Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Zbieram na s14, wiec ladowanie kasy w NX odpada :smile: s14 super autko, ale jeszcze nie dla mnie. Ubezpieczenie i wacha przy moich studenckich zarobkach raczej wyeliminowały by mnie z poruszania się często po ulicach. Pozostał by mi chyba jedynie niedzielny crousing po okolicy i do kościoła do którego nie chodze co do OC to takie samo, bo przedzial w tej ubezpieczalni gdzie jestem to 1.6-2.0 Fakt gorzej z paliwem, ale w sumie NX tez malo nie pali jak na tak niska moc(szczegolnie gaznik) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 W sumie to nawet nie wiem jaki jest przedział u mnie w ubezpieczalni, ale chyba jeszcze nie załapałem się do tej wyższej grupy. Niestety ja mam jeszcze zwyszke za wiek i przez nią dość dużo płace. Mówisz, że NX sporo pali. Owszem, ale tylko zimą (mi pali ok. 13), ale latem już się robi oszczędny (ja zchodziłem do 8.5), a s14 myśle, że z 12 przy spokojnej jeździe niewyjęte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s900 Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Hym te spoilery sa kabinowane z masy innych aut , pojechalem do chlopa co je produkuje i przymierzylismy pare i te w miare mi przypasowaly ale trzeba bylo je przerabiac i dopasowywac ( facet robil formy cos tam obcinal cos dodawal i doklejal z wlukna ) efekt taki jak widac z tym, ze mnie wciaz kusi zeby jeszcze cos zmienic :twisted: [ Dodano: 26 Lut 2006, 16:31 ] Aaaaa te sprezynki to w Gdansku w firmie DARS TUNING tel 058 552-18-52 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek84r Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 O.k dzieki bardzo zaraz bede probowal :idea: [ Dodano: 23 Lut 2006, 22:24 ] Piotrek a to aby dobra strona bo nie da sie odnalesc! Sorki, końcówka nie .pl ale . com :oops: , już poprawiłem S900 też myślałem o 2 kolorkach na swoim NX-sie ale widzę że na razie tylko Ty go zrealizowałeś Już postanowiłem: zostawiam tylko napisy z przodu i z tyłu: - a reszta aut. Mam jeszcze pytanko o stożek: foty i opisy ale do 100nx-a na gaźniku z (okrągłym filtrem) 1.6 16V ... jakieś linki please - tylko odpowiednie bo ze stożkami już przeszukuję ale chcę wiedzieć jak montuwać to w naszych "setuniach". PZD 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Mam jeszcze pytanko o stożek: foty i opisy ale do 100nx-a na gaźniku z (okrągłym filtrem) 1.6 16V ... jakieś linki please - tylko odpowiednie bo ze stożkami już przeszukuję ale chcę wiedzieć jak montuwać to w naszych "setuniach". PZD 8) Tak samo go montujesz jak na silnik z wtryskiem. Zdejmujesz całą obudowe z filtrem z gaźnika, dobierasz odpowiedniej średnicy kolanko gumowe 90 stopni, rurke aluminiową, kolejne kolanko o odpowiednim koncie (myśle, że coś ok 120 stopni), znów rurke i na końcu stożek. Rurke można wypolerować na wysoki połysk i nałożyć na nią lakier bezbarwny. Będzie miły dla oka efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek84r Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Masz może jakieś foty? najlepiej będzie założyć w CAI u nas nie ma tego w nadkolu (chyba bo jak kiedyś zdejmowałem zderzak i bok to nie widziałem- albo skleroza) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Masz może jakieś foty? najlepiej będzie założyć w CAI u nas nie ma tego w nadkolu (chyba bo jak kiedyś zdejmowałem zderzak i bok to nie widziałem- albo skleroza) Fotek nie mam niestety, bo sam jeszcze nie zakładałem. "NAJLEPIEJ BĘDZIE ZAŁOŻYĆ W CAI" :?:-tego nie rozumiem o co Ci chodzi :?: CAI- Cold Air Intake tak się nazywa fachowo stożek z rurami i dolotem zimnego powietrza a nie jakaś część w naszych błotnikach. To o co Ci chodzi to jest w Nissanach na wtrysku i jest to o ile pamiętam mała puszka która zatrzumuje wstępnie duże zanieczyszczenia typu liście i muchy żeby nie zapchały filtra powietrza. Jak się myle to niech ktoś mnie poprawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s900 Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 no sie nie mylisz 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 no sie nie mylisz 8) Czyli jeszcze coś w tej główce się ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek84r Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 wiem że CAI to żadna część ale przecież z zimnym dolotem możemy mieć co nie :?: Chodziło mi tylko o tę czarną puszkę, ale mnie oświeciłeś :idea: . i jak ze stożkiem w gazie??? nie będzie problemów? kumpel ma w polonezie ale czuć że coś tam ma! PZD 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 jak ze stożkiem w gazie??? nie będzie problemów? Z gazem to różnie bywa. Jak masz instalke kiepską to może dużo Ci palić, pozatym przy stożku potrafi zdmuchiwać gaz przy szybkiej jeździe i nie będzie Ci poprostu chciał jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek84r Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 jak ze stożkiem w gazie??? nie będzie problemów? Z gazem to różnie bywa. Jak masz instalke kiepską to może dużo Ci palić, pozatym przy stożku potrafi zdmuchiwać gaz przy szybkiej jeździe i nie będzie Ci poprostu chciał jeździć. :-((( Kumpel ma w polonezie i chodzi mu zajeb... Trzeba o tym pomyśleć, a może najpierw sprawie sobie jakiegoś GTI :-))) a wtedy... :twisted: PZD 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 