Gość Domingo Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 ten pomarańczowy fajny, tylko niewiem czy wtedy te niebieskie beda pasować :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maksi Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Kolejna alternatywa na design dla 100NX`a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Łukasz ja tylko wyrażam moje zdanie. Jak ktoś się pyta czy podoba mi się jego auto czy nie to odpowiadam. W naszym klubie jest pare setek do których moge ją porównać i tamte zdecydowanie bardziej mi się podobają. A nie krytykuje wszystkiego tylko to co mi się nie podoba. Każdy ma inny gust, więc nie musi mi się podobać to co akurat podoba się Tobie. Zerknij na auto Pablo'sa. Nie ma ani jednej naklejki a jaki jest ładny. Widziałem go na żywo i wygląda o niebo lepiej niż na zdjęciach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY_NISSAN_NX Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 prosze sie nie klocic.. mam pytanie. te linki ktore tam sa podane obrazuja nissana 100 nx tylko ze od czego sa te angel eyes od audi a3 czy a 4 ? i tyl to lexy ciemne czy jak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Przód to wydaje mi się, że A4, ale nie mam 100% pewności a tył to już zupełnie nie wiem. Napewno to czarne lexy, ale od czego :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY_NISSAN_NX Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 wydaje mi sie ze te lexy z tylu.. sa orginalne od nissana 10 nx a przod jest od a4 bo pytalem znajomych.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek84r Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Te lempy napewno nie sa od NISSANA, wydaje mi się że od mazdy(nie pamiętam jaki to model), albo hondy2000, ręki nie dam bo dokładnie nie pamiętam al bliżej mi do nich jak do NISSANA. Mrozu, a może tak... bezsensownie ponabijamy sobie posty (bo ostatnio zaniedbałem swój Kochany Klub ) PZD 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 ja bym dal do tej czerwonej setki meskie felgi...IMGO od tego powinno sie zaczynac przerobki auta. Wydaje mi sie, ze 16 sa na styk...mam teraz u siebie i uwazam, ze ani nie sa za male ani za duze a jeszcze sie da na nich jezdzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maksi Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 światła przednie w pojeździe zamieszczczonym przeze mnie na poprzedniej stronie pochodzą z Seata Leona poprzedniej generacji, natomiast lampy tylne to lexus-looki przyciemnione folią. PS. Macie tu jeszcze fotki podobnie przerobionej "seteczki" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NadiR Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 http://img177.imageshack.us/my.php?image=222pi9.jpg przedstawiam moje autko z lampami od 206 zeby nie bylo to prototup tymi światłami zabrałeś duszę nysie !!! fee.. .tragedia !!! profanacja to za mało !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 o kurcze kozacko wyglada, nawet ma taki wlot powietrza jak moja setka tylko spoiler z tylu mi sie nie podoba jest troche za wysoki. Ten przedni zderzaczek jest od CRX del solki, o takim myslalem u siebie, widze, ze super by wygladal, ale jednak Setki troche mi sie znudzily i na przyszly rok zamierzam kupic cos szybszego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Czyżbyś myślał o S14 :?: Hmm troche szybszy :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY_NISSAN_NX Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 http://www.autodesign.zde.cz/naseprace/Nis...00NX/thumb.html panowie od czego sa te lampy przednie zastosowane w tym nissanie glowie sie i nie moge nic wymyslec? bo zderzak to od crx del sola jest z tego jak dobrze mysle a lampy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 A lampy od Seata Leona. Kolega pisał o tym autku strone wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Czyżbyś myślał o S14 :?: Hmm troche szybszy :wink:albo w super stanie s13 albo BMW e36 325 lub 328 coupe ...ale chyba 6 garow mnie przekona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Adam co wcześniej w klubie miał srebną S13 teraz lata e36 coupe 325 190KM i powiem Ci szczerze, że pomimo tego, że nie lubie bmw z racji opini kto nimi jeździ to akurat ten model bym chciał, bo jeździ za***iście. Ma szpere, tylny napęd, mocny silnik z ładnym brzmieniem i wystarczy do driftowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Adam co wcześniej w klubie miał srebną S13 teraz lata e36 coupe 325 190KM i powiem Ci szczerze, że pomimo tego, że nie lubie bmw z racji opini kto nimi jeździ to akurat ten model bym chciał, bo jeździ za***iście. Ma szpere, tylny napęd, mocny silnik z ładnym brzmieniem i wystarczy do driftowania.dokladnie tak jak ja podszedles do BMW, tez nie lubie BMW ze wzgledu na opinie, ale wlasnosci jezdne tego auta sa super czesci w miare dobrze dostepne(przeciwnie jak 200sx). Coupe`ta na dodatek bardzo mi sie podoba. W Niemczech dosyc latwo mozna dorwac w dobrym stanie to autko i na dodatek dobrze znosi zagazowanie :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 To prawda Adama na sekwencyjnym gazie pali w mieście o ile pamiętam jakieś 11L. Czyli niewiele więcej niż Twój NX