanie interfejsu z innym telefonem? W instrukcji jest pokazana możliwość sprawdzenia aktualizacji softu, może sprawdź czy jest nowsza wersja.  Czy producent w jakiś sposób zareagował na Twoje zgłoszenie?

Wgrałem najnowszy soft. Producent polecił zmienić jeden parametr ale nic nie pomógł. Napisałem że urządzenie chcę zwrócić zgodnie z ich polityką ale na razie zero odzewu. Niestety u mnie jak się zawiesi nie wznawia połączenia. Robi się czarny ekran i muszę wpiąć i wypiąć interfejs z gniazdka. Jest to kłopotliwe. Zauważyłem że interfejs zawiesza mi się w tych samych miejscach na drodze. Mam taką stacje benzynową obok siebie. Każdy przejazd obok niej to zwiecha. Jakieś częstotliwości z zewnątrz muszą zakłócać  pracę tego urzadzenia . Jeżeli możesz to podaj numer softu który masz wgrane. Trzeba się połączyć z interfejsem przez przeglądarkę internetową. W tym celu należy:

1.Rozłączyć bluetooth

2.Wyszukać w wifi sieć AutoKitF6

3.Po połączeniu zalogować się na adres 192.168.50.2 hasło 12345678

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zmianie telefonu na Xiaomi Mi 8 Interfejs nie zawiesza się w tych miejscach co z samsungiem S22 Ultra. Nie rozumiem tego. Na Xiaomi działa .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Witam. Chyba już dojrzałem do zakupu takiego urządzenia.
Ale mam pytanie. Czy wy wszyscy używacie Carlinkit A2A?
Ta firma ma jeszcze inne urządzenia do łączenia telefonu z Androidem z QQ.
A2A jest najlepsze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Z tego co ja się zorientowałem to A2A ma bluetooth 5 generacji, dzięki czemu nadąża z przekazywaniem informacji. Na starszych BT może być tak, że masz opóźnienia itp. Czyli działa ale czasami tak, że masz ochotę wyłączyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"CARLINKIT CPC200-A2A bezprzewodowy Android Auto" dzisiaj dotarł, sparowany z Samsungiem A32 Android 13 zadziałał.

Sprzedaje to "tradebit" na znanym portalu aukcyjnym. W przeciwieństwie do CPC200-CP2A obsługuje komunikację tylko przez Android Auto

i takie telefony obsługuje. CPC200-CP2A komunikuje się z autem wyłącznie przez Apple Carplay i obsługuje telefony Apple i Android.

Sprzedawca w rozmowie telefonicznej zalecał dla Androida interfejs A2A.

Działa obiecująco i po paru dniach testów napiszę co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Kupiłem Carlinkit w wersji 5.0 za nieco ponad 400 PLN. Działa świetnie, żadnego zrywania. Zrobiłem z nim ponad 1 tys. km i jak do tej pory wszystko działa jak należy. Podpięty do gniazda USB-C w schowku w podłokietniku. Telefon to Samsung S23. Tym samym wreszcie ładowarka indukcyjna jest wykorzystywana jak należy ;-). 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, seta21 napisał:

Tym samym wreszcie ładowarka indukcyjna jest wykorzystywana jak należy ;-). 

Też mam i w drodze do Chorwacji nie zerwał połączenia ani razu. Ale na ładowarce indukcyjnej przy włączonej nawigacji,  a przez to ciągłym ładowaniu telefon się robił gorący i straszył, że się wyłączy. Więc na naprawdę długie trasy przy włączonej nawigacji lepiej się sprawdzi kabel. :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...