może najpierw sprawie sobie jakiegoś GTI :-))) a wtedy... :twisted: PZD 8) Myślę, że to jest najlepsze rozwiązanie, bo z 1.6 nie zrobisz wyścigówki szczególnie, że chyba masz automat o ile się nie myle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 może najpierw sprawie sobie jakiegoś GTI :-))) a wtedy... :twisted: PZD 8) Myślę, że to jest najlepsze rozwiązanie, bo z 1.6 nie zrobisz wyścigówki szczególnie, że chyba masz automat o ile się nie myle prawdziwa sztuka jest znalezc nie bite GTI, mi sie nie udalo i jezdze 1.6 :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek84r Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 może najpierw sprawie sobie jakiegoś GTI :-))) a wtedy... :twisted: PZD 8) Myślę, że to jest najlepsze rozwiązanie, bo z 1.6 nie zrobisz wyścigówki szczególnie, że chyba masz automat o ile się nie myle mam automat ale jeździ się dobrze przyspieszenie też ma super nie musisz się martwić ile go przeciągnąć bo sam wie kiedy przeżucić bieg, jak na automat rewelacja, a chciałbym żeby jeszcze lepiej się zbierał. Oczywiście nie zamierzam zaprzestać na szukaniu skrzyni bo manual to w końcu manual. prawdziwa sztuka jest znalezc nie bite GTI, mi sie nie udalo i jezdze 1.6 otóż to bity przy 100km/h może wypaść przy lekkim łuku a przecież GTI nie będę jeździł 8 dych, inaczej kupił bym sobie honde chyba że upolować jkiegoś innego NISSANKA np SKYLINE i za niego dopiero się zabrać :twisted: ale finansowo nie podołam PZD 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 otóż to bity przy 100km/h może wypaść przy lekkim łuku a przecież GTI nie będę jeździł 8 dych, inaczej kupił bym sobie honde Ja mam też honde i nie jeżdze nią 80. Powiem Ci szczerze, że jestem na 100% przekonany, że na mocno krętej drodze nie masz z nią rzadnych szans NX'em, co innego na prostej pod względem przyspieszenia, bo ta honda to tylko 1.3 16V, ale może to i dobrze, bo jeździ nią moja Ukochana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 otóż to bity przy 100km/h może wypaść przy lekkim łuku a przecież GTI nie będę jeździł 8 dych, inaczej kupił bym sobie honde Ja mam też honde i nie jeżdze nią 80. Powiem Ci szczerze, że jestem na 100% przekonany, że na mocno krętej drodze nie masz z nią rzadnych szans NX'em w koncu targa powoduje, ze auto nie jest wystarczajaco szytywne i nie ma zabawy na zakretach...chociaz moj ma obnizony, usztywniony zawias, szerokie kapcie i nie narzekam na prowadzenie na zakretach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 w koncu targa powoduje, ze auto nie jest wystarczajaco szytywne i nie ma zabawy na zakretach...chociaz moj ma obnizony, usztywniony zawias, szerokie kapcie i nie narzekam na prowadzenie na zakretach. Akurat Nx jest dość sztywny, bo ma konkretną belke za przednimi siedzeniami biegnącą przez dach i słupki (z tąd bierze się jego duża waga) a honda słynie z tego,że jest sztywna i dobrze się prowadzi a w naszej jest zawias -50mm, sztywne amorki i koła 15", więc dzięki temu trzyma się jak przyklejona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość egon Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Akurat Nx jest dość sztywny nasze nyski to troche leciwe już autka i nie jeden może być miękki jeżeli w miejscach odpowiedzialnych za sztywność konstrukcji jest zgnity :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 nasze nyski to troche leciwe już autka i nie jeden może być miękki jeżeliw miejscach odpowiedzialnych za sztywność konstrukcji jest zgnity :smile: To chyba udało mi się trafić tego mniej zgnitego:). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s900 Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 hym moj jest 93 ale z poczatku bo jeszcze na gazniku , lakierowalem calosc , przed lakierka byl poobijany , drobne wgniotki ale dzior nie bylo moze pare kropek rdzy pod tylnim zderzakiem- jakos tak nie rowno one gnija?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 jakos tak nie rowno one gnija?????? Może jakoś tak nierówno są bite Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Targa zawsze byla i jest miekka, z reszta nawet mozna przysluchac sie pracy jak w mrozne dni zjezdza sie z wysokiego kraweznika, ale mimo wszystko wole targe od wersji coupe 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Targa zawsze byla i jest miekka, z reszta nawet mozna przysluchac sie pracy jak w mrozne dni zjezdza sie z wysokiego kraweznika, ale mimo wszystko wole targe od wersji coupe 8) Ja do końca bym się z Tobą nie zgodził, bo targa ma bardzo mocno wzmocnione słupki tylne i belke w dachu z tąd bierze się jego większa waga w stosunku do sunny. Ja nawet w największe mrozy jak jeżdze po dużych dziurach to nie słysze rzadnych trzasków ani niczego podobnego. Może mój poprostu jeszcze niezmiękł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Ja do końca bym się z Tobą nie zgodził, bo targa ma bardzo mocno wzmocnione słupki tylne i belke w dachu z tąd bierze się jego większa waga w stosunku do sunny. Ja nawet w największe mrozy jak jeżdze po dużych dziurach to nie słysze rzadnych trzasków ani niczego podobnego. Może mój poprostu jeszcze niezmiękł.utwardzisz zawieszenie to wtedy sie przekonasz :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.