a o ile lepiej jeździ i jak się prowadzi. Jedyne e36 jakie mi się podoba to coupe, kombi i to bardzo, oraz cabrio, ale to nie na nasz warunki atmosferyczne. Mam jedno kabrio i w sumie prawie nim nie jeźdze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 To prawda Adama na sekwencyjnym gazie pali w mieście o ile pamiętam jakieś 11L. Czyli niewiele więcej niż Twój NX a o ile lepiej jeździ i jak się prowadzi. Jedyne e36 jakie mi się podoba to coupe, kombi i to bardzo, oraz cabrio, ale to nie na nasz warunki atmosferyczne. Mam jedno kabrio i w sumie prawie nim nie jeźdze.11l o kurde jestem w niebo wziety...liczylem na spalanie do 20l w miescie i uwazalem, ze nie bedzie az tak zle . Aktulanie moj NX spalil mi przy katowaniu (czyli tak jakbym jezdzil spokojnie Bejca :wink: )12l. Tylko jest jeden problem...ponoc ta wersje nie latwo znalezc ze szpera, ponoc byla montowana tylko jako opcja...trzeba bedzie troche Niemcy zwiedzic i poszukac . Cos mi swita ze mowiles, ze zaplacil za nia 15000zl...ale to juz bylo z gazem? A i ktory to jest rocznik? (PS Prosba do moderatora zeby wycial nasze rozmowy dot. BMW z tego tematu i otworzyl w nowym zeby nie robic OT) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 O ile pamiętam zapłacił za nią 18 000, ale nie wiem czy była na polskich tablicach, bo auto było ściągane z włoch. Rocznik to jest chyba 1997, ale ręki nie dam sobie uciąć. Gaz zakładał już u nas w Polsce. Jego jest ze szperą i z tego co pamietam to wszystkie 325 190KM były ze szperą podobnie jak 328 193KM. Jego jest już ładnie obniżona i ma felgi 9x16. Wcześniej miał przez pewnien czas 10x17, ale te 16 zdecydowanie ładniej się prezentują. Jak będziesz jakoś u nas na Woli to dryndnij wcześniej to się ustawimy z Adaszewskim jakoś. Jak by co ja jutro pewnie będe się z nim widział jakoś w godzinach popołudniowych. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bortek87 Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 mam pytanko...skad oni maja cos takiego..... chodzi mi o ta pulke czy co to jest zielona co jest na fotce.....z czego to jest i skad to wziasc...albo z czego sie to robi.....mozecie mi pomoc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 To jest zwykłe włókno szklane z żywicą, które po uformowaniu w odpowiedni kształt szpachluje się i lakieruje. Na dobrą sprawe napewno najpierw robi się skrzynie pod głośniki a potem nakłada mate i modeluje. Możliwe,że do uzyskania odpowiedniego kształtu najpierw między skrzynie wpuszcza się pianke, ale nie monterską tylko jest taka strasznie sztywna i w niej modeluje rządany kształ i na koniec żywica, mata, żywica, szpachla i lakier. Podobno jest to dość proste do zrobienia i sporo osób robi to w zaciszu własnych garaży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Doszedłem do wniosku, że nie ma sensu zakładać nowego tematu i wrzucam to tutaj. Pytanko dot. felg, niech ktoś poprze albo skrytykuje moje pomysły. Niedługo będę mógł za dobrą kasę kupić podobające mi się fele 16" ale od Alfy czyli rozstaw 4*98 (tak mi sie wydaje). I zastanawiam się nad dwiema opcjami: 1) Kupić do nich dystanse zmieniające rozstaw, z tym że jak będą za szerokie to fele mogą nie zmieścić się w nadkola. 2) Rozwiercić istniejące otwory i stworzyć z nich 4*100. Tu problem jest taki czy nie będzie problemu z dociągnięciem śrub na większych otworach. Także każda opcja ma jakieś wady. Dajcie Wasze opinie bo ja skłaniam się ku 2 opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Pierwsza opcja raczej odpada, bo żeby było tak jak Ty chcesz to trzeba zrobić dystanse z wtłaczanymi szpilkami i żeby było bezpiecznie to dystans musi być minimum 30mm i w takim przypadku jeśli kupisz felgi o ET powiedzmy 35 to z dystansami wyjdzie Ci ET 5 i napewno będą Ci obcierać, bo felgi pewnie są minimum 7" szerokości. Co do drugiej opcji to jeszcze nigdy nie słyszałem podobnego pomysłu. A jak zrobisz stożki w feldze pod nakrętki :?: Przecież to jest bardzo ważne żeby stożek w feldze był taki jak w śrubie/ nakrętce. Po rozwierceniu będziesz miał jajowate otwory. Jedyne co możesz w tym temacie zrobić to zakupić sobie poprostu nakrętki tzw. pływające jesli występują, bo śruby są na 100%. Zawsze można jeszcze wykręcić szpilki i wkręcić śruby pływajace. One właśnie pozwalają na zmiane rozstawu śrub o ok.2mm. Nie zapomnij o otworze na piaste. O ile pamiętam to fiat/alfa/lancia ma dość mały i jeśli jest pierścień wymienialny to będziesz musiał jeszcze zakupić komplet 4szt pierścieni za ok. 60pln a jeśli otwór jest bez możliwości zmiany pierścieni czyli jest stałym odlewem to będziesz musiał dac jeszcze go do przetoczenia. Jeśli będzie za duży otwór centrujący to felgi pomimo tego,że będą proste i dobrze wyważone to w przedziale 80-120km/h będą Ci strasznie tłukły i szybko załatwisz łożyska na piastach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Jeżeli chodzi o otwór centrujący to wiem, że pewnie będzie do przetoczenia na większy. A nie słyszałem nawet o czymś takim jak pływajace śruby czy nakrętki. Jutro muszę podjechać do naszego lokalnego szpeca od tuningu wizualnego i szpecy od felg. Zobaczę co mi powiedzą. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.