Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Coobciowóz - aktualnie 320KM & 420Nm @ 1 bar


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nie?? a czym sie rozni wkoncu SR20DE a drugi to to samo tylko ma jeszcze T bo jest turbo no i troche wiecej bajerow.... jak nie ten to jaki jest ten sam??

 

inny ecu, inna gora, nie wiem czy jeszcze det nie ma natrysku oleju na denka... nie znam sie za bardzo na sr20 ;] poczekamy na coobcia :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i powstał piekny oftop no dobra ostatni raz...

Silnik SR20DET w porownaniu do SR20DE, posiada:

- wydajniejszą pompe olejową

- natryski oleju na denka tloka

- niższe tłoki

- inny wał korbory

- kanały zewnętrzne do doprowadzenia oleju do turbiny

- inna skorupa bloku w miejscu podłanczania skrzynie biegów

 

To na tyle jeżeli chodzi o sam dół silnika.

 

Z osprzętu to DET ma zmienną faze wałka ssącego, wydajniejsze wtrsyki paliwa - 370ccm, mniejszą przepustnice gazu 50mm, innaczej skalibrowany przeplywomeirz poweitrza, inny regulator cisnienia paliwa, no i uklad zaplonowy z 4 cewkami po każej na gara.

 

Mowa o silniku z 200SX S14.

 

Tak więc u mnie zaporzyczam z niego tloki i wtrsyki, choć z czasem wtrsyki paliwa zastosuje wydajniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MarekPrimera

a ja myslalem ze to taki sam tylko wydajniejszy...ale na tym samym bloku jest?? gdzies wlasnie wyczytalem ze maja cos wspulnego....ale sorki nie bede juz z tematu wybiegal...

a jak tam leca prace?? cos ciekawego wymieniles czy powiekszyles?? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie zbeiram fundusze, silnik będe wyciągać i rozbeirać na części pierwsze, postanowilem wywarzyć wał wraz z kolem zamachowym, sprzeglem i kolem pasowym, przechonować gary i na nowych panewkach to poskaldać...

Przy okazji zakupiłem nieco większą suszarkę jak tą co miałem montować:

turbo2.jpg

turbo4.jpg

turbo3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MarekPrimera

no prosze...przyzwoita, a co ty wogule chcesz z tej primy zrobic? autko tylko na wyscigi czy do roznych wyczynow?:D

bo jak mysle to chcialbym miec prime do wszystkiego, ale zeby koni miala no i turbie mysle (tylko ze szkola jeszcze mi przeszkadza w marzeniach, no i P10 bede poszukiwal, wg mnie jest lepsza niz P11, jakas bardziej dopracowana)...

a dzis z rana mialem taka zejebista faze, wychodze z pieskiem, sloneczko swieci, maly wiaterek podmuchuje no i zajebisssssssta czarna prima P10 Gt przejezdze kolo mnie, taka jakas inna byla zderzaki miala chyba po lekkim tuningu, az humor z rana mi sie poprawil...wiec pomyslalem ze musze cos dla autka zrobic i poszlem olej kupic :P co potrzebuje wymiany...

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie zbeiram fundusze, silnik będe wyciągać i rozbeirać na części pierwsze, postanowilem wywarzyć wał wraz z kolem zamachowym, sprzeglem i kolem pasowym, przechonować gary i na nowych panewkach to poskaldać...

 

No to liczymy na dokumentację audio/foto/video. Grzechem by było nie udokumentować takiej pracy :) Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka tam tajemnica, prosze kolejne fotki:

544c4dab.jpg

d300dc54.jpg

 

To co można stweirdzić za pomocą sówmarki to:

średnica wirnika kompresora - 61mm

średnica wirnika wydechowego - 62mm

 

Potencjał niby do 600KM, Jest to Garrett T4 (falnsza T3) z monstrualnym kompresorem od K27

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

;) No suszara za***ista,żeby to tylko jeszcze poskladac do kupy to będzie git,ale dla chcącego wszystko jest mozliwe 8)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wydaje mi sie że zacznie ona pracować już od 5000 obr.min, potencjał do 600KM ma więc bardzo nie wiele będzie z niego wykorzystane.

do jakiegoś silnika 6 garowego od 2,5L wzwyrz by się bardziej nadawała - chyba nieco z nią przecholowałem.

No ale 350KM na niej zrobić to żaden wyczyn :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękna jest :shock: gratuluje i podziwiam za determinacje drugiego takiego maniaka jak TY nie znam (w pozytywnym sensie :D )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postanowiłem powrócić do pierwowzoru - szybkie auto na ulicę.

Tak więc wlatuje ta średnio duża T3 z Mustagna SVO.

Myślę że bez większych problemów uda się przkroczyćbarjerę 300KM :)

 

Tak więc robotę zaczynam pod koniec przyszłęgo tygodnia - kiedy to własnie zdobęde materjał na kolekto i przybędize nowy w pełni aluminowy Intercooler...

 

Ps. czuję że zdąrze to wszytko ogarnąć i wysstartuje w Stalowej Woli - trzymać kciuki :D

 

[ Dodano: Sro 07 Cze, 2006 ]

Pare fotek porównawczych:

 

5cc2f6ec.jpg

00ea3d92.jpg

Ta mniejsza to ta ktorą wsadzam - wyszła na jakąś mało ale w rzeczywistości to kawał turbiny :D

 

[ Dodano: Sro 07 Cze, 2006 ]

przod.jpg

A no i kolejna fotka tym razem mój skromny intercooler wydlubany z BMW 530 (e39'2002 Disel)

 

Do pełni szczęścia brakuje jeszcze tylko pare kolanek i z metr rurki.

A za chwile jade po przejściówki do muszli od kompresora bo w tej Turbinie z Mustanga jest jakoś beznadziejnie rozwiązane mocowanie rur dolotowych - są odkręcane...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o kurde teraz dopiero widac co to za locha byla...roznica powalajaca ciekawe czy ten co od Ciebie odkupil zdecyduje sie ja zamontowac :D bo jazda od 6000rpm to udreka dla kierowcy i samochodu mysle... :roll:

powodzenia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc wlatuje turbo od Mustanga które juz jest przygotowane do montarzu tzn. juz dorobione są mocowania pod orurowanie, tak to wyszło:

4db59ca7.jpg

Przy okazji muszle turbiny poddałem portingowi - moze jeszcze jakieś konie dojdą :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ile ta flaszka miałaby mieć pojemności?????? :wink:

 

[ Dodano: Czw 08 Cze, 2006 ]

Znowu jakieś konkretne turbo na pokładzie[to mi się podobuje] :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ile ta flaszka miałaby mieć pojemności

Siwucha 0,5 :)

 

Ps. Kolektor wydechowy robie niemalrze identyczny jak tamten stary tak więc bedzie szybka reakcja na dodanei gazu i mozliwie najzybsze osiąganie boostu kosztem 5-7% mocy maksymalnej więc do przebolenia :D

 

No teraz do poniedziałku jakoś wytrzymać tylko i czas zacząć wrzucanie frutów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za pizze.Coobcio mam nadzieje ze po smiesznych kosztach zapodasz turbo i wykrecisz lepszy czas od mega polonisty gre, ktory mnie poucza ze "pokaze" sie pisze przez "rz"."Pokaze" wymienia sie na "pokazac" matole